× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

"Eriparisuus" leikkauksen jälkeen..?

• peonie
  • peonie hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor HP 330cc 12.6.2015, 158cm/52kg
Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #24401 : peonie

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #24404 : sallukka
Mun tapauksessa meni ainakin niin että kirurgi ei ottanut itselleen mitään palkkioita korjaus leikkauksesta mutta sairaalakulut (leikkaussali vuokra, muun henkilökunnan kulut ym..) jouduin itse maksamaan, alkuun ne piti olla joku 800e mutta lopulta kun lasku tuli pari viikkoa leikkauksen jälkeen niin se olikin "vain" 560e.. no mutta on sekin onneks vähän vähemmän kuin mitä piti :) tällaiset korjaus asiat on aina niin tapaus kohtaisia..

Mentor Round HP 450cc, lihaksen päällä
5.1.2015 Tallinna.
27.4.2015 toisen implanttitaskun siirto.
Omat mitat: 166cm, 58kg
Lähtötilanne: kerran imetetty A/B kuppi

Suunnitteilla ~700cc syksyllä 2016..

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #29060 : Pompula
Sallukka, mulla taitaa myös olla samainen tilanne että tasku on tehty väärin ja näinollen toinen tissi törröttää hassusti ylös ja sitten on sitä tyhjempää nahkaa. On myös toiseen tissiin nähden ihan eri tasolla.....
Mutta kysymykseni kuuluu että kun sinulla tehtiin tuo korjaus niin suurensiko kirra vain sitä taskua, käyttäen samaa implanttia? Jossain olen lukenut että implantti pitäisi aina vaihtaa ettei kapseloituisi kun veivataan ees-taas.
Ja tehtiinkö homma jotenkin simppelimmin tähystyksellä = lyhyempi toipuminen, vai oliko leikkaus ihan samanmoinen kuin ensimmäinenkin? Kiitti jos viitsit vastailla :)

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #29698 : sallukka
Heippa Pompula! Mä en oo moneen kuukauteen käynyt täällä niin hiukan tää vastaus venähti.. :laugh: mulla siis se toinen leikkaus oli samalla periaatteella kuin eka. Viilto rinnan alle, implantti ulos, taskua laajennettiin hiukan keskemmälle päin ja sama implantti antibioottihuuhtelun kautta takasin ja viilto kiinni. Tosin tän toisen leikkauksen jälkeen en ollut yhtään kipeä.. lähdettiin parin tunnin päästä heräämisestä jo takas Suomen puolelle laivalla ja seuraavana päivänä ajoin jo ongelmitta autoa ym.. :cheer:

5.1.2015 Tallinna.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #29702 : pulla
Hei Sallukka, helpottavaa kuulla että et ollut kovin kipeä :) Annettiinko sulle millaisia ohjeita tämän korjausleikkauksen jälkeen, nostelukiellot ym? Entä pystyitkö käyttämään tervettä puolta normaalisti? Mietin tässä vaan, että jos tilanne ei muutamassa kuukaudessa tasoitu, niin joku vastaava toimenpide saattaa mullakin edessä olla.. :unsure:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #29888 : Pompula
Kiitti Sallukka minunkin puolesta! Tietää mihin henkisesti sitten valmistautuu..... :whistle:

Lisää
2 vuotta 2 kuukautta sitten #30605 : sallukka
Korjaus leikkauksen jälkeen oli huomattavasti lyhyemmät nostelu ym kiellot.. operoimattomalla puolella pystyi tekee ihan normaalisti kuten myös tolla leikatullakin puolella kun kerran kipuja ei ollut.. viikon pari otin sillä puolella hiukan rauhallisemmin ha sen jälkeen ihan normaalisti.. :)

5.1.2015 Tallinna.

Lisää
2 vuotta 2 kuukautta sitten #30620 : pulla
Kiitos Sallukka taas rohkaisevasta vastauksesta

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sallukka

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #46682 : JT
Miten rintasi korjattiin jos se ei laskeutunut? Itsellä leikkauksesta 7kk ja se tilanne ettei toinen rinta ole laskeutunut.

Sivu luotiin ajassa: 0.629 sekuntia