× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Pettynyt :(

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18784 : jylpykkä
Kävin heinäkuun lopulla tallinnassa Kullanmaalla ja ajokoiran korviin nakattiin vajaa 4dl täytettä.
Parastuminen meni hyvin,arvet ovat ok mutta nää rinnat..ne roikkuu :o mulla on taas riipparit! Tosin ennen ne oli kokoa A ja nyt kokoa DD.
Hienoa..

Kun seison,rinnan yläosa on tyhjä ja koko implantti makaa "pussissa" eli rinnan alaosassa..ilman paitaa ollessa rinnat osottavan kyynärtaipeisiin..kun makaan ne valhtavat kainaloijin..
Ei tän näin pitänyt mennä?!

Muita joilla samoja fiiliksiä? Mitään tehtävissä :(?

22.7.2014
Nagor Impleo 360cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18785 : 261178
Onko sulla imetyksiä takana? Mun korvaan kuulostaa että olisi ollut kohotusta vailla?! Itselleni asennettiin 365 implantit kohotuksen kera ja ei nämä ainakaan roiku. Laitettiinko lihaksen alle vaiko päälle? Jos olet todella tyytymätön lopputulokseen niin ota ihmeessä klinikkaan yhteyttä....

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18786 : Kissanainen

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18789 : Kitta
Kuvasta olisi helpompi sanoa mikä on mennyt vikaan, mutta implantti kuulostaa liian pieneltä tai tosiaan toi kohotus olisi pitänyt tehdä.

Oliko koko ja leikkaustapa kirurgin ehdottama?

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18790 : jylpykkä
Yksi imetys takana ja tyhjä a/b-kuppi.
Leikkautapa,nagorin pyöreä 360cc lihaksen päälle oli leikkaavan lääkärin mielipide ja tähän luotin.
Mulla pysyy kuulakärkikynä ihan kevyeen tuolla alla :(
Voi itku..

(Laitan kuvan jossainvaiheessa)

22.7.2014
Nagor Impleo 360cc

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18792 : Kissanainen

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18797 : Sandy83
Juuri tästä syystä minulle ollaan laittamassa osittain lihaksen alle, kaksi lasta imettäneenä oma kudos ei jaksaisi kannatella silikonia.

Laitettu tammikuussa natrelle anatominen FF 425 gr, osittain lihaksen alle. Omat mitat 165/55.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18798 : Kissanainen

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18800 : Julmajassu
Itse ymmärsin että rintojensuurennusleikkaus ei rinnoille tosiaan tee muuta kuin nimenomaa suurenna, kohotukset ja muut korjaukset ovat leikkaus erikseen. Mulle ainakin konsultaatiossa kertottiin muista korjattavista asioista ja kysyttiin onko niille tarvetta ( olisi ehdoitettukkin jos olisi ollut) . No en ole imettänyt ja muutakaan korjattavaa mulla ei ole, kuin koko..
Leikkaus 11.11 nagorin pyöreillä, korkeella profiililla ja koossa 350cc-390cc, Kullamaa leikkaa myös minut. Toivon että implantti laitettaisiin lihaskalvon alle..

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18812 : jylpykkä
Niin siis leikkaava kirurgi oli sitä mieltä ettei kohotusta tarvitse.
Tiedän että "lähtökohta on lopputulos" mutta että uskoin hänen tekevän kauniita rintoja..ja oletin että jos kohotukselle on tave niin hän osaa asian ammatti-ihmisenä myöskin kertoa.
Luulin että olimme samalla aaltopituudella..

Voi olla että myös ylireagoin ja liiottelen asiaa mutta jos kuulakärkikynä pysyy rintojen alla niin mielestäni ne sillon roikkuvat.

Älkää pelästykö halloween arpia kuvissa :D

22.7.2014
Nagor Impleo 360cc

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitta, Cristina, sallukka

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18814 : n-n
Mielestäni eivät kuvissa näytä yhtään huonoilta :dry: Ihan luonnollisen ja hyvännäköiset. Mutta kannattaa ottaa klinikkaan yhteys jos muutosta haluaa! :)

Mentor pyöreät korkeaprofiiliset 375cc lihaksen päälle 26.8.2014. Jaan Troost leikkaava kirurgi.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18822 : Ellen
Tuon kokoluokan rinnat harvemmin ovat sellaiset, ettei mene kynä alle. Vaikka kuinka kiristäisi ihon, painovoima vetää kuitenkin jossain vaiheessa alas, ellei implanttia sitten ole laitettu lihaksen alle. Minulla ei ole vielä viittäkään kuukautta mastopexiasta, en ole ollut juuri lainkaan ilman liivejä (yölläkin sellainen kevyt toppi päällä), en harrasta rajua liikuntaa (rinnat ei hölsky ja veny) ja ei ole implanttejakaan painona... silti toisen rinnan alle menee kohta kynä. Onneksi tämä rinta tullaan korjaamaan, leikkaus kun meni päin mäntyä eli toisesta rinnasta tuli c-kuppi ja toisesta d. C-kuppi on vielä pysty eli on se vaan se painovoima, joka ne rinnat vetää alas. Ja mitä raskaampi rinta, sitä enemmän maa kutsuu :laugh: Hyvät liivit ja mahdollisimman vähän painonvaihtelua, niin välttyy pahimmalta venymiseltä.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18823 : Ellen
Niin ja vielä pakko lisätä, että en ottaisi noihin rintoihin mastopexian arpia. Saati ottaisi sitä riskiä, että menee tunto nänneistä. Mulla oli ekat 4 kk tuntoa toisessa nännissä, nyt ei ole kummassakaan, varsin outo juttu. Pitäisi mennä päinvastoin eli tunto alkaisi palautua.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18826 : Cristina
Jylpykkä mun mielestä noi näyttää ihan kauniilta. :) Ei miltään roikkuvilta, vaan laskeutuvat luonnollisesti.

Itselle suositeltiin Mastopexiaa Finn-estin konsultaatiossa. Luulin että selviäisin ilman kohotusta, pelkillä implanteilla, mutta ei.. Kuulemma ehdottomasti tarvitaan kohotus. Mulla ei edes pysy kynä rintojen alla, vaikka kuppikoko on D-E.. :P Mutta rinnat kyllä selvästi alempana vuosi vuodelta.. Mulla ikää siis 36 ja yksi imetys takana.

Kokeillessani implantteja kädessä yllätyin kyllä miten raskaalta ne tuntuvat, esim. 350-400cc implantit tuntuu mielestäni painavilta. Voisin kuvitella että ohuen kudoksen alla nekin saattavat alkaa vuosien kuluessa roikkumaan? Eräs ystäväni jolla olleet 10v implantit kertoi että ne roikkuvat nykyään (2 lasta imetetty implanteilla..) ja aikoo mennä uusimaan implantit.

Harkinta-asteella tulevaisuudessa kohotus+implantit(Motiva)

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18836 : Irene
Se on niin että kauneus on katsojan silmissä joten siihen en ota kantaa. Mutta jos menet uimahalliin niin siellä on hurjasti imettäneitä ja elämää vähän enemmän nähneitä naisia joilla on tuollaiset rinnat. Joku haluaakin ettei kukaan luule että on leikkauksessa käynyt, toinen sanoo että riipparit. Mielipideasia.

Tuo roikkumisasia on toinen. Tuon kokoluokan rinnat ei ole kovin luonnolliset jos ne niin pystyssä tönöttää ettei kynä pysy alla, ei se kynän pysyminen ole sama kuin roikkuminen. Mullakin pysyy vaikka ei todellakaan roiku, se on sitä luonnollista laskeutumista. Varsinaista roikkumista voi mitata paremmin sillä, että työntää paperin mahdollsiimman syvälle rintapoimuun, sitten laittaa merkin siihen kohtaan missä ihot ei enää ole vastakkain ja mittaa sen-> saat mitan miltä matkalta nahat on kiinni. Mulla se on n 1cm eli just sen verran että se kynä pysyy.

Yksi juttu mikä tuli mieleen, että onkohan sun implantit kiinnittyneet? Niidenhän kuuluu kiinnittyä heti lihaksen eteen taskuunsa (jos ovat lihaksen päällä), jos sulla on tosiaan käynyt niin että ne implantit on siellä rinnan päässä irrallaan rintakehästä eli se tasku on muodostunut rinnan sisään? Siihen viittaisi sekin että ne valahtaa selällään sivuille. Silloinhan lopputulos on juuri se pallo sukassa-ilmiö.

Ota yhteys kirurgiin jos asai mietityttää!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 261178, neena

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18838 : Kitta
Siis noi on tosi kauniit ja luonnolliset! :) En mä nää niissä mitään vikaa.. :silly: Olin kuvauksen perusteella kuvitellut ne iihhan erilaisiksi... :P On se kuva hyvä..

Tietty sulla voi olla se roikkuva tunne, mitä ei taas kuvasta huomaa. Eli se vois olla enemmänkin tuntumaongelma... Onkohan siinä merkitystä onko se päällä, lihaskalvon alla? Voiskohan se auttaa siihen tuntumaan, ettei tunnu siltä kuin rinta putois lattialle... :woohoo:

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18839 : Kissanainen

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18860 : jylpykkä
Kiitos Irene ja kaikki muut!
Otin kynän uudelleen käteen (lyijy) ja seisoin ryhdikkäästi..pysyi juuri ja juuri alla.
Kokeilin myös paperijuttua,asetin sen rinnan alle ja piirsin kynällä (taas normaalisti seisoen)ja paperia jäi noin puoli senttiä rinnan alle.

Otin myös uusia kuvia..ehkei tilanne ole niin paha kun olen ajatellut?
Irenen huomio kiinnittymisrstä sai mut miettimään ja olen yhteydessä klinikkaan,viimeistään puolen vuoden tarkastuksessa otan nämä epäkohdat sitten kunnolla esille.
Kirurgin mielestä enempää kuin tuo 360 ei olisi voinut laittaa ja tosi on että kohotuksessa tulee arvet ja onko srkään sitten hintansa väärti.

Tekisi mieli laittaa myös se ennen kuva.. :dry:

22.7.2014
Nagor Impleo 360cc

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18863 : Mila
Mulle tehtiin kohotus (vain nännien ympärille) just tuosta samaisesta syystä. Kirurgi sanoi heti alkuun että lopputulos olisi ollut roikkuva ilman kohotusta. Tai sitten sitä täytettä olisi pitänyt laittaa vähintään 700cc :laugh: Harvemmin sitä kuitenkaan ihan täyskohotusta tarvitaan. Usein pelkkä nännilifti riittää eikä ne arvet juurikaan erotu kunhan antaa niiden rauhassa parantua. Mulla leikkauksesta 11 kk eikä muut näitä arpia enää edes kuulemma erota. Tuntokin säilyi täysin eikä lähtenyt edes hetkellisesti. Mulle sanottiin että tuo kohotus olisi voitu tehdä jälkikäteenkin joten voithan vielä harkita erillistä kohotusta jos asia kovasti häiritsee. Käsittääkseni siitä toipuminen on todella nopeeta ja operaatiokaan ei erikseen taida maksaa edes paljoa. :)

Sun rinnat on kyllä erittäin kauniit noinkin! Ymmärrän silti tuon huolen roikkumisesta. Omat rinnat roikkui ennen leikkausta enkä sen takia uskaltanut riskeerata leikkausta ilman kohotusta ettei siitä enää tarvitsisi kärsiä leikkauksen jälkeen. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, Strawberry

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #18981 : Jenskiss
Hei! Minulle tehtiin nännien siirto ja laitettiin 360 implantti lihaksen päälle eivätkä rintani ole mielestäni todellakaan roikkuvat! Mutta nyt faktaa tiskiin! Lähes kuka tahansa yli B kupin omaava saa kyllä sen kynän pysymään rinnan alla mulla ainakin pysyy helposti! Rintasi näyttävät oikein kauniilta! Älä hätäile! :)

75D + 360cc pyöreä impleo highrange lihaksen päällä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, jylpykkä

Sivu luotiin ajassa: 0.729 sekuntia