× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tissiahneus?

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22119 : Mila
Täältä löytyy yhdet Ultra High Profilet :) Kyllä niitä siis ihan ensimmäisessäkin suurennuksessa saa. Omani ovat Mentorit mutta kokotaulukko menee hyvin lähelle noita Nagorin Extra High Range implantteja. Omalla kohdalla tarkoitus oli kohottaa omaa rintaa mahdollisimman paljon. Siksi UHP oli kirurgin suositus sekä omakin valinta jo ennen konsultaatioon menoa. Oman rinnan leveys oli ennen leikkausta noin 13 cm ja näillä implanteilla leveyttä vain 12,1 cm joten kokoa sain ensimmäisellä kerralla jo 535 cc. Korkeus on yli 6 cm joten saahan sitä ihan erilaista näyttävyyttä näin isolla projektiolla.
Oon myös huomannut että rintaliivien löytäminen on helppoa kun implantti on hiukan kapeampi. Yllättävän pienet koot mahtuu edelleen päälle :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22120 : subk
Aijjaa okei! Oliko sulla millanen lähtökohta ennen leikkausta, löytykö omaa kudosta kuinka paljon? Ja kellä kävit leikkauksessa? :) ainaki profiilikuvan perusteella hyvältä näyttää!!

Leikkaus 17.8.15 Plastic surgery centerillä
Jyri Hukki, Nagor Impleo moderate 420cc
A75, 170cm/68kg

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22123 : Mila
Mut leikkasi KC Clinicilla Heikki Kupi reilu vuosi sitten.
Tarvetta oli myös kohotukselle mutta tuolla Ultra High Profilella vältettiin täyskohotus ja pelkkä nännilifti riitti onneksi. Omaa kudosta oli kyllä aika reilusti (vanha koko 70D-75D).
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: subk

• Susannah
  • Susannah hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22127 : Susannah
Sulla on mila kyllä tosi kivan kokoiset rinnat :) Hyvältä näyttää! Mulle ei saisi mahtumaan isompaa, kun on niin olematon lähtökohta, juuri ja juuri a-kuppi. Sulla ollut mukavasti kokoa jo ennen leikkausta ja rinnoissa hyvin tilaa.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22132 : Mila
Kiitos! :)
Toki lähtökohta vaikuttaa eniten kokoon ja implantin malliin. Usein vaan kuulee että kirurgit ei suostu laittamaan omaa rintaa leveämpää implanttia ja koko jää sen takia haluttua pienemmäksi. Sillon kannattaa harkita korkeaprofiilisempaa implanttia kun sillä saa huomattavasti reilummin kokoa samoilla leveyksillä. :)

• Susannah
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #22134 : Susannah
Totta. Mullekin tulossa high profile, kun muuten olisi cc jäänyt liian pieneksi omaan makuuni.

• Susannah
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Lisää
3 vuotta 2 kuukautta sitten #22819 : Susannah
Nostelen tätä topaa, kun moni pelkää saavansa liian isot, minä pelkään liian pieniä! Ja nyt lähempänä leikkausta vielä enempi. Hitto jos tulee liian pienet, en haluaisi mennä uusintaan kovin pian ellei ole ihan pakko.

• Susannah
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23939 : Susannah
Sain nätit, sopusuhtaiset, keskikokoiset c-kupin vaikutelman rinnat :) Silti, tiedän jo alitajuisesti haluavani reilusti lisää kokoa, jotta saisin sen toivomani tupladeen vaikutelman, joten joskus vuosien kuluttua aion hakea lisää fyllinkiä :D
VAIKKA olen tosi tyytyväinen tähän muutokseen ja tunnen itseni naisellisemmaksi, kuin koskaan ennen (paitsi raskaana ja sekstaillessani), niin silti se mielikuva siitä koosta, mitä toivoin ja halusin, kolkuttaa takaraivossa ja olen sen suhteen realistinen, että nyt ainakin pohjatyö ihon venytykseen on tehty sitä "oikeaa" kokoa varten ja onhan mulla nytkin kauniit, aikuisen naisen rinnat.
Eli pointti oli, että matkalla kohti unelmarintoja ollaan, hitaasti, mutta varmasti.
Silti pistää miettimään, et olenko ihan hölmö, tissiahne enkä tyytyväinen tule olemaan mihinkään vai uskallanko luottaa omaan esteettiseen silmääni ja siihen, ettei isommilla implanteilla tulisi sitä "jättimelonit" vaikutelmaa ja en näyttäisi naurettavalta tai ihan siinä rajoilla olevalta?...

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23947 : sallukka
Mäkin tiesin heti alkuun ennen kuin näitä 450cc implantteja oli edes laitettu että ei ne tuu riittämään mulle.. Joten muutamien vuosien kuluttua kun saa taas uudet rahat kasaan niin aion kyl varmasti käydä hakee lisää kokoa vielä.. Joku sellainen 600-700 olis varmaankin aika passeli koko mulle mikä miellyttäisi omaa silmää.. :)

Mentor Round HP 450cc, lihaksen päällä
5.1.2015 Tallinna.
27.4.2015 toisen implanttitaskun siirto.
Omat mitat: 166cm, 58kg
Lähtötilanne: kerran imetetty A/B kuppi

Suunnitteilla ~700cc syksyllä 2016..

• Susannah
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23959 : Susannah
Sama mulla, et tiesin jo ennen leikkausta, että haluaisin isommat implantit, just joku 520-660cc, mutta ihan nätti tämä näinkin on. Varmaan jonkun 5-10v kuluttua uusintaan..

Sivu luotiin ajassa: 0.638 sekuntia