× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

nagor tytöt? :)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #16983 : Aava

Aava kirjoitti: Heippa, tänään kirjauduin mutta olen lueskellut tätä sivua jo pidempään! :)
Itsellä olisi leikkaus 18.8 tallinnassa...JÄNNITTÄÄ!!! :woohoo:
Tarkoitus olisi laittaa Nagor impleo pyöreä 360cc...omat mitat 166cm 59kg. Kuppikoko 75 A/B...
Itsellä on 2 imetystä takana ja 4 vuotta olen tätä asiaa vakavasti harkinnut.
Lauantaina olisi tissireissulle lähtö ja tosiaan maanantaina leikataan, innolla odotan mitä tuleman pitää mutta täytyy kyllä myöntää että pelottaa ja jännittää, unia nähnyt ettei ne tissit olleetkaan sellaiset mitä toivoin! Eniten ehkä pelottaa nukutus ja leikkauksen jälkeinen kipu... :(

Noniin...nyt on leikkauksessa käyty ja voi että olen onnellinen! :kiss: Pelkäsin ihan järkyttävän paljon ja kaikenmaailman kauhukuvat siinsi mielessä. Nukutukseen kun menin niin silloin iski kunnon paniikki-itku mutta anestesialääkäri, nainen(nimeä en muista) oli niin ihana ja rauhoitteli minua ja halasi ja kuivasi kyyneleet :laugh:
Sen muistan että tajusin että kohta nukahdan kun tuli uninen olo ja seuraava muistikuva on heräämöstä, heräsin unisena mutta ilman mitään kipuja ja pahaaoloa!!! sitä mitä olin eniten pelännyt! Olin heräämössä pari tuntia,välillä nukuin ja välillä olin hereillä, pelotti että tuleeko se kipu mutta missään vaiheessa en ole kokenut kipua vain sitä epämielyttävää tunnetta, järkyttävä paineen tunne rinnan päällä, joku sanoikin että ihan kuin rekka rinnan päällä ja sitä se on. Eilinen kotimatka oli pitkä ja uuvuttava ja siksi ilta olikin vaikea mutta senki kesti. Kohoasennossa nukun,peitto jalkojen alla,ei kärsi selkä niin paljoa. Mutta tissit, WAU!!! ei mitään ruhjeita,mustelmia tms...hillittömän isot ja turvonneet vielä mutta silti hyvännäköiset vaikka toissapäivänä leikattiin. Finestin kautta kaikki sujui hyvin mutta ainut negatiivinen asia oli sairaalassa oleva sairaanhoitaja joka oli minulle ja muille äärimmäisen ilkeä ja törkeä ja siitä aion sanoakkin vielä. Tosi kovakouranen, lääkettä piti kerjätä ja minkäänlaista empatiaa ei herunut, "EI ET OLE KIPEÄ...ÄLÄ VALITA, ITSE OLET TÄMÄN HALUNNUT"! :ohmy: mutta en anna tämän yhden naisen typeryyden pilata tätä iloa. Kirurgi Kullanmaa oli ihana, rauhallinen ja asiansa osaava! Että nyt voin sanoa että pelkäsin turhaan ja ehkä onneksi maalasin kauhukuvia päähäni ja olin pessimistinen sillä olen positiivisesti yllättynyt kaikesta. :) Nagor 360cc HR laitettiin ja se oli maximi koko, kullanmaa suositteli 330 koska rinnan alaosa oli niin pieni(nännistä alaosaan vain 4cm) mutta lupasi tehdä sinne alemmas taskun ettei rinta jää yläosasta liian ylös, myös nännien ero oli 1cm(mitä en itse ole ikinä ajatelut) niin teki toisen sentin alemmas kuin toisen, eli hyvin tarkkaa hommaa! :)
Voin laittaa kuvaa myöhemmin jos haluatte nähdä jo muutaman päivän muutoksia?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitta, shannna

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #16985 : Maria
kiva kuulla että kaikki sujui hienosti ! :) paranemista sinne siitä se pikkuhiljaa :)

Laita vaan kuvia jos viitsit nii näkis ku itellä tuo iha sama kokokin :) laitettiinko lihaksen alle vai päälle ?

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #16987 : miikoo

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 8 kuukautta sitten #16989 : cherryee

Noniin...nyt on leikkauksessa käyty ja voi että olen onnellinen! :kiss: Pelkäsin ihan järkyttävän paljon ja kaikenmaailman kauhukuvat siinsi mieFinestin kautta kaikki sujui hyvin mutta ainut negatiivinen asia oli sairaalassa oleva sairaanhoitaja joka oli minulle ja muille äärimmäisen ilkeä ja törkeä ja siitä aion sanoakkin vielä. Tosi kovakouranen, lääkettä piti kerjätä ja minkäänlaista empatiaa ei herunut, "EI ET OLE KIPEÄ...ÄLÄ VALITA, ITSE OLET TÄMÄN HALUNNUT"! :ohmy:

FinEst/Kullamaa 3.7.2014
Nagor Impleo HP 330cc :)
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 8 kuukautta sitten : cherryee. Syy: lainaus väärin

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #16993 : Aava

Maria kirjoitti: kiva kuulla että kaikki sujui hienosti ! :) paranemista sinne siitä se pikkuhiljaa :)

Laita vaan kuvia jos viitsit nii näkis ku itellä tuo iha sama kokokin :) laitettiinko lihaksen alle vai päälle ?

Osittain lihaksen alle ja rintalihaksesta laitettiin kalvo päälle :)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #16994 : Aava

miikoo kirjoitti:

Ikävä kuulla :( Mulla oli omaa rintaa a/b kupin verran ja 2 imetystä takana jolloin kuppikoko ollut c/d...implanttia ei ole laitettu tietääkseni eri korkeudelle varsinaisesti vaan tuohon ylempänä olevaan nännitissiin on tehty tasku(?) sentin alemmas jotta se laskeutuu oikealle korkeudelle. Nyt ei ainakaan huomaa mitään korkeuseroa eikä eriparisuutta, toivottavasti ei tulekkaan :)

Cherryee: tämä nainen oli oikeasti kamala :angry: kun illalla valitin vasemman puoleista tosi kovaa kipua toiselle hoitajalle ja tämä haki tämän kärttyakan niin se vain repaisi siteet irti ja otti kummatkin tissit käteen ja PURISTELI niitä....siis voin sanoa että kävi niin jumalattoman kipeää ja tuli itku...sanoin kirosanan niin tämä nainen hyvin ylimielisesti sano " MITÄ SINÄ SANOIT????oletko sinä tyttö vai mikä??? ÄLÄ VALITA, itse sinä olet nämä halunnut!!!! ja ainakun pääsi vaistomaisesti parahdus tämä sanoi HYSSSSS, ole HILJAA!!!" toi 6 illalla lääkkeet ja kertoi mikä lääke mihin kellon aikaan ja laita aamulla klo 6 kello soimaan ja ota nämä lääkkeet että hän tulee sitten aamulla ottamaan teipit pois ja pääsen suihkuun....no ei tullut vaan miehen piti käydä klo 8 kysymässä että voisinkohan mennä jo sinne suihkuun kun kyyti jo kohta lähtee? outoa ettei kukaan käynyt katsomassa tai tarkastamassa illalla/yöllä. mutta edelleen painotan että KAIKKI MUUT siellä oli ihania ja empaattisia, tämä nainen oli ainut jolla oli asenneongelma ja sattui aina minua "hoitamaan". Olen tehnyt jo tästä ihmisestä valituksen ja toivottavasti viesti menee perille. Koska tuollainen toiminta saattaa vaarantaa koko firman maineen ja sitä en kyllä toivo!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kesäksinagorit

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #17002 : Nagor 390cc
Todella törkeää käytöstä siltä hoitajalta. Kiva kyllä kuulla että on valitus tehty, itse kun menen yksin 2 viikon päästä sinne niin en todellakaan halua tuollaista hoitajaa itselleni.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #17021 : Halo
Onkohan muuten Fin-Estillä ja muilla firmoilla samat hoitjat ja anestesialääkärit virossa käytössä?

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #17028 : kesäksinagorit
Hyvä Aava,että valitit.Mulla taisi käydä tuuri ja en kyseiseen hoitajaan törmäänyt lainkaan.Tosin en myöskään valittanut mistään vaan kiittelin vaan. ;)

Mutta tosi hyvä,että laitit asian eteen päin,eihän tuollaisen hoitajan pitäisi olla tuossa työssä,jos on tuollainen asenne leikkauspotilaita kohtaan!!

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #17035 : Moona
]

Halo kirjoitti: Onkohan muuten Fin-Estillä ja muilla firmoilla samat hoitjat ja anestesialääkärit virossa käytössä?

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

• Maria
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #18120 : Maria
mites on nagoreiden kanssa sujunut ?? onko kaikki mennyt hyvin ja ootte tyytyväisiä? :)

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #18570 : LLL

nagor impleo 300cc osittain lihaksen alle
Kullamaa, fin-est 31.3.
160cm/56kg

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #18961 : Janeiro
Mulla 330 nagor impleot high profile, "Toinen kuvaketju" ja jossain ihan ekoilla sivuilla parin viikon ikäisistä kuva.. Nyt leikkausesta vierähtänyt lähemmäs vuosi, tyytyväinen olen nagoreihin, isommat vaan saisi olla ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maria

• Maria
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #19009 : Maria
Janeiro ja muut miten teillä rinnan pehmeys on selällä maatessa? lähinnä juuri kun lihaksen alla/osittain alla? onko kivikovat pallot vai pehmeät? itselläni reilu 3 kk tosiaan aikaa leikkauksesta ja muuten hyvinkin alkanut pehmetä varsinkin vasen mutta selällä kun makaa ovat ihan kuin kivet vielä eikä liiku ei sitten mihinkään :O kovemmat kuin vanhat anatomiset lihaksen alla

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #19558 : Susannah
Minäkin olen jo etukäteen päättänyt ottaa Nagorit, juuri sen elinikäisen kapselitakuun vuoksi ja tietysti sen 100% täyttöasteen.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #19622 : Nanna11
Heip!

3pv leikkauksesta. Nagor oli mieleeni pehmeyden (ja toki muiden hyvien puolien) vuoksi. Aluksi kokoa puntaroitiin 300-360 välillä, ja sopivasti kirurgi päätti 330, mikä kuulosti oikein hyvältä ratkaisulta. Luotan ammattilaisiin kyllä tässä asiassa

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #19638 : sannochka

Pyöreä Nagor Impleo 330cc mr lihaksen alle helmikuussa 2015.
Kirurgina Jyri Hukki / Karhupuiston plastiikkakirurgia.
Mitat 163cm, 54kg. Lähtökohtana 2x imetetty A-kuppi.

pientarintaremonttia1.blogspot.fi/

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #19640 : Chloee
Mitkä sun mitat ja lähtökohta sannochka?

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 4 vuotta 4 kuukautta sitten #19642 : sannochka

Pyöreä Nagor Impleo 330cc mr lihaksen alle helmikuussa 2015.
Kirurgina Jyri Hukki / Karhupuiston plastiikkakirurgia.
Mitat 163cm, 54kg. Lähtökohtana 2x imetetty A-kuppi.

pientarintaremonttia1.blogspot.fi/
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 4 kuukautta sitten : sannochka. Syy: mitat korjattu :)

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #19643 : Chloee
Voi eiköhän jo 300 saa ihan kivat tissit! Riippuu tietty mitä haet. Ite oon 175/67 ja laitettiin pyöreät 360 ja 390 moderatet lihaksen päälle kuukaus sitten ja nää on aika passelin kokoiset mulle. Halusin semmoset mitkä luoja ois voinu mulle halutessaan suoda :D Suosittelen tosiaan moderatea jos haluat luonnollisempaa lookkia, täyttää paremmin rintakehän eikä oo niin paljoo sit sitä projektioo :)

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

Sivu luotiin ajassa: 0.674 sekuntia