× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

nagor tytöt? :)

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten #43730 : MKJ
Nostellaas tätä ylöspäin.
Näitä omia, ihan paranemisprosessin alussa olevia tiiliskiviä kun katselee olisi mukava nähdä kuvia teidän lopputuloksistanne :) milloin teillä alkoi muoto ja tuntuma parantua?

170cm 54kg
Lähtökohta imetetyt tyhjät 70D
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #43736 : elina91
Laitan kuvaa, koska muistelen kuinka tärkeää se oli itsellekin nähdä aikoinaan. :) Nyt kun on näiden kanssa jo elänyt niin olen unohtanut koko tissikuplan, jossa eli tiiviisti ensimmäiset kuukaudet leikkauksesta:cheer: Itse olen omalla leikkauksella saanut rohkaistua hyvää ystävääni tekemään päätöksen omasta leikkauksesta kun on vierestä nähnyt oman matkani, saanut kysyä kaikki mieltä askarruttavat kysymykset (joita on mielessä hautonut muttei ole uskaltanut kenellekään puhua) sekä nähdä ja kokeilla silikonirintoja.
Tuossa viimesin kuva jonka oon näistä ottanut: ei nää ole mihinkään muuttunut, aikaa nopeaan otti muotonsa ja paikkansa. Edelleen pehmeät ja löllyvät. Särkyjäkään ei enää ole, joita tuli n. 6kk-8kk leikkauksen jälkeen. Ne oli pieniä vihlomiskipuja ja vatsalleen en pystynyt hetkeen nukkumaan. Mutta tällä hetkellä all good here! ;)

FINEST 22.1.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo Moderate 390cc lihaskalvon alla
166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten : elina91.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, pulla, kukla, Hanskuliini, Dizzit, MKJ, Ella82, Matilda

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #43737 : MKJ
Kiitos kuvasta elina91, sinulla on kyllä todella kaunis lopputulos :) jos jotain tuon suuntaista näistä muotoutuu niin olen kyllä erittäin tyytyväinen!
Itsellä vasta viisi päivää leikkauksesta ja näkymä sen mukainen... ja kivulias turvotus pitää kyllä tiukasti tissikuplassa.

170cm 54kg
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : MKJ.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elina91

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #43741 : elina91
Kiitos MKJ, toivottavasti auttoi ja "loi toivoa" tiiliskiviin! :cheer: Päätin jakaa myös arpikuvaa, täällä taisi olla siihen ketju mutten jaksanut lähteä etsimään:whistle:

Niitä en ole niin usein katsonut, ne vähän niiku unohtu matkan varrella:silly: Tietty hoidin niitä leikkauksen jälkeen varmaan sen 6kk, mutta sitten en enää kurkkinut miltä ne näyttää. Kuitenkin huomasin jossain vaiheessa, että toinen arvista oli haaleampi kuin toinen vaikka ensimmäisinä kuukausina oli toisinpäin. Mutta siis kyllä ne sieltä vielä erottuu ja jos pesen hiuksia salin suihkussa niin uskon, että ne näkyvät (ainakin tarkka silmäiset huomaavat). Ja kyllä myös rinnan muodosta kädet ylhäällä näkee että on implantit. :)

166,5cm / 66kg
Urheilullinen, muodokas vartalo - lähtökohta 75b, rinnanympärys rinnan alta 77cm
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten : elina91.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MKJ, Matilda, A21b01

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #43746 : ehkatanavuonna
Noinko haaleat niistä arvista oikeasti tulee :woohoo: mulla on edelleen tummanliilat ja pelkään ettei ne ikinä siitä vaalene... leikkauksestahan on jo niin kauan aikaa.. :laugh: :laugh:

Luulin aluksi, että oonko mä linkittänyt tänne kuvan kun katsoin elinan kuvaa, mutta on vaan ihan saman näköiset, saman kokoiset, sama laittaja... ;) hienot on! Luin jostain että sulla saatin korjattua eri parisuutta, mulla ei kyllä saatu, mutta eipähän kukaan epäile silikoneiksi, kun niin vinksallaan ovat! No ei laiskaan, ei nää oo niin pahat kuin ennen enää. Haaveilen silti, että silikoni laskeutuisi, niin nännit siirtyisivät hieman ylemmäs.

Itsellä on aika hyvin tissikupla kadonnut ja välillä haikailen sen perään. Ai, että se oli niin hieno tunne pari päivää leikkauksen jälkeen, kun sai kurkkia paidan alle. Välillä pitää mennä vieläkin tiirailemaan peilin eteen, että onhan ne tallella :laugh:

Jos saa elina udella, miten hoidit arpia? Millä voiteella, kuinka pitkälle teippasit ja kuinka usein vaihdoit teippejä? :)

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : ehkatanavuonna.

Lisää
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #43752 : elina91
Näköjään tulee! :cheer: Mutta se on hitaampi prosessi kuin rintojen muotoutuminen, ainakin omalla kohalla:) Hmmm muistaakseni teippailin sen 4-6kk, ja sen jälkeen silloin tällöin rasvailin bebanthenilla ja kookosöljyllä, mutten mitenkään säännöllisesti. Teippejä vaihtelin ihan kuluman mukaan, kun alkoivat irrota/likaantua (viikon välein ehkä?)
Mulla on edelleen eri parisuutta, kyllä sen näkee mutta se ei mua haittaa. Kirurgi oli sitä mieltä että ero ei ole niin suuri että tarvitsisi eri kokoiset implantit, mutta mä olen ollut leikkauksen jälkeen tähän päivään asti sitä mieltä että olisi tarvinnut, koska ne ovat eri kokoiset :silly: Harvat rinnat ovat täysin symmetriset ja ylipäätään koko ihminenkään niin se ei ole mulle ratkaiseva tekijä. Ja on mulla edelleen suippomaiset nämä, mutta sekään ei haittaa koska saan ne näyttämään tietyissä asennoissa luonnollisemmilta! Jos jotain harmia pitäisi löytää niin huomaan että pitäisi ehkä laittaa isompi implantti ja sitä en halua, en halua isompia rintoja. Mutta huomaan että on selvästi tilaa isommalle implantille ja kun pompin niin toisesta rinnasta näkee kuinka rinnan etuosassa on väljää..

166,5cm / 66kg
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : elina91.

Lisää
1 vuosi 9 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #43979 : MKJ
Täällä kohta kuukausi leikkauksesta ja edelleen nämä ovat kuin leegopalikat paikallaan kainaloissa. Tuo osittain lihaksen alle sijoitus varmasti prosessia hidastaa, mutta tuntuu ettei viimeiseen pariin viikkoon ole tapahtunut oikein mitään. Malttamattomana odottelen laskeutumista..
Onneksi ovat alkaneet pehmenemään.
Huomasin muuten tänään että ympärys on vain kasvanut parin viikon takaisesta muutamalla sentillä :blink: missä kohtaa on teillä lopullinen koko ollut? Jotenkin kuvittelin että sen alun mega turvotuksen jälkeinen koko olisi lähellä lopullista ja siitä vain pienenisi, mutta nyt on kasvanut about 3cm.
Tilasin shockarin zipperit odottelemaan lenkkeilyn aloitusta, mut ei toivoakaan että nämä nyt kiinni menisivät.
Missä kohtaa muuten olette aloitelleet liikuntaa?

170cm 54kg
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten : MKJ.

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #49407 : Mammaliisa90
Oletko laittanut jonnekin kuvaa lopputuloksesta kesäksinagorit ? Minulla tulossa samankokoiset ja aika samallainen lähtötilanne ja kiinnostaisi nähdä lopputulosta..

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #49503 : Vaahtera
Saanen liittyä Ngor tyttöihin, alla tiedot.Pitäisi vain lisätä että puoliksi alla, onneksi.Nyt vikastaleikkuusta puoli vuotta ja ovat pehmeät ja hölskyvät, vaikka puoliksi alla!Sinulle MJK:paljon mittasi olivat leikkuun jälkeen jä nyt?Mulla meinaan ei käynyt niin, että pieneni vaan suureni reilusti.Itkin sairaalassa että mitään vaihtoa ei huomaa mutta pikkuhiljaa ainakin 5 cm tuli lisää kun lihas antoi periksi ja implantit pääsivät esille.Että näinkin voi käydä.Haluaisitko/haluaistteko laittaa kuvia niin näkis muitakin nagoreita.Mä laitan sulle MJK havainnoillistavaa kuvaa.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #49507 : Vaahtera

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #49509 : Vaahtera
Tuo vika kuva on nuorin ja mielestäni parempi kuin nuo muut kun ei vielä roiku!Mulla roikkuu toi toinen tissi alempana kuten kuvasta huomaa eli pidän kohottavia liivejä.Pientä puhs uppiakin kokeiltu ja on kyllä lötköt ja menee edestä kyllä vaivatta yhteen.Täydellisia liivejä en löydäkään, huh huh, mutta change kuitenkin päihittänyt kalliit erikoisliikkeet.En löytänyt sitä kuvaa kun rinnat lytyssä, mutta katso kuvaketjusta vikat kuvat ja tuu nauramaan, olin ihan että apua kun kyseessä vielä uusinta!!!!!Kuinka isoilta nuo sinun näyttää kun samanverran lisätty ku mulla lähtö d kupp?Mulla ehkä pikku b tällä hetkellä kun painoa kertynyt...

Sivu luotiin ajassa: 0.284 sekuntia