× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

nagor tytöt? :)

• Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16614 : Maria
Moi!

Eli tänne kaikki kellä on nagorin implantit? onko täällä sellaisia joilla ollut ne jo pidempään? onko ollut mitää ongelmia? miten tuntuma rinnoissa ? kertokaa kaikki. otin itse reilu viikko sitten nagorin impleot :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16616 : Tiputissi
Moikka! Mulla ei ole kokemusta kyseisistä implanteista (vielä ainakaan) Mut mikä malli on tuo Nagorin 100% täytetty? :) Osaatko sanoa? :)

Leikkaus 1.9.2014, kirurgina Jaan Troost
Mentor 425cc, pyöreä High Profile. Lihaksen päälle.

• Maria
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16626 : Maria
Tuo 100% täyttö tekee sen ettei implantti ala kupruilla tai aaltoilla ajan saatossa ja on ainoa tuontyyppinen implantti markkinoillA. Itselläni myös toipumisvaiheessa olevat nagor impleot ja siksi haluisin kuulla kokemuksia muilta ketkä niiden kanssa on päässyt jo elelemään . Olivat myös yllättävän pehmeät mikä vakuutti mut.. Haluaisin tietää viel et miten käytännössä :-) vielä en omia pääse kokeilemaan kunnolla ;-)

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16627 : Nagor
Heips! Voitko laittaa jossakin vaiheessa kuvaa? :) ite menossa ens kuussa Tallinnaan Jyri Kullamaalle leikkaukseen ja itselleni tulee juurikin Nagor 360cc ! :)

15.9.-14 leikattu, Jyri Kullamaa
Laitettiin Nagor 360cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sannala123

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16632 : Mctve
Mulle tuli eilen Nagorin anatomiset korkealla profiililla 375cc ja lihaksen päälle.

On kuulemma yksi mehmein anatomisista ja vähiten ryppyilyä.

Tosi vaikea sanoa vielä mutta laitan kuvia kunhan vähän turvotus yms laskee...

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16639 : Tiiu
Täällä kanssa Nagor tytsy. 1kk leikkauksesta ja kivasti pehmenneet... Kuva on tuolla Siim simmon ketjussa. . .

FinEst, Siim Simmo 7.7.14
Nagor 330cc, osittain lihaksen alle

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16641 : Santiago
Osaisiko joku implantteja puristellut kertoa, onko Nagorin anatomisella CoGel-implantilla ja pyöreällä Impleolla suurikin tuntumaero? Molemmat taitavat olla 100% täytettyjä. Kun anatomisten sanotaan olevan kovempia, niin kiinnostaisi että miten tämä näkyy Nagorin malleissa. Mulla on uskoakseni paksu ja vahva rintalihas, enkä tykkää ajatuksesta että sitä leikeltäisiin, koska treenaan voimanostoliikkeitä ja mulle on tärkeä lihaksen maksimivoima. En näe lihaksen alle laittamista vaihtoehtona itselleni, ja kallistuisin anatomisen implantin puoleen, mutta jos se on kovin kova niin se epäilyttää.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

• Maria
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16642 : Maria
LAitan jossain vaiheessa kuvaa kun tästä vähän toipuu :) hyvältä näyttää jo nyt ja mulla tuli se 360 siis osittain lihaksen alle mut vähän enemmä lihas peittää sitä kuin normaalisti dual plane tekniikassa. jännittää juuri tuo tuntuma että millaiseksi lihaksen alla/ osittain alla jää :) nyt ovat tietenkin vielä pinkeät mikä kuuluu asiaan :) En osaa sanoa tuosta nagorin anatomisesta :O mutta konsultaatiossa ainakin tämä pyöreä impleo tuntui pehmeemmältä kuin esim mentorin cohesive2 mikä on toisiks pehmein. erona tietty tässä toi 100% täyttö.

Mitä mittoja teillä on muuten ? kun itse olen 175cm pitkä ja painan n.60 kg eli aika maltillinen koko mutta kyllä ne aika suurilta näyttää varsinkin ilman liivejä :) sopusuhtaiset ja itselläni rintojen alta 74 cm

• ellujo
  • ellujo hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo 460cc HR, lihaksen päälle.
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16643 : ellujo
Mulle on tulossa Nagorin implantti 1.9. Joten kokemuksia olis kiva kans lueskella! :)
Just varasin ajan siihen ultraäänitutkimukseen/mammoon. Mites kun ne ja se PVK on samalla lähetteellä niin kai sen lähetteen saa vielä itselleen sen rintatutkimuksen jälkeen? Ja onko jollain kokemusta paljonko on maksanut tutkimukset Turussa? Itse varasin ajan Terveystaloon.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16645 : Mctve
Mulla on mitat 168cm, 60kg. Rinnan alta 72cm ja rinnina leveys 11,5cm.

Muita mittoja ei oo tullut pitkään aikaan mitattua! mutta farkut on yleensä 27'', hartiat löytyy mutta kapea vyötärö myös.

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16646 : Sarah
]

ellujo kirjoitti: Mulle on tulossa Nagorin implantti 1.9. Joten kokemuksia olis kiva kans lueskella! :)
Just varasin ajan siihen ultraäänitutkimukseen/mammoon. Mites kun ne ja se PVK on samalla lähetteellä niin kai sen lähetteen saa vielä itselleen sen rintatutkimuksen jälkeen? Ja onko jollain kokemusta paljonko on maksanut tutkimukset Turussa? Itse varasin ajan Terveystaloon.

Onko sulla myös leikkaus Turussa? Kerro ihmeessä, jos saat muuta kautta näitä Turun mammo/ultra -hintoja. Asia kiinnostaa itseäkin :)

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16651 : kesäksinagorit

ellujo kirjoitti: Mulle on tulossa Nagorin implantti 1.9. Joten kokemuksia olis kiva kans lueskella! :)

Mä en ainakaan saanut lähetettäni takaisin ,kun kävin vaan ultrassa ja mammossa yksityisellä.Mulla oli sattumalta kontrolliverikoe terveyskeskuksessa niin kinusin ne sieltä kirjallisena.Pyydä erikseen lähetteesi takaisin,jotta saat sen.Kyllä kai netistä näkee hinnat??
Mullakin on nagor impleot 100 täytöllä 520 cc ja lihaksen päällä.Olen tykännyt ja on hyvän tuntuiset.Melkein 3 kk vanhat.

• ellujo
  • ellujo hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16655 : ellujo
Sarah, mulla on se tutkimus nyt sitten ensi keskiviikkona. Voin palata asiaan paljonko makso. Aattelin kyllä yrittää saada kelakorvaukset takasin :P PVK ei tietääkseni maksa, kuin muutaman kympin. Mietin myös sitä, että pitäiskö yrittää jotenkin saada se pummittua työterveyden kautta, haha :D

kesäksinagorit, kiitos vastauksesta. Täytyy muistaa kinua sitä sitten takaisin verikoetta varten. Mikä lähtötilanne sulla on ollut ja mitkä sun mitat on? Mulle ollaan kanssa mietitty tota Nagorin 520cc, kun on löysät rinnat ja haluan siis ryhdikkäät ja kuulemma tuo koko täyttäisi. Hiukan pelkään, että tulee liian isot niin mietitään vielä kirurgin kanssa että tehdäänkö kuitenkin kohotus ja laitetaan sitten maltillisempi implantti. :)

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16657 : Sarah
Ellujo, palataan asiaan tutkimusten jälkeen :). Pitikö jo varausvaiheessa kertoa syy, että miksi on tarvetta näille tutkimuksille?

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #16662 : kesäksinagorit

ellujo kirjoitti: Sarah, mulla on se tutkimus nyt sitten ensi keskiviikkona. Voin palata asiaan paljonko makso. Aattelin kyllä yrittää saada kelakorvaukset takasin :P PVK ei tietääkseni maksa, kuin muutaman kympin. Mietin myös sitä, että pitäiskö yrittää jotenkin saada se pummittua työterveyden kautta, haha :D

kesäksinagorit, kiitos vastauksesta. Täytyy muistaa kinua sitä sitten takaisin verikoetta varten. Mikä lähtötilanne sulla on ollut ja mitkä sun mitat on? Mulle ollaan kanssa mietitty tota Nagorin 520cc, kun on löysät rinnat ja haluan siis ryhdikkäät ja kuulemma tuo koko täyttäisi. Hiukan pelkään, että tulee liian isot niin mietitään vielä kirurgin kanssa että tehdäänkö kuitenkin kohotus ja laitetaan sitten maltillisempi implantti. :)

Mun mitat 171 cm 74 kg tällä hetkellä.Käytin 75c liivejä lähinnä ja rinnat olivat löysät,koska olen laihduttanut aikuiiällä 45 kg .Nyt tuntuu,että olis saanut olla isommatkin kuin 520cc .Hyvin täyttävät kyllä tyhjän tilan.Suosittelen.Jos nyt pääsisin takaisin kysyisin kirurgilta isompia.Mulla kun kirurgi sanoi heti nhtyään,että mahtuu,joten nyt mietin,että olisko mahtunut enemmänkin :laugh: ja mulla on EHR eri erittäin korkea profiili.
Mutta on ne nytkin täynnä ja heti leikkauksen jälkeen oli melkoiset pallot.MULLA ON NYT KÄYTÖSSÄ 75 e JA 75f JA 80 E liivejä.Ei ole liian isot ollenkaan nää.

Ja muita mittoja suurinpiirtein jos muista niin ennen leikkausta oli 96 78 108 .Nyt taitaa RY olla 105.En ole ihan varma tuosta 96 mitasta ,mutta muistaakseni.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten : kesäksinagorit. Syy: lisäys

• ellujo
  • ellujo hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16663 : ellujo
Sarah, kyllä mä sanoin että oon menossa suurentamaan rintoja ja ainakin puhelimeen vastannut hoitsu oli tosi ystävällinen ja ilmeisesti hänen kohdallaan ollut muita samassa tilanteessa olevia kun osasi kertoa, että mammografia ei minulle ole välttämätön, ultra varmasti riittää jne. Kaverini on myös käynyt aikoinaan Terveystalossa ja kehui, että kaikki oli siellä tosi ystävällisiä ja lääkärikin oli sanonut, että "Nyt lähiaikoina on ollut tosi monta, ketä on menossa ottamaan silarit" :D Ja hei, jäi edelliseen kommenttiin kirjoittamatta, että leikkaus mulle tehdään Fin-Estin kautta Tallinnassa.

kesäksinagorit, mulla myös rinnat tosi löysät laihdutuksen takia ja yläosasta ihan lättänät. Kuukauden kuluttua tilanne on toivon mukaan toinen ;)

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16665 : kesäksinagorit
ellujo : Mä kävin myös Fin-Estin kautta Kullamaalla .

• Aamu
  • Aamu hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Korkeaprofiilinen Nagor anatomisena 335cc
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #16739 : Aamu

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Mitat: 167/52 70AA-A
Tavoite: D
Leikkausaika: 29.4. Karhupuistossa, kirurgina Jyri Hukki
Asennettu: Anatominen Nagor korkeaprofiilisena 335cc ja lihaksen alle
Koko nyt: Lindex 65E, Change 65F, Freya 60G
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten : Aamu. Syy: Tatuoinnin sensurointi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, Kitta, Mctve, Susannah, Pimpim, shannna

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16747 : Susannah
Aamu, sulla on todella sopusuhtainen tuo koko, näyttävät todella hyvältä! Minäkin haaveilen Nagoreista, mitä olen noita merkkejä miettinyt ja vertaillut, niin tällä merkillä niin hyvät takuut ja tuo poimuilun vähäisyys kiinnostaa. Onko te, keillä Impleo-malli, näkynyt poimuilua lainkaan?

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

• Maria
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #16754 : Maria
Aamu WAU! tosi hyvännäköset ja sopusuhtaset vartaloon :) omien parantumista oottelen :D
onko kuin pehmeät ?

Mulla nagorin impleo ja ei oo ainakaan viel poimuilua näkynyt, tosin vasta toipumisvaiheessa :)

Sivu luotiin ajassa: 0.412 sekuntia