× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Arpien hoitaminen

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18956 : Ransu

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #19223 : Maria
onko täällä muut käyttäneet arpigeelin sijasta mepiform silikoniteippiä arvissa?? onkohan geeli jotenkin parempi vai?

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #19226 : Sarah

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #19229 : Sandy83
Sain vihdoin luettua ketjun läpi. Itse ajattelin mennä alun teippaamisella ja sitten siirtyä 2-3 kk kohdalla tuohon Kelo-coten rasvaan, näillä tuntuisi nyt tulevan hyviä tuloksia. Toki sen ymmärtää että jokaisen iho reagoi eri lailla. Ja voihan olla, ettei iho kestä trippaamista ollenkaan, sitten ei teipata :woohoo:

Laitettu tammikuussa natrelle anatominen FF 425 gr, osittain lihaksen alle. Omat mitat 165/55.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #19231 : Ellen
Itsellä on nyt osa arvista muuttunut ihan valkoiseksi. Sairaanhoitaja kehui, miten hyvin arvet ovat parantuneet. Mutta pari viikkoa sitten korjattiin kokoeroa leikkaamalla toisesta rinnasta pala pois ja avattiin pystysuora ja vaakasuora arpi (ihoakin poistettiin), taas saa siis aloittaa arpien hoidon alusta :( Toisesta rinnasta lopetan nyt arpivoiteiden käytön ja jatkan ihoöljyllä ihon kosteuttamiseksi.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #20383 : Sandy83
Minä tässä mietin sellaista, kun ohjeeksi sain että kahteen viikkoon ei saa poistaa noita laitettuja teippauksia, jonka ymmärrän koska niiden pois ottaminen vaan repisi haavoja auki. Mutta mistä sitten tietää onko haavat ihan ok? :laugh: Aika moni laittanut kuvia ihan tuoreiden tissien arvista, mutta kun itse sai erilaiset ohjeet niin täähän menee tässä nyt ihan vaan arvailujen varassa että paraneeko ne hyvin.

Laitettu tammikuussa natrelle anatominen FF 425 gr, osittain lihaksen alle. Omat mitat 165/55.

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #20396 : Ellen
Mäkin vaan arvailin teippien läpi (kosteana ne kuultaa läpi). Jos haavat ei arista, ei tule patteja, ei vuoda läpi jne. kaipa ne sitten on kunnossa. Kun ekan leikkauksen jälkeen sain "mätäpaiseen" haavaan, se tuntui pattina teipin läpi, kipuili ja kutisi.

Kun hain viimeksi kelo-cotea apteekista ja sanoin, että sairaanhoitaja on mua neuvonut laittamaan sitä jo teippien alle haavan umpeuduttua, apteekkari kauhisteli. Kelo-cote on silikonia ja vaikka sitä kuinka ohuelti laittaisi ja pelkästään arvelle, se kostuessaan ainakin mulla irrottaa teipin haavasta (teipit kupruili suihkun jälkeen) eikä tue sitä kunnolla. Toisen leikkauksen jälkeen en ole kelo-cotea laittanut teippien alle (teipit tekee sen saman kuin kelo-cote!) vaan aion laittaa vasta kun teippaus ohitse. Arvet on tosi siistit ja kapeammat. Mitään ongelmia teipin kupruilun ja irtoamisen kanssa ei ole ollut. Pelkkää kevyempää bepanthen voidetta olen niihin arpiin laittanut ja kuivumisen jälkeen teipit.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #20416 : kukkakeppi11
Mitäs työ ootte mieltä onko tämmösestä apua? Kun mulla on 13.3. leikkaus, niin ajattelin nyt aloittaa tissien alueen rasvailun apobasen oilylla rli 60 rossasella rasvalla (käytän sitä mun naamaanki päivittäin). Että jos se ehkäsis venymisarpien tuloa kun mulla on hyvin vähän omaa nahkaa. Mitä ootte mieltä? :)

12.3.2015 Jyri Kullamaa/Fin-Est Nagor impleo hr 360cc
Lähtötilanne: 75A
Mitat: 160cm/52kg

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #20522 : sallukka
Kukkakeppi11: Ei siitä etukäteen rasvailusta ainakaan mitään haittaa ole, että jos vaan jaksat niin kannattaa toki myös jo ennen leikkausta kosteuttaa ja hoitaa sitä ihoa niin sitä isommalla todennäköisyydellä saattaa säästyä venytys arvilta. :) Itse en rasvaillut ennen leikkausta, mutta jälkeen olen kyllä rasvaillun aina suihkun jälkeen ja aion sitä nyt jonkin aikaa ainakin jatkaa vielä.. :)

Mentor Round HP 450cc, lihaksen päällä
5.1.2015 Tallinna.
27.4.2015 toisen implanttitaskun siirto.
Omat mitat: 166cm, 58kg
Lähtötilanne: kerran imetetty A/B kuppi

Suunnitteilla ~700cc syksyllä 2016..

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20844 : Mia12
Aloittaisin käyttämään sitä bepanthen anti scaria mutta kysyisin,että kuinka monesti sitä laitetaan päivittäin?

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20846 : Pimpim

Mia12 kirjoitti: Aloittaisin käyttämään sitä bepanthen anti scaria mutta kysyisin,että kuinka monesti sitä laitetaan päivittäin?

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20847 : JAAV
Entä onko kukaan käyttänyt sitä Medicalian superkallista, jota ainakin KC:lla suositellaan käytettäväksi?

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

• mare
  • mare hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • 335 Nagor anatominen (XM3-335) päälle, j.hukki
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20853 : mare
Itse käytin hetkeen aikaan kelo-cotea ja vaikka apteekissa kuinka sanottiin että on riittoisia niin onhan se ihan mielettömän pieni tuubi ja maksaa kuitenkin sen 24 vai mitä se nyt maksoi.

Lopulta ostin Bebanthenia vaikka se onkin uusi tuote ja se onkin samalla hinnalla niin iso purkki, että saa oikein kunnolla läästiä. Imeytyy hyvin ja pidän tuntumasta. Laitan yleensä vain iltaisin. Huomasin selvän eron kuukaudessa eli mulla ainakin toimii.

Kelo-cote voi myös olla hyvää. Ehkä en sitten raaskinut laittaa sitä niin paljon kuin olisi tarvinnut mutta kun se purkki on tosiaan aika kallis ripsiliiman kokoiseksi. Niin tai näin, mulla bebanthen on toiminut tosi hyvin. :laugh:

335 nagor anatominen (XM3-335) lihaksen päälle,
jyri hukki, Karhupuisto, leikattu syyskuussa 2014
166/58
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pimpim, Purple

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20873 : Pimpim
Tänään on nyt siis 10 päivää leikkauksesta ja tarkoitus oli ottaa teipit ekan kerran pois ja poistaa tikin päät. Mä kyllä häkellyin nyt vähän koska en nää mitään solmukohtia tai tikin päitä tai mitään haavoissa. Noin sentin päässä haavoista sitten taas tulee pienen reiän kautta ulos noin 10cm pitkä tikkilanka kummastakin haavasta omansa. Mitä ihmettä niille kuuluu tehdä? Onko kellään ollut moista? Yritin kevyesti vetää siitä mut ei se uloskaan tule enkä kovin uskalla vetää.
Haavat sinänsä on suht siistit. Jokunen kohta jossa rupea mut muuten ummessa vaikkakin vähän pullottaa.
Ekassa kuvassa näkyy haavan vasemmalla puolella pieni reikä ja rinnan ohi näkyy hennosti sitä lankaakin. Toisesta kuvasta sitä ei näe.

20.1.2015

Blogi:

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20874 : Pimpim
Äh kumpikin kuva tuli väärinpäin. Ärsyttävää :huh: no siitä johtuen ylemmässä kuvassa se reikä onkin oikealla puolella

20.1.2015

Blogi:

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20875 : Pimpim
Tästä näkyy vielä paremmin se reikä lankoineen

20.1.2015

Blogi:

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20876 : sallukka
Juuri ne langan pätkät on ne mitkä kuuluu leikata pois. Varovasti hiukan venyttää sitä lankaa ulospäin ja napsaista saksilla pikku solmun alapuolelta :)

5.1.2015 Tallinna.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pimpim

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20877 : Pimpim
Ei siinä oo mitään solmua missään kohtaa, mutta voiko silti vaan leikata pois?

20.1.2015

Blogi:

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20878 : sallukka
Juu siitä vaan ja niin läheltä ihoa kuin vain pystyy ettei jää hapsottaa sitä lankaa :)

5.1.2015 Tallinna.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20879 : Pimpim
Mä en tiedä miten mä jotenkin kuvittelin et sieltä teipin alta löytyy haava josta koko matkalta pitää ottaa pois useita pieniä solmun päitä :blink:
No hyvä näin, sittenhän kaikki on niinkun pitääkin B) kiitos sallukka!

20.1.2015

Blogi:

Sivu luotiin ajassa: 0.709 sekuntia