× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Arpien hoitaminen

Lisää
4 vuotta 5 päivää sitten #18572 : Chloee
Minttumari, ootko postannut täällä kuvaa rinnoistasi? Mikä oli sun lähtökohta?

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 5 päivää sitten #18573 : Minttumari
Kuvia on toisessa kuvaketjussa ihan viimeisimpien viestien joukossa ja jossain siellä aikaisemminkin. Lähtökohdasta en enää muista onko kuvaa, mutta se oli jotain A-kupin verran, max pieni B. Ja tosiaan rinnat ei olleet symmetriset lähtötilanteessa, sitä piti korjata aika paljonkin.

Lisää
4 vuotta 5 päivää sitten #18587 : ninni19
Tää nyt ei enää kuuluu varsinaisen otsikon alle, mutta kävin siis tänään kirurgin näytillä ja valittiin 420 :) Sanoi että pistäis maksimissaan mulle 460, mutta sanoi että vois olla hiukan käsien tiellä sivuista. Halusin kuitenkin kysyä että mikä olis maksimi minkä suostuis laittaa, mutta en ihan sitä uskaltanut valita. Mutta jokatapauksessa alkaa nyt nelosella, kun aluksi ajattelin että kolmosella lähetään liikkeelle... ;)

Nyt kyllä jännittää sitten ihan hirveesti lopullinen tulos!!! :S

420 pyöreä nagor lihaksen päälle
Karhupuiston plastiikkakirurgia, Tallinna
Siim Simmo

Lisää
4 vuotta 5 päivää sitten #18592 : Tiitus
Milloin noita Mepiform arpilaastareita suositellaan alkavaksi käyttää? :huh:

Fin-Est 8.10.2014, Kullamaa
Nagor 330cc pyöreä.
Tulossa 10/16 Nagor Imp Hr 560cc .
165/53

Lisää
4 vuotta 4 päivää sitten #18597 : tissipimu
Mulla oli ruskeat teipit viikon operaation jälkeen ja sitten kävin jälkitarkastuksessa jossa ne otettiin pois. Samalla tikit poistettiin. Tilalle laitettiin uudet Micropore teipit ja nyt vaihdan niitä 4 pvän välein kuukauden ajan. :) Luulen että ohjeet annetaan yksilöllisesti haavan mukaan.

Lisää
4 vuotta 3 päivää sitten #18621 : Marze

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

FinEst Kullamaa 7.7.2014

Nagor Impleo HP 270cc pyöreä, osittain lihaksen alle

Lisää
4 vuotta 3 päivää sitten #18622 : Tiitus
Kiitos. Mulla nyt 1,5 vko leikkauksesta ja tuntuisi kyllä että haavat ovat jo ummessa. Tosi hyviltä näyttävät jo. :) Mutta ehkä odotan vielä hetken ennen kuin otan käyttöön, varmuuden vuoksi.

Nagor 330cc pyöreä.
165/53

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
4 vuotta 3 päivää sitten #18627 : bambi
Hyvät kanssasisaret! Mun mielestä tuo hillitön arven teippailu on aivan turhaa. Lähinnä joillekkin tekee hallaa koska haavahan tarvii parantuakseen ilmakylpyä. Mä päätin että tikkien poiston jälkeen teippaan vain jos haava on vielä parantumisvaiheessa. Mulle on -07 vuonna tehty hätäsektio jolloin vatsa viilletty auki navasta häpyluuhun ja arpi on tosi huomaamaton. En tikkien poiston jälkeen pitänyt mitään teippejä. -14 toukokuussa leikattiin kilpirauhanen ja kaulaan tehtiin 6cm viilto. Pidin tikkien poiston (2pv) jälkeen teippejä kunnes haava umpeutui. Arpi vaalea ja huomaamaton.

onko täällä niitä jotka ei oo teippaillu tikkien poiston jälkeen,niin vois laittaa kuvia ja vertailla et onko niistä teippailuista loppujen lopuksi mitään taikaa

Lisää
4 vuotta 3 päivää sitten #18629 : Nagor
Teipin tarkoitushan on lähinnä haavan parantumisvaiheessa "kuroa" haavaa umpeen niin, ettei haava pääse "leviämään". Kyllä teippauksesta osin hyötyäkin on. Kaverilla leikattu polvi, hänelle ei silloin teippauksesta mitään puhuttu ja nykyäänkin arvet melko isot ja "levähtäneet". (Polvi leikattu reilu 3 v sitten).

Toki ihmisen iho reagoi eritavalla, toisille muodostuu helpommin arpikudosta kuin toisille.

15.9.-14 leikattu, Jyri Kullamaa
Laitettiin Nagor 360cc

Lisää
4 vuotta 3 päivää sitten #18630 : Ellen
Minulle ei jäänyt sektiosta yhtikäs mitään jälkeä, vaikka teippi oli vain yhden ainoan viikon. Se kohta kun ei liiku eikä veny (bikinirajassa). Mastopexiasta taas jää arvet ja ne ovat hieman levinneetkin, ei ole micropore-teippi tukenut tarpeeksi, vaikka pidin niitä 3 kk. Paljon siis riippuu arven paikasta ja ihon venytyksestä. Miehelläni on polvessa pahat leikkausarvet juurikin siksi, että polven taipuessa iho venyy ja samalla arpikin. Teippikään ei ehkä tukisi polvessa tarpeeksi. Ehkä sivuttain teippaamalla ja käyttämällä voimakkaampia "haavansulkijateippejä" (mitä lie ovat nimeltään, teippitikeiksikin sanottu) saisi arven pysymään pienempänä.

Kokeilin jokin aika sitten mepiformia mastopexian arpiin, mutta liian kallista lystiä. Ja ne kun joutuu irroittelemaan suihkun ajaksi. Nyt olen pitänyt mepiformia pieniä palasia arpien päissä, missä on jotain kohoarpeumaa. Mielenkiintoista nähdä auttavatko niihin.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
4 vuotta 2 päivää sitten #18634 : tissipimu
Mä vaihoin nyt ekaa kertaa ite teipit ja siistin näköiset arvet oli. Kävin viime viikolla poistattamassa ne tikkien päät. Nyt kuitenkin huomasin että toisen arven päästä sojottaa suoraan tikkilanka rinnan sisältä. Uskaltaakohan ton nyppästä ite pinseteillä pois? Vai pitääkö käydä näytillä? Mietin myös sitä että sulaakohan se irti itsestään?

Lisää
4 vuotta 10 tuntia sitten #18660 : Tiitus
Tässä 2vkoa vanha arpi. Mielestäni aika siistin näköinen. B)

Nagor 330cc pyöreä.
165/53

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
4 vuotta 8 tuntia sitten #18663 : Sarah

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tiitus

Lisää
4 vuotta 7 tuntia sitten #18665 : tissipimu
Huh huh tuota Tiituksen arpea! Miten oikein olet hoitanut sitä? Mulla ihan karmeen näköiset vaikka samaan aikaan leikattiin. Oot kyllä onnekas!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tiitus

Lisää
4 vuotta 7 tuntia sitten #18666 : Tiitus
Mites tuo kuva tuolleen väärin päin tuohon pätkähti.. :silly:
Olen kyllä antanut olla tosi rauhassa, ennen tikkien poistoa en oikeastaan koskenut ollenkaan. Mitä nyt suihkun yhteydessä nopeasti huljuttelin. Ja tietenkin haavalaput vaihdoin uusiin. nyt pohdiskelen jatkanko samaa rataa (toki ilman haavalappuja) vai laittaisinko mepiform laastarit niihin päälle etteivät hankautuisi ja olisivat rauhassa.. ? Vai annanko olla ihan paljaana vain? :huh:

Mietin kyllä että onkohan vaikutusta kun olen pidemmän aikaa jo ennen leikkausta käyttänyt MSM-jauhetta päivittäin. Sehän kuulemma auttaa myös ihoa jotenkin vahvistavasti.

Nagor 330cc pyöreä.
165/53

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18923 : ninni19
Laitan vielä tännekin ketjuun kuvia. Tässä siis arvesta jotka 12päivää vanhat ja tisseistä jotka about viikon vanhat. Arvet on todella siistit, taitavaa jälkeä on tehty. :)

420 pyöreä nagor lihaksen päälle
Karhupuiston plastiikkakirurgia, Tallinna
Siim Simmo

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18952 : Ransu

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18953 : Ellen
Minuakin kiinnostaa se, kuinka kauan arpia kannattaa hoitaa. Ja milloin arpien "ylikasvuriski" häviää? Eli milloin tasainen arpi pysyy tasaisena eikä enää ala kasvattaa sellaista ylimääräistä arpikudosta?

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18954 : Halo
Missä vaiheessa lopetitte teippien käyttämisen? Onko parempi käyttää teippejä pitkään tai sitten käyttää jotain arpi voidetta?

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #18955 : miikoo
Itse hoidin arpia teippaamalla muistaakseni karvan vajaa 3kk. Siinä kohtaa alkoi iho jo oireilemaan, ja siksi lopetin. Jatkohoitona olen käyttänyt Bio-Oilia, ensin about 2-3kk aamuin illoin, nykyisin enää iltaisin. En osaa sanoa onko tästä ollut hyötyä, olisi varmaankin pitänyt vain toista arpea hoitaa öljyllä, jotta voisi kertoa eron. Mulla arvet on tosi nätisti poimussa, ja muutenkin hyvin siistit jo alkujaan. Enkä koe Bio-Oilin käyttöä mitenkään rajoittavana tai velvoitteena, ehkä siksi käytän edelleen. Ja onhan se hyväksi iholle noin muutenkin :)

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Sivu luotiin ajassa: 0.626 sekuntia