× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Arpien hoitaminen

Lisää
4 vuotta 2 kuukautta sitten #15122 : Shadakar
Noniin, nyt on otettu MicroPore teippi käyttöön 1 kk leikkauksesta huomenna :D Huomisesta lähtien olenkin vapaa tukiliiveistä tosin ajattelin kyllä yöt ne pitää päällä. Vähänkö arvet ovat miltei näkymättömiä tällä teipillä :D Tätähän voisi loputtomasti käyttää! Olin muutes erittäin mielissäni tänään rinnoistani, kun kaupassa sovittamani takki sopi kuin nakutettu ja näytin jopa rinnakkaalle :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 2 kuukautta sitten #15342 : Sarah
Onko jollakin kokemusta arpilaastarista? Kuulin, että tämä olisi ehkä vielä tehokkaampaa arpien hoidossa kuin nuo arpivoiteet. Omaa kokemusta mulla ei siitä vielä ole.

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #16669 : Shadakar
Leikkauksesta kohta 3 kk, eli siis 11.4 oli leikkaus ja arvet ovat vieläkin yhtä pahat mitä silloin, kun ensimmäistä kertaa otin haavateipit pois. Mikseihän nämä parane? Minulla on vielä suhteellisen pienet implantit, joten arvet näkyvät aika järkyttävällä tavalla 24/7, jos ei niitä esim. rintaliiveillä peitä. Olen käyttänyt Bio-Oilia kesäkuusta lähtien enkä ole edes töissä uskaltanut laittaa rintsikoita, että arvet eivät olisi rasituksessa, mutta silti eivät parane :( Parin kk:n päästä leikkauksen jälkeinen kontrolli, jos eivät vielä silloinkaan ole yhtään parantuneet niin jään kyllä ikuisesti aika pahasti arpeentuneeksi. Ensin ei uskaltanut näyttää rintoja, kun ei ollut rintoja ja nyt niitä ei uskalla näytellä arpien takia. Harmittaa kyllä vähäsen.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #16674 : Minttumari
Minullakin on erityisesti toisessa rinnassa erittäin näkyvä arpi ja 5kk leikkauksesta. Arvet ovat vielä leveät ja punaiset, niin ne kyllä huomaa.. Jos ne olisivat edes kapeat, niin ei näkyisi läheskään yhtä paljon. Pakko sanoa, että kyllä minuakin pikkuisen harmittaa tämä arpien tilanne.. Mutta kyllähän niillä kauan menee parantuakin.

Jossain mielenhäiriössä (kun unohdin implantit ja mokomat arvet) menin sitten suostumaan kylpylälomaan ja kun tämän virheen tajusin, niin äkkiä apteekkiin ja ostin peittävän vartalomeikkivoiteen, joka kestää vettä ja hikoilua. Sillä kyllä sai arvet piiloon kun vaan malttoi kerrostaa tarpeeksi. Meikkivoide on siis tarkoitettu juuri arpien ja tatuointien yms peittämiseen. Purkki on kyllä hervottoman kokoinen, mutta en kyllä näin näkyvillä arvilla koskaan kehtaisi sitä kylpylälomaa viettää. Nyt hieman rauhallisemmalla mielellä odotan reissua.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #16681 : Neitinen
Muakin leikkauksesta jäi harmittamaan vaan nää arvet. On aika ikävän näköiset... suht leveät juuri ja punaiset. Mulla vielä aika selvästi tossa rinnan alalosassa eikä poimussa :(
Kai se on ihotyypistä kiinni kuinka arpien kanssa käy. Kertokaa jos löytyy joku keino vaalentaa noita!

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #16685 : Minttumari
Minullakin on noin sentin poimin yläpuolella, niin ne oikein paistaa siitä. Olisin kyllä valmis kokeilemaan melkein mitä vain, että arvet vaalenisi.

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18127 : Ellen
Oletteko huomanneet, että bepanthenilla on uusi arpivoide? Olen käyttänyt arpiin aiemmin bepanthenia (sitä kevyempää versiota) ja siihen päälle kuivumisen jälkeen kelo-cote arpivoidetta. Nytpä ei tarvitse enää läträtä kahden tuubin kanssa tai maksaa sitä järkyttävää hintaa kelo-cotesta! Kelo-cote maksaa 25 euroa/6 gramman minituubi ja tämä bepanthen anti-scar geeli n. 20 euroa/20 grammaa: www.bepanthen.fi/fi/bepanthen-anti-scar/ Näin viikon käyttökokemuksilla myös paljon helpompi käyttää (pumppupullo).

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18132 : antischifi
Minä mainoksen uhrina kävin ostamassa tuota Bepanthenin uutta voidetta kun leikkauksesta oli kulunut kaksi viikkoa ja olin muutenkin suunnitellut aloittavani voiteen käytön. Helppokäyttöistä on, vaikutukset selviävät sitten tulevaisuudessa. :) Ja tosiaan teippejä en ole aikoihin käyttänyt, ohjeena oli että viikon päästä leikkauksesta teipit pois ja sitten vain suihkussa suihkuttelua ja näin.

syyskuu -14: anatominen nagor 335cc lihaksen päällä
Jyri Hukki @ PSC

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18134 : Moona
Arpien parantuminen ja se, minkä verran ne jää näkymään riippuu varmasti omasta ihotyypistä paljon. Mä en teippaillut ja käytin Bio-Öljyä n. 2 vko. Arvet on vaaleat ja ei näy muutenkaan, koska jäävät poimuun. Arvet ei myöskään ole venyneet yhtään.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18289 : Shadakar
Hei kertokaapas että miten se Bepanthenin arpivoide toimii? Voisin alkaa testaamaan sitä myös.

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18320 : Ellen

Shadakar kirjoitti: Hei kertokaapas että miten se Bepanthenin arpivoide toimii? Voisin alkaa testaamaan sitä myös.

Minulle tehty mastopexia, joten arpia riittää. Huomasin selkeän eron arvissa noiden arpien päiden suhteen, kun vaihdoin tuohon bepanthenin arpivoiteeseen. Ovat tasoittuneet ja yksi "kohouma" lähtenyt kokonaan pois. Arpien punoituksesta en osaa sanoa mitään, punoitus haipuu hiljalleen ajan myötä ja 3. teippienvaihdosta asti olen käyttänyt arpivoiteita. Ilman arpivoiteita varmaan punoittaisi enemmän.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18391 : Shadakar
Kävinpäs sitten lääkärin juttusilla arvista ja totesi ostamaan Mepiform - "arpilaastareita". Toista päivää käytössä ja aivan törkeän kalliita ovat kyllä. Vaihdoin jo eka päivän jälkeen, mutta ajattelin nämä toiset laastarit pitää jo pitemmän aikaa. Saapas nähdä toimiiko. Onkohan mitään haittaa vaikka pitääkin kauemman aikaa arpien päällä samoja laastareita kun ohjeissa lukee että korkeintaan vuorokauden saa pitää?

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18393 : Sarah

Shadakar kirjoitti: Kävinpäs sitten lääkärin juttusilla arvista ja totesi ostamaan Mepiform - "arpilaastareita". Toista päivää käytössä ja aivan törkeän kalliita ovat kyllä. Vaihdoin jo eka päivän jälkeen, mutta ajattelin nämä toiset laastarit pitää jo pitemmän aikaa. Saapas nähdä toimiiko. Onkohan mitään haittaa vaikka pitääkin kauemman aikaa arpien päällä samoja laastareita kun ohjeissa lukee että korkeintaan vuorokauden saa pitää?

Onkohan ne niitä silikonilevyjä? Niistä apteekissa sanottiin, että voi pitää hyvinkin viikon. Sanoivat myös ohjeeksi, että kannattaa ottaa ne suihkun ajaksi pois.

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18488 : Marze

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

FinEst Kullamaa 7.7.2014

Nagor Impleo HP 270cc pyöreä, osittain lihaksen alle

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18517 : Maria
hei onko kellään ollut arpien ympärillä sellaista vähän tummempaa aluetta joka ei kuitenkaan ole ihosta rikki mutta vähän tummempaa kuin muualta ihosta? kun mulla toisessa rinnassa on .. ei kuitenkaan mikään mustelma

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18533 : Minttumari
Tulen tännekin kertomaan kuulumiset ja voinkin samalla sanoa, että se vartalomeikkivoide, josta jo aiemmin puhuin, peitti kyllä hyvin, mutta ei kestänyt kylpylää. Ohjeiden mukaan käytin ja kuivatin varmaan pidempäänkin kuin olisi tarvinnut, piti myöskin olla vedenkestävää, mutta kyllä se pois vaan lähti. Miehen sisko katsoikin arpiani useamman kerran pitkään, koska hän ei tiennyt leikkauksesta ja en ole vielä nytkään kertonut, mutta eipä tainnut epäselväksi jäädä. Kuukausi sitten ostin kelocoten, jos siitä nyt vielä jotain apua tässä olisi, vaikka leikkauksesta on jo vajaat 8 kuukautta. Arvista on juuri lisätty kuvat toiseen kuvaketjuun ja ihan reilusti voi kyllä tulla kertomaan miten kamalat ne on. :cheer: toinen on varmaan pikkurillin paksuinen kaikkiaan ja tikkien paikat näkyy selvästi. Ja koko ajan on arvet ollut noin leveät, mistä lie sekin johtuu. Ärsyttää!

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18556 : ninni19
Minttumari, saako kysyä kuka sut leikkas?

Mulle sanottiin juuri näistä kun arpi ollut "keskellä" tissiä eikä rintapoimussa, että on kirurgin moka. Tiedä sitten, mutta ehkä kannattaisi ottaa yhteyttä siihen kirurgiin joka leikkas ja please kerro se meillekin! :)

Oon ite menossa 27.10. leikkaukseen ja kaikki tälläiset tarinat tällä hetkellä pistää vähän miettimään ja hakemaan varmuutta siittä omasta leikkaavasta kirurgista. Siim Simmo leikkaa siis mut, ja huomenna saan tietää varmuudella mikä koko tulee. Suunnitteilla 360 tai 390 Nagorit 100% täytöllä ja lihaksen päälle.

Tällä hetkellä tuo koko vähän mietityttää, kun olen 176 pitkä ja painan 70kg. Treenaan paljon ja yläkroppa tosi rasvaton, ja omaa rintaa ei nimeksikään. Niin pelkään että jäävät suhteessa liian pieniksi...

Tää on kyllä mukava palsta kun on saanut moneen asiaan vastauksia ja ihana lukea kokemuksia! :)

420 pyöreä nagor lihaksen päälle
Karhupuiston plastiikkakirurgia, Tallinna
Siim Simmo

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18557 : Chloee
Olen täysin samankokoinen ja myös paljon treenaava, ja mulle on ehdotettu 360-420cc. Suosittelevat 390. Mietin vielä sen ja 420 välillä.. Olen kumminkin niin pitkä ja suht leveäharteinen, pelkään että tuo jää liian pieneksi, vaikken mitään jättitissejä haluakaan, vana semmoiset jotka sopivat mukavasti kroppaan. Lähtökohtana pieni B. En ole vielä varannut leikkausaikaa saati paikkaa, mutta Siim Simmo on yksi vaihtoehdoista. Olisipa kiva nähdä, millaiset sun rinnoista tulee! Otatko finestin vai karhupuiston kautta?

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18559 : ninni19
Enköhän mä uskalla tänne niistä kuvia laittaa, on kuitenkin kiva nähdä muidenkin tuloksia, niin mikseipä sitten laittas omia näytille. :)

Otan Karhupuiston kautta.

Mun lähtökohta on kaksi kertaa imetetyt ehkä AA:t... en käytä tissiliivejä, vain urheilutoppeja! :D Mutta ehkä sitten leikkauksen jälkeen alan käyttämään ;)

Mutta C kuppia noilla lupas, ja sama mulla, että en mitään hirveen kokosia halua etteivät ole urheilun tiellä.

Laitan heti fiiliksiä kun olen käynyt leikkauksessa! :)

420 pyöreä nagor lihaksen päälle
Karhupuiston plastiikkakirurgia, Tallinna
Siim Simmo

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #18561 : Minttumari
Ninni19, minut on siis leikannut Kupi ja tosiaan arpi on n. sentin rintapoimun yläpuolella siitä syystä, että poimussa arpi voisi lähteä kuromaan ns sisäänpäin. Useammatkin kirurgit käyttävät käsittääkseni tätä tekniikkaa. Mutta tällä arven ulkonäöllä olisi todellakin ollut kauniimpaa katsottavaa, jos se olisi ollut siellä poimussa, eikä tuossa kaikkien nähtävillä. Ja siis jälkitarkastus on ollut jo useampi kuukausi sitten, joten leikkaava taho siis tietää arven paikan ja silloisen ulkonäön, sielläkin kommentoitiin arven punaisuutta.

Minä olen sinua muutaman sentin lyhyempi (tosin painan jonkun verran vähemmän) ja minulla tämä 400cc ei kyllä todellakaan ole liikunnan tiellä, saatikka omaan silmään kovin isokaan. Suosittelen siis ottamaan isoimman vaihtoehdon mitä sinulle on tarjottu! :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ninni19

Sivu luotiin ajassa: 0.929 sekuntia