× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

5 pvän ikäiset rinnat ja mustelmat??

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14289 : Amy
Minä kanssa voin suositella Lymedin liivejä :) Jos asut lähellä, niin Tampereella on myymälä, jossa saa hyvää palvelua, liivejä voi sovitella ja saa varmasti itselleen sopivankokoiset liivit.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14290 : Scandi

Minttumari kirjoitti: Tuohon Scandin huomautukseen noista saumoista, niin ainakin noissa lymedin liiveissä menee kupin poikki saumat, jotka minulla jätti rintoihin jälkiä, mutta leikkauksen jälkeiseen hoitoon ja tukemiseenhan ne on tarkoitettu. Eivätkä ne painaneet kipeästi, vaikka alkuun jäljet olivat aika syvätkin. Vaikka itse pidin 24/7 tukiliivejä, koska sain niitä kahdet, niin varmaankin juuri tukiliivien ollessa pesussa, voi pari tuntia pitää joitain muita kupillisia liivejä. Mutta suosittelen edelleen oikeita tukiliivejä.

Jep, puhuin urheiluliiveistä, en Lymedeistä, jotka on tehty nimenomaan leikkauksen jälkeen käytettäviksi. :)

Moni täälläkin käyttää urheiluliivejä ja siksi mainitsin, että JOS jostain syystä päätyy käyttämään urheiluun tehtyjä liivejä, niin katsoo ettei ne ainakaan paina sisäsaumoiltaan ja purista liikaa rintoja.

Tosin en ymmärrä, mitä järkeä on ostaa n. 60€ maksavia urheiluliivejä, kun samaa hintaan saa oikeat tukiliivit, jotka on suunniteltu rintaleikkausten jälkeen?

Paljon hehkutetut Shock Absorber liivit on tarkoitettu todella raskaaseen liikuntaan, joten materiaali ja muotoilu on sen mukaisia.

Rintojen paraneminen ei ole urheilusuoritus.

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14291 : Peppiina
Missä Tampereella on tuo liike? Tai tässä lähellä muualla?

16.4.2014. Mentor 325.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14294 : pikkuheidi
Minä sanoisin, että mene asiantuntevaan liivikauppaan. Koulutettu liivimyyjä osaa valita oikeanlaiset liivit myös leikkauksesta toipuvalle. Löytyy myös post.op liivejä. Ja saat sovittamalla varmasti sopivat. Itseäni harmittaa kun en leikkauksen jälkeen käynyt liikkeessä ostamassa isompia, vaan kärvistelin turvotuksen ajan selvästi liian pienien liivien kanssa. Mustelmat on sivuilla vieläkin, kuukausi jo leikkauksesta. Viikolla kävin ostamassa uudet liivit ja istuvat täydellisesti. Klinikalta saadut ei tunnu enää riittävän tukevilta. Eli itse olisin tähän mennessä tarvinnut jo kolmet eri kokoiset liivit :huh:

18.3.2014 KC Clinic
Omat mitat 166cm ja 53kg
70aa -> c

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14295 : Minttumari
Scandi, minäkin olen sitä miettinyt, kun täällä monikin on puhunut tyyliin 5pv leikkauksesta ostaneensa shock absorberit ja pitävänsä niitä, kun tukiliivit ei ole hyvät. Niissä ei ole kuppeja ja ne on nytkin 2kk leikkauksesta kyllä sellaiset tappoliivit, että en IKINÄ ois kuvitellukaan tunkevani parantuvia tissejä niihin. Urheiluunhan ne on varmaankin tosi hyvät, kun tukee niin paljon, mutta hengiltä ne olis puristanut alkuun, olis koko ollut mikä vaan. Eli niitä ei todellakaan kannata pitää, ennen kuin rinnat on oikeasti parantuneet ja joka tapauksessa ovat kuitenkin väärää kokoa jos liian nopeasti leikkauksen jälkeen ostaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14296 : miikoo
www.nagor.fi/#!tukirintaliivit/ci5x

^ Tuolta

Isavelat on hyvät tukarit. Kestää käyttöä ja pesua eivätkä venähdä.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14297 : Peppiina
Mulla on isavelat nyt päällä, sain nää sieltä suoraa...

16.4.2014. Mentor 325.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14300 : miikoo
Aijaa, no ei sit :D Mä oon tykänny noista..

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14301 : ST
Isavelalta ainakin tilasin omat tukiliivit. Oli hyvät, ei kalliit ja toimittivat nopeasti :) niiden nettisivuilta löytyy myös hyvä kokotaulukko

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14302 : Amy
Peppiina, Lymedin liike on Pyhäjärvenkatu 5 A :)

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #14325 : Peppiina
Taian tilata toiset isavelat... Ku löydän oikean koon ja mallin. Mustelmat paheni yön aikana. Haava kipu yltyy... Koko päivä koulussa oli tuskainen... Pääsin kotiin niin vaihdoin heti liivit... Kummasti helpotti... Mutta nyt huomasin että olen aika paisuksissa. Kunnon neste kertymät lantiolla, oikein näkyy. Mistähän tämä johtuu?
Otin aamulla yhteyttä niin siihen sh joka hoiti labrat ja mammografia asiat ja siihen jolla kävin konsultaatiossa. Konsultaatio immeinen yritti että ajan 222 km/sivu tikin poistoonkin... Miten tämä näin vaikeaa voi olla... Valitanko turhasta vai mikä tässä mättää...

16.4.2014. Mentor 325.

Sivu luotiin ajassa: 0.730 sekuntia