× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tallinnassa leikattu 16.4.2014.

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14190 : Peppiina
Heippa

Kaikki meni kaikin puolin hyvin. Kielimuuri tosiaan oli se isoin ongelma. Lähtökohtani oli 3 lasta, ei imetyksiä. Painon tiputus -85 kg, ylä asteelta asti oikeasti lauta, ikää nyt 33v. Mentorit 325 osittain lihaksen alle. Kivut siedettäviä. Mutta kotihoito ohjeet, kääk... Eli laitanko suihkun jälkeen jotain lappusia noitten tikki kohtien päälle missä toki on jo jotain teippiä? 10 vrk päästä tikit pois vaikka tuossa ns leikkaus kertomuksessa lukee että itse sulamed tai jotain?? Pitääkö uusia rintoja rasvata/hieroa? Miten? Mitäs vielä... Hhhmmm...

Kiitos jos joku viittii vastata...

Niin ja jos täällä olis ne samaiset naiset jotka taksissani oli to kun satamaan mentiin, olis kiva jutella...

16.4.2014. Mentor 325.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14191 : ST
Ostin klinikalta Mepore haavalappuja jotka vaihdoin päivittäin suihkun yhteydessä. Suihkun jälkeen annoin ilmakylpyjä ja sit vähän ajan kuluttua laitoin haavalaput.
Tikit sulaa itsestään mutta solmujen päät täytyy käydä poistattamassa, itse kävin 7vrk jälkeen.
Mun oli ainakin pakko rasvata rintoja, iho rupes kuivumaan niin pahasti. Haavoja sit taas rupesin arpivoiteella rasvaamaan heti kun rupi hävisi.
Nykyään ei rintoja hierota kun on käytössä karheapintaiset implantit. Mun käsittääkseni hierominen vaan hidastaa kiinnittymistä?
Nää on ne ohjeet mitkä itse sain Tallinnasta matkaan ja hyvin on menny :)
Ohjeita taitaa kyllä olla ihan niin monia erilaisia kuin kirurgejakin.

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14194 : Peppiina
Kiitos ST

Kun käytit noita haavalappuja niin oliko sulla semmoset teipit siinä tikkien kohdassa?
Mitä rasvaa käytit?
Onko muita vinkkejä ideoita?
Mitä särkylääkettä on hyvä käyttää? Itse syön burana panadol yhistettä...

16.4.2014. Mentor 325.

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14199 : Peppiina
Kääk tuolla jossain puhuttiin ettei saisi käsiä nostella tiettyä rajaa ylenmäs! Voiko joku auttaa tässäkin? Minäkun luulin että oon muka kaikesta ottanu jo selkoa... Ja pyh... Koko ajan tulee uutta juttua vastaan aivan kuin sattumalta... :blush:

16.4.2014. Mentor 325.

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14203 : Minttumari
Minä puhuin siitä käsien nostelusta. :) eli niitä ei kahteen viikkoon saa nostaa hartialinjan yläpuolelle ja paras tapa sen varmistamiseksi on tehdä kaikki kyynärpäät kiinni kyljissä. Kahden viikon jälkeen käsiä saa varovasti alkaa nostamaan, jolloin voi vielä tulla pieniä mustelmia, jos on tehnyt liikkeet liian nopeasti ja implantti on vähän irronnut kiinnityskohdistaan. Se on kuitenkin ihan normaalia. Kipuakin voi olla, mutta jos kipu jatkuu pitkään/mustelmat isoja, on mentävä lääkäriin, koska voi olla verenpurkaumaa.

No nyt tuli vähän pitkä selostus.. :blush:

Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14206 : Peppiina
Kiitos minttumari :cheer:

16.4.2014. Mentor 325.

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
4 vuotta 3 kuukautta sitten #14210 : ST

Peppiina kirjoitti: Kiitos ST

Kun käytit noita haavalappuja niin oliko sulla semmoset teipit siinä tikkien kohdassa?
Mitä rasvaa käytit?
Onko muita vinkkejä ideoita?
Mitä särkylääkettä on hyvä käyttää? Itse syön burana panadol yhistettä...

Oli sellaiset sairaalassa laitetut teipit. Ne otettiin pois solmujen poiston yhteydessä. Mä käytin rintoihin ihan perusrasvaa ja bio-oilia. Haavoihin rupesin käyttämään n 3vkon kohdalla Sodermix-voidetta jonka ostin sairaalasta.
Mä söin myös buranaa ja panadolia kun pääsin kotiin. Sairaalasta saadut lääkkeet jätin kaappiin lojumaan kun ei sopinut mulle.

Sivu luotiin ajassa: 0.676 sekuntia