× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Parhaat neuvot ja vinkit leikkaukseen meneville

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16203 : bikerbeib
Kyllä mä ainakin lähdin kotoa meikit naamassa (koska haluan näyttää ihmiseltä matkan ajan -->akne) ja putsasin sairaalassa heti pois ennenkuin menin leikkaukseen, ja sitten seuraavan kerran kotimatkalleni! :P

Leikkaus 3.3.2014
Kirurgi Jyri Kullamaa
Nagor impleo 420cc
Leikkaus 1.11.2016
Kirurgi Jyri Kullamaa
Eurosilicone 750cc pyöreä
Ekstra korkea profiili
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mirkku81, cherryee

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16205 : cherryee

bikerbeib kirjoitti: Kyllä mä ainakin lähdin kotoa meikit naamassa (koska haluan näyttää ihmiseltä matkan ajan -->akne) ja putsasin sairaalassa heti pois ennenkuin menin leikkaukseen, ja sitten seuraavan kerran kotimatkalleni! :P

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

FinEst/Kullamaa 3.7.2014
Nagor Impleo HP 330cc :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16206 : cherryee

FinEst/Kullamaa 3.7.2014
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mirkku81

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16207 : Kardemumma
Ilmeisesti on aika eri käytäntöjä eri klinikoilla tuon meikin suhteen. Minä en saanut mitään ohjetta, eikä tullut mieleen asiaa miettiäkään. Menin leikkaukseen kevyessä meikissä, ja lähdin samoissa meikeissä kotiin. Eihän siellä naamalle mitään tehty :)

Natrelle MF 335g (anatominen korkeaprofiilinen)
osittain lihaksen alla
leikkaus 6.6.2014
Helsinki Clinic / Janne Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mirkku81, cherryee

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16208 : cherryee

Kardemumma kirjoitti: Ilmeisesti on aika eri käytäntöjä eri klinikoilla tuon meikin suhteen. Minä en saanut mitään ohjetta, eikä tullut mieleen asiaa miettiäkään. Menin leikkaukseen kevyessä meikissä, ja lähdin samoissa meikeissä kotiin. Eihän siellä naamalle mitään tehty :)

FinEst/Kullamaa 3.7.2014

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16209 : Minttumari
Mua kiellettiin mitään laittamasta, mutta olin niin turhamainen, että laitoin pikkuisen meikkivoidetta. Klinikalla tosiaan sanottiin tuohon, että ei meikkiä tarvita, koska leikkaukseni oli heti aamulla ja sen jälkeen ei kuitenkaan mihinkään pääse. Ja leikkauksen jälkeen ei tullut mieleenkään mitkään meikit moneen päivään, ei edes hiusten pesu. Ja en siis ymmärrä itsekään miksei sitä saisi olla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: cherryee

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16211 : Helinä
Fin-Estillä ainakin ohje, ettei meikkiä saa olla leikkaukseen mentäessä ja siellä sairaalallakin tosiaan hoitajat käskivät ottaa meikit pois. Mulla oli menomatkalla kevyt meikki, pesin sitten sairaalassa pois(todellakin hyvin ehti!) ja kotimatkalle jotain ihan pientä taisin yrittää, mutta sattu niin paljon ja oksetti, niin ei oikein napannut :)

Nagor impleo 300cc, puoliksi lihaksen alla
Leikattu 15.4.14
Kirurgi Jyri Kullamaa, Fin-Est

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten - 4 vuotta 5 kuukautta sitten #16212 : Moona

cherryee kirjoitti:

bikerbeib kirjoitti: Kyllä mä ainakin lähdin kotoa meikit naamassa (koska haluan näyttää ihmiseltä matkan ajan -->akne) ja putsasin sairaalassa heti pois ennenkuin menin leikkaukseen, ja sitten seuraavan kerran kotimatkalleni! :P

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 5 kuukautta sitten : Moona. Syy: Kirjoitusvirhe

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16213 : cherryee

Helinä kirjoitti: Fin-Estillä ainakin ohje, ettei meikkiä saa olla leikkaukseen mentäessä ja siellä sairaalallakin tosiaan hoitajat käskivät ottaa meikit pois. Mulla oli menomatkalla kevyt meikki, pesin sitten sairaalassa pois(todellakin hyvin ehti!) ja kotimatkalle jotain ihan pientä taisin yrittää, mutta sattu niin paljon ja oksetti, niin ei oikein napannut :)

Kiitos vinkistä. Laitan menomatkalle jotain kevyttä sitten ja varaan poistoainepullon mukaan. Takaisintulomatkalla ei ookkaan niin väliä kun pääsee hyttiin piiloon. :D Tai ajatukset on ainakin niin jossain muualla ku meikkaamisessa.

FinEst/Kullamaa 3.7.2014

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16217 : Maria199

Mitat: 171cm / 49,5kg
70A/75A
Tavoite: C
Leikkattu: Kesäkuu, FIN-EST, Fertilitas, Tallinna.
Nagor pyöreä, korkeaprofiilisena 300cc ja osittain lihaksen alle

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16220 : Leikattu2014
silikonirinnat.fi sivulla on vinkkejä kerrakseen. Ammattilaisilta, jotka työkseen vastaavat kysymyksiin. Jos joku asia mietityttää, kannattaa vilkaista löytyykö sieltä jo vastaus valmiina.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16271 : Tinder
Moi "Suttura"! Mä olen ens viikolla menossa leikkaukseen ja suunnitteilla joko 330 tai 360 nagor pyöreä ja Kullamaa leikkaa...ja koon valinta tuottaa tuskaa. Haluaisin isot mutta kuitenkin käytännölliset koska urheilen paljon. Osaatko jo sanoa tuosta koosta että millaitta kuppia suunnilleen vastaa? Ja minkä kokoinen olet? Itse 174/62. Sahaan noiden kokojen välillä ja ens viikolla pitäis tehdä päätös. Onko sulla muute osittain alla vai kokonaan päällä? Sekin vielä mietityttää...olisin tosi kiitollinen avuista/vertaistuesta :)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16295 : sinttii
En tiedä onko sillä nyt väliä meikkaako vaiko eikö kun menee leikkaukseen. Itselleni oli ainakin meikkiä jonkinverran ja saahan ne aina pystyä pois ennen leikkausta. Pääsin ensimmäisenä leikkaukseen ja silti oli hyvin aikaa pestä meikit kun pääsi sairaalaan :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16299 : Evenaa
Mä kävin laitattamassa ripsienpydennykset muutamaa päivää ennen leikkaukseen lähtöä ja värjäytin kulmat, niin ei tarvinnut meikkejä miettiä pariin viikkoon ollenkaan ! :) Enkä olisi leikkauksen jälkeen toki jaksanutkaan meikkailla.

Ja sitten vastaus Tinderille, vaikkei multa nyt kysynytkään, muttakun meidän mitat on melkein samat (mä olen 170cm/60kg) niin mulla on nyt 325 pyöreät implantit ja kuppikoko on 70E. Kuulostaa isolta, mutta ovat todella sopusuhtaiset mun kroppaan nähden, joten mä ainakin olen sitä mieltä että ihan huoletta voit ottaa tuon isomman koon !:)

Natrelle 325cc, lihaksen päällä
Jaan Troost
2.5.2014
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tinder

• Era
  • Era hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • 19.5. Nagor impleo 330cc osittain lihaksen alla.
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #16300 : Era
Menin sairaalalle meikit naamassa, leikkausta ennen kävin suihkussa eli luonnollisesti pesin meikit pois. Kotiinlähtöaamuna suihkunjälkeen meikkasin uudelleen ja sillä selvä. :)
ja tinder: mulla 330cc, olen 163cm ja 62kg ja nää on nyt c kuppikokoa, voi olla pieni D, moni asiahan vaikuttaa tulevaan kokoon mutta kun olet aika pitkä, niin ajatteleisin että ehottomasti tuo 360cc, ei tuu silläkään mitkään jätit :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tinder

Sivu luotiin ajassa: 0.294 sekuntia