× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kauneusturistit 5D

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12582 : R84
Ootteko te muut kattonu noita jaksoja? Mä katoin netistä eilen kaks jaksoa, missä kuvattiin silikoonien laittoa. Oli aika hurjan näköstä, kun en oo koskaan ennemmin kattonu mitään videota/ohjelmaa, missä näytetään implanttileikkausta. Siinä toisessa jaksossa Jaan Troost laittoi 800 cc silikoonit, yllätyin että niinkin isot saadaan runnottua pienestä haavasta.. :blink: Mutta kyllä se näytti käyttävän kunnolla voimia kun pisti niitä paikoilleen :cheer: .

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12583 : Tammi14
Yritin etsiä näitä jaksoja netistä, mitä kautta katsoit... ;) ?

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12584 : R84

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12603 : Naiseksi
Katoin viimejakson ja oli kyl aika hurjan näköstä se implantin laitto.

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12604 : R84
Juu niin oli! Mutta kyllä vaan molahti vihdoin ja viimein kun se Jaan oikein runnoi :cheer:

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12606 : Moona
Mä katselin ennen omaan leikkaukseeni menoa parit videot, joissa laitettiin implantit. Aika hurjan näköistä touhua se on. Nyt katsoin tuon jakson, tuli niin tuttuja fiiliksiä mieleen.
Pakko myöntää jos olisin n. 10v. nuorempi, saattaisin harkita vuoden kuluttua jotain 700cc.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12635 : miikoo
No mun on pakko myöntää, että aluksi jopa harkitsin puudutuksessa tehtävää operaatiota, koska ajattelin, että silloin kirurgi ei runno niin pahasti, kun olen hereillä ja vahdin :laugh:

Ja enemmän mua kammotti kyllä se jakso, missä sille nuorelle mimmille laitettiin ne pakaraimplantit. Huh, siitä vasta olis rankka toipua. Ei ole kyllä mulle se juttu :S Onneksi ei ole tarvettakaan :whistle:

Mä jäin vähän miettimään, että miksei tän viimesimmän jakson nainen ottanu kerralla sitten enemmän. Nyt siirto oli 6dl -> 8dl. Ja jo sanoi, että lisää tulee vielä. Olisikai sitä kerralla voinut ottaa enemmän kuin tuo 200cc.. Välttäisi uusintaleikkauksen.. Noh, kai sillä oli syynsä.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12637 : Naiseksi
Mä oon haaveillu myös niistä pakaraimplanteista, kun jalat jatkuu suoraan selästä, eikä oo mitään siinä välissä.. Mut oli kyl aika ilkeen näköstä ja jos tosiaan ei voi istua oliko se ny 1-2 viikkoon. Miten esim vessassa sillon käy? Mut kai mun täytyy tyytyä vaan tähän lapiolla joka puolelta täräytettyyn takapuoleen. Ne rinnat ny olis kuitenki se ykkösjuttu.. Meneeköhän esim Kupilla pitempään implanttien laittamisessa tarkan hienosäädön lisäks myös siinä, et laittaa rauhallisemmin/helläkätisemmin, kun vaikka tossa ohjelmassa näytettiin?

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12641 : Mila
Nukutuksessa Tallinnassa implanttien laitto kestää keskimäärin puoli tuntia ja Suomessa paikallispuudutuksessa noin pari tuntia. Siitä voi päätellä mikä ero runnomisen määrässä on. :lol: Mulla kesti kohotus ja suurennus puudutuksessa yhteensä kolme tuntia ja siitä implanttien laittoon meni pari tuntia. Enkä saanut yhtään mustelmaa edes muistoksi. Kirurgina tosiaan oli Kupi joka tuntuu olevan tuosta hienosäädöstään tunnettu muutenkin. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tammi14

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12643 : E88
Hei Naiseksi! Jos ei halua tyytyä lapiolla täräyteltyyn peppuun, niin onhan siihen muitakin keinoja kuin pakaraimplantit. Esimerkiksi kovasti pakaratreeniä ja oikea ruokvalio. Varmasti saat pyöreämmän takamuksen! :)

Oli muuten aika ilkeen näköstä se 800cc laitto sille typylle. Toki ei se edellisen poiskaan otto mitään ihanaa ollu. :D
Eipä onneksi silti alannu pelottaan tuleva leikkaus.

14.3.-14 Viro, Jyri Hukki
164/60 70A
Nagon IMP HR 390cc lihaksen päälle.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12644 : miikoo
No pidemmällä nukutuksella on aina tietty se kääntöpuoli. Mä nyt en olis oikeasti puudutukseen pystynytkään, varmaan olis hermo revenny, tai lihakset krampannu, tai jotain..

Mä kans noita pakaraimplantteja mietin, että miten käyt vessassa. Tai just se, että se haava tulee siihen pakaroiden väliin. Sanohan se mimmikin, että pari tulehdusta oli tullut.

Mun mielestä lähtökohtaisesti pakarat sä pystyt hankkimaan itsekin salilla. Rintoja et, vaikka mitä tekisit. Tolla ohjelman tytöllä tosin oli reuma, joten ei varmasti samalla tavalla huhki salilla ku terveet.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12646 : Moona
Tuosta "runnomisesta", niin kyllä se nukutuksessa laitetaan juuri noin. Olen tosiaan muutamia videoita katsellut netistä (mm. jenkeistä) ja kaikissa niissä menetelmä sama. Jenkeissä laitetaan aika paljon Salineimplantit ja siinä vasta pienestä reiästä tungetaan "runnoen" se tyhjä implanttipussi, joka sitten täytetään, kun on rinnan sisällä.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12647 : Naiseksi
Onhan sitä tullu yritettyä ennen raskautta, kun muutenkin tuli salilla käytyä paljon, mut oli niin pieni muutos, etten ollu tyytyväinen sillonkaan. Aika turhauttavaa, kun kiinteyty, muttei kokoo ja pyöreyttä tullu juurikaan. Tietysti mun selkä vaikuttaa ihan suoraan siihen, miltä takapuoli näyttää, kun on vikaa rakenteessa ja liikkuvuudessa. Mut jos jollain on hyviä vinkkejä, niin kuulisin niistä mielelläni, vaikka ny meneekin aiheen vierestä... ....Niin mä kans ajattelin, ku Kupi tekee rinnat ilmeisesti about 2-3 tunnissa ja Virossa menee max tunti, (oliko joku kirjottanu joskus, et jopa 10-15min,) et varmaan on erilaiset tyylit tunkee implantit sisään. Tulisko niitä mustelmia enemmän ihan sen kovakourasemman käsittelyn takia? Mä en haluis ainakaan omia kenenkään tekevän jossain 10-60 minuutissa, jotenkin se kuulostaa liian nopeelta, epäilyttää kuinka paljon siinä voi jäädä asioita huomaamatta, esim verenvuoto, ym. .....Niin ja se implantin poisto näytti kans hurjalle, kun se sieltä ulos plopsahti. Helpompi kattoo tv:stä, kun jos livenä näkis.. Nyt, ku oon nähny ton jakson, se puudutus ei taida olla sittenkään hyvä vaihtoehto mulle. Mä kuitenkin näkisin mielessäni, mitä tapahtuis ja vähintään pyörtyisin :laugh:

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #12656 : Santiago
Menee täysin aiheen vierestä, mutta takapuolen voi kyllä kasvattaa, jos siihen kunnolla panostaa. Kapeaa lantiota ei treenillä saa pyöreäksi, mutta suurehkot reisi- ja pakaralihakset tuovat muotoa myös lantion sivulle luoden illuusion leveämmästä lantiosta.

Olennaista on, että pakaroita pystyy treenaamaan raskaasti ja nousujohteisesti. Jos selässä on ongelmia, se saattaa vaikeuttaa lihasten kasvatusta kahdella tapaa: kuormittavia painoja ei pysty käyttämään tai sitten johtuen virheasennoista, pakaralihakset eivät aktivoidu liikkeitä tehdessä vaan työ tehdään muilla lihaksilla. Hyvin usein ihmisillä, joilla on pieni ja litteä takapuoli, on virheasento lantiossa ja pakaralihakset "estyneinä". Tähän on mahdollista vaikuttaa kuitenkin itse ja esim. fysioterapeutin avustuksella. Treenissä se pitää huomioida liikevalinnoissa ja erikoistekniikoissa, joilla pyristään aktivoimaan ne uinuvat gluteukset.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Sivu luotiin ajassa: 0.572 sekuntia