× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Valinnanvaikeus! Kirurgisuosituksia kiitos

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12878 : timpsu
BiuBaulle!
Reilu viikko sitten laitatin rinnat Helsinki Clinicillä! Tosi hyvä mieli jäi! Alusta asti kirurgi itse on vastannut sähköposteihin ja lähes tulkoon mihin kellon aikaan vaan! Kaksi puhelin numeroa sain että voin soittaa jos tulee mitä tahansa kysymyksiä tai ongelmia! Mitään ei oo tullut! Leikkaushaavat on todella hyvin parantuneet ja rinnat on kauniin symmetriset!
Leikkaus oli poikkeuksellisesti viikolla (normaalihan on perjantai:) kello 16 menin leikkaus saliin ja kello 20.30 lähdin hotellille!:) en olisi pidempään halunnut ollakaan! Yöllä ja aamulla tarvitsin apua kaikkeen. Pystyyn nouseminen pyörrytti mutta se meni ohi ja kotiin päin lähdettiin jo puolen päivän aikaan!
Suosittelen siis Helsinki Cliniciä:)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: BiuBau

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Pia
  • Pia hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ennen 70C, jälkeen 70E, Mentor anatoomiset 300cc
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12879 : Pia
Hoitaja suositteli 300cc tai max 320cc kokoisia. Ja se nännien nosto siitä syystä koska mun nännit sojottaa jo nyt vähän lattiaa kohtija ne saattais sojottaa vielä enemmän implanttien jälkeen..

Pituus 155 cm
paino 57 kg
Ennen leikkausta 70/C
tavoitteena 70/D ja eriparisuuden korjaus
Leikkauksen jälkeen 70E, nännit nostettu sekä pienennetty

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12880 : miikoo

BiuBau kirjoitti: Valinanvaikeuksia täälläkin...Kesällä olisi operaatio tarkoitus tehdä. Kc:llä käyty jo konsultaatiossa, paikasta jäi laadukas ja positiivinen kuva,ainut miinus puoli on aika kallis hinta kun vielä alv päälle saattaa tula :( päätin kuitenkin varata vielä ajan helsinki klinikalle, vertailukohtana, ja onhan tässä se taloudellinenkin puoli, eli kustannussyistä myös. Mietityttää tässä helsikin klinikassa vaan että onko sitten vähän liukuhinalla, jos suhaa kolmeleikkausta ja vielä konsultaatiot joka perjantai,?ja hankalaa jos ei saa kiinni muuten kuin perjantaisin, vastaanottokin auki vain 13-16, ja onko hygienia ja aineet tuoreita, ja henkilökunta ajan tasalla jos toimintaa on vain perjantasin...Ja vastaanotossa sanoi ettei alv:n nousu koske heitä, miten voi olla mahdollista..

No on kyllä erittäin outoa, että noin on sulle sanottu alv:sta :huh: Aivan varmasti tulee koskemaan myös Helsinki Cliniciä verolainsäädäntö. Olisko ollu joku väärinkäsitys..?

Mullekin tehtiin leikkaus poikkeuksellisesti lauantaina. Ja konsultaatiothan siellä voidaan tehdä muinakin päivinä, mulla oli muistaakseni torstai. Ja jälkitarkastukset myös saa aika joustavasti. Eli ei se sen enempää ole liukuhihnaa kuin muuallakaan.

Henkilökunnasta, hygieniasta sun muusta en sinuna olisi huolissani. Ei Suomessa ole varaa semmoiseen. Ja ainakin omakohtaisesti voin todellakin suositella kyseistä paikkaa.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12886 : BiuBau
Joo, ehkä ymmärsin väärin alv asian, pitää tosiaan jutella sen kirurgin kanssa sitten. Aikaa, oli vaikea saada, tai ne olivat varattuja, nytkin meni noin, 4 viikon päähän konsuaika, ja sekin oli jokin ylimmääräinen aika illalla, mihin mut saatiin mahduttettua. Se oli perjantai, ei ollut puhetta että tekisi muina päivinä. Siellä oli sellanen vanhempi nainen vastaanotossa, oikein mukava kyllä oli.

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13001 : Naiseksi
Tää ny ei ihan aiheeseen kuulu, mut aika lähellä kuitenkin.. Eli, mun kaveri otti ulkomailla asuessaan siellä implantit. On palannu takas suomeen ja raskaana. Tiedättekö miten sen tulis menetellä jos epäilee esim kapseloitumista? Sillä on käsitys, että julkisella kapseli voidaan poistaa, jos ei oo varaa mennä yksityiselle. Ite kuitenkin asiaa epäilen. Mun käsitys on, et julkisella maksimissaan poistetaan koko implantti, jos sinne ees pääsee. Oon kuvitellu, ettei julkisella tehdä mitään muuta, kun terveydelle pakolliset ja tapaturmien ja syöpäleikkausten jälkien korjailua.. Voin tietysti olla väärässä, sillä ajattelin kysyä teiltä, jos tiedätte paremmin. En haluis kuitenkaan asiasta kiistellä kaverini kaa ilman parempaa tietoo, mutta mun mielestä sen pitäis saada tietää, miten asia todellisuudessa on, että osais varautua tulevaan. Sillä kun ei oo nyt ketään omaa plastiikkakirurgia/klinikkaa, minkä puoleen kääntyä. Oon tästä foorumista kyl kertonu, mut en tiedä onko käyny kattoon. Voiko tällasessa tapauksessa ottaa yhteyttä mihin klinikkaan/plastiikkakirurgiin tahansa ja jatkossa asioida siellä, vaikka uudella kirurgilla ei olis mitään tietoja muualla tehdystä leikkauksesta?

I hope!
I want!
I need!

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13028 : Mila
Omasta puolestani voin myös lämpimästi suositella KC Cliniciä ja Heikki Kupia. Siinä on mies oikealla alalla ehdottomasti. Siinä ei asiakkaan tarvitse yhtään jännittää kun kirurgi huokuu erityistä rauhallisuutta ja asiantuntemusta ja on muutenkin todella miellyttävä tyyppi. Kupin lisäksi koko henkilökunta ansaitsee isot kiitokset. :) Yhteydenpito jo ennen leikkausta pelasi todella hyvin kuten myös leikkauksen jälkeen. Hoitajalle voi leikkauksen jälkeen soittaa 24/7 päivystävään numeroon jos tulee jotain kysyttävää. Klinikalta sai myös erittäin tarkat ohjeet toipumiseen liittyen. Mitään epäselvää leikkauksen jälkeen ei siitä syystä tullutkaan (haavanhoito, lääkkeet, mitä saa milloinkin tehdä, jne). Klinikalta saa leikkauksesta lähdettäessä mukaan myös kahdet tukiliivit, haavateipit ja vahvaa kipulääkettä. Muut kipulääkkeet ja antibiootit saa reseptinä jo konsultaatiossa joten ne on helppo hakea jo ennen leikkausta. Myös kaikkiin sähköposteihin vastattiin klinikalta muutaman tunnin sisällä. Jo konsultaatiosta jäi todella luottavainen olo ja oma leikkaus ja toipuminen meni paremmin kuin osasin edes kuvitella. Oon nyt 3 kk leikkauksesta todella tyytyväinen että päädyin kyseiseen klinikkaan hiukan muita kalliimmaasta hinnasta huolimatta. Lopputulos on jokaisen sentin arvoinen! :)

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13035 : BiuBau
Kiitos Mila, kävin tosiaan itsekin konsultaatiossa, ja veikkaan että itsekin sitten lopulta päädyn kc:lle. Jäi tosiaan hyvä kuva klinikasta myös. Edullisimmasta päästä ei tämä paikka tosiaan ole. Mutta jotenkin jäi sellanen olo että olisi siellä hyvissä käsissä :D Koetko että puudutus oli siedettävä toimenpide? sattuiko mihinkään? ja kuinka kauan sait levätä klinikalla ennenkuin piti lähteä? :)

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13045 : Sweetmint
Samaa suosittelen kuin Mila :) Kaikki toimi just niinku pitääkin, itse koen että sain rahoille tosiaankin vastinetta. Tietyissä jutuissa ei kannata säästää... Ja lopputulos on ihan paras :)

• Amy
  • Amy hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13047 : Amy
Kiitos kaikille, kiva, kun tulee suosituksia! :)

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #13050 : Mila

BiuBau kirjoitti: Kiitos Mila, kävin tosiaan itsekin konsultaatiossa, ja veikkaan että itsekin sitten lopulta päädyn kc:lle. Jäi tosiaan hyvä kuva klinikasta myös. Edullisimmasta päästä ei tämä paikka tosiaan ole. Mutta jotenkin jäi sellanen olo että olisi siellä hyvissä käsissä :D Koetko että puudutus oli siedettävä toimenpide? sattuiko mihinkään? ja kuinka kauan sait levätä klinikalla ennenkuin piti lähteä? :)

Voin ihan rehellisesti sanoa että ei tuntunut missään. Tylsää se pötköttely lähinnä on. :laugh: Siinä pötkötellessä kyllä tajuaa hereillä ollessa mitä tehdään mutta ei ikävällä tavalla. Musta oli kiva että hoitaja ja kirurgi välillä kertoi missä mennään ja kauanko vielä kestää. Mikään ei kuitenkaan tuntunu pahalta tai satu. Kyllä ne rauhottavat ja puudutus oikeesti toimii. Ei tota toimenpidettä muuten edes tehtäisi puudutuksessa! :laugh: Mulla puudutus toimi heti alkuun ja jos ei olis toiminu niin sitä käskettiin pyytämään leikkauksen edetessä lisää jos tarvetta. Monihan siinä nukahtaa kun rauhottavista tulee niin rento olo. Pahoinvointia mulle ei tullu, eikä yleensä mistään lääkkeistä tulekkaan, en siis tarvinnut pahoinvointilääkettä ollenkaan. Puudutuspiikit ei myöskään ollu paha juttu. Mulle ikävin juttu oli kanyylin laitto käteen ennen leikkaussaliin menoa vaikka eihän sekään oikeesti kamalasti satu. :laugh: Leikkauksen jälkeen klinikalle saa jäädä lepäilemään niin pitkäksi aikaa kun itse haluaa. Mulla tokkurainen olo kesti ehkä vartin ja sit jo soitin mun miehen jo hakemaan ja lähdettiin kotiin ja olo oli hyvä. Ihan omin jaloin kävelin autoon jne sen jälkeen. Mun mielestä gynellä tai hammaslääkärissä käynti on ikävämpi kokemus. :)

Sivu luotiin ajassa: 0.232 sekuntia