× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

rintojen tunto

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11117 : Tammikuu-14
Milloin teillä alkanut tulemaan tunto takaisi?

Entä mihin se tuli ensimmäisenä ja mihin viimeisenä takaisin?

Omasta leikkauksesta vasta pariviikkoa niin ei tässä mikään hätä tunnon kanssa ole, mutta vähän mietityttää :laugh:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• jade
  • jade hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11128 : jade
Mnut leikattiin 14.1. ja sanoisin että molemmissa rinnoissa tunto on nänneistä ylöspäin palannut jo..pikkuhiljaa palaili melko pian leikkauksen jälkeen. Oikean rinnan nännissä on enemmän tuntoa jo kuin vasemmassa..joka päivä etenkin tuossa vasemmassa onkin sellaista "tuntopistelyä", joten jospa se tunto sieltä pikkuhiljaa palailisi normaalimpaan suuntaan :) Molemmissa rinnoissa nänneistä alaspäin, arpia kohti, on enemmän tunnottomuutta kuin rintojen yläosassa mutta tosiaan..leikkauksesta on vasta noin vähän aikaa niin en ole huolissani..

Leikattiinko sinutkin tammikuun 14. , nimimerkistäsi päätellen :) ?

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11129 : Sweetmint
Mulla on tunto ollut koko ajan ennallaan rinnoissa ja nännissä. Sitä vähän ihmettelinkin, kun olin varautunut että saattaa kadota ainakin hetkeksi. Leikattu 14.1.2014.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11131 : Moona
Mut leikattu 21.1 ja 3pv leikkauksen jälkeen nänneihin palannut tunto. Aluksi myös rinnan yläosaan, mutta nyt niin paljon turvotusta, ettei ole tuntoa niissä.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11138 : Tammikuu-14
Minut leikattiin 17.1 ja minulla ei olet tullut tuntoa yhtään takaisin. Tuntoa on ollut koko ajan puolestavälistä rinnan yläosaa, mutta ei ole siitä mihinkään muuttunut.

Toivoisin että alkaisi jo tulemaan vähän takaisin. Vaikea tuntea rintoja omikseen kun ei niitä koskettaessa ees tunne niitä. :(

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11139 : Tammi14

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11140 : Pähkinä
Mullakin kaks viikkoa leikkauksesta, ja tunto on aikalailla palannut takaisin. Rinnan alaosaan ei vielä ihan kunnolla, siellä tunto on vähän sellaista kun olisi "puutunut" =D

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11143 : sandemaria
Mut leikattiin 9. Tammikuuta ja edelleen rintojen alapuoli vähän tunnoton mutta koko ajan mennään parempaan päin. Heti leikkauksen jälkeen mulla ei ollut tuntoa toisessa nännissä mutta se palasi jo heti seuraavana päivänä.
Nyt on taas päinvastaisesti, kun nännit on muuttuneet älyttömän aroiksi! Ei tekisi mieli pukea vaatteita ollenkaan kun pienikin hipaisu tuntuu todella inhottavalle. Näin on ollut jo reilun viikon. Kenelläkään näin päin?

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11144 : Moona
Sandemaria, mulla vasemman rinnan nänni on tosi kosketus arka.

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11147 : Janeiro
Mulla 6vkoa ja alaosat edelleen tuntuu kuin olis puudutettu, vähän tuntoa siis on ja nännejä välistä "kirvelee" mutta sisältäpäin, ulkopuolella ei juuri tuntoa vieläkään...

Kanssani samaan aikaan leikkauksessa ollut nainen kertoi (oli vaihtamassa implantit isompiin) että ekojen kanssa hänellä meni melkein vuosi ennen kuin tunto palasi ennalleen..... :blink:

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11159 : kakao
Mulla ei missään vaiheessa ole mennyt tunto, mutta nännit olivat aluksi tosi arat. Mutta nyt 3 kk leikkauksen jälkeen, niidenkin tunto on palautunut täysin normaaliksi. :)

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11330 : Mila

Sweetmint kirjoitti: Mulla on tunto ollut koko ajan ennallaan rinnoissa ja nännissä. Sitä vähän ihmettelinkin, kun olin varautunut että saattaa kadota ainakin hetkeksi. Leikattu 14.1.2014.

Sama täällä. Ei lähtenyt tunto missään vaiheessa mullakaan vaikka samalla tehtiin kohotusleikkauskin. Olin varautunut pahempaan. Voisko tää olla kirurgista kiinni? Meillä ainakin oli sama leikkaaja niin tuli vaan mieleen. :)

Lisää
4 vuotta 10 kuukautta sitten #11331 : Omega
Minulla ei ole ongelmia ollut tunnon palautumisessa muuten, kuin että ensimmäisen leikkauksen jälkeen vasemman rinnan alaosan jäi pieni alue, jossa ei ole tuntoa ollenkaan. Leikkauksesta siis 10 vuotta aikaa. Tuo ei itseasiassa itseäni haittaa oikeastaan ollenkaan, sillä alue on tosi pieni. Hiukan oudolta tuntuu tietysti.

Mutta voi siis olla, että tunto ei täysin koskaan palaudu. Tämä kyllä on ihan tunnettu ja valitettava fakta. Harvinaista varmasti se, että tunto häviäisi suurelta alueelta kokonaan.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11850 : Tammikuu-14
Leikkauksestani nyt kuukausi, eikä minulla ole vieläkään tullut tunto yhtään takaisin.. kihelmöi välillä. Tuntoa ei kuitenkaan ole puoliksi rinnan ylä puolella eikä yhtään alapuolella. Nänniäkin voisi tökkiä vaikka neulalla enkä tunne.

Onko ketään muuta kuka olisi samassa tilanteessa? Tiedän, että aikaa saatta mennä mutta pakosti alkaa vähän huolestuttaa tuleeko se ikinä takaisin :(

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #11851 : Moona

sandemaria kirjoitti: Mut leikattiin 9. Tammikuuta ja edelleen rintojen alapuoli vähän tunnoton mutta koko ajan mennään parempaan päin. Heti leikkauksen jälkeen mulla ei ollut tuntoa toisessa nännissä mutta se palasi jo heti seuraavana päivänä.
Nyt on taas päinvastaisesti, kun nännit on muuttuneet älyttömän aroiksi! Ei tekisi mieli pukea vaatteita ollenkaan kun pienikin hipaisu tuntuu todella inhottavalle. Näin on ollut jo reilun viikon. Kenelläkään näin päin?

Mulla ollut nännit tosi kipeät jo reilu pari viikkoa. Alkaa ottamaan päähän todella, kun pienikin hipaisu sattuu. En oikein tiedä mitä niihin laitella, helpottaakseni oloa, niin Bepanthenea olen laittanut ja leikkinyt, että se auttaa.
Muuten tunto palannut 90% kaikkialle ja haavatkin tosi hyvin parantuneet, joskus vasenta haavaa kevyesti saattaa vihlaista, mutta ei varsinaista särkyä.

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12348 : miikoo
Mulla nyt se vajaa 2vk leikkauksesta (mihin se aika rientää!!? :ohmy: ) ja tuntoa on muutoin kaikkialla paitsi nännin ja leikkaushaavan välissä olevalla alueella. Ihan niinkuin yleensäkin taitaa olla, että tuo kohta ottaa kauemmin että tunto palaa.

Nännit kans tuhannen arat. Eilen jälkitarkastuksessa lääkäri kokeile että tunnetko: Ai tunnenko?! Perhana sentään :laugh:

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12367 : Moona
Mulla toi nänniarkuus meinasi tehdä mut hullluksi,aluksi yritin bapanthenelle, sitten jo Voltarenia niihin. Nyt 5vko leikkauksesta alkaa hellitämään. Ei ne vielkään normaalit ole, mutta pari pv ollut selkeästi helpompaa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12385 : suffeli
Milloin sut leikattiin? Mut operoitiin 19.2 ja tunto ollut koko ajan nänneissä, mut nänneistä alaspäin on tunnotonta.. Mutta johtuu varmasti kun nahka on niin pingottunut!

Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12609 : miikoo
Nii joo, ihan hullu juttu:

Parina päivänä tullu sellasia "kylmä vesipisara tipahtaa rinnalle"-tuntemuksia :D Ihan oon joutunu kokeilemaan, että onko liivi märkä, kun ihan sellasia tuntemuksia, että vettä tippu iholle.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

• Uusiminä
  • Uusiminä hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle anatominen MM 280cc osittain lihaksen all
Lisää
4 vuotta 9 kuukautta sitten #12762 : Uusiminä
Tuohon nänniarkuuteen mulle hoitaja antoi vinkin laittaa pala micropore teippiä, jos rupeaat tuntumaan hipaisuarkuutta tai vaatteet tekee kipeää. Vielä ei ole ollut tarvetta siihen.
Mutta rinnan alaosa on kovin puutuneen oloinen, ei ole normi tunto siellä. Mutta toiveissa ollaan, että palautuu.

Sivu luotiin ajassa: 0.413 sekuntia