× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12570 : Silk
Siis eri asia kuin silikoni implantti.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12586 : miikoo

Silk kirjoitti: Eikö tuo ollut keittosuolalla täytetty implantti? Taitaa olla eri asia luon silikoni implantti. Ja eikö ne tyhjene helposti.

Onhan se toki eri asia. Mutta ei se koko siitä mihinkään muutu. Tai ainakaan se, että isot on kerralla laitettu. Tyhjenemisestä en tiedä.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12599 : katrigee
Sain vastauksen ja 800cc implanttien pitäisi olla ok eli niitä lähdetään laittamaan! Implantti tulee olemaan 800cc Natrelle 45 eli ekstrakorkea! Oon just nyt ihan onnesta soikea ja jännittää enkä malta odottaa! Enää uusi viikkoa leikkaukseen!

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12600 : miikoo

katrigee kirjoitti: Sain vastauksen ja 800cc implanttien pitäisi olla ok eli niitä lähdetään laittamaan! Implantti tulee olemaan 800cc Natrelle 45 eli ekstrakorkea! Oon just nyt ihan onnesta soikea ja jännittää enkä malta odottaa! Enää uusi viikkoa leikkaukseen!

Wuhuu :silly: !! Tuut kyl sit "näyttämään" tänne :laugh: Joohan?

169cm/56kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12601 : Moona

katrigee kirjoitti: Sain vastauksen ja 800cc implanttien pitäisi olla ok eli niitä lähdetään laittamaan! Implantti tulee olemaan 800cc Natrelle 45 eli ekstrakorkea! Oon just nyt ihan onnesta soikea ja jännittää enkä malta odottaa! Enää uusi viikkoa leikkaukseen!

OMG....olen sanaton, iloinen puolestasi. Toivottavasti tulet kertomaan sitten, miten onnistui laitto.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12602 : R84
Virossako laitetaan? (Ainaki tiän et Look ja finest laittaa noin isoja) Wau!! :P

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12631 : katrigee
Kyllä, Virossa laitetaan. Lupaan raportoida tuloksista!

Tiedättekö muuten jotain hyviä voiteita "raskausarpien" ehkäisyyn? Ajattelin jo etukäteen aloittaa rasvailun kun kuitenkin 475cc tulee lisää täytettä!

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12633 : miikoo
On kyllä hullu tuo koon kasvu!

Telkkarissa mainostetaan raskausarpien ennaltaehkäisyyn sitä jotain Bepancare-voidetta. En tiedä tehoa. Mulle ei raskausarpia tullu odotusaikanakaan.. Mutta pidin kyllä perusvoiteella ja kuorinnalla hyvää huolta ihosta.

169cm/56kg

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12634 : Moona
Mä olen käyttänyt sellaista kuin Bio Oil, on kehitelty arpien hoitoon. Mä kyllä käytän sitä kasvoihini, koska on uskomattoman hyvä iholle esim. kuorintojen jälkeen. Mä siis kuorin kasvoni säännöllisesti Glykolihapolla 25% ja käytän Botuliiniseerumia 3 kertaa viikossa.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12638 : Naiseksi
Bio-oil tai ihan vaan kunnon rasvaus perusvoiteilla voi estää raskausarpia tulemasta. Tärkee, et iho on kunnolla kosteutettu ja kimmosa. Jos et oo vielä alottanu rasvausta, niin alota heti. Moona, mitä noi botuliiniseerumit on? Mistä saa? Pitäiskö auttaa vähän samaan tyyliin, ku pistokset?

I hope!
I want!
I need!

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12803 : Lintunen
Johan katrigeelle saadaan isot laitettua :O tsemppiä ja upeeta että unelma toteutuu :)

Mulle korostettiin riskejä jo ton 520cc (hp) kanssakin. Siis että on iso implantti ja isommassa implantissa aina isommat riskit. Koska kyseinen implanttikoko on omaa rintaani 2,5 millimetriä leveämpi (pitäisi aina mielellään olla samankokoinen tai vielä mielummin 1 cm pienempi halkaisija), käytetään termiä epäanatominen augmentaatio. Mun keholla noin isot implantit (800cc) olisivat varmasti jo mahdottomuus. Extra korkealla profiililla saisin sellaiset n. 650cc, mikäli implantti olisi yhtä leveä tuolla profiililla kuin nykyinen. Sitä en tosin omassa tapauksessani uskalla lähteä laittamaan, koska tulisi omaan makuuni liian jytkyt ja vaikutelma olisi todella "top heavy".

Tissi idolini on Jennifer Stano :) eli tämä: www.famemagazine.co.uk/wp-content/upload.../jennifer-stano1.jpg

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12804 : Moona
Naiseksi: Ostan www.kauneusmaailma.fi nimisestä paikasta. On luotettava ja nopea toimittaja. Ei vaikuta niin tehokkaasti kuin pistokset, mutta mulla ainakin juonteet pienentyneet. Kannattaa kokeilla, on hinnaltaan edullinen. 10ml maksaa 39€ ja riittää sen puoli vuotta, mitä avattuna säilyy.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Naiseksi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12832 : Naiseksi
Kiitos Moona. Tää ikä ja tupakki on tehny tosiaan tehtävänsä. Vois kokeilla, kun ei kerran oo ton kalliimpaa, et auttaisko näihin rotkoihin vai tarviiko ihan täyteainetta lisäks.

I hope!
I want!
I need!

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12838 : Moona
Mä kyllä olen menossa laittamaan Ellansea suupieliin, vaikkei ne pahasti roikukaan, mutta nyt kun on muutenkin aloittanut tämän restauroinnin, niin miksikäs ei vähän lisää.
Anteeksi tämä ihan OT, sorry sorry.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12845 : miikoo

Moona kirjoitti: Mä kyllä olen menossa laittamaan Ellansea suupieliin, vaikkei ne pahasti roikukaan, mutta nyt kun on muutenkin aloittanut tämän restauroinnin, niin miksikäs ei vähän lisää.

Pidetään tässä sitten aina sellaset vuosikatsaukset, kuka on mitäkin itteensä lisänny :laugh: ;)

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: minkki

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12847 : Moona

miikoo kirjoitti:

Moona kirjoitti: Mä kyllä olen menossa laittamaan Ellansea suupieliin, vaikkei ne pahasti roikukaan, mutta nyt kun on muutenkin aloittanut tämän restauroinnin, niin miksikäs ei vähän lisää.

Pidetään tässä sitten aina sellaset vuosikatsaukset, kuka on mitäkin itteensä lisänny :laugh: ;)

Joo ja yksi taitaa olla varmaa, että mä saan teitä kaikkia ennen tekohampaat ja lonkkaproteesin :silly: :laugh:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo, Kallio, minkki

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12903 : Scandi

nunu kirjoitti: MA, olen 172cm ja noin 73-75kg. Rintojen "kiitorata" on yhden sormen verran ja sideboobsia ei juuri ole, joten mahtuisi aika kivasti parisataa cc:tä lisää ilman, että näyttää järkyltä. :)

Hyvältä näyttää! :kiss:

Voinko kysyä, mikä sulla oli lähtötilanne ja mitkä on mitat rinnan alta ja päältä leikkauksen jälkeen?

Itsekin kaipailen kunnon tissivakoa, millainen sulla näyttää jo tulleen. :)

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 8 kuukautta sitten #13051 : katrigee

lintunen kirjoitti: Johan katrigeelle saadaan isot laitettua :O tsemppiä ja upeeta että unelma toteutuu :)

Mulle korostettiin riskejä jo ton 520cc (hp) kanssakin. Siis että on iso implantti ja isommassa implantissa aina isommat riskit. Koska kyseinen implanttikoko on omaa rintaani 2,5 millimetriä leveämpi (pitäisi aina mielellään olla samankokoinen tai vielä mielummin 1 cm pienempi halkaisija), käytetään termiä epäanatominen augmentaatio. Mun keholla noin isot implantit (800cc) olisivat varmasti jo mahdottomuus. Extra korkealla profiililla saisin sellaiset n. 650cc, mikäli implantti olisi yhtä leveä tuolla profiililla kuin nykyinen. Sitä en tosin omassa tapauksessani uskalla lähteä laittamaan, koska tulisi omaan makuuni liian jytkyt ja vaikutelma olisi todella "top heavy".

Tissi idolini on Jennifer Stano :) eli tämä: www.famemagazine.co.uk/wp-content/upload.../jennifer-stano1.jpg

Riskit toki kasvavat mutta ei niin merkittävästi kuin usein luullaan. Mun rintojen leveys oli n. 13 cm ja nykyiset 325cc implantit ovat leveydeltään vain 11,5 cm. Nämä ovat aivan liian kapeat ja pienet minun makuuni, tosin en tosiaankaan silloin vielä tajunnut tuota kokoa kunnolla. En siis silloin oikein ymmärtänyt kuinka pienet ja kapeat 325cc:t ovatkaan. Tulevat 800cc implantit (toivottavasti!) ovat leveydeltään 14,2 cm eli halkaisija tulisi kasvamaan 2,7 cm mikä ei ole lainkaan liikaa siihen nähden että nykyään mulla on melkoinen kiitorata eikä sideboobiakaan ole nimeksikään. Implantin leveys tulisi siis olemaan noin sentin luonnolllista rintaani leveämpi. Tämän ei kuitenkaan pitäisi olla mikään ongelma. Ja jos nyt päädytäänkin 700cc:hen niin leveys olisi silloin 13,5 cm eli nykyisiin nähden +2cm ja tuo olisi jo hyvin lähellä omaa rintaani.

Meidän tissi-idolit ovat aika erilaiset. Mun rinnat ovat jo 325cc implanteillakin isommat kuin tuon Jennifer Stanon :cheer:

Raskausarpien ehkäisyyn päädyin ostamaan Body Shopin Cocoa Butter voidetta ja aloitin jo nyt reilu kuukausi ennen leikkausta rasvaamaan kahdesti päivässä. Toivottavasti voide auttaa!

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 8 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lintunen, Scandi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #13063 : Anna
Heippa Katrigee! Mikä implanttimerkki sulla on tuo 325?

Mentor pyöreä high profile 325
osittain lihaksen alle
Katrin Krüünvald

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #13087 : Lintunen
Kyllä me kaikki niin erikokoisia ja mallisia vaan ollaan :D Mun 365cc on aika pienen näköinen mun 180cm varteen verraten. Ei ollut kiva tunne pettyä kokoon heti ensimmäisen leikkauksen yhteydessä :pinch: Minkäs vaan teet kun ei isompaa oikein saanut mahtumaan. Varmistui mun kohdalla se koko, eli 520 tulee. Hirveä jännitys päällä jo. Onnea sinnekkin tulevaan leikkaukseen katrigee :)

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Sivu luotiin ajassa: 1.171 sekuntia