× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #47203 : iidala
Onkos tää keskustelu vielä hengissä? Mä oon liittymässä tähän iso implanttisten ryhmään, ihanaa!
Tosiaan 3.5. tulossa Mentor hp 600cc, Katrin Kruunvald kirurgina. Lähtötilanne 2x imetetty roikkuva C-kuppi. Kyllä tässä on kaikkea jännitettävää, siis uusien rintojen suhteen, kun en haluaisi kohotusleikkausta mut sillä saisi ehkäpä nätimmän ja feikimmän lopputuloksen. healtc clinicin konsussa Simmo sanoi, et joutuisi laittaa 700cc, ja siltikään ei lupaa et tulis hyvät. Et hän suosittelis kohotus ja pienempi implantti. Mut sit taas oon nähny mun lähtötilanteessa olevia, kelle tehty pelkkä suurennus ja ovat upeita. Tietysti se rinnan roikkuminen painavan implantin johdostakin mietityttää, kun lihaksen päälle tietysti tulee. Muttamutta...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #47204 : iidala

iidala kirjoitti: Onkos tää keskustelu vielä hengissä? Mä oon liittymässä tähän iso implanttisten ryhmään, ihanaa!
Tosiaan 3.5. tulossa Mentor hp 600cc, Katrin Kruunvald kirurgina. Lähtötilanne 2x imetetty roikkuva C-kuppi. Kyllä tässä on kaikkea jännitettävää, siis uusien rintojen suhteen, kun en haluaisi kohotusleikkausta mut sillä saisi ehkäpä nätimmän ja feikimmän lopputuloksen. healtc clinicin konsussa Simmo sanoi, et joutuisi laittaa 700cc, ja siltikään ei lupaa et tulis hyvät. Et hän suosittelis kohotus ja pienempi implantti. Mut sit taas oon nähny mun lähtötilanteessa olevia, kelle tehty pelkkä suurennus ja ovat upeita. Tietysti se rinnan roikkuminen painavan implantin johdostakin mietityttää, kun lihaksen päälle tietysti tulee. Muttamutta... Sitten arvon high ja extra high välillä vielä, siis konsussa sovittiin et vain high profiili, että extra highlla tulis liian tykkimäinen. Mut en kyllä myöskään suoriksi halua reilusti roikkuvia vaikka siis suht luonnollinen lopputulos on ok ja liiveillä saa tietysti näköä. Äh. Hankalaa. Kertokaas viisaammat ajatuksia tästä mun sepustuksesta.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #47205 : Catya
Mun tietenkään vaikea arvioida omaakaan mielipidettä mikä olis sulle hyvä.. mutta mun huomion kiinnitti "tykkimäinen" look extra high profiililla.? Tietty makuasioita, mun silmään ainakin miellyttää extra high profiilit. Tietty jos sulle on suositeltu 600cc leveyden puolesta high profiilia, katso että extra high profiililla olis myös vähintään sama leveys, onko se juurikin tuo 700cc vai kasvoiko numero isommaksi? Tietty tykki vaikutelma voi tulla jos implantti on liian kapea..kenties :)

Mut tyrmäs myös pari kirurgia alussa kun ehdotin myös extra high profiilia (kaipa ne on luonnollisemman perään) mutta nimenomaan simmo totes että why not? :D mut harkitse tarkkaan se koko..kaipa sitä voi myöhemminkin mennä kohotukseen jos tuntuu siltä?

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #47206 : iidala

Catya kirjoitti: Mun tietenkään vaikea arvioida omaakaan mielipidettä mikä olis sulle hyvä.. mutta mun huomion kiinnitti "tykkimäinen" look extra high profiililla.? Tietty makuasioita, mun silmään ainakin miellyttää extra high profiilit. Tietty jos sulle on suositeltu 600cc leveyden puolesta high profiilia, katso että extra high profiililla olis myös vähintään sama leveys, onko se juurikin tuo 700cc vai kasvoiko numero isommaksi? Tietty tykki vaikutelma voi tulla jos implantti on liian kapea..kenties :)

Mut tyrmäs myös pari kirurgia alussa kun ehdotin myös extra high profiilia (kaipa ne on luonnollisemman perään) mutta nimenomaan simmo totes että why not? :D mut harkitse tarkkaan se koko..kaipa sitä voi myöhemminkin mennä kohotukseen jos tuntuu siltä?

Eli mä ymmärsin, että extra highlla pitäis olla vielä isompi koko kuin toi 600cc,et olis leveämpi. Ja en kyl taida haluta isompia. Et sinänsä ongelma ratkes siinä. (En taas muistanut tota leveys asiaa, et se on yhteydes tietysti siihen cc kokoonkin) Ja mulla tosiaan tosi leveät rinnat, ainakin sen perusteella mitä täältä lukenut muiden kokoja.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #47207 : Kissanainen
Kyllä mä luottasin kirurgiin siinä kun sanoo että kohotus olis paras vaihtoehto. Kun tosiaan jos oma rinta on kovin roikkuva, niin isolla implantillakin se on roikkuva. Se ei korjaa sitä rinnan mallia vaikka kuinka paljon sinne laittas tavaraa.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #47390 : Liina
Sillon ku laitoin omani, niin kirra sanoi, että kohotuksen voi tehdä jälkeenpäin myös. Toki se on sillon haastavampi operaatio, mutta ihan mahdollista.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49797 : Hotmama
Hei!
Yritän herätellä keskustelua täällä.
Itselläni vuosi sitten laitettu lihaksen päälle 420cc nagorit omaan rasvattomaam rintakehään ja lähtökohtana kaksi kertaa imetetty c-kuppi.
Tänä keväänä tarkoitus ottaa isompaa ja toiveissa oli 700-800cc
Nyt luvattu 700cc menevän, pitää olla 100% täytetty implantti minun tapauksessani, koska omaa rasvaa niin vähän.
Saankohan tuolla 700cc haluamani lopputuloksen.
Leikkaavansa lääkärinä olisi tälläkin kertaa Juri Kullamaa ja kauniit rinnat sain häneltä ensimmäiselläkin kerralla.
Toisaalta luvattiin 800cc suoraan, mutta taidan silti päätyä Kullamaan operoitavaksi.
Saako 700cc jo näyttävän lopputuloksen?

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #49821 : s4ndr4
Rintani leikkattiin julkisella puolella Antti Mikkolan aloittaessa ja Minna Ylisen tehtyä loppuun Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.

Mun rinnat aloitettiin 28.9 750cc Mentor CPX4 TOL High 750cc expander-profiileilla, joihin laitettiin aluksi 500ml suolaliuosta.
Leikkaus kesti parituntia ja leikkauspäivän olin täysin ilman kipuja Targiniq 10/5mg voimalla. Leikkauksen jälkeen ollaan yksi yö sairaalassa, mikä oli ihan hyvä ajatus.
Kerran kipujen takia jouduin alkuyöstä tilaamaan hoitajalta uuden Targiniq nappulan ja muutenkin listalla meni Panadol 1G. Targiniq lisäksi rauhoitti mukavasti ja auttoi nukkumaan selällään.
Leikkauksessani jätettiin molemmin puolin dreenit, joista olisi voinut hankkiutua eroon sen jälkeen kun vuorokautinen eritys olisi alle 35ml. Koskaan en niin alhaiseen kudos- /verinesteen tuotantoon päässyt, joten olivat 2 viikkoa ensimmäiseen täyttöön asti.
Leikkauksesta sain sairauslomaa 4vkoa + 1vko (overkill täytön vuoksi)

30.09. kotiuduin kelataxilla ja kotilääkitykseksi sain Burana 600mg + Panadol 1G, kolme kertaa päivässä tarvittaessa kipuun. Muutaman päivän söin vähän varmuuden vuoksikin.
Expander profiileja täytettiin kahden viikon välein ensimmäisen täytön ollessa 100ml, joka osoittautuikin melko overkilliksi... Sillä tuli tosi inhottavia kramppeja vasempaan rintalihakseen.
Seuraavassa täytössä laitettiin vain 60ml, että pystyin toimimaan lähihoitajan työssänikin.
Expandereja täyteltiin niin kauan, että viimeisellä täytöllä päästiin määrään 860ml/rinta, viimeinen täyttö oli 07.12.

Iho jätettiin venymään expandereilla... 1kk piti pitää tukiliivejä, eikä ensimmäiseen kahteen viikkoon saanut nukkua kyljellään, sen jälkeen kivun rajoissa.
Pidin 4kk arpiteippejä leikkaushaavojen päällä ja kirurgin mielestä haavani olivat parantuneet todella hyvin. Tammikuussa oli seuraavan leikkauksen esikäynti. Silloin selvisi myös että alkuperäisen kirurgin (Mikkola) suunnittelemat anatomiset olivat kokonaan siirtyneet pannaan (1/3000) potilaasta aiheutuneen imusolmukesyövän takia ja minulle päädyttiin 700cc pyöreisiin sileisiin implantteihin, koska ne sopivat "aiheutettuun" haavataskuun parhaiten.

Leikkauspäiväksi selvisi 14.2. eli ystävänpäivä. Ennen leikkausta kirurgin (Ylinen) kanssa keskusteltiin vielä implantin koosta, hän oli löytänyt Mentorin valikoimasta 755cc pyöreän, sileän implantin. Aikoi leikkauksen aikana kokeilla, kumpi rintakehälleni parhaiten sopisi.
Leikkaus kesti jälleen pari tuntia ja leikkauksen jälkeen sain 20/10 Targiniq pillerin ja 8 tunnin välein siitä eteenpäin muutenkin. Ei tarvinut kivuista kärsiä, mutta jotenkin sänky tuntui vieläkin lyhyeämmältä kuin viimeksi ja kun olin tottunut jo expandereiden aikana jotenkin nukkumaan kyljelläni, nyt kyljellään nukkuminen olisi jälleen pannassa kuukauden. Tukiliivit ovat jälleen käytössä kuukauden, tosin laadukkaita sporttiliivejäkin voi käyttää... Voin suositella Anitan Momentum sporttiliivejä!

Leikkauksesta sain 4vkoa sairauslomaa.

Lopullinen implanttini on Mentor Smooth Round High Profile Extra 755cc. Vaikka koko voi kuulostaa isolta, ei se minulla ole mikään järjetön.... vaan ihan sopivan ihana! 105E :wink:

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49891 : Vaahtera
Catya:Sinulle kun vaihdettu päälle ja laitettu 60cc lisää niin huomaako koossa?Ja miten muuten?Mulle puol vuotta sitten 165/58 runkoon vaihdettu 460cc ja edelleen tuntuu pieniltä.En vaan millään haluis ainakaan pariin kolmeen vuoteen, jos ikinä, uuteen leikkaukseen.Ootteko te isoilla ilmplanteilla löytäny liivejä missä pieni push up tai poistettavat tyynyt.Oon tinkiny 65 ympäryksestä niin changen push up 70G menee jotenkin, mutta nännit vilkkuu.Mun koko uk30G/65h/i?Mä niin toivoin että tää toppaus touhu ois nyt loppu, mutta ei!!!!En mä mitään super toppausta tarvi, mut jotain kyllä.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49893 : Vaahtera
Tälläsiks nää jäi...Näyttääkö nyt c vai d kupilta?Olkaa rehellisiä pliis...

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Seja

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49895 : Kissanainen
Kyllä noi mun mielestä isoilta näyttää :D

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 viikko 21 tuntia sitten #49897 : Vimpula
Tässäpä oma kollaasi.

Lähtötilanne b-kupin luokkaa - - > 365cc - - > 755cc.

Toipuminen toki vielä kesken..

2012 Allergan Natrelle 365cc High profile
2019 B-lite 755cc Extra High profile

157cm/56kg
Viimeksi muokattu: 1 viikko 21 tuntia sitten : Vimpula.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #49899 : Mirmutin
Vaahtera - kyllä nuo isot ovat, ei kyllä c-kupin vaikutelmaa saa vaikka kuinka kääntelee :) kauniin malliset myös ;)

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #49959 : Vaahtera
Miltäs Vimpula nuo b- litet tuntuu ihon alla?Se kuori oli niin jännä kun kokeili kädessä.Tiedätkö yhtään mikä kuppikoko tuli tai mistä löydät liivejä?Kauniit ovat!

Sivu luotiin ajassa: 0.390 sekuntia