× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten #45397 : lehtosa
Mulla on nyt myös varattu 19.10. Finestin kautta Simmolle konsuaika. Mulla Hukki piti maksimina sitä 520cc, Jyränki piti aikalai maksimina sitä 500cc ja sanoi että sillä tulee jo tosi isot. Sillä menenkin nyt Simmolle, kun oon ymmärtänyt että hän on valmis laittamaan isompiakin implantteja. Mä olen tosiaan sen 172cm pitkä ja painoa n. 54kg, kuppikoko on mullakin nyt näillä nykyisillä implanteilla 65E, mutta vaikutelma on ehkä C-kupin luokkaa. Ajattelin tosiaan että 520cc ois riittävä, kunnes joku tuolla ylempänä mainitsikin että sehän on vaan sen n. 1,5dl isompi kuin nykyinen :dry: jos nyt Simmokaan ei suurempia suosittele, niin sitten luultavasti jahkailen Hukin ja Jyrängin väliltä kummalle menen.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten #45399 : Catya
Lehtosa. Kannattaa tutkia noita koko vaihtoehtoja. Omalla kohdallani ajattelin siis suurentaa omia joko 460-high profile, tai sitten 520-extra high profileen koska luulen että omalla kohdallani 520-high profilella tulee liikaa leveyttä joka antaa erittäin suuren vaikutelma eikä siks näyttäis välttämättä nätiltä.
Kerroin vaihtoehtoni noista kirurgeille ja tässä kohtaa simmo sano mulle että laitetaan suoraan se 520-extra high mieluummin. Siinähän tuleeki sit runsaasti sitä korkeutta high profiiliin verattuna..
Mun kokemuksesta noi ei välttämättä mieti heti ensimmäisenä noita extra high profiileja kun menee konsulaatioon miettii kokoja. Mut ehkä näin vaan mun kohalla oli :)
Ite vielä pähkäilen noitten suhteen mitä korkeutta haluun. Tsemppii simmon kanssa! :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
11 kuukautta 3 viikkoa sitten #45634 : lehtosa
No kävin simmolla siinä konsussa pari päivää sitten...voin ainakin heti kättelyssä sanoa että hänelle en ainakaan mene. Kävin siis fin-estin kautta, oli ehkä hieman high hopes koska simmoa kehuttu ihan huisisti! Alotettiin konsu sairaanhoitajan kanssa, simmo ei huoneeseen tullessaan tervehtinyt tai kätellyt, oli muutenkin todella vaitonainen. Vältti katkekontaktia ja katseli minne sattuu, ei kauheasti tuumaillut mitään tai höpötellyt, sanoi myöskin että nagorin 520cc maksimi ja jos joutuu rikkomaan vanhan implantin kapselin niin laittaa dreenit 5 päiväksi, mitkä täytyy sitten käydä poistattamassa tk:ssa. Ja siinäpä se olikin. Kysyin b-litestä, ei osannut kertoa siitä mitään, mitä en jo tiennyt, vaikka oli sanonut laittaneensa niitä paljon. Sairaanhoitaja kehui nagoria maasta taivaisiin, muista implanteista ei kertonut mitään.
Eli taas lähtöruudussa, pohdin jyrängin ja hukin väliltä...

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
11 kuukautta 3 viikkoa sitten #45647 : Catya
Taisi olla simmolla ei-niin-hyvä päivä. Mut ei simmo mullekkaan oikein kertonu ihmeempiä nagorin ja B-liten eroavaisuuksista muuten ku että on kevyempi ja on niitä laittanut. Sitä sit suositteli kevyemmän ominaisuutensa puolesta.

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
11 kuukautta 3 viikkoa sitten #45649 : Havana
Lehtosa, olet suurinpiirtein mun kokoinen. Kävin vastikään leikkauksessa jossa vaihdettiin implantit 330cc> 475cc. Vaikutelma ei ole yhtään suurempi, eron huomaa implantin leveydessä suhteessa rintakehään, ja lihaksen tulen tuomassa ryhdikkyytensä ( on siis vähän ylempänä ). Ihan huolettaa kuinka paljon nämä pienenee kun turvotus laskee. En olisi ikänä uskonut että näillä on niin pieni "kokoero" käytännössä, tai sitten olen vaan toosi sokea jo peilikuvalleni. Tänään oli pakko testata vanhoja liivejä, ja mahtui hyvin. Outoa. Kait tuo lihaksen alle sijoitus pienentää vaikutelmaa. (Siis kun päälle laitettu.) Se mitä tässä yritän sanoa, ja varmaan jo tiedätkin, pidä kiinni siitä +500 jos mielit selvästi suurempaa. Ei mulla muuta.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Lisää
11 kuukautta 3 viikkoa sitten #45652 : lehtosa
Jep, samaa mieltä Havana :dry: täytyy soitella vaikka jyrängille joku päivä ja kysyä, mikä hänen mielestään olisi maksimi, hän ei sitä suoraan sanonut, suositteli vain 450-500cc kokoa motivalta. Katselin motivan koko taulukkoa, "full" profiililla se 500cc implantti olisi 13cm halkaisijaltaan (ja tästä leveydestä oli jyränginkin kanssa puhetta). Kun sen vaihtaa "corsé" profiiliin, eli motivan korkeampi profiiliseen(?) saisi kokoa samalla 13cm leveydellä jo huimat 650cc!! Mikäli tulkitsin taulukkoa oikein :laugh:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46460 : lehtosa
Noniin, mulla olis nyt sitten 23.2. Helsinki Clinicillä uusinta leikkaus. Tulossa Motiva Round Full 550cc ja edelleen lihaksen päälle B) aika tyytyväinen kun nyt sain tuon koon sovittua. Tosin soitin ajan tänään ja juttelin Jyrängin kanssa puhelimessa ja sovittiin puhelimitse että laitetaan se 550cc, hän veikkas suoralta kädeltä että varmasti menee, eihän se oo leveydenkään puolesta kuin 0,5cm leveämpi kuin hänen suosittelemansa 500cc. Sanoi kuitenkin vielä kurkkaavansa mun kuvat ja tiedot läpi ja palaavansa asiaan mikäli ei jostain syystä voiskaan laittaa ko. kokoa. Aika pirun innoissani olen, countdown laskuri lävähti jo puhelimen näytölle :laugh:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, LiisaTu, Emmasiren

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46537 : lehtosa
Eilen äijän kanssa pohdittiin että minkähän kokoset mahtaa nyt tulla sillä 550cc implanteilla ja tajusin vasta sit et ne onki vaan n. 200cc eli n. 2dl isommat kun nykyset.... Iski nyt kauhee paniikki et onks ne sittenkään riittävät :unsure: että pitäiskö ehdottaakin sitä corse -profiilista implanttia ja nostaa koko 650cc....koska on se nyt perseestä jos nytki tulis liian pienet :pinch:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46538 : pulla
Lehtosa, kaikki riippuu ihan siitä millasta muutosta ja lopputulosta haluat. Jokatapauksessa tuo 200cc lisäys on minunkin mielestä vielä aika maltillinen.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46540 : sinttii
Ihan suoraan sanoen jos haluat huomattavasti isommat rinnat niin tuo 200cc lisäys ei täytä toiveitasi kuitenkaan, ehdottomasti yli 600cc että kunnon muutosta tulee..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46541 : lehtosa
Tossa kollaasi millaiset haluaisin (kuvat pöllitty motivascandinavian ig sivuilta) ja kuva tän hetkisistä tisseistä.... Konsultaatiossa n. 1v sitten oli Jyrängin kanssa puhetta että implanttitaskua laajennetaan ylemmäs (jolloin saadaan nänni keskemmälle rintaa ja vähän sitä Hukkimaista lopputulosta "häivytettyä") ja rinnan alle tehdään hyvät tukiompeleet, että se implantti sitten kanssa pysyis siellä ylempänä eikä valahtais heti takasin alas. Mitä mieltä ootte, riittäisköhän se 550cc ton tapaiseen lopputulokseen? :dry:

Näyttäähän tää nykyinenkin suht isolta alasti, mut etenki näin talvella vaatteet päällä ei kyllä arvais yhtään että on silarit. Eli uusinnassa haluaisin just vähän feikimpää näköä, eli ei sinänsä oo tarkoitus hakeakaan mitään luonnollisia tissejä.

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46542 : lehtosa
Jahas, tutkiskelin kokotaulukoita......
Nykyiset implantit, Natrelle, 365cc TSF,
halkaisija 12,25cm
profiilin korkeus (projection) 5,0cm

Tulossa olevat, Motiva, 550cc, Full
halkaisija 13,5cm
profiilin korkeus (projection) 5,5cm

vittu se on vaan 0,5cm korkeempi/paksumpi ku nykyset :pinch: ei se tee vielä mitään silminnähtävää eroa siihen D; tissivakoa vähentää mutta ei paljon muuta....voi perse, en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa :S mä soitan huomenna klinikalle ja pyydän sitä 650cc corse'a, siinä on halkaisija 13cm mutta profiilin korkeus (projection) 6,6cm

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46543 : sinttii
Kuten itsekin nyt ymmärsit niin eroa ei juuri tule olemaan. Ehdottomasti nyt sinuna painottaisin kirurgille että haluat feikimpää ulkonäköä etkä usko että tuo tulee riittämään alkuunkaan.. jos kirurgi sanoo ettei onnistu niin ehdottomasti sitten peruisin ajan ja vaihtaisin klinikkaa. Suomessa ollaan hyvin varovaisia että suosittelisin esim bellaklinikeniä helsinborgissa Ruotsissa, laitetaan isoja implantteja ja siellä sinun toivomasi 650cc tuskin olisi ongelma ..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46544 : sinttii
Sinuna malttaisin mieleni ja miettisin ihan tosiaan tuota leikkauksen jälkeistä tyytyväisyyttä. On kyse isoista rahoista ja jos et olekaan tyytyväinen niin ainoa kuka rikastuu on kirurgi tässä tapauksessa ja taas on turhaan leikattu.. harmi tilanne :/

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46545 : Maima
Mun rinnat näyttää tällä hetkellä melko samoilta kun sulla lehtosa. Oon myös vähän pettynyt ulkonäköön, koska ilmeisesti mun toiveita ei täysin tajuttu sillä en usko ulkomuodon johtuvan pelkästään tästä implantista (Motiva ergonomix full). Ootko tietoinen onnistuisko korjaus vain laajentamalla tuota taskua ylemmäs ja ompeleilla ilman että implantin kokoa tarvitsisi muuttaa? Mulla leikkauksesta vasta reilu 3kk ja ärsyttää että toinen leikkaus pyörii nyt jo mielessä.. :unsure:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46548 : lehtosa

Maima kirjoitti: Mun rinnat näyttää tällä hetkellä melko samoilta kun sulla lehtosa. Oon myös vähän pettynyt ulkonäköön, koska ilmeisesti mun toiveita ei täysin tajuttu sillä en usko ulkomuodon johtuvan pelkästään tästä implantista (Motiva ergonomix full). Ootko tietoinen onnistuisko korjaus vain laajentamalla tuota taskua ylemmäs ja ompeleilla ilman että implantin kokoa tarvitsisi muuttaa? Mulla leikkauksesta vasta reilu 3kk ja ärsyttää että toinen leikkaus pyörii nyt jo mielessä.. :unsure:

Mun tapauksessa ainakin on selkeää, että taskun nostosta ja tukiompeleista huolimatta implantti vaihdetaan isompaan, koska ekassa leikkauksessa en saanut niin paljoa kokoa kuin olisin halunnut....toisaalta, en ehkä sillon olis uskaltanutkaan ottaa niin isoja kuin nyt haluaisin (tissi sokeus iski :woohoo: )
Sun tapauksessasi? Vaikea sanoa, miltä osin olet tyytymätön omiin rintoihin? Onko ne liian pienet, onko bottomin outia, muu? mikä?

Mä soitan tänään illalla klinikalle ja pyydän että vaihdetaan ainakin siihen 650cc corseen ja kysäisen että millanen implanttivarasto heillä on, että pystyykö sitä tarvittaessa venkslaamaan vielä leikkauspäivänä :laugh: jos kirurgi ei suostu siihen 650cc niin en tiedä, sit täytyy varmaan pohtia vielä ja laittaa homma hetkeks jäihin :dry:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46556 : lehtosa
Jes, vaihdettiin corse 650cc! :woohoo: naureskeli että varmasti onnistuu, mut mittaillaan vielä ennen leikkausta ja hän tilaa silti varmuuden vuoks myös sen 550cc :)

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46557 : ML
Lehtosa,
Onpa hienoa!
Itte murehdin täällä (ekaan leikkaukseen menossa ), että saanko motivan corse 440 tarpeeksi mieleiset. En kaipaa feikkinäköä mutta kuitenkin kokoa tarpeeksi. En ole käynyt kuin Kc klinikalla Treella konsultaatiossa, vaikutti jo lupaavalta ja helpoin ittelle järjeStää niin menen sinne.

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46558 : Maima
Niin siis mulla ei minkäänlaista pyöreyttä rinnan yläosassa. Tuntuu että kaikki volyymi on rinnan alaosassa ja sen vuoksi myös nänni todella ylhäällä. Täytynee siis jossain kohtaa mennä korjausleikkaukseen, luultavasti sitten myös lisää kokoa että saan tuota kiitorataa katoamaan. :blush: saas nähdä että koska ja kenelle..

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #46559 : pulla
Hieno homma lehtosa! :woohoo:
Nyt vaan tsemppiä koitokseen!:)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Sivu luotiin ajassa: 0.825 sekuntia