× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
11 kuukautta 4 viikkoa sitten #41489 : Liina
Kuvat olis kyllä kivoja!! Ja joka kuvakulmasta! :D

Itekin haaveilen isommista, mutta en tiiä yhtään paljonko mulle mahtuis. Kaiken tän fläsän alla on jotakuin pieni rintakehä kuitenkii!

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 kuukautta 3 viikkoa sitten #41575 : np

sinttii kirjoitti: Polytechissa ei ole ollut mitään vikaa. Nagor taisi olla vähän pehmeämpi mutta ei nämä kovat ole missään nimessä,ihan löllykät tissit on.. mulla vaan ei ole yhtään omaa kudosta joten tulos on mielestäni edelleen liian pieni vaikka kokoa onkin ihan kivasti jo verrattuna ensimmäisiin implantteihin. Tietysti nyt kun reilun vuoden ovat olleet niin laskeutumista on tapahtunut aika paljonkin ja kun ovat vielä lihaksen päällä niin roikahtaminen tulee kyllä tapahtumaan varmaankin viiden vuoden sisällä. Motivakta löytyy 1000cc asti implantteja, samoin polytechilta. Nagorilla ei ole 100%täytettyjä implantteja kuin 620cc asti. Polytech tekee myös mittatilausimplantteja sitten yli 1000cc haluaville.

Okei, kiitos tiedoista :) Toisaalta itselläni tissit alkavat olla jo niin pehmeät että ainakin istuvassa tai kumarassa asennossa muistuttavat jo omasta mielestäni liikaakin luomutissejä :laugh: kun tykkään kuitenkin sellaisesta "pystystä" vaikutelmasta. Toki se, että oma kudos roikkunut ennen leikkausta, varmaan vaikuttaa. Mietin että jos implantin koko suurenee, varmaan myös vaikutelmasta tulisi "kireämpi"?

5.2.16 Fin-Est, Siim Simmo
Nagor IMP HR 460 cc, liivikoko nyt 75F
Lähtökohta hyvin roikkuva ja eriparinen b-kuppi, ei lapsia
170 cm ja 75 kg
Haaveilen ~800 cc implanteista

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45203 : aronilla
Nostetaan tätä keskustelua! :)

Eli mulla on tulossa leikkaus marraskuussa ja suunnitteilla on Nagor pyöreä 520cc lihaksen päälle. :laugh:

Vähä hirvittää, kuinka isot niistä tulee :laugh:

156cm/75kg. Lähtökohta 80A-B. 11/2017 suunnitteilla Nagor pyöreä 520cc lihaksen päälle, Jyri Kullamaa

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45204 : lehtosa
Mun olis kans tarkoitus ottaa noin 500-550cc, joten mielelläni kuulen palautetta miten leikkaus on mennyt ja miltä lopputulos näyttää yms :) mun piti alunperin mennä syys-lokakuun vaihteessa mutta taitaa kyllä siirtyä pidemmälle, jonnekin ens vuoden hujakoille :(

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus syys/lokakuussa 2017
Helsinki Clinic, Jyränki
Motiva 450cc tai 500cc

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45213 : sinttii
Lehtosa, mietin tässä että riittääköhän tuo noin 1.5dl lisäys nykyisiin haluamaasi lopputulokseen ? Itselleni tuli 4.1dl lisää toisella kerralla ja muutos ei ollut todella radikaali edes.. tai siis toki riippuu siitä millaisen lopputuloksen haluat nyt toisella kertaa. :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45214 : sinttii
Aronilla, ei pelkoa liian isoista. Minulle tuli 420cc noin iso B-kuppi. Uskoisin että tuolla 520cc:llä mittasi huomioiden tulee varmasti sopusuhtainen tulos.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45251 : lehtosa
Kyllä mä uskon, että se lisäys riittää... Tai niin ainakin toivon :unsure: te keillä on isommat implantit, kuinka ne on sijoitettu? Kävin nyt psc:llä hukin konsussa, hän suositteli nagorin 520cc highprofile implanttia, olisi kuulemma leveydeltään hyvä. Hukki kuitenkin pohdiskeli ääneen, että mitenhän mun kudokset mahtaa kestää sen implantin painon eikä mulla ollut siis aiemmin tullut mieleenkään koko asia, kun ei siitä jyrängin kanssa juteltu! Jyränki oli suositellut että vaihdetaan motivan implantit, ettei tuli kapselin kanssa ongelmia.... Hukki puolestaan suositteli sitä nagoria juurikin sen takia, että se edes vähän tarttuu kudokseen kiinni, tällöin implantti ei valahda niin helposti ajan kuluessa.... Molemmat jutteli että laajennettaisiin implanttitaskua ylemmäs ja rinnan alle tehtäisiin tukiompeleita jolla vähän saataisiin ehkäistyä implanttien valahtamista, mutta nyt lähinnä hämmentää tuo implantin sileys vs. karheus ja se että kestääkö ne kudokset sitten miten :( oli siis suunniteltu lihaksen päälle laittoa, koska nykyinenkin on päällä.

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Helsinki Clinic, Jyränki
Motiva 450cc tai 500cc

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45254 : Liina
1,5dl on about 10 ruokalusikallista. Voit kokeilla laittaa sen vaikka minigrip pussiin ja kattoa miten se sinne leviää.
Mä epäilen kanssa, että toi muutos on niin pieni, ettet edes huomaa eroa. Paitsi jos oot hakemassa just sitä puolta-kuppia jos nyt jää liiveissä vajaaksi.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45255 : lehtosa
Mut kun mä vähän pelkään ettei mahdu enempää kun sen about 520, ihan max. 550cc :( jyränkihän ehdotti 450-500cc mut torppasin heti sen 450, se jää varmasti aivan liian pieneks, itse vähän pohdiskelin et se 550 vois riittää, mut ilmeisesti sekin on jo sellanen koko mitä ainakaan jyränki tai hukki ei suostu laittamaan :( mielelläni kyllä ottaisin jopa sen 600cc jos menis... Ja tietty sit se et miten ne kudokset sen kestää. On tää saatana vaikeeta :pinch: otan enemmän ku mielelläni ja avosylin vastaan ideoita ja vinkkejä kirurgeista jotka laittaa ja on erikoistuneet vähän suuremman luokan implantteihin <3

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Helsinki Clinic, Jyränki
Motiva 450cc tai 500cc

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45256 : sinttii
Onko leikkaus pakko olla Suomessa ? Jännä että ovat noin nihkeitä lisäämään kokoa.. jokaisella kudokset erilaiset ja en kyllä itse tuolla koolla olisi huolissani implanttien valahtamisesta. Luulen että muutos tulee olemaan liian pieni makuusi ja leikkaus on "turha" silloin jos et ole tyytyväinen.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45268 : lehtosa
Ei ole pakko olla suomessa. Tässä nyt väkisinkin tulee vielä odoteltua asian tiimoilta, joten sitten kun leikkaus on ajankohtainen on niitä blite implanttejakin jo vähän enemmän ehditty käyttää ja tarvittaessa mietin sitten sellasta, ei oo niin paha paino sitten niille kudoksillekaan :D

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Helsinki Clinic, Jyränki
Motiva 450cc tai 500cc

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45281 : PLASTICLOVER
Se minkäkoinen lopputuloksesta tulee, riippuu kauheasti siitä minkä kokoinen itse on.. Yli 60- kiloisella 500cc ei ole kovin massiivinen edes.
Sit taas omassa alle 50-kiloisessa kropassani lopulliseksi kuppikooksi 500cc implantilla tuli 65H tai 65I.. kuulostaa isolta, ja omaan kokooni nähden oli lääkärin mielestä iso implantti. Minusta se taas ei ole yhtään liian iso ja voisi olla isommatkin.
Vertailun vuoksi, kaverilla on 550cc, hän on 180cm pitkä ja rotevampi, hänellä ne näyttävät max C-kupilta.
Siksi ei kannata vertailla nettikuviin tai kaveriin, ellei kaveri ole samankokoinen.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten - 1 viikko 5 päivää sitten #45283 : pulla
Nuo kokoasiat on kyllä niin suhteellisia, mutta lehtosa kroppa näyttää kyllä niin hennolta ja sirolta, joten voi hyvinkin olla että maksimi hänen kohdallaan liikkuu jossain 500 hujakoilla..:whistle:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 1 viikko 5 päivää sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: aronilla

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45324 : Liina
Mulla tuli 65H 425 implantilla :D

Vieläki vähän isommat harkinnassa. Koitan kovasti vakuutella itelleni, etten ehkä oikeesti tarttis, mutku ahneus meinaa voittaa kuitenki!

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45325 : Piiuli
Miulle laitettiin se 360cc ja se olikin max mitä voitiin laittaa. Nyt kahden kuukauden jälkeen haaveilen siitä 560cc implantista, että saisin täyteläisyyttä. Ensi kesänä olisikin tarkoitus lähteä hakemaan sitä lisäystä. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Lisää
6 päivää 2 tuntia sitten #45361 : Catya
Moikka kaikille!
Onko täällä ketään about mun kokoista neitoa 158cm/55kg kellä olis Nagor HR520cc?
Mulla on nykyään 330cc mutta nää on silmääni todella pienet eikä rintaliivit täyty kokonaan. (Käytän 75D liivejä mutta sisänurkat jää tyhjiksi ja näyttää C-rinnoilta)
Tarviin leveyttä lisää n.1,5cm jolla todettiinkin että hr 460cc on sopiva. Mutta kolmessa konsultaatiossa ensi reaktio oli kaikilla aika järkyttyneet ilmeet kun ehdotin 520/460cc kokoa. Hukki totesi että mun kokoisella yli 500cc on naurettavan isot, mutta se vain hänen mielipiteensä.
Onko ne oikeasti NIIN isot mun kokoisella mukamas? Luulen että 460cc saisin vain nykyiset rintaliivini täytettyä..
mielipiteitä/kuvia?? :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014, Kullamaa.
158cm 56kg
Alkutilanne 70c

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 päivää 22 tuntia sitten #45367 : Liina
No ihan ekana veikkaan kyllä vahvasti, että sulla on vääränkokoset liivit ja siihen lisäksi vielä vääränmalliset.

Oot kyllä tosi pieni ja ellei sun varmatonmalli on huippuleveät hartiat + lihaksikas yläselkä, en mitenkään usko, että sun ympärys olis 70.
Mä oon 65kg fläsää ja mun ympärys on 60/65 :D

Tuntuuko susta, että sun rinnat on liian pienet ilman liivejä? Tää olis kai niinku se kysymys mihin ihan eka tarttis vastata. Koska erilaisia ja mallisia liivejä on maailma pullollaan, jos vaan haluan liivit, jotka istuu hyvin sun rintoihin.

Lisää
4 päivää 21 tuntia sitten #45368 : Catya
Hahah arvasin että heti veikataan etten osaa olla rintariivi ostoksilla :D liivit on oikean kokoiset, oon kokeillu rinnakkaiskokoja ym. Liivit istuu mutta sormet mahtuu sisänurkkiin. Ongelma ei siis ole "vääränkokoisissa" liiveissä vaan että rintani ovat mahdottoman pienet pallot, ja että implantti on kapeampi omaan rintaani nähden ja näin kirurgi itsekin totesi (minkä minäkin tiesin) että tarvitaan leveyttä lisää n.1,5cm että rinta täyttyy. Taulukoita katsellessani mietin että 460cc saan juuri sen verran mitä tarvitaan mutta ei siitä tule kuin about puoli kuppikokoa lisää, miks ajattelin että tykkään isoista rinnoista mistä 520 vois olla myös vaihtoehtona. (Eihän sekään tuo kuin vajaan kuppikoon lisää entiseen)

Mut se oli huvittavaa mitkä ilmeet kaikille tuli kun huoneeseen astuessani lauoin suoraan että olin ajatellut 520/460 kokoa :D kyl kaikki on valmiita laittamaan 520cc jos haluan. Simmo oli ite sitä mieltä et laitetaan suoraan isompi (vaikka sen ilme aluks oli näkemisen arvoinen! :D )
Mut hukin mielestä naurettavan iso mun pituisella vaikka voi sen laittaa.
Mulla on iso selkä pituisekseni ja hartioita löytyy. Myös paksut jalat ja peppua löytyy. Mä en näkis kokoa sen ihmeellisenä asiana mutta olis kiva kuulla/nähä muita mielipiteitä/kokemuksia :)

158cm 56kg
Alkutilanne 70c

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
4 päivää 18 tuntia sitten #45371 : Liina
No, 80% naisista käyttää väärää kokoa liiveissä, joten se nyt on yleensä syy nr 1 minkä takia liivit ei istu, tuntuu pahalta jne.

Mut jos implantit on selkeesti liian kapea rintakehään (kiitorataa jne) niin onhan ne sit hyvä vaihtaa isompiin jos asia itteään häiritsee ja isommat haluaa!

Täällä meillä päin on vaan niin totuttu tähän "luonnoliseen 300cc" , että heti jos tahtoo isompaa niin kirurgitkin kauhistuu.
Simmolla oli selkeesti oikea asenne! :D

Lisää
3 päivää 22 tuntia sitten #45389 : Catya
Liina. Oisko mahdollista nähä kuvaa sun rinnoista? (Vaikka ohuissa rintaliiveissä jos ei kehtaa paljaaltaan laittaa) katoin et ollaan aika samoissa mitoissa ja olis kiva nähdä sun kokoa vertailun vuoksi :) onks noissa sun mentoreissa millainen leveys ja mitä oot ite ympärysmitoilta rintojen alta?
Itseni mittasin 73cm.. :)

Kiitti etukäteen jos viitit :)

158cm 56kg
Alkutilanne 70c

Sivu luotiin ajassa: 0.907 sekuntia