× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

• minkki
  • minkki hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor 330cc pyöreä, osittain lihaksen alla
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12358 : minkki
tämä mun kysymys menee nyt vähän alkuperäisen aiheen ohi, mutta kysy silti joskos teillä olisi vastaus tai kokemusta asiasta.. eli itselle laitettu viime perjantaina Nagorin pyöreät 330cc, vaikka itse olisin toivonut 36occ. Leikkaava kirurgi pyöritteli päätään ja sanoi topakasti, että näidenkin mahtuminen tekee tiukkaa..eli siis mahtuukohan mulle koskaan suurempaa määrää, vai oliko se vain siihen lähtökohtaan nähden mahdotonta? ja nyt rehellisesti sanoen, olen ihan onnellinen ettei enempää alettu tuuppaamaan, kun olen niin kertakaikkisen kipeä näistäkin, eikä vielä osaa yhtään sanoa miltä tulevat näyttämään..toivottavasti riittävän suurelta ;)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12359 : katrigee
Minkki, tuohon on vaikee sanoa olisiko isompi mennyt vai päättikö mahdollisesti konservatiivinen kirurgi koon puolestasi. Toinen kirurgi voi tarjota tuon kokoista (itselläkin 325cc) ja toinen kirurgi saattaa laittaa suoraan kaksikin kertaa suuremmat. Riippuu kirurgi ja menetelmän (päälle/alle) lisäksi lähtökohdista (pituus, paino, rinnan leveys, rintakudoksen määrä ym). Tämän takia kannattaisikin käydä useammassa konsultaatiossa ja löytää sellainen kirurgi jonka kanssa "synkkaa" parhaiten.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi, minkki

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12361 : miikoo

katrigee kirjoitti: Miikoo, oon ihan samaa mieltä. Ehkä syystäkin peruskoot loppuu tuohon.
Toinen suosikki on Bianca Beauchamp... Ja Taas 800cc! (ainakin wikipedian mukaan) :pinch:

On kyllä hyvännäköiset nuokin :) Tavoite asetettu ;)

Tällä hetkellä tosin tuntuu, että niinköhän mulle ikinä voidaan noin isoja laittaa, kun lähtökohta oli tosiaan nolla ja epäilen etteivät nämä nykyisetkään kovin alas laskeudu. Eli vaikken luonnollista lopputulosta tavoittelekaan, niin en kuitenkaan halua, että ne tissit korvissa huitelee. Tai jos eivät laskeudu luonnollisen alan, niin iso implantti asettuisi typerästi niin, että nännit jää liian korkealle suhteessa rintaan.

Jospa nyt vaan odottelen, että nämä ensimmäiset parantuu :laugh:

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12364 : miikoo

minkki kirjoitti: tämä mun kysymys menee nyt vähän alkuperäisen aiheen ohi, mutta kysy silti joskos teillä olisi vastaus tai kokemusta asiasta.. eli itselle laitettu viime perjantaina Nagorin pyöreät 330cc, vaikka itse olisin toivonut 36occ. Leikkaava kirurgi pyöritteli päätään ja sanoi topakasti, että näidenkin mahtuminen tekee tiukkaa..eli siis mahtuukohan mulle koskaan suurempaa määrää, vai oliko se vain siihen lähtökohtaan nähden mahdotonta? ja nyt rehellisesti sanoen, olen ihan onnellinen ettei enempää alettu tuuppaamaan, kun olen niin kertakaikkisen kipeä näistäkin, eikä vielä osaa yhtään sanoa miltä tulevat näyttämään..toivottavasti riittävän suurelta ;)

Mulle kans eka kirurgi (Jyri Hukki, PSC) sanoi, että 300cc ehdoton max. Siitä konsultaatiosta jäi kaikin puolin tylsä olo, joten en olisi mennyt sinne, vaikka olisi tarjottu 500cc.

Ja sen verran kipeä olen minäkin ollut, etten olisi kerralla enempää kestänytkään kuin tämän 375cc. Ja tämän koon sain ilman mitään ongelmia Helsinki Clinicillä.

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12366 : R84
Mun tissi-idoli on Jennifer Nicole Lee :) . Ja myös se treenattu kroppa on semmonen minkä haluaisin..Voi kun sais vain motivaatiota alkaa treenaamaan samammoista vartaloa. :silly: ei sellasta saa ilman kovaa työtä :unsure: .

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12368 : Moona

R84 kirjoitti: Mun tissi-idoli on Jennifer Nicole Lee :) . Ja myös se treenattu kroppa on semmonen minkä haluaisin..Voi kun sais vain motivaatiota alkaa treenaamaan samammoista vartaloa. :silly: ei sellasta saa ilman kovaa työtä :unsure: .

Voi sentään sua, haaveilet isomista, vaikka sulla noi on tosi hyvät :silly: . Sun rinnoista kyselin, kun näin ekassa kuvaketjussa ne kuvat, koska pisti silmään sellaisena lopputuloksena, jota itsekin hain.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: R84

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12369 : R84
Kiitos! Mutta näinhän siinä yleensä käy.. :laugh: Tietysti riippuu saanko kerättyä rahat seuraavaan leikkaukseen kuinka pian. Voi mennä kyllä tovi. :dry:

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12371 : miikoo

R84 kirjoitti: Mun tissi-idoli on Jennifer Nicole Lee :) . Ja myös se treenattu kroppa on semmonen minkä haluaisin..Voi kun sais vain motivaatiota alkaa treenaamaan samammoista vartaloa. :silly: ei sellasta saa ilman kovaa työtä :unsure: .

Miten noi ei mun mielestä näytä lainkaan isoilta? :huh:

Ja se rahakysymys on kyllä ihan tyhmä :laugh: Vaikka toisaalta on hyvä, ettei tissejä myydä maitonpurkin hinnalla.

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12376 : Naiseksi

minkki kirjoitti: tämä mun kysymys menee nyt vähän alkuperäisen aiheen ohi, mutta kysy silti joskos teillä olisi vastaus tai kokemusta asiasta.. eli itselle laitettu viime perjantaina Nagorin pyöreät 330cc, vaikka itse olisin toivonut 36occ. Leikkaava kirurgi pyöritteli päätään ja sanoi topakasti, että näidenkin mahtuminen tekee tiukkaa..eli siis mahtuukohan mulle koskaan suurempaa määrää, vai oliko se vain siihen lähtökohtaan nähden mahdotonta? ja nyt rehellisesti sanoen, olen ihan onnellinen ettei enempää alettu tuuppaamaan, kun olen niin kertakaikkisen kipeä näistäkin, eikä vielä osaa yhtään sanoa miltä tulevat näyttämään..toivottavasti riittävän suurelta ;)

Mulla ny ei oo kokemusta implanteista viä ollenkaan, mut paljon oon tietoo netin ihmeellisestä maailmasta kolunnu. Eli jos haluu valtavan kokoset tissit ja lähtökohta on tosi pieni, ihoo venytetään laittamalla isommat ja isommat implantit. Voi joutua tekeen monta leikkausta, riippuen kuinka isot haluu. Sä siis voit saada isommat, kun sun kudokset on ensin venyny noista tarpeeks.

I hope!
I want!
I need!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: minkki

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12379 : MA
Mä oon 160/52. Nyt 360cc ja rinnan leveys 13cm. Tää on liian kapee.. Jää kiitorata.. Ja haluun myös isommat. Olisin saanu ton 420 ekalla kertaaki. Mut en arvannu ottaa lihaksen päälle. Mitä oon KATUNU paljon. Koska nyt ei olis varmaan mitään ongelmia.. (tuo 360 on lihaksen alla ja se vanha rinta on siinä päällä..) 2kk leikkauksesta ja on sanottu et tasottuu siitä. :huh: itse epäilen vahvasti.. Mut päätin jo. Et jos mut vielä avataan tissien takia niin haluun sen 480-520. Enkä usko et tulee liika suuret. Ja saan niillä ton järkyn vaon tosta rintojen välistä.. :woohoo:

Mut juu.. Onko ketään saman kokosta.. Minkä kokoset saisin noilla.. Nyt rintojen ymp. 93cm. Rintojen alta 75cm.

12/13 juri kullamaa. 360cc nagor impelo. Osittain lihaksen alla. Liivit 70E
4/15 finest juri. 460cc impelo. Osittain alla.
160/53

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12380 : Kallio
Mä olen 163/57 ja mulle laitettiin osittain lihaksen alle 485.. alussa ajattelin, että voi ny.. otinko liian isot,mutta nyt on vajaa kaksi kuukautta leikkauksesta ja olen vihdoin rauhoittunut ja tyytyväinen.. onhan mulla nyt tisut, mutta me like <3 ;)

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 8 kuukautta sitten #12382 : nunu
Kyllä se tissikateus on niiin totta, paljon vierailen tuolla jenkkilän implanttikeskustelupalstalla katsellen yli 700cc rintoja ja haaveilen niistä.. :whistle:

Omat rintani ovat mielestäni kroppaani nähden sopusuhtaiset (560cc), mutta oon aina haaveillut jostakin 750-800cc implanteista.

Tässä tämän päivän "tissikuntoa", rintaliivikoko 75G mutta näyttää korkeintaan D-kupilta. Haluaisin, että ne näyttäis noin F-G:ltä. :(

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 8 kuukautta sitten : nunu. Syy: kirjoitusvirheen korjaus
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: R84, katrigee, miikoo, Scandi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12409 : MA

nunu kirjoitti: Kyllä se tissikateus on niiin totta, paljon vierailen tuolla jenkkilän implanttikeskustelupalstalla katsellen yli 700cc rintoja ja haaveilen niistä.. :whistle:

Omat rintani ovat mielestäni kroppaani nähden sopusuhtaiset (560cc), mutta oon aina haaveillut jostakin 750-800cc implanteista.

Tässä tämän päivän "tissikuntoa", rintaliivikoko 75G mutta näyttää korkeintaan D-kupilta. Haluaisin, että ne näyttäis noin F-G:ltä. :(

Hei.
Saako kysyy minkä kokoinen muuten oot? Tollaset mäkin haluisin!! Nää nykyiset c.n kokoist on "pienet"
Vaikkakin paremmat kun ennen!! :P

160/53

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12410 : MA
minkki..mulle sanottiin et 6kk leikkauksesta voi laittaa 200cc lisää täytettä jos asiakas näin haluaa..
Eli ei siis mahdottomuus koon lisäys..

160/53
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: minkki

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12412 : nunu
MA, olen 172cm ja noin 73-75kg. Rintojen "kiitorata" on yhden sormen verran ja sideboobsia ei juuri ole, joten mahtuisi aika kivasti parisataa cc:tä lisää ilman, että näyttää järkyltä. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MA

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12414 : pertta2
nyt on tilattu 6dl että 6,5dl implantit odottamaan. leikkaava lääkäri saa sitten päättää kummat laitetaan. uuh, millään ei jaksais oottaa enään!

Leikattu 20.3.2014 Tallinnassa
Siim Simmo
Natrelle 615
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12562 : miikoo
Tässä se nähdään, että kerralla voi myös ottaa enemmän:
www.simplybreastimplants.com/breast_augm...on_photos/set34.html

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee, Scandi, silkkitiikeri

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12564 : katrigee
Tosi hyvä tulos! Tosin ei heti uskoisi noin isoiksi. Ehkä kuvan naisella on niin paljon raamia. Jenkeissä tuntuu olevan paljon tapauksia joissa 750-800 implantit laitetaan kerralla vaikka lähtökohtana on pienet rinnat. Nyt mä haluun jo 800:set! Laitan kyllä klinikalle viestiä tästä ja että varaavat koon...

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12567 : miikoo
Jotenkin jäin kyllä miettimään, että voiko tuo pitää paikkaansa. Onko miten luotettava sivusto? Tuossa kuvassa olisivat vain 3kk vanhat :blink:

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12569 : Silk
Eikö tuo ollut keittosuolalla täytetty implantti? Taitaa olla eri asia luon silikoni implantti. Ja eikö ne tyhjene helposti.

Sivu luotiin ajassa: 0.981 sekuntia