× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten #26681 : lollero1
Kiitos vastauksesta sinttii! Implanttit ovat muistaakseni 385cc ja 420cc.Ehkä tässä on toivoa.Pitää vaan käydä sitten useassa konsussa jos ei tärppää siinä paikassa johon ensisijaisesti olen menossa :P

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten - 3 vuotta 2 viikkoa sitten #26698 : katrigee

lollero1 kirjoitti: Kiitos vastauksesta sinttii! Implanttit ovat muistaakseni 385cc ja 420cc.Ehkä tässä on toivoa.Pitää vaan käydä sitten useassa konsussa jos ei tärppää siinä paikassa johon ensisijaisesti olen menossa :P

Noin 400cc:stä 700cc:hen ei pitäisi olla ongelma... Suomessakaan. Varmaankin Kupi tai Jyränki voisivat tuon tehdä. 300cc lisäys ei pitäisi olla mikään mahdottomuus jos omaa kudosta on yhtään ja kudos on jo tottunut/venynyt aiempiin implantteihin. Toisaalta kannattaa miettiä että melkein samaan hintaan kuin Suomessa pääset käymään myös Floridassa Reviksellä (matkoineen ja majoituksineen n. 6500€). Revis on ehdottomasti se paras kirurgi kun puhutaan isoista implanteista.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 2 viikkoa sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: lollero1

Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten #26718 : lollero1
Hyvä tietää katrigee,nyt on vähän toiveikkaampi fiilis jo! :) Omaa kudosta minulla on B-kupin verran joten ihan nollasta ei lähdetty. Pitää tutkailla vähän tuota Floridaakin,kuulostaa kyllä ihan varteenotettavalta paikalta!

Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten #26792 : Susanh
Kyselinkin tuolta asiantuntijat vastaa puolelta, mutta haluaisin tietää onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta!

Omaan omasta takaa rinnat kokoa 75F /70G, ja olen harkinnut kohotusta & implantteja. Vielä rinnat eivät älyttömästi painvoimaa "uhkaa" mutta varmasti varmasti koosta ja iän myötä näin käy joten ryhtiä haluan. Koko on mielestäni nyt melko sopiva, ja mietin millainen operaatio tälläisessa tilanteessa tehdään.. ? Onko muilla kokemusta?

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten - 3 vuotta 1 viikko sitten #26835 : katrigee

Susanh kirjoitti: Kyselinkin tuolta asiantuntijat vastaa puolelta, mutta haluaisin tietää onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta!

Omaan omasta takaa rinnat kokoa 75F /70G, ja olen harkinnut kohotusta & implantteja. Vielä rinnat eivät älyttömästi painvoimaa "uhkaa" mutta varmasti varmasti koosta ja iän myötä näin käy joten ryhtiä haluan. Koko on mielestäni nyt melko sopiva, ja mietin millainen operaatio tälläisessa tilanteessa tehdään.. ? Onko muilla kokemusta?

Onko sinulla mitään ihannekuvia/tavoitteita mietittynä? Sinun lähtökohdistasi saisi halutessaan isoilla implanteilla todella näyttävän lopputuloksen. Ketjun aihe huomioiden oletan että olet ainakin miettinyt suuriakin implantteja? Kohotustarpeen ja siitä jäävät arvet voi välttää isommilla implanteilla ainakin toistaiseksi. Pienemmät implantit kohotuksen kanssa on vaihtoehto jos et hae aivan niin näyttävää kokoa. Jos taas et halua yhtään enempää kokoa niin pelkkä kohotus ilman implantteja.

Oma lähtökohtani on ollut pienempi 70C eikä kohotuksesta tarvinnut keskustella... Mutta JBI:ssä on joku suurin piirtein vastaavista lähtökohdista kuin sinulla käynyt Tallinnassa ottamassa laihtumisen (63kg --> 54kg) jälkeen 800cc implantit koska ei halunnut arpia ja lähtökohta oli siis 70F? Olisiko ehkä jopa suomalainen kun on Tallinnassa käynyt? www.justbreastimplants.com/forum/large-b...-heading-bigger.html

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 viikko sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 4 päivää sitten #27092 : maddet
Hei kaikki! Huomasin että täällä on aika moni joka on käynyt uusintaleikkauksessa, voisko joku antaa minulle hieman infoa tosta kakkosleikkauksesta? Kuinka pitkä on sairasloman tarve ja millaiset kivut?
Minulle laitettiin 270/300 cc vuosi sitten, mikä olisi suurin koko minkä saisin?

2014 Kullamaa
270/300
164 cm/50kg

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 4 päivää sitten #27093 : sinttii
Paha lähteä arvioimaan mutta veikkaisin että jotain 450cc-600cc väliltä. :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 2 päivää sitten #27162 : katrigee

maddet kirjoitti: Hei kaikki! Huomasin että täällä on aika moni joka on käynyt uusintaleikkauksessa, voisko joku antaa minulle hieman infoa tosta kakkosleikkauksesta? Kuinka pitkä on sairasloman tarve ja millaiset kivut?
Minulle laitettiin 270/300 cc vuosi sitten, mikä olisi suurin koko minkä saisin?

Kyllä 300:sta pitäisi päästä 600:een, tosin olet niin hoikka että lähtökohdistasi riippuen voi tehdä tiukkaa. Itsehän sain 325:stä 800:een mutta lähtökohtani oli kuitenkin C-kuppi enkä ole niin hoikka kuin sinä.

Käy ihmeessä konsultaatiossa selvittämässä. Onko sinulla mielessä jokin tietty ihannelookki/koko mihin haluaisit?

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: maddet

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 2 päivää sitten #27164 : sinttii
Piti tässö jo aikaisemmin katrigee sanoa että silloin kun kävin itse thelookilla konsussa niin 700cc tais olla maksimi mitä olisivat laittaneet ja vielä puhuttiinkin siitä että ei välttämättä edes tuo mene minulle että reilu 600cc voivat luvata. Vaikka olenkin isokokoinen niin ei sieltä silti luvattu 800cc. Ja finestillä eivät halua käyttää muita implantteja kun nagoreita niin ehdotus oli 620cc ehp nagorit. Olisin kyllä tehnyt pahan virheen jos olisin noihin suostunut.. perjaatteessa se 1000cc vielä pyörii mulla mielessä mutta olen päättänyt etten tee tisseille mitään ennenkuin tarve vaatii se 170cc per tissi lisää ei kauheesti paina näin isoissa implanteissa.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.

Lisää
3 vuotta 1 päivä sitten #27181 : katrigee

sinttii kirjoitti: Piti tässö jo aikaisemmin katrigee sanoa että silloin kun kävin itse thelookilla konsussa niin 700cc tais olla maksimi mitä olisivat laittaneet ja vielä puhuttiinkin siitä että ei välttämättä edes tuo mene minulle että reilu 600cc voivat luvata. Vaikka olenkin isokokoinen niin ei sieltä silti luvattu 800cc. Ja finestillä eivät halua käyttää muita implantteja kun nagoreita niin ehdotus oli 620cc ehp nagorit. Olisin kyllä tehnyt pahan virheen jos olisin noihin suostunut.. perjaatteessa se 1000cc vielä pyörii mulla mielessä mutta olen päättänyt etten tee tisseille mitään ennenkuin tarve vaatii se 170cc per tissi lisää ei kauheesti paina näin isoissa implanteissa.

Ei ehkä ihan vain 170cc takia kannata maksaa ja nähdä kaikkea vaivaa kun olet jo tuon kokoinen :) Miten sulla muuten on mennyt paraneminen ja miltä ne nyt näyttää ja tuntuu? :)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 1 päivä sitten #27183 : sinttii
Paraneminen edennyt paremmin kuin osasin odottaa.. ei mitään kipuja tai pingotuksia ole ollut. Eivät ole myöskään ärsyyntyneet rasituksesta millään tapaa. Rinnat ovat jo laskeutuneet jonkin verran sekä pehmenneetkin hyvin. Voiko paremmin mennä. :)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 1 päivä sitten #27184 : sinttii
Ja näkymä erittäin hyvä. Ero on todella huomattava entisiin. Toivottavasti ei ongelmia tule. Haavat siistit ja huomaamattomat. Ei ongelmia umpeutumisessa. Tikkejä ei tarvinnut poistaa ollenkaan, oli valmiiksi jo ommeltu erilaisella tekniikalla umpeen kuin mitä virossa. Rasvaimua olen nyt suunnitellut ensi vuodelle, ja liettuaan lähden ehdottomasti.

Lisää
3 vuotta 18 tuntia sitten #27193 : katrigee

sinttii kirjoitti: Ja näkymä erittäin hyvä. Ero on todella huomattava entisiin. Toivottavasti ei ongelmia tule. Haavat siistit ja huomaamattomat. Ei ongelmia umpeutumisessa. Tikkejä ei tarvinnut poistaa ollenkaan, oli valmiiksi jo ommeltu erilaisella tekniikalla umpeen kuin mitä virossa. Rasvaimua olen nyt suunnitellut ensi vuodelle, ja liettuaan lähden ehdottomasti.

Kuulostaapa mahtavalta sinttii! Olisi kyllä pitänyt itsekin käydä Liettuassa kun kerta noin hyvin kaikki siellä onnistunut. Eihän sitä tiedä miten sitä innostuu tai tarvetta jostain syystä tulee korjauttaa niin ehkä seuraavaksi sitten sinne. Laita ihmeessä kuvia lopputuloksesta tänne jos kehtaat B)

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27222 : pulla
Onko suurista implanteista ollut haittaa urheilemisessa? Onko vaikeuttanut mitenkään esim. juoksua, uimista jne..mites nukkuminen mahallaan?
Onko n. 500cc implantit rasvattomaan rintakehään osittain lihaksen alle luonnollisen näköiset, entä tuntuma? :huh:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27296 : Susannah
Heips! Mietin tässä, kun nämä mun nysät on nyt 4kk leikkauksesta ison b-kupin kokoiset. Kaupoissa myyjät yrittää tyrkyttää (jos väljempi paita päällä ja normaalit t-paitaliivit päällä) b kupin liivejä sovitettavaksi ym, ja kyllä riepoo niin helewetisti! Mulla toive oli ekan leikkauksen suhteen d-kuppi visuaalisesti, mutta maksimiksi tarjottiin tämä nykyinen koko. Lähtökohtana oli nolla, mutta raskauksien (en imettänyt) ja elämän löysyttämä aa-kuppi. Ja sainkin tämän perkeleen b-kupin, mikä kaikilla on.

Mitähän uskaltaa seuraavaksi maksimiksi toivoa, olisikohan se Nagorin 620 ehp tai hp? Saisinkohan jo tuolla se oikeasti d-kupin?

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27298 : MillaF
Tuohon ei ole mitään muuta vastausta kuin että otat kirurgillesi referenssikuvia toivetisseistä ( EI TOIVEKUPPIKOOSTA) mukaan ja hän kertoo millä cc:llä lähtisi niitä hakemaan.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirja66

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27309 : Annikkitahti
Mä en nyt tiedä kuuluuko tää nyt ihan tänne ketjuun , mutta kysyn silti :whistle:
Onko 460 ja 520 cc välillä kummoinenkaan ero visuaalisesti? Mulla on lähtökohtana b-c kuppi ja haluan isot ja pyöreät rinnat. 460cc mahtuu varmasti, mutta vähän haaveilisin tosta vitosella alkavasta. Ei kellään sattuis olemaan kuvia 460 tai 520cc boobseista?

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27310 : MillaF
www.realself.com/breast-augmentation

Tuolta voit vielä valita painon / pituuden / implantin koon. Kaikki kokoasiat on niiiiiin suhteellisia.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27312 : Annikkitahti
Kiitos MillaF :)
Kuvat on vaan kiva bonus, mutta ensisijaisesti kiinnostaa tietääkö kukaan millainen ero visuaalisesti on 460cc ja 520cc välillä onko ero niin selkeä, että kannattaisi yrittää tota isompaa vai tyytyäkö suoraan pienempään. Nagor siis tulossa ja siinä noi on vierekkäiset koot.

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #27313 : Moona

Annikkitahti kirjoitti: Kiitos MillaF :)
Kuvat on vaan kiva bonus, mutta ensisijaisesti kiinnostaa tietääkö kukaan millainen ero visuaalisesti on 460cc ja 520cc välillä onko ero niin selkeä, että kannattaisi yrittää tota isompaa vai tyytyäkö suoraan pienempään. Nagor siis tulossa ja siinä noi on vierekkäiset koot.

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Sivu luotiin ajassa: 1.033 sekuntia