× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #25932 : sinttii
Katrih.. mulla kävi näin että ekasta konsultaatiosta kun lähdin kävelemään bussipysäkille niin itkuhan siinä pääsi kun tuo 390cc sovitusimplantti ei näyttänyt juuri miltään itselläni. Paikan päällä sain koon tingattua 420cc. Noh tuo oli kyllä ekassa leikkauksessa todellakin maksimi koska kudos oli kirurgin mukaan niin tiukkaa kun ei ole imetyksiä takana ja rinnat minimaalisen pienet että tuon survominenkin oli jo haastavaa. Toista leikkausta aloin suunnittelemaan samantien ja kävin fin-estillä konsussa missä eivät olisi laittaneet yhtään enempää kun nagorin 620cc koska impleon koot loppuu tuohon. Ajattelin että tuo ei tule tosiaan riittämään koska nyt tarvitaan paljon enemmän kokoa. Sitten kävin thelookilla ja siellä olisin saanut noin 700cc mutta luottoa paikkaan ei ollut yhtään jo konsultaation sekä jatkuvien leikkaus tarjousten perusteella että päätin jättää sen myös väliin. En myöskään halunnut maksaa tyhistä lupauksista jollekin välitysfirmalle joten päädyin lähtemään liettuaan jossa 800cc luvattiin ja nyt innolla odottelen ensi maanantaita.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #25935 : katrih.
Sinttii, minäki kokkeilin 520 ja ne olisin ehottomasti halunnu mutta mahdoton ekalla kerralla kuulemma saada. Minulla 2raskautta takana ja kerettiin niin monen suusta varotella että ekalla kerralla tosiaan se 274-325 on "normaali"minkä laittavat joten varauduin kans itkujen kanssa palaavani kottiin mutta onneksi säästyin yhdeltä leikkaukselta. :lol: puhelin täynnä tissien kuvia ja niitä konsultoijalle näyttäessä oli se 800 se mitä voisin tahtua. Tosin olen aika lyhyt että miltä lie näyttää sitten mutta lähen sitä kuitenkin tavoittelemaan, liekkö muutu mielipie vuosien saatossa kun säästää aina pittää rahat kassaan :) voi mahtavaa,liettuaan! Onnea leikkaukseen,tulehan palailemaan ja kertomaan miten meni!

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #25953 : katrigee
Itse tosiaan pääsin kahdella leikkauksella 800cc asti. Ensimmäisellä kerralla laitettiin vain 325 enkä tiennyt silloin juuri mitään implanttien kooista, malleista ja mahdollisuuksista. En osannut vaatia enempää enkä ollut oikein ottanut asioista tarpeeksi selvää. Uskoisin että ensimmäisellä kerralla olisi mahtunut n. 500cc. Itsellä kävi tuossa niin että itku pääsi vasta kun ekat oli laitettu, ne oli lopulta niin paljon vaatimattomammat mitä kuvittelin. Omalla kohdalla kumpikaan kerta ei aiheuttanut raskausarpia tai muita kokoon liittyviä ongelmia. Valitsemalla oikean kirurgin ja osaamalla vaatia haluamaansa olisin päässyt kahdella leikkauksella vaikka 1000cc:hen asti, mutta usein kyllä tällaiset koot vaativat kolme leikkausta jos on vain vähän omaa kudosta eikä se anna periksi. Tiedän tapauksia joissa kahdella leikkauksella on päästy vain n. 450cc:hen vaikka on pyydetty niin isoja kuin mahtuu. :huh:

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #25954 : katrigee

suikka kirjoitti: Haaveilen syksyllä meneväni leikkaukseen ja haluaisin isot tissit. Olen 169/57 ja rinnan leveys itse mitattuna 15cm. 2x imetetyt eriparit. Jos vaikka löytyisi joitain lähelle samoilla mitoilla isompia laittaneita, niin kokemuksia olisi kiva kuulla. Kovuusasteita olen miettinyt ja myös maksimi kokoa. Pyöreän mallisiin olen enemmän kallistunut. Sitten se että kannattaako laittaa eri kokoset implantit tasaamaan kokoeroa? Kannattaisko mennä jo konsultaatioon kyselemään vaihtoehdoista ja mitä kaikkee kannattaa ottaa huomioon? Todennäkösesti ehdottaa aika pieniä implantteja mielellään. Tässä kuva tänhetkisestä tilanteesta, oon pari viikkoa sitten lopettanu imetyksen ja saattaa vielä maitopahkuroita vähän olla jäljellä.

Hei suikka, kävitkö jo konsultaatiossa ja onko leikkaussuunnitelmasi edennyt? Sun mittojen ja tuon kuvan perusteella arvelen että 500cc implantit pitäisi mahtua ensimmäisellä kerralla. Mutta vaikea tosin tietää mitä tarkoitat isoilla? Onko sinulla jotain tavoitekuvia? Suurin piirtein vastaavista lähtökodista on laitettu kerralla n. 600cc ja ovat näyttäneet tosi hyviltä. Sulla on tota rinnan leveyttäkin sen verran ettei tarvitse valita edes sitä kaikista korkeaprofiilisinta mallia. Ja pyöreät ilman muuta... Ja vinkkinä: jos isot rinnat on mielessä niin parempi valita "liian isot" kuin liian pienet sillä niihin nimittäin tottuu joka tapauksessa äkkiä (nimim. 800cc ja taas isommat kuumottaisi...). Eriparisuuden korjauksesta varmaan parempi keskustella kirurgin kanssa mutta harvemmin on tullut vastaan että erikokoisia implantteja sen takia olisi laitettu (paitsi jenkeissä). Voi olla että jo pelkästään suuret implantit "häivyttävät" kokoeroa? Kohotuksella voisi korjata myös kokoeroa mutta se tarkoittaa myös arpia joten välttäisin sitä.

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : katrigee.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #25963 : Hanhan
Täältä löytyy liivipaketti suuria implantteja suunnittelevalle koot
65-70 F-M vähällä käytöllä olleet, jääneet jostain syystä vaan pitämättä. Kaarituella ja ilman eli sopii myös heti leikkauksen jälkeen. Ihan en kahvipakettiin vaihda mutta tarjousten perusteella nopeimmalle edullisesti. Yhteensä 16kpl+1 korseletti kaikki laatumerkkejä kun ei noita kokoja seppälästä saa.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : Hanhan.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MA

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #25999 : suikka
Moikka! Joo olen käynyt konsultaatiossa ja olen syyskuussa menossa leikkaukseen Troostille. En ole vielä päässyt kirurgin konsultaatioon, mutta tässä kesän aikana pitäisi päästä. Ensimmäisessä konsultaatiossa ei minule kerrottu edes tarkkaa mittaa rinnan leveydestä. Sanoi vaan että 450-500cc vois ola sopiva. Sain sen vängättyä 550cc mutta kirurgin kanssa sitten vielä lopullinen koko. Sitä olen miettinyt, että onko korkea profiilinen liian ulkoneva ja rupeaako roikkumaan helpommin, että olisiko matala parempi. Pienempi riski kai ainakin kiitoradalle? En kyllä haluaisi kohotusta kun ei kuitenkaan rinnat juurikaan roiku (kuva vääristää hieman, myös kokoeroa) ja kokoero sen verran pieni, että luulis isoilla implanteilla sen korjaantuvan jotenkin, kun kuitenkin vaan nahkaa jäljellä.

Leikkaus 3.9.2015 / Jaan Troost
Sebbin classic moderate 470cc lihaskalvon alla
2x imetetty
169cm/58kg

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26423 : suikka
Kävin eilen troostilla konsultaatiossa ja hän ehdotti minulle 450cc joka on olisi maksimi mikä näyttää vielä hänen mielestään kauniilta, mutta suostuu kuitenkin laittamaan 500cc. Koko on varmaan ihan ok. mentorin cohesive 1 tulee ja paineilen moderate+ ja high profilen kanssa, oman rinnan leveys 13-14cm. 500cc Moderate+ olis 14,1 ja 4,2. Ja high 13,2 ja 5,4. Noissa on jo sentin ero joka on mun mielestä aika huomattava. Korkeessa pelottaa kiitorata ja et tulee liian ulkoneva jos ei käytä koko leveyttä. Matalassa taas pelottaa et näkyykö reunat liian selkeesti tai tuleeko sit liian lättänä ku omaa kudosta ei juurikaan oo. Pelottavaa tämä kun ei voi tietää millainen lopputuloksesta tulee.

2x imetetty
169cm/58kg

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26424 : sinttii
Mun täytyy nyt sanoa oma mielipoteeni tohon korkeus/leveys asiaan. Mulla juuri rinnat suurennettiin kokoon 830cc ja leveyttä tuli pari senttiä lisää. Korkeutta tuli hieman vähemmän. Vaikken olisi uskonut niin tuo leveys tekee sen että rinnat näyttää ainakin itsellä todella paljon suuremmilta. Nyt rintakehä on todella täyden näköinen vaikka entisilläkin implanteilla se täyttyi eikä tullut kiitorataa. Ekoilla implanteilla tissit näyttivät aika tötterömäisiltä verrattuna mun rintakehän laajuuteen joten jälkiviisaana voin sanoa että varmaan kaunein tulos olisi ehkäpä kuitenkin tullut itselle moderate profiililla. Tuleeko sulla suikka lihaksen alle vai päälle ? :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26427 : suikka
No just tötterömäisyyttä pelkään siinä korkessa profiilissa :/ implantti tulee lihaksen päälle ja kalvon alle jos mahtuu. Mikä sulla on Sinttii rinnan leveys? Itellä on 73cm mietin ku sulla ollu ekat 450cc ja sanoit ei ei tullu korkeella rintakehä "täyteen"

2x imetetty
169cm/58kg

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26429 : sinttii
Mulla mitta rinnan alta 80-83cm. Rinnat ovat kuitenkin olleet luonnostaan lähekkäin eikä kiitorataa tullut mutta kuitenkin loppujenlopuksi uusintaleikkauksen jälkeen huomasin että nimenomaan tämä leveys tekee nyt rintakehästä täyteläisen. Olisin todella tehnyt virheen jos olisin ottanut nyt uusinnassakin todella kapeat ja korkeat implantit. Nykyisissä leveys 14,5 ja korkeus 7,1. :)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26430 : sinttii
siis ei noi edelliset nyt mitkään putkilotötteröt olleet mutta nätimpi olisi ollut ehdottomasti leveämmällä profiililla.. mutta enitenhän mua häiritsi kokonaisuus jo ihan alusta asti ja liian pieni koko.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #26434 : Moona

sinttii kirjoitti: Mun täytyy nyt sanoa oma mielipoteeni tohon korkeus/leveys asiaan. Mulla juuri rinnat suurennettiin kokoon 830cc ja leveyttä tuli pari senttiä lisää. Korkeutta tuli hieman vähemmän. Vaikken olisi uskonut niin tuo leveys tekee sen että rinnat näyttää ainakin itsellä todella paljon suuremmilta. Nyt rintakehä on todella täyden näköinen vaikka entisilläkin implanteilla se täyttyi eikä tullut kiitorataa. Ekoilla implanteilla tissit näyttivät aika tötterömäisiltä verrattuna mun rintakehän laajuuteen joten jälkiviisaana voin sanoa että varmaan kaunein tulos olisi ehkäpä kuitenkin tullut itselle moderate profiililla. Tuleeko sulla suikka lihaksen alle vai päälle ? :)

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : Moona. Syy: Korjaus
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kesäksinagorit

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #26435 : Enigma
Sinttii,

Todella kauniit rinnat sait aiemmin laittamasi kuvan perusteella.
Laitatko vielä kuvia toipumisvaiheen edetessä?
;)

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26502 : kesäksinagorit
Oho, en kyllä uskaltaisi Liettuaan lähteä leikkaukseen:) Mä tavallaan haluaisin itsekin 800 cc implantit,mutta aion tyytyä näihin 520 Nagor impleo EHR implantteihin.Mistä ihmeestä te rahat kaivatte heti noihin uusintaleikkauksiin? Mulle olisi ihan varmaan mahtunut kerralla enemmän kuin 520,mutta kyllä näiden efekti nyt vähintään DD kuppi on.75 E/F JA 70 F kuppia liiveissä käytössä .
Olen kyllä tälläin kun on yli vuosi jo leikkauksesta niin olen tosi onnellinen,että nää laitatin.Tuntuu täysin osalta minua ja vaikka mustakin tollaset 800 kokoset olis niin jees,niin en mä enää halua riskeerata.Paraneeko ne haavat teillä yhtä hyvin kuin ensimmäiset haavat?Onko se uusintaleikkaus kivuttomampi?
Onko kukaan katunut uusintaleikkaustaan?
Näytätte sairaan hyviltä kyllä noiden 800 sten kaa!Kyllä teidän kelpaa:) :laugh:

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26503 : kesäksinagorit
Onko Sinttii toi sun profiilikuva noista 830 cc implanteista?Millaista siellä Liettuassa oli ja miten jälkitarkastukset ym? Ja muutenkin vointisi?

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26511 : Maria
Mäkin liityn tähän keskusteluun, kun mulle tulossa syksyllä nagor 520 :) oisko tääl sellasii jolla sama implantti et vois laittaa kuvii?

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26517 : sinttii
Ei ole profiilikuvassa mun tissit.. kuvaa löytyy heinäkuussa leikattavien ketjusta. :) täytyy nyt tässä sanoa että muualle en lähtisikään enää kuin liettuaan jos jotain operoitavaa vielä tulee. Olen todella tyytyväinen heidän palveluunsa siellä. Tietystikään mitään jälkitarkastuksia ei tule heidän puoleltaan mutta yhden leikkauksen kokeneena tiedän jos joku on vialla. Voihan jälkitarkastukseen ja tikkien päiden poistoon mennä yksityiselle lääkärille. Tietysti kaunasissa kannattaa viipyä hieman pidempään kuin vain yksi yö. Silloin jos komplikaatioita tulee niin pääsee samantien sairaalalle näyttäytymään. Mieheni kanssa viivyimme 4 päivää läheisessä hotellissa.

Tämänhetkinen vointi on todella hyvä, en olisi voinut kuvitellakaan että toinen leikkaus on näin paljon helpompi. Kipuja oli noin viikon leikkauksesta mutta kipukaan ei ollut samanlaista kun ekalla kerralla. Lähinnä kylkiä aristi koska implanttitaskua oli laajennettu reilusti kylkien suuntaan. Haavat ovat todella hyvännäköiset jo nyt, todella siistit verrattuna edelliseen kertaan. Ja tämän ei ollut tarkoitus olla mikään mainospuhe vaan olen todella tyytyväinen valintaani. :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kesäksinagorit

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26595 : katrigee

sinttii kirjoitti: Ei ole profiilikuvassa mun tissit.. kuvaa löytyy heinäkuussa leikattavien ketjusta. :) täytyy nyt tässä sanoa että muualle en lähtisikään enää kuin liettuaan jos jotain operoitavaa vielä tulee. Olen todella tyytyväinen heidän palveluunsa siellä. Tietystikään mitään jälkitarkastuksia ei tule heidän puoleltaan mutta yhden leikkauksen kokeneena tiedän jos joku on vialla. Voihan jälkitarkastukseen ja tikkien päiden poistoon mennä yksityiselle lääkärille. Tietysti kaunasissa kannattaa viipyä hieman pidempään kuin vain yksi yö. Silloin jos komplikaatioita tulee niin pääsee samantien sairaalalle näyttäytymään. Mieheni kanssa viivyimme 4 päivää läheisessä hotellissa.

Tämänhetkinen vointi on todella hyvä, en olisi voinut kuvitellakaan että toinen leikkaus on näin paljon helpompi. Kipuja oli noin viikon leikkauksesta mutta kipukaan ei ollut samanlaista kun ekalla kerralla. Lähinnä kylkiä aristi koska implanttitaskua oli laajennettu reilusti kylkien suuntaan. Haavat ovat todella hyvännäköiset jo nyt, todella siistit verrattuna edelliseen kertaan. Ja tämän ei ollut tarkoitus olla mikään mainospuhe vaan olen todella tyytyväinen valintaani. :)

Wau sinttii, sait jopa vähän toivomaasi isommat siis! Onneksi olkoon ja hienoa kuulla että kaikki meni noin hyvin. Harkitsin joskus itsekin vakavasti myös Liettuassa käyntiä! Onnea vielä kerran uusista tisseistä, nuo näyttää tosi upeilta! :P

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #26610 : lollero1
Onko kellekään laitettu Suomessa 700cc implantteja? Olisivat omaan makuuni ideaalit, mutta monesti puhutaan että suomalaiset kirurgit ovat aika konservatiiveja ja maltillisia implanttien koon suhteen. Olen menossa toiseen leikkaukseen kunhan varmistun siitä että saan tällä kertaa kunnollisen kokoiset tissit.En varsinaisesti haluaisi lähteä hakemaan niitä ulkomailta :cheer:
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten : lollero1. Syy: typo

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #26636 : sinttii
Lollero.. riippuu tietysti hyvin pitkälti siitä että minkä kokoiset implantit sinulla jo on. Mulla on vähän sellanen kuva että noin 150cc-200cc suurennettais kerralla suomessa yleensä. Kannattaa kuitenkin käydä konsultaatiossa kyselemässä. Itsellä oli aikaisemmin 420cc implantit ja silloin ehdotettiin uusinnassa 600-700cc implantteja the lookin ja finestin kautta.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: lollero1

Sivu luotiin ajassa: 0.819 sekuntia