× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
4 vuotta 6 päivää sitten #17588 : Mila
Ines: mun mitat on 160 cm ja 60 kg. Liivikoko on nykyään 70F ja en voisi olla tyytyväisempi kokoon. Ei ole liian huomiota herättävät mutta kuitenkin halutessaan näistä saa näyttävät. Tässä kropassa alle 500cc ei olisi edes näyttänyt miltään. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bambi, Ines

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
4 vuotta 6 päivää sitten #17606 : bambi
Mila mä olen 160cm ja nyt 61kg ja mietin kans että näkyykö ne 420 missään?! Mä kävin toisen kerran konsussa jotta saivat kirjattua tuon isomman koon (alun perin oli tulossa 380cc). Ei viittisi enää käydä kolmatta kertaa. Pitää varmaan sähköpostilla kysellä saisko laitettua isompaa. Mulla rinnan leveys on sen 13cm että sen puolesta mahtuis ainaki.

minkälainen lähtökohta Mila sullä oli? Muistelen että oli rintaa ennestään ettei ihan kuivat läpykät ollu? :P

Lisää
4 vuotta 6 päivää sitten #17611 : Mila
Mulla oli rinnan leveys myös 13 cm ja tuon 535cc (UHP) implantin leveys oli vain 12,1 cm.. että kyllähän sinne ois enemmänkin mennyt :laugh: Mulla noita muotoja löytyy vähän muutenkin eli en ole ihan kapeimmasta tai siroimmasta päästä joten siksi tuo määrä sulautui omaan kehoon hyvin. Lähtökohta oli aika roikkuva läpyskä vaikka omaakin kudosta oli ihan kiitettävästi. Siksi tuo kohotuskin tarvittiin. Vanha liivikoko oli 75D.

Lisää
3 vuotta 11 kuukautta sitten #17871 : MA
Upeet lopputulokset naisilla! ;) kiitos kuvista!!
Noiden avulla pystyy hahmottamaan millasta lopputulosta vois odottaa kookkaammilla implanteilla. ;)

12/13 juri kullamaa. 360cc nagor impelo. Osittain lihaksen alla. Liivit 70E
4/15 finest juri. 460cc impelo. Osittain alla.
160/53

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20095 : gap_375cc
Heippis!

Ajattelin herättää keskutelua hiukan isommista implanteista haaveileville tai ne jo omistavien kanssa kun tällainen ketju kerran täältä löytyy. Itse haaveilen uusintaleikkauksesta lähityulevaisuudessa. Minulla lähtökohta AA, implanttina 375cc hp Mentor lihaksen alla ja kovinkaan hyvää lopputulosta en näillä saanut. Kiitorataa on ja kovin pieneksi jäivät. Mittani 164cm ja 58kg. Uusintaleikkauksessa haaveissa 700-800cc ultra high profile implantit ja asennettuna lihaksen päälle. Löytyisikö täältä tällä hetkellä kanssasisaria jakamaan mielipiteitä, leikkauskokemuksia ja kuvia. Reippaasti vaan vastaamaan jos ketjun aihe tuntuu omalta. :cheer:

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 8 kuukautta sitten #20096 : katrigee

gap_375cc kirjoitti: Heippis!

Ajattelin herättää keskutelua hiukan isommista implanteista haaveileville tai ne jo omistavien kanssa kun tällainen ketju kerran täältä löytyy. Itse haaveilen uusintaleikkauksesta lähityulevaisuudessa. Minulla lähtökohta AA, implanttina 375cc hp Mentor lihaksen alla ja kovinkaan hyvää lopputulosta en näillä saanut. Kiitorataa on ja kovin pieneksi jäivät. Mittani 164cm ja 58kg. Uusintaleikkauksessa haaveissa 700-800cc ultra high profile implantit ja asennettuna lihaksen päälle. Löytyisikö täältä tällä hetkellä kanssasisaria jakamaan mielipiteitä, leikkauskokemuksia ja kuvia. Reippaasti vaan vastaamaan jos ketjun aihe tuntuu omalta. :cheer:

Itsellä 800cc extra high profilet rintalihaksen päällä ja olen lähes saman kokoinen kuin sinä. Kyseessä oli myös uusinta ja ekat oli 325cc:t. Nyt en voisi tyytyväisempi olla kokovalintaani eli suosittelen! Ei nämäkään mitkään "megalollot" todellakaan ole. Aluksi meinasin tyytyä n. 600cc:hen mutta onneksi tulin järkiini. Olen tullut siihen tulokseen että jos joku miettii vaikka 600-700 välillä niin kannattaa se isompi, ja mielummin vielä siitä isompi eli 800cc :) Kokemukset ja jotain kuvia löydätkin jo tästä ketjusta.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 8 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20098 : gap_375cc
Kiitos Kartigee!

Mehän ollaankin jo aiemmin vaihdettu "kuulumisia" :laugh: ja todella kiva huomata että aktiivisesti vielä olet täällä mukana. Miten muuten rintasi on toisen leikkauksen jälkeen parantuneet nyt kun taas on muutama kuukausi vierähtynyt edellisestä viestistäsi? Harrastatko aktiivisesti jotain liikuntaa ja miten rinnat siinä pysyvät mukana?

Omat mitat 164cm/58kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nappi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20099 : idaelisa
Katrigee,

oisko mahdollista että laittaisit kokovartalokuvaa? Hyvältä näyttää tosiaan noiden sun kuvien perusteella (kehuin jo aiemminkin :laugh: ), mutta olis mielenkiintoista nähdä kokonaiskuvaa, kun oot kuitenkin tosi pienikokoinen muuten, että miltä noinkin isot implantit näyttää pienessä kropassa :)

15.7.2014 Tallinnassa The Lookin kautta, kirurgina Jaan Troost
Mentor HP 425cc pyöreä implantti.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20100 : gap_375cc
Nyt kun idealisakin otti tuon saman asian puheeksi mitä itsekin olen ajatellut niin olisiko tosiaan mahdollista saada katrigee sellaista kokovartalokuvaa esim vaatteet päällä. En tiedä mitä ajattelit idealisa tarkemmin että millaisella "verhouksella" :lol: . En haluaisi olla nyt mitenkään näin vaatelias mutta tämä asia nyt vaan on jäänyt vaivaamaan...... :unsure:

Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20101 : katrigee

gap_375cc kirjoitti: Kiitos Kartigee!

Mehän ollaankin jo aiemmin vaihdettu "kuulumisia" :laugh: ja todella kiva huomata että aktiivisesti vielä olet täällä mukana. Miten muuten rintasi on toisen leikkauksen jälkeen parantuneet nyt kun taas on muutama kuukausi vierähtynyt edellisestä viestistäsi? Harrastatko aktiivisesti jotain liikuntaa ja miten rinnat siinä pysyvät mukana?

Aktiivisesti en ole kyllä ollut täällä mutta silloin tällöin :) Paraneminen meni tosi hyvin. Käyn aktiivisesti kuntosalilla, taisin olla noin 6 viikkoa salilta pois uusintaleikkauksen jälkeen. Välillä on särkyä/arkuutta rinnoissa mutta siedettävästi. Nukkua en ainakaan vielä voi ilman liivejä. Ulkona juokseminen on aika vaikeaa, pitää olla vähintään kahdet hyvät sporttiliivit päällekkkän mutta kyllä sekin onnistuu. Voin jossain vaiheessa laittaa taas uutta kuvaa.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc, idaelisa

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20103 : idaelisa
Joo, en tosiaan tarkoittanut mitään alastonkuvaa :laugh: vaan ihan vaatteet päällä, siis sellaset mistä nyt kuitenkin näkee miten ton kokonen implantti istuu pieneen vartaloon. Eli tyyliin tiukka toppi päällä, löysässä collegepaidassa kun ei hirveästi pysty hahmottamaan.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20107 : puppana
Mullakohan ensimmäisessä paikassa katsottiin sopiviksi/(sain itse vähän valita minkäkokoista haluan) 425 nagorin. toisessa sanottiin suoraa et lähelle 500 menee helposti ja on passeli. rinnan leveys tai olla jotain 15-17cm jos oikein muistan? Oon siis leveä..
15.1 nyt vielä konsultaatio ja päätetää leikkauspäivä ja minulle suositeltiin myös kohotusta.. Taidan senkin ottaa samalla.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20174 : gap_375cc
melto88...sulla tosiaan aika iso rinnan leveys. Äkkiseltään katselin Mentorin katalogista että high profile implantti joka 14,7cm leveä on jo 700cc...mikä sinun rinnan leveyteesi vaikuttaa maltilliselta (siis implantin leveys suhteessa rinnan leveyteen). Jos taas valitsisi Moderate+ profiilin tarvittaisiin vastaavasti 600cc kokoinen implantti. Muistatko yhtään minkä muotoista implanttia sinulle suositeltiin (pyöreä vai anatominen)?

Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 8 kuukautta sitten #20255 : puppana
KYl se tais olla se nagorin pyöreä mitä suositeltiin.. tai valitsin sen ku siinä on parhaimmat ne takuut? Nyt vain mut puhuttiin ympäri että kannattaisi ottaa se kohotus samaan syssyyn.. että sen nyt taidan kanssa tehdä..
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 8 kuukautta sitten : puppana.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20256 : puppana
Mistä tämmöstä katalogia voi kattoo yms? mää en oo oikein perilla näistä silareista :laugh:

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20257 : gap_375cc
Nagorin katalogi löytyy täältä... pdf.medicalexpo.com/pdf/nagor/nagor-prod...ue/89913-124989.html ja mentorin katalogi täältä www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&s...nLxWZ4rSbJoPx5qol-RQ

Noilla linkkien kautta hiukan pääsee eteenpäin....tosin vaatii ensiksi aika paljon kärsivällisyyttä tuo asiaan perehtyminen koska niin monenlaista implanttia on tarjolla. Ensiksi kannattaa tutkiskella vaan noita pyöreitä koska ovat yksinkertaisempia.

Laita googleen vaan hakusanaksi implanttimerkki ja catalogue niin johan noi esitteet löytyy.

Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 2 kuukautta sitten #20292 : katrigee

idaelisa kirjoitti: Joo, en tosiaan tarkoittanut mitään alastonkuvaa :laugh: vaan ihan vaatteet päällä, siis sellaset mistä nyt kuitenkin näkee miten ton kokonen implantti istuu pieneen vartaloon. Eli tyyliin tiukka toppi päällä, löysässä collegepaidassa kun ei hirveästi pysty hahmottamaan.

Tässä ois yksi ihan tuore kokovartalokuva vartalonmyötäisessä topissa. Olisiko tämä yhtään sinne päin mitä halusitte nähdä? Topin alla oli kaarituetut toppaamattomat liivit.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 2 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mmm., gap_375cc, kesäksinagorit, ssusanna, idaelisa, Larppaaja

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20294 : idaelisa
Tosi sopusuhtaiseltahan noi näyttää! Kiitos, just tällästä kuvaa tarkoitinkin :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20295 : gap_375cc
KIITOS Katrigee! Aivan ihana kokonaisuus! Siis edelleenkin tuli aivan mielettömän hyvä lopputulos! :laugh:

Omat mitat 164cm/58kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #20313 : gap_375cc
Katrigee! Kävit Vironmaalla toisessakin leikkauksessa mutta mikä olikaan tarkempi paikka? Kovasti kiinnostaisi myös kuka on loihtinut noin upean lopputuloksen? Tämän ketjun kahlasin läpi, mutta en löytänyt paikkaa.

Omat mitat 164cm/58kg

Sivu luotiin ajassa: 0.764 sekuntia