× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12086 : sinttii
Sama tilanne mulla bambi. Samaa ehotettiin ku sulla. Tiesin sen kuitenkin olevan liian pieni tai ei mielestäni näyttänyt miltään johtuen osittain koostani. Laitoin klinikalle parit s-postit ja nyt harkitaan niin isoa kun on turvallista laittaa. Jokaisella eri lähtökohdat tietty ja ite kun ei ole mikään pienikokoinen niin suurempi implantti olis ihan jees :) saas nähä

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 7 kuukautta sitten #12089 : Mila

bambi kirjoitti: Mila: Sä sanoit olevasi 160 pitkä niin haluatko paljastaa painoa? :)

Nimittäin mulla on nyt se ongelma koon kanssa kun Kullanmaa suositteli 385-420 ja oon alkanut miettimään että onkohan se 420 riitävän iso sit loppu pelissä kun täällä jengi sanoo että kannattaa ottaa se isompi ettei harmita jälkikäteen. Mies myös sanoi että ota kerralla isot. Mä muuten näytin Mila tuota sun kuvaa puolisolle ja se kehui vuolaasti sun rintoja!! :)

Uskaltaisko sitä ottaa lähempänä 500ml? Tuntuu vaan niin isolta kun muut täällä laittaneet 300ml molemmin puolin ja mä olen vielä tällainen pätkä :) mutta rintakehän alue on isohko. Rintojen leveys mitattiin konsultaatiossa ja oli 12,5cm ja toinen 13cm.

Mun paino on 60kg. En oo mikään laiheliini siis. :D Muotoja löytyy ja senkin takia kurvit vaati mun kohdalla korkeeprofiiliset implantit ja tarpeeks kokoo että pysyy tasapaino kropassa. Jos sulle mahtuu n. 500cc ja muotoja löytyy luonnostaankin niin anna mennä! :) Näihin tottuu niin nopeesti että ymmärrän hyvin miksi moni katuu ottaneensa liian pienet implantit. Mullakin rintojen leveys tais olla jotain n. 13cm.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 7 kuukautta sitten : Mila .
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MA, esper, bambi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12105 : Janeiro
Bambi, jos nyt menisin konsultaatioon, päätyisin varmasti paljon isompaan kokoon kuin puoli vuotta sitten... :) Mulla 330 high profile ja oon 159cm / n.55kg, kuppikooksi tuli 65E, mutta ei nää todellakaan miltään E-kupilta mun mielestä näytä, pieni ympärys vaan nostaa kirjainkokoa... Eli Anna palaa vaan se yli 400 B) Jos toipuminen ei kestäis niin pirun kauan niin varmaan haaveilisin jo tosissani uusintaleikkauksesta, kyllä tähän vielä pari kuppikokoa isommat sopisi ;) Mutta näillä mennään, nää on kivat, söpöt pienet pallukat ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bambi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12120 : katrigee
Mä oon kans ihan pätkä ja nyt vaihtuu huomattavasti isompaan. Bambi, jos yhtään siltä tuntuu ja miehesikin siihen rohkaisee niin suosittelen valitsemaan isommat. 500 ei ole edes merkittävästi isompi kuin 420. Tulos 500:lla on vain hiukan täyteläisempi. Kannattaa etsiä kuvia liian pienistä, sopivista ja liian suurista rinnoista ja keskustele niistä kirurgin kanssa. Jollekin iso tarkoittaa ihan toista kuin toiselle.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12123 : bambi
Kiitos vastauksista tosi paljon!

Milan: mä en nähny tossa kuvassa nänni ympärillä mitään arpeja?! :blink:

Miks sulla tehtiin kohotukset, oisko sulla ennen kuvaa josta näkisi mikä sulla ollut lähtökohta?

Taidan alkaa kallistumaan sen 500 puoleen :D

Mä ymmärsin Miriamin vastauksista että lopullinen koko valitaan juuri ennen leikkaussaliin menoa Kullanmaan kanssa, onko näin? Jostain luin että jollekki oli tuputettu pieniä koska heillä ei olisi isompia ollut paikan päällä jotka olisivat voineet laittaa...?! Onko niillä ne implantti varastot siellä sairaalassa?

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12125 : bambi
Itseasiassa konsultaatiossa mulle laitettiin heti ensin testiin 490 ilmpantit ja mä ihmettelin miks kun oli sanonut toivovani 380 :laugh: Tais katsoa kirurgikin että isommat sopii kun mulla tosiaan on näitä muotoja ennestään, esim peppu on pyöree eikä mikään laiha lättänä :) (oon aina ollut sitä mieltä että pylly on mun paras kohta mun kropassa vaikka siinä sitä fättiäki on, mut se ei oo koskaa mua haittannu :laugh: B) )

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12126 : Mila

bambi kirjoitti: Kiitos vastauksista tosi paljon!

Milan: mä en nähny tossa kuvassa nänni ympärillä mitään arpeja?! :blink:

Miks sulla tehtiin kohotukset, oisko sulla ennen kuvaa josta näkisi mikä sulla ollut lähtökohta?

Taidan alkaa kallistumaan sen 500 puoleen :D

Mä ymmärsin Miriamin vastauksista että lopullinen koko valitaan juuri ennen leikkaussaliin menoa Kullanmaan kanssa, onko näin? Jostain luin että jollekki oli tuputettu pieniä koska heillä ei olisi isompia ollut paikan päällä jotka olisivat voineet laittaa...?! Onko niillä ne implantti varastot siellä sairaalassa?

No hyvä jos ei näy arvet! :laugh: Kuva on vähän sumee eli livenä ne näkyy vähän enemmän vielä. Mutta mulla oli kyllä onneksi huippu kirurgi (Heikki Kupi) joka teki uskomattoman nätit arvet mulle. :) Mulla oli lähtökohdassa aika paljon tyhjää ja pientä epäsymmetrisyyttä joten niitä korjattiin tuolla pienellä kohotuksella. Tsekkaa TOINEN KUVAKETJU ja sieltä SIVU 9 niin näät enemmän kuvia, myös lähtökohdasta, ja muita taustatietoja. :)

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12134 : pertta2
ens kuussa menossa leikkaukseen. konsultaatiossa "tuomio" oli 6~7dl ilman kohotusta koska toiveeni on naisellisen runsas, ei palloja. esmes Lolan rinnat on mielestäni täydelliset. ajattelin että otan vielä kuvia klinikalle leikkaavalle kirurgille, että varmasti ymmärtää mitä haluan :)
lähtötilanne c75 3lasta imettäneenä. muita samankaltaisia täällä?

Leikattu 20.3.2014 Tallinnassa
Siim Simmo
Natrelle 615

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12138 : Susu
Mulle siis laitettiin maanantaina 750cc. 162cm ja 64kg. Lähtötilanne suurinpiirtein olematon, joten nyt nää on kivat muttei yhtään liian suuret. Vaikeuksien kautta voittoon. Mulla suomalainen "huippukirurgi" tyri nää tissit neljään kertaan aiemmin ja nyt Fin-Estin Siim Simmo laittoi ne viimein kuntoon.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maj, susanna, Bonxit68

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12139 : Bella
Pertta2 minne olet menossa leikattavaksi? Mulla kans 75 c ja 2 lasta imetettynä sekä 25 kiloa pudotettuna et tyhjää löytyy :dry: mulle fin-estiltä sanottiin et kohotus on ehdoton ja max. implantit sit 330cc. Aion käydä nyt muuallakin konsultaatiossa jos jollain olis "parempia ideoita" :laugh: haluaisin vähän isommat implantit, mutta saa nähdä onko nää ns. toivottomat tapaukset :laugh:

Nagor impleo extra high range 620cc
Leikkaus 5.6.14 Tallinnassa Diamond Clinicin kautta, kirurgi Jaan Troost

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12140 : pertta2
no kiva et "muillakin". oon tuota kokoa kovasti miettinyt kun kahdessa aiemmassa konsultaatiossa sanottiin et ehdottomasti kohotus ja implantit mut nyt kolmannessa kun kävin, osasin varmaan kertoa tarkemmin mitä haluan, kerroin millasia ei nimenomaan ( viidakon tähtöset ) ja millaset on hyvän näkösiä ( lola/marika fingeroos.. )
mulla tavara löytyy c kupin verran tuolta päästä ja muuten on ihan tyhjät nahkat.

menen tallinnaan lookin kautta.

Leikattu 20.3.2014 Tallinnassa
Siim Simmo
Natrelle 615

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12142 : Lintunen
Itselläkin tarkoituksena nyt vaihtaa isompiin. Suunnitteilla tosiaan 485cc tai 520cc kokoiset samanlaiset implantit kuin mitkä tuolta nykyisinkin löytyy. Nuo ovat siis vierekkäiset koot eikä välivaihtoehtoja ole. Toivoisin 520 kokoa, mutta kirurgi sanoi ettei juurikaan ole vaihdattanut lihaksen alle yli sentin edellisten implanttien halkaisijasta eroavia suurempia implantteja. Tämän vuoksi siis voi olla että 520 ei mahdu. Yli kuukausi pitäisi vielä odotella mutta jännitys on jo päällä nyt :woohoo:

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12143 : nunu
Susu, minkämerkkiset ja malliset implantit siis sait? Itsekin miettinyt vaihtoa tulevaisuudessa 750-800cc implantteihin. :) Onko sulla kuvia jo? :)

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12171 : katrigee
Kuvat ja fiilikset 750-800 ottaneilta olisivat kyllä tosi tervetulleita. Näitähän on paljon ulkomaisilta foorumeilta, yksi parhaista esimerikiksi www.justbreastimplants.com/forum/large-breast-implants/ mut tietty ihan eri klinikat/kirurgit tuolla. Olisi kiva kuulla/nähdä enemmän suomalaisten kokemuksia, eli joko suomessa tai virossa operoituja.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12271 : miikoo
Mä oon varmaan ihan tärähtänyt, kun olen täällä jo suunnitellut, että varmaan parin/muutaman vuoden päästä haen lisää kokoa. Vaikka en ole tästä ensimmäisestäkään leikkauksesta vielä parantunut.

Voi tietty johtua siitä(kin), ettei näistä uusista ole päässyt vielä ollenkaan nauttimaan eivätkä ole päässeet lainkaan edukseen. Mutta kyllähän näistä tulee niin sopusuhtaiset kuin vaan voi, ettei tosiaankaan voida puhua isoista.

Isot on kuitenkin tavoite ;)

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12272 : Lintunen
Mun mielestäni et ole yhtään tärähtänyt koska ajattelin itse heti ihan samoin. Ja päädyinkin siihen heti vuoden päästä. Sun kuvatkin ennen ja heti jälkeen leikkauksen näyttää jotenkin samalta kuin minun :D En voinut olla toisessa kuvaketjussa huomaamatta.

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12275 : miikoo
Jep :) Ja suurella mielenkiinnolla odotan minkälainen on uusi kokosi. Eipä mulle, niinkuin itsekin kerroit, olisi kerralla juuri enempää mahtunut. Joten vähitellen kohti tavoitetta :) . Mä tosin en usko, että vuoden päästä onnistuu, kun ei tuota riihikuivaa puissakaan kasva.

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12350 : katrigee
Onko teillä joitain tissi-idoleja tai ihannekuvia? :P Olen jonkin verran yrittänyt etsiä hyviä kuvia yks suosikeistani on Katie Omand ( www.lazygirls.info/Katie_Omand ) :silly: Onnistuin googlettamaan jostain että hänellä olisi 800cc implantit ja on ne tosi näyttävät mutta hän on kyllä tosi hoikkakin mikä tietenkin korostaa!

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12353 : miikoo
Eipä ole mitään erityistä tissi-idolia :) . Mutta tuolla Katiella näyttää kyllä tosi hyvältä, ja sellaiselta mikä voisi olla omaankin mieleen. Koko on just sellainen, mikä on mulla se yläraja: näyttää siltä, että nuo jaksaa kantaa ongelmitta. Isommat näyttää mun mielestä aina siltä ettei niiden kanssa voi olla hyvä olla ja että liikaa niska- ja hartiakipuja :laugh:

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #12356 : katrigee
Miikoo, oon ihan samaa mieltä. Ehkä syystäkin peruskoot loppuu tuohon.
Toinen suosikki on Bianca Beauchamp... Ja Taas 800cc! (ainakin wikipedian mukaan) :pinch:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Sivu luotiin ajassa: 0.905 sekuntia