× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #16100 : miikoo

Susannah kirjoitti: Kuinka suuria implantteja porukka on laitattanut ensimmäisellä leikkauskerralla? Mikähän on se peruste, kuinka suuren implantin voi laittaa ekalla kerralla? Itsellä haaveena runsas D-kuppi, siis vaikutelmaltaan, ja mitä olen tietoa haeskellut ja lukenut ym, niin ainakin 400cc on laitettava, jos lähtökohta olematon, mieluummin enemmän kotta lopputulos tarpeeksi runsas ja täyteläinen. Mulla ei onneksi sitä pelkoa henk.koht. ole, että tulisi liian suuret, ennemminkin ne liian pienet mandariinit olisi kauhistus!

Oma lähtötilanne vaikuttaa implantin valintaan vähintään yhtä paljon kuin toivottu lopputulos. Oman kudoksen määrä sekä rinnan leveys ovat käsittääkseni aika tärkeitä tekijöitä, kun kirurgi miettii maksimikokoa.

Eli esim. minulla ei omaa kudosta ollut lainkaan, joten implantille jouduttiin raivaamaan tila, ja lihas ja kudokset joutuivat äärimmäiseen venytykseen paranteluvaiheessa. Tätä isommat implantit olisivat saattaneet aiheuttaa venymisarpia ja hidastaa parantumista, mikä jo nyt oli tuskaista.

Minulla oman rinnan leveys oli 11,5cm ja nykyisen implantin pohjan leveys on 12cm, eli minulle laitettiin jo nyt omaa rintaa leveämpi. Olen käsittänyt, että vähän reilu 1cm omaa rintaa leveämmän implantin laitto on vielä ns. turvallista, mutta en ole perehtynyt sen tarkemmin, että mitä riskejä isomman implantin laitto käytännössä tarkoittaa. Toki esim. symmastian riski kasvaa, mutta on niitä varmasti muitakin riskejä. Jos siis saat oman rintasi leveyden selville, esim. konsultaatiossa, eikun vaan netistä eri implanttimerkkien katalogeja selailemaan ;) Minä ainakin toivon edelleen isompaa lopputulosta, mutta parannellaan nyt nämä ensin kunnolla :)

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Susannah

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #16102 : Susannah
Kiitos, miikoo!

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 2 kuukautta sitten #16449 : Sorofiina
Itsellä on lantionympärys 110 cm, vyötärönympärys 78 cm ja rinnanympärys nyt A kupilla 89 cm. Lähtökohta on A-kuppi ja suunnitteilla nyt Mentorin 425 toiseen rintaan ja toiseen 450 korjatakseen epäsymmetria samalla. Näitä lukiessa kyllä luulen ettei tuo koko tulekaan riittäämään kun omat mittani tämän kaltaiset. Suurempikin implantti kuulemma mahtuisi mutta epäsymmetrian takia ei voitaisi laittaa koska seuraava mittä 450 jälkeen onkin sitten 500... Eli ero olisikin liian iso sitten toiseen. Onkohan muilla merkeillä enemmän eroa keskenään?

Tosiaan pituutta löytyy 174 cm ja painoa 70 kg. Ja kuten mitoista näkee niin alakroppa muodokas ja yläkropasta puuttuukin ne muodot kokonaan. Eli oikein ihanan päärynävartalon omistan. En edes osaa kuvitella miten koko olemukseni muuttuu kun saan tiimalasivartalon tämän tilalle :D

Upeita kuvia teidän rinnoista muuten! Aivan ihanan naisellisia ja täyteläisiä! Etenkin nuo 800 kokoiset :kiss:

Taitaa tulla uusintaleikkaus sitten tulevaisuudessa ja lopputulos jää mitättömäksi :(
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 1 vuosi 11 kuukautta sitten #16532 : katrigee
Tässä muutama kuva nyt kun 3,5 kuukautta leikkauksesta. Fiilis on tosi hyvä ja olen hyvin parantunut! Pientä arkuutta ja särkyä on välillä mutta sehän on ihan normaalia tässä vaiheessa. Olen kuitenkin voinut jo elää ihan normaalisti, voinut kuntoilla ja olla rannalla bikineissä!. Kaikki siis mennyt hyvin. Ainoa tämänhetkinen riesani on yliherkät nännit. Välillä saan kosketuksista kunnon sätkyjä! :blink:

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 11 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sorofiina, Repotar, Sweetmint, Moona, Lintunen, miikoo, Kitta, kesäksinagorit, ssusanna, Susannah ja tällä käyttäjäll on 2 muuta kiittäjää

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 3 vuotta 1 kuukausi sitten #16533 : miikoo

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

169cm/56kg
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 kuukausi sitten : miikoo.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 3 vuotta 1 kuukausi sitten #16546 : katrigee

katrigee kirjoitti: Tässä muutama kuva nyt kun 3,5 kuukautta leikkauksesta. Fiilis on tosi hyvä ja olen hyvin parantunut! Pientä arkuutta ja särkyä on välillä mutta sehän on ihan normaalia tässä vaiheessa. Olen kuitenkin voinut jo elää ihan normaalisti, voinut kuntoilla ja olla rannalla bikineissä!. Kaikki siis mennyt hyvin. Ainoa tämänhetkinen riesani on yliherkät nännit. Välillä saan kosketuksista kunnon sätkyjä! :blink:

Painoa oli ennen noin 57kg ja nyt keväästä tippunut 53 kiloon (kesäkunnossa!) eli myös hoikistumista on tapahtunut. Se oikeastaan vain korostaa rintojen kokoa :) Pituutta se 160cm.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 kuukausi sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16547 : katrigee
Kiitos! =) Ei nämä tunnu yhtään liian isoilta. Rohkeasti vaan jos tykkää! :laugh:

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 3 vuotta 1 kuukausi sitten #16555 : Minttumari
Katrigee, sulla on kyllä nätin muotoiset nuo rinnat. :) jotenkin niin täydellisen pyöreät, eivätkä "liian pitkät" suhteessa vartaloon. Ehkäpä se johtuu tuosta extra korkeasta profiilista.. Hih, tuo "koulutyttö" look tuossa toisessa kuvassa on ihana.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 kuukausi sitten : Minttumari.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16564 : Lintunen
Nuo Katrigeen rinnat on kyllä huikeat. Naisellisella tavalla runsaat ja ei kuitenkaan liian keinotekoista vaikutelmaa mun makuun. Extrakorkea tossa kokoluokassa useimmille varmasti parempi. :)

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16576 : katrigee

Lintunen kirjoitti: Nuo Katrigeen rinnat on kyllä huikeat. Naisellisella tavalla runsaat ja ei kuitenkaan liian keinotekoista vaikutelmaa mun makuun. Extrakorkea tossa kokoluokassa useimmille varmasti parempi. :)

Kiitos! Tässä koossa ekstrakorkea todellakin oli ainoa vaihtoehto. Matalammat eivät vain yksinkertaisesti olisi mahtuneet leveyssuunnassa, tai olisi varmaan mutta side-boobia olisi tullut lisää. Yhtään lähemmäksi toisiaan näitä ei nimittäin olisi saanut :lol: Nämäkin on jo aika reilusti alkuperäistä rinnanleveyttä leveämmät.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16579 : miikoo

katrigee kirjoitti:

Lintunen kirjoitti: Nuo Katrigeen rinnat on kyllä huikeat. Naisellisella tavalla runsaat ja ei kuitenkaan liian keinotekoista vaikutelmaa mun makuun. Extrakorkea tossa kokoluokassa useimmille varmasti parempi. :)

Kiitos! Tässä koossa ekstrakorkea todellakin oli ainoa vaihtoehto. Matalammat eivät vain yksinkertaisesti olisi mahtuneet leveyssuunnassa, tai olisi varmaan mutta side-boobia olisi tullut lisää. Yhtään lähemmäksi toisiaan näitä ei nimittäin olisi saanut :lol: Nämäkin on jo aika reilusti alkuperäistä rinnanleveyttä leveämmät.

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

169cm/56kg

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16597 : Susannah
Katrigeen rinnat on upeat, wau! Itse en ihan noin suuria uskaltaisi ottaa, mutta voisin kuvitella jonkun 600-620cc olevan itselleni se unelmakoko. Voi kun pääsisin jo leikkaukseen, vielä on säästöprojekti kesken.. Miten, oletteko käyneet miten paljon ennen leikkausta konsultaatioissa?

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16678 : gap_375cc
KATRIGEE!!!

WAU....WAU JA WAU!!! Kyllä on upeat ja ylväät noi sun boobsit! :cheer: Olenkin tässä kuumeisesti odottanut noita sun jo lähempänä lopullista muotoa olevia kuvia. Kiitos kuvista. Totean myös muiden ohella, että olen todella kade, mutta onnellinen kuitenkin puolestasi. Kirurgi on tehnyt todella hyvää työtä. Missä kävitkään operaatiossa ja voitko muuten suositella paikkaa. Sinun uudet rintasi toimivat kyllä todella hyvinä "suosittelijoina".

Itse lykkään 2. leikkausoperaatiotani (375cc hp -> 800cc uhp)loppusyksyyn niin ei ole sitten mitään "mätäkuu"riskejä yms. Tuossa aikaisemminkin sinua vaivasin jo noilla kuvilla ja itseäni mietityttääkin vielä miten huomaamattomaksi tilanteen vaatiessa saat rintavarustuksesi. Eli pienentävillä rintsikoilla ja peittävällä vaatetuksella. Voisitko tällaisen kuvan mahdollisesti vielä laittaa niin olisin huippukiitollinen!

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 3 vuotta 1 kuukausi sitten #16730 : katrigee
gap_375cc, kiitos! :kiss: Rinnat saa yllättävän helposti "piilotettua" aina kun tarvitsee. Jos haluaa olla herättämättä huomiota niin kannattaa suosia väljiä paitoja, tummia värejä ja pieniä kaula-aukkoja.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 kuukausi sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #16741 : gap_375cc
Kiitos Katrigee!

Seuraava tissikokoni siis alkaa olemaan taputeltu! :P

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #17084 : idaelisa
Katrigee, mielettömön kauniit rinnat! Vahvistuu tässä kyllä se, että itekin haluan isommat implantit. Itse olen haaveillut n. 600cc implanteista nykyisten 425cc tilalle. :laugh:

15.7.2014 Tallinnassa The Lookin kautta, kirurgina Jaan Troost
Mentor HP 425cc pyöreä implantti.

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten #17558 : bambi
Mila: jos oot täällä näillä huiteilla pyörimässä ja näät tän viestin niin voisitko millään laittaa kuvaa sun upeista buubseista? Mä näin keväällä jossain ketjussa sun kuvat mutta en millään löydä niitä mistään.

Sulla olis just sellaset boobsit kun itselleni haluaisin. Voisin ottaa kuvan mukaan ja näyttää Kullanmaalle että tällaiset sit :lol:

Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten - 2 vuotta 7 kuukautta sitten #17571 : Mila
bambi: harvemmin täällä enää pyörin mutta satuinpa sattumalta lukemaan tän ketjun :D Oon poistanu täältä kaikki vanhat kuvat mutta voisin hetkeksi lisätä tänne taas tuoreempia kuvia. Leikkauksesta on nyt 9 kk ja tissit on jo hyvin toipuneet.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 7 kuukautta sitten : Mila .
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Repotar, katrigee, bambi, kesäksinagorit, Ines, anetel, zefy

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten #17574 : bambi
Kyllä ne vaan on näyttävät kun cc alkaa menee yli 500 :D toosi mageet :)

Mulle on ny tulossa sen 420cc enkä uskalla ottaa isompia. Ottaa sitten joskus myöhemmin kun ens alkuun tottuu noihin 420:iin.

Kiitos Mila kuvista!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mila

Lisää
3 vuotta 1 viikko sitten #17582 : Ines
Mila: mitkä sun mitat on? On hurjan kauniit ;)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mila

Sivu luotiin ajassa: 0.777 sekuntia