× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #14593 : katrigee
Tässä olisi kuva 11 päivää leikkauksesta. Rumat vielä tässä vaiheessa se on sanomattakin selvä. Toinen on laskeutunut enemmän kuin toinen ja rinnat ovat vielä tässä vaiheessa aika kovat ja "epämuodostuneet". Tekee vähän pahaa esitellä näitä jo tässä vaiheessa mutta menköön nyt. Toivottavasti kukaan ei pelästy. Eli implanttina 800cc natrelle 45 ja rintalihaksen päällä.

Itse olen tosi tyytyväinen kokoon ja näköön kun ottaa huomioon että leikkauksesta on alle 2 viikkoa. Ne tästä vielä pehmenee ja laskeutuu. Yhtään pienempiä en haluaisi enkä toisaalta yhtään isompiakaan eli koko on tavoitteisiini nähden just perfect! :)

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sorofiina, Janeiro, Mila , Lintunen, Scandi, gap_375cc, Kitta, Jude, miuke, raksutin ja tällä käyttäjäll on 1 muuta kiittäjää

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14595 : Lintunen
Wau :cheer: toi varmasti vastaa just sitä mitä olit ajatellut. Näytää tosi hyvälle! Se on kyllä hauskaa huomata miten nopeasti implanttien vaihdosta toipuu verraten ekaan leikkaukseen. Oliko nuo nyt lihaksen alla osittain, vai päällä?

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Lintunen.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14596 : katrigee

Lintunen kirjoitti: Wau :cheer: toi varmasti vastaa just sitä mitä olit ajatellut. Näytää tosi hyvälle! Se on kyllä hauskaa huomata miten nopeasti implanttien vaihdosta toipuu verraten ekaan leikkaukseen. Oliko nuo Nyt lihaksen alla osittain, vai päällä?

Tuo on totta, tää implanttien vaihto oli paljon kivuttomampi kokemus kuin enimmäisellä kerralla. Olen tämän viikon vielä lomalla vaikka voisin kipujen osalta palata töihin jo nyt. Ehkä kuitenkin parempi että annan parantua ihan rauhassa... vaikka istumatyötä teenkin.
Implantit on lihaksen päällä kuten ensimmäisestkin. Treenaan aika paljon joten uskoisin että parempi näin.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : katrigee.

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14597 : Scandi
Minkälaiseen rinnanympärykseen sentteinä pääsee Lintusen 520cc implanteilla ja Katrigeen 800cc implanteilla? :kiss:

Teillähän taisi olla sama rinnanalamitta 73cm ja bwd 13cm ennen leikkausta. :)

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14598 : katrigee
Nyt mitattuna alta 73cm ja päältä noin 95-96cm. Erotusta 22-23cm eli olisikohan nyt se tavoittelemani 70G? :whistle: Täytyy käydä sovittelemassa liivejä jo tällä viikolla! bwd oli ekan konsultaation mukaan se 13cm ja implantit ovat 1,2cm bwd:tä leveämmät.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : katrigee. Syy: edit: mittojen päivityksiä

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14599 : Lintunen
Mulla rinnan päältä 89cm kun itse mittasin. Ja ei kyllä enää perus lindex/h&m akselilta liivejä etsiskellä. Vaan ei ne tuekkaan tarpeeksi, tarvitsee aika jämäkät liivit jo nämäkin kannut.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Lintunen.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14600 : Mila
Katrigee: Tosi hyvältä näyttää kyllä! :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14601 : gap_375cc
Katrigee....

Voi miten UPEAT! :silly: Onneksi olkoon! :laugh: Ihan mielettömän makeat jo tässä vaiheessa. Just tollaset itsekin haluan.

Mulla alaosan ympärys 97cm eli saattais tulla 800cc impuilla aika tasapainoinen kokonaisuus.

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14603 : katrigee
Kiitos! :blush: Vähän jännitti laittaa tänne kuva kun aika usein omat ihanteeni (suuremmat implantit) saavat monilta muilta vähän enemmän tai vähän vähemmän negatiivisia tuomioita. :dry:
Itse voin tässä vaiheessa vain todeta olevani todella onnellinen kokovalinnastani ja en vaihtaisi näitä mihinkään! :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14605 : Minttumari
Katrigee, sun rinnat on kyllä tosi hyvän näköiset. :) eikä muotokaan ole yhtään paha, vaikka leikkauksesta kuitenkin vähän aikaa. Itse en uskaltaisi ottaa noin suuria, mutta hienot on! :cheer:

Mutta sitä täytyy ihmetellä, että miten kummassa teillä ei noin isoilla implanteilla ympärys rinnan päältä ole kuin noin pieni? :huh: minun 400cclläkin ympärys on 93, alta 72. Piti oikein mitata äsken, kun aloin jo miettimään, että miten voi olla mahdollista.. Vai johtuuko se sitten siitä, että olen aika harteikas?

Saisinko vielä teidän lantion ympärysmittaa kysellä? Kiinnostaisi vaan, kun haluaisin ehkä edelleen isommat implantit, mutta lantioni on nyt -10cm tuosta rinnanympäryksestä..
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Minttumari.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14607 : katrigee

Minttumari kirjoitti: Katrigee, sun rinnat on kyllä tosi hyvän näköiset. :) eikä muotokaan ole yhtään paha, vaikka leikkauksesta kuitenkin vähän aikaa. Itse en uskaltaisi ottaa noin suuria, mutta hienot on! :cheer:

Mutta sitä täytyy ihmetellä, että miten kummassa teillä ei noin isoilla implanteilla ympärys rinnan päältä ole kuin noin pieni? :huh: minun 400cclläkin ympärys on 93, alta 72. Piti oikein mitata äsken, kun aloin jo miettimään, että miten voi olla mahdollista.. Vai johtuuko se sitten siitä, että olen aika harteikas?

Ehkei se ympärys kasva implanttien tilavuuden mukaan ihan niin paljoa kuin voisi kuvitella. Profiili ei kuitenkaan kasva suoraan verrannollisesti tilavuuteen nähden ja minun tapauksessa implanttitaskuja kasvatettiin enemmän "sisään päin" eli lähemmäksi toisiaan. Tällöin ympärysmitta ei kasva niin paljoa. Arvioisin että minulle tuli 2-3 kuppikokoa lisää vaikka ympärysmitta kasvoi vain 6cm? Ennen oli ympärys 90cm ja kuppikoko oli 75D/70E. Nykyään siis ehkä jopa 75G/70H(?).

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lintunen

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14608 : Scandi
Minuakin hieman ihmetytti varsinkin Lintusen rinnanympärys 89cm 520cc implanteilla...
Mikähän se oli sitten 365cc implanteilla..? :dry:

Mulla on 335cc ja mitta on 89cm, tänään vielä varmistin. Jos napakamman otan, se on 87-88cm, mutta sehän pitää mitata leveimmältä kohdalta, että tulee oikea liivikoko. :)
Ja kyllä se 70D vaan istuu ja sopii parhaiten.

Lantio on 92cm, hoikemmassa kunnossa se on 89-90cm.
Jos vielä saisin mahamakkarat pois ja muutaman kilon tippumaan, niin sitten pääsisi ns. tiimalasivartalon lähelle, mikä olisi tavoite. :cheer:

Olisin veikannut, että Lintusella olisi aika sama kuin Minttumarilla.
Katrigeella on tosin niin uudet, että mitä luultavimmin mitta muuttuu hieman suuremmaksi.

Ja ei se mittaaminen aina niin helppoa ole, pitäisi katsoa kylppärin sivupeileistä, että se nauha todellakin menee suoraan selkäpuolelta, muuten voi tulla senttien heittoja. :)
Ja yksi kuppikoko on vaan n. 2,5cm.

Tämä on varmaan se syy, miksi niin monet luomunaisetkin käyttää väärän kokoisia liivejä. Siis jos ylipäätä edes mittaavat rinnanympäryksensä... :P

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14609 : Lintunen
Mullakin on taskuja laajennettu keskelle, ja projektiota näissä nykyisissä on vain 5 mm enemmän kuin edellisissä. Ton mitan sain kun uudelleenkin nyt mittasin. En tainnut koskaan vanhoilla edes mitata. Oma anatomiani varmasti taustalla. Hassua kyllä? :blink:

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14672 : salille.com
Katrigee...kauniit on, omat tuntuu jo ihan pieniltä :cheer:

Mulla mitat tällaiset.

Rinnan alta 75cm
Rinnan päältä 100cm
Vyötärö 77cm
Lantio 92cm

Rinnan päältä otettuun mittaan vaikuttaa myös selän leveys itsekin ihmettelin tuota 100cm. Mulla ei ole sitä aiempaa mittaa ennen leikkausta joten en tiedä paljonko kasvoi :(
Kertokaa tuleeko tässä kokosokeus...toisten mielestä mun rinnat on isot ja mun mielestä ihan normaalit tai jopa pienet.

Lääkäri Asko Salmi

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14675 : katrigee
salille.com: Todella jännä et sulla n. 500cc:llä 75/100cm (ero 25cm) kun minulla 800cc:llä 73/96 (ero 23cm). Olisiko se sitten niin että omani ovat vielä "puristuksissa". :huh: Mikä sun lähtökohta oli (kuppikoko)?

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14686 : salille.com
Mun liivikoko oli change liiveissä 75d mutta ei se kyllä d kuppi ollut ehkä b tai c mun ennen kuva on täällä kuva ketjussa. Vitsi kun mulla ei ole sitä ennen mittaa. Kuinkahan paljon toi selän leveys vaikuttaa kun olen treenannut tosi paljon ja aika leveä selkä? Mulla paraneminen mennyt tosi hyvim mutta äsken töistä tullessa olin suihkuun menossa ja otin teipit irti niin oikean rinnan haavassa on vajaan sentin kokoinen reikä josta oli tullut pahan hajuista nestettä :sick: ei kuulu ketjuun mutta onko jollain ollut samaa ongelmaa?

Lääkäri Asko Salmi

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14690 : Bella
Salille.com jos neste on ollut pahan hajuista suosittelen ottamaan yhteyttä leikanneeseen klinikkaan!

Nagor impleo extra high range 620cc
Leikkaus 5.6.14 Tallinnassa Diamond Clinicin kautta, kirurgi Jaan Troost

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14698 : Kissanainen
Salille.com: Ota heti yhteyttä klinikkaan tai terveyskeskuksen päivystykseen tms. Ei kannata jäädä odottelemaan, ettei tilanne pääse pahemmaksi. Kuulostaa infektiolta!

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14709 : salille.com
Näytetty on...ei hätää normaali ilmiö ja neste kudosnestettä haju tullut kun hautunut teipin alla. Nyt vaan suihkuttelua ja teipin vaihtoa vähän useammin...huh ehdin jo säikähtää :blink:

Lääkäri Asko Salmi

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #16097 : Susannah
Kuinka suuria implantteja porukka on laitattanut ensimmäisellä leikkauskerralla? Mikähän on se peruste, kuinka suuren implantin voi laittaa ekalla kerralla? Itsellä haaveena runsas D-kuppi, siis vaikutelmaltaan, ja mitä olen tietoa haeskellut ja lukenut ym, niin ainakin 400cc on laitettava, jos lähtökohta olematon, mieluummin enemmän kotta lopputulos tarpeeksi runsas ja täyteläinen. Mulla ei onneksi sitä pelkoa henk.koht. ole, että tulisi liian suuret, ennemminkin ne liian pienet mandariinit olisi kauhistus!

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Sivu luotiin ajassa: 1.234 sekuntia