× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14340 : katrigee

gap_375cc kirjoitti: Tosi kiva Katrigee lukea sun tarinaa rintojen uusintaleikkauksesta. Tulos on varmasti mahtava. En malta millään odottaa näkeväni ne sun uudet kuvat.

Itselläni mitat 164cm/59kg (siro yläosa, alaosa isompi, lähtö AA, bwd 13cm). Mulle laitettiin Mentorin pyöreät hp:t 375cc lihaksen alle Tukholmassa viime lokakuussa. Oon tykästynyt tähän pyöreään muotoon tosi paljon. Aluksi tuntu, että nää on koollisesti ihan ok, mutta nyt tuntuu, että rintojen välissä on liikaa rakoa = kiitorata ja nää on ihan liian pienet. Välistä tuntuu, että nää hukkuu mun kroppaan ihan täysin. Kokoni on kyllä 70D mutta oikeasti tuo on pieni koko. Kyllä jotenkin houkuttelis ottaa toi sama 800cc. Mikä Katrigee oli sun rinnan leveys eli bwd mitta. Hiukan mietityttää kun sanotaan että toi leveys ei saisi olla paljoa omaa rintaa leveämpi. Natrelle Style 45:ssä leveys on 14,2cm. Saattaa olla mulle liikaa. Esim Eurosiliconelta korkein 800cc implantti on jonkin verran korkeampi ja kapeampi. Tsemppiä Katrigee toipumiseen ja saat olla todella ylpeä rintavarustuksestasi........Oon niin kade!

Kiitos! :) Olen lähes samoissa mitoissa kuin sinä (160cm/57kg) Mun rinnan leveydeksi mitattiin ennen ensimmäisiä implantteja myös n. 13cm ja silloin laitettiin 11,5cm 325cc:t jotka osoittautuivat mielestäni aivan liian kapeiksi ja pieniksi. Nyt 14,2cm leveät (800cc) ovat noin 1,2cm omaa rintaani leveämmät ja aiempiin implantteihin verrattuna jopa 2,7cm leveämmät. Todennäköisesti rintani leveys oli ensimmäisten implanttien vaikutuksesta kuitenkin kasvanut jonkin verran. Rintakehä näyttää nyt täyttyvän kunnolla ilman kiitorataa ja en näe ainakaan tässä vaiheessa mitään ongelmaa siitä että implantti on omaa rintaani leveämpi vaikkakin tunnen aiempaa helpommin implantin reunat ulko- ja alaosasta kun painelen sormella mutta ei häiritse yhtään ja näyttää kyllä hyvältä.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14386 : siniamanda
Näitä juttuja lukiessa tuli vähän pikku paniikki, kirurgi oli sanonut että 460cc mimimissään olisi tulossa, mutta huolettaa vähän onhan ne ihan liian pienet. Omaa rintaa on c kupin verran pituutta 182cm ja painoa vähän reilu 80. Miten isoa fin estillä suostuu ekoiksi pistämään? ja yritin tota leveyttä mitata, niin oli n.17cm, jos ihan oikein mittasin.. Pitäis varmaan uudelleen ottaa yhteyttä klinikalle :o

27.5 fin est kautta leikkaukseen! :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14415 : salille.com
Mulle laitettiin 495cc ja olen 173cm ja 70 kg eikä olisi kyllä yhtään pienemmät voineet olla. Laitan kohta sulle kuvan, niin saat vähän osviittaa:o)

Lääkäri Asko Salmi

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14416 : salille.com
Tässä kuvassa nää on 9 päivää vanhat. Vasen oli vielä aika ylhäällä tässä kuvassa, mutta on nyt laskeutunut enemmän oikean rinnan näköiseksi, näyttää paljon pienemmälle tässä kuvassa kuin tuo oikea. Kävin eilen ostaa changen liivit kooksi tuli 75G, mutta näissä liiveissä on hiukan isompi mitoitus kuin muissa pitämissäni liiveissä. Muissa koko lienee jotain 75 E tai F luokkaa. Toivottavasti oli apua päätökseesi.

Lääkäri Asko Salmi

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : salille.com. Syy: Väärä teksti
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kesäksinagorit

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14431 : Lumiatar
Tyhmä kysymys mut tarkottaako cc grammoissa? 300cc sama kuin 300g?

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14436 : Lintunen

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Lintunen. Syy: Liitteet poistettu
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Repotar, Marraskuu, Scandi, gap_375cc, siniamanda, Lumiatar, kesäksinagorit

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14453 : gap_375cc
Lintunen!

UPEAT rinnat tuli! Onnittelut. :cheer: Itse tykkään korkeampiprofiilisesta rinnan mallista ja ovat kyllä kauniit. Rintojen väli näyttää hyvältä, rinnat täyteläisiltä ja sopivasti "sideboobsia". Itselläni useamman sormen levyinen rako rintojen välissä harmittaa. Rintojen alta mittani on 73cm ja bwd 13cm. Uusintaleikkaus mietinnässä. Tarvitsisin ehkä noin 13,5-14cm leveän implantin jotta pääsisin kaltaiseesi lopputulokseen.

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14455 : Lintunen
Voi kiitos :) Me ollaan sun kanssa täsmälleen samoissa mitoissa sitten. Mitta rinnan Alta n. 73 ja bwd 13. Nää implatit on 13,5cm leveät, edelliset oli 12,25cm ja kiitorata. Mä olen 178cm pitkä, eli koko ei näytä mun mittaan nähden ihan hurjalta :laugh:

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Lintunen.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14457 : katrigee

Lintunen kirjoitti: Voi kiitos :) Me ollaan sun kanssa täsmälleen samoissa mitoissa sitten. Mitta rinnan Alta n. 73 ja bdw 13. Nää implatit on 13,5cm leveät, edelliset oli 12,25cm ja kiitorata. Mä olen 178cm pitkä, eli koko ei näytä mun mittaan nähden ihan hurjalta :laugh:

Hieno lopputulos! 73cm ja bwd 13cm täälläkin. Näköjään aika suosittu lähtökohta! ;) 14,2cm leveällä tuli mielestäni leveyden kannalta mahtava tulos. Sinun tapauksessa 13,5cm leveyskin osoittautui oikein riittäväksi. :)

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hugeboobs

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14464 : Scandi
Lintusella on hieno lopputulos. 0.5cm yli oman rinnan tuloksella tuli kyllä todella täyteläinen!

Ei liikaa eikä liian vähän, vaan rintakehä on täynnä. :cheer:

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14473 : kesäksinagorit
Tuollaiset kun saisin niin onnellinen olisin:)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14475 : kesäksinagorit
--
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : kesäksinagorit. Syy: Nää menee ihan pieleen nää mun vastaukset,ne ei näy jne. vähän niinkuin olis liian pienet implantit...

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14478 : kesäksinagorit
Tästä olis kiva nähdä kuva

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14496 : gap_375cc
Lintunen....

Oisko mahdollista, että laittaisit kuvan ennen implantteja ja 1. leikkauksen jälkeisen kuvan. Mikä oli sun rintojen koko ennen 1. leikkausta? Jossain olinkin näkevinäni, että olisit joskus laittanut tälle foorumille nuo kuvat, mutta tällä hetkellä kuvat näistä linkeistä olivat kadonneet. Itse tässä pähkäilen tuota 2. operaation implantin kokoa ja kuvistasi olisi todella apua. Kiitos sinulle etukäteen. Ymmärrän kuitenkin hyvin jos sinulla on jotain näiden kuvien julkaisemista vastaan. Nou problem! Luulisin että kuvasi näyttää 1. leikkauksen jälkeen täsmälleen samalta kun mulla nyt. Mulla lähtökohta 70AA.

Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14498 : Minttumari
Lintunen, en tiedä miksi kiinnitin huomiota, mutta sulla on ihan super nätit huulet! Ihan kateutta herättää. :laugh:

Ja rinnatkin on tosi nätit :)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14510 : Lintunen
gap_375, voin laittaa tähän illemmalla kun pääsen omalle koneelle kuvat lähtötilanteesta ja ensimmäisistä implanteista :) Oon poistanut nuo aiemmat kuvat itse tosiaan, kun en halua minkään kuvani täällä maailman tappiin asti roikkuvan.

Kiitos kovasti kehuista kaikille. Olen itsekkin erittäin tyytyväinen Nyt ja koen saaneeni juuri sitä mitä halusin.

Nyt varsinkin haluan nähdä miltä Katrigee sulla 800cc näyttää jos noin samat mittasuhteet on rintakehällä :woohoo: Musta vaan tuntuu, että eri kirurgit mittaa ton bdw:n vähän eritavoin. Muutenkin se on varmasti vaikea arvioida kovin tarkasti esimerkiksi mulla kun ei edes AA kuppi täyttynyt. Se 13 on varmasti mulla n. 13 cm siis, voihan se olla tarkemmin sitten vaikka 12,6cm tai jotain... Ois hauska tietää kyllä tarkka mitta.

Huulista :laugh: kiitos Minttumari, ne on ihan syntymälahjana saadut.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : Lintunen. Syy: korjaus
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14516 : Lintunen

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc, Suppura, Lumiatar

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14538 : gap_375cc
Suuri kiitos Lintunen! :) Lähtökohtasi sekä ensimmäisen leikkkauksen jälkeen kuva näyttää juuri samalta kuin mullakin. Saattaisi siis hyvin olla että mullekin riittäisi pienempi lisäys mitä olin ajatellut (700-800). Mulla tosin taitaa olla enemmän rasvaa kehon ympärillä (164/59kg) eli en ehkä saa ihan noin upeaa lopputulosta tolla cc-määrällä. Kuvistasi oli tosi paljon apua. Kiitos!

Omat mitat 164cm/58kg

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14540 : Lumiatar

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14542 : Lintunen
Ekan leikkauksesen jälkeen oli kolme sormea "kiitorataa", ja ne olivat omaa rintaa kapeammat. Nyt n. yksi sormi, ja leveämmät. Tuolla ylempänä tällä sivulla olen puhunut jo leveydestä ja bwd:stä :)

Ekat olivat UK kokotaulukolla 65E, EU koossa meni vaihdellen 70E tai 65F, jotka ovat rinnakkaiskokoja. Nyt UK 65F ja EU 65G. Mä olen todella pitkä nainen, ja rinnat näyttävät mun siluettiin D kupilta kutakuinkin. Kuppikoon siis sain lisää toisessa leikkauksessa.

Leikkaus 03/2013
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic

Sivu luotiin ajassa: 2.520 sekuntia