× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13926 : Minttumari
nunu, oisko mahdollista saada kuvia ilman paitaa vaikka just liivit päällä? Vai onko sulla jossain? Sun rinnat näyttää just siltä mitä voisin itekin ottaa! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Binkku2
  • Binkku2 hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Mentor Anatominen 475 cc Moderate Plus
Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13936 : Binkku2
Illanistujaiset! Loistava idea :lol:
Miettikää kun keltainen lehdistö saisi tietää moisestsa miittingistä.."Suomen silikonirintaiset kokoontuvat ensimmäistä kertaa" :woohoo:
Salille.com: Mulla samankokoinen implantti, Mentorin anatominen lihaksen päällä..ne on ihanat ja ei liian isot vaikka mulla mitat 165/60. Sullakin vissiin päälle tulee kun salia harrastat? Laitan heti kuvia näistä kun alkaa oleen "esittelykunnossa" :)

12.3.2014 KC Clinic

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13943 : nunu
Minttumari, tässä pari kuvaa rintsikoissa sekä paita päällä. Tatuointien takia kuvakulmat ovat vähän hassut. :D

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi, Minttumari, Sandy83, lehtosa, Strawberry, HanKatRu, aronilla

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13945 : Scandi
nunu mikä liivikoko sulla on ja rinnanympärys? :)
hienot kuvat!

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13946 : nunu
Scandi, mulla on Changen liivit käytössä ja koko on 75F. Mutta niinkuin kaikki tietää Changen liivikoot niin tidellisuudessa rintani ovat varmaankin noin D tai ihan maksimissaan E kupin verran. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13947 : Minttumari
Nunu, sulla on kyllä rinnat just sitä kokoo, mitä itellenikin toivoin! :) nyt on 400cc ja näyttää musta ehkä isolta c kupilta, oisin halunnu runsaan D:n, mutta enempää ei mahtunu. Noo, pitäähän näitä jossain välissä kumminkin korjata, niin jos sillon sais sen pari desiä lisää. ;) ja mies ajattelee, että oon tullu hulluks. :laugh:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Scandi

• Scandi
  • Scandi hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Before70A/B, after 70C/D. Natrelle FP Round 335g
Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 3 vuotta 7 kuukautta sitten #13949 : Scandi

nunu kirjoitti: Scandi, mulla on Changen liivit käytössä ja koko on 75F. Mutta niinkuin kaikki tietää Changen liivikoot niin tidellisuudessa rintani ovat varmaankin noin D tai ihan maksimissaan E kupin verran. :)

Joo, oisin veikannut, että sulla on 75E normikaupoissa. :)

Changessa tosiaan on - 5cm ympäryksestä ja + kuppikoko (joskus jopa +kaksi kuppia)
Itsellä Changen liiveissä 65E. Jostain syystä mulle sopii 65E paremmin, vaikka laskuri ilmoittaa kooksi 65F. Olen kokeillut molempia kokoja eri malleissa, ja pienemmän on tukevammat.
F-kupissa jää helposti ilmaa sivuille.

Tästä voi mitata muutkin, jotka meinaa mennä sinne liiviostoksille, siellä kokoja riittää! :)

change.com/fi/bh-guide

Ps. Jos joku lukee, mulla olisi myytävänä Changesta ostetut liilat kaarituelliset liivit kokoa 60F. Pidin kerran ja totesin, että koko oli väärä ympärysmitalta. Maksoi 24,90€, nyt saa 10€ + posti. :kiss:
Sopii sellaisella, joka käyttää normaalisti kokoa 70C-65D ja rinnanympärys on 65-69cm, päältä max 88cm.

Mitat 71cm/89cm

Bra size 70D, soft cup/joustava pitsi usein 70C
UK 30E, EU 65F, US 30DDD/E, FR/ES/B 80F

Mittaa oma Bra size :)
www.ewa-michalak.pl/Size-Calculator-chelp-eng-10.html
Kannattaa lukea lopussa oleva How to calculate sizes? mittataulukko saa selville rinnakkaiskoot
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 7 kuukautta sitten : Scandi. Syy: lisäys

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #13968 : katrigee

nunu kirjoitti: Katrigee, nuo 1000cc implantit olisi ihanat. :) Harmi kun noin isot täytynee tehdä mittatilaustyönä, jos ei halua saliiniimplantteja. 800cc on kai maksimi? :(

Silikoni-implanteissa 800cc yleensä se suurin peruskoko. Kuitenkin joiltain valmistajilta (esim. Cereform ja Sebbin) löytyy 850 ja 900cc ja Sebbinillä lista jatkuu aina 1500cc asti :laugh: ( www.justbreastimplants.com/forum/large-b...es-800cc-1500cc.html )

Sebbin koot
800cc - base 16cm- projection 6.5cm
800cc - base 13.2cm-projection 8.6cm
850cc - base 18cm - projection 6cm
900cc - base 16cm - projection 7.5cm
1138cc - base 14cm - projection 10cm
1193cc - base 16.6 - projection 7.9cm
1300cc - base 16cm - projection 10.1cm
1500cc - base 16cm - projection 11cm
1500cc - base 14.2 - projection 12.3cm

Cereformilla 900c on 15cm leveä ja 7,5cm projektiolla.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #13979 : nunu
Katrigee, totta tosiaan. Itse en vain ole koskaan Cereformia tai Sebbiniä päässyt puristelemaan niin en tiedä onko minkä tuntuiset. :) Jos Nagoria tehtäisiin karheapintaisena noin 850-1000cc:n kokoisina, niin olisin heti jo leikkauspöydällä. :D
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #14030 : salille.com
Tässä olis ennen ja jälkeen kuvat. Jälkeen kuva otettu tänään eli päivä leikkauksen jälkeen. Mentor 495cc oli lopullinen koko. Lääkärinä Asko Salmi. Ai niin ja lihaksen päällä.

Lääkäri Asko Salmi

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 3 vuotta 7 kuukautta sitten #14031 : katrigee
Lisää isoja implantteja :laugh: Tällä instagrammaajalla on 1200cc: instagram.com/bellafrench69
Aika tykit ettenkö sanoisi! :woohoo: Vaikka nuo on vielä isommat kuin mrsbond4:lla niin ei nuo juuri näytä isommilta koska mrsbond4 on selvästi pienempi/lyhyempi.
Onko kukaan muuten nähnyt mitään kuvia siitä suomalaisesta Bambi Inkistä jolle Kullamaa laittoi 1300cc:t?

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 7 kuukautta sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #14035 : nunu
Katrigee, BambiInkin facebooksivua oon seurannut, siellä oon nähnyt uudempia kuvia. Aika hienosti saa peittävällä paidalla rinnat piiloon tarvittaessa mutta myös kivasti esille avonaisemmassa topissa. :)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 3 vuotta 7 kuukautta sitten #14036 : katrigee

nunu kirjoitti: Katrigee, BambiInkin facebooksivua oon seurannut, siellä oon nähnyt uudempia kuvia. Aika hienosti saa peittävällä paidalla rinnat piiloon tarvittaessa mutta myös kivasti esille avonaisemmassa topissa. :)

Miksiköhän ihmeessä mua kiinnostaa nää 1000-1300cc:t? Vaikka onhan ne näyttäviä niin olen kyllä ihan varma että 800cc riittää enkä varmasti tule haluamaan isompia. :laugh:

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 7 kuukautta sitten : katrigee.

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten #14037 : nunu
Katrigee, haha! Itsekin selailen vähintään viikottain noin 800-1000cc rintojen kuvia ja haaveilen niistä. :D Vaikka seuraava suurennosleikkaus onkin varmaan vasta mahdollisten lapsien jälkeen.. buuu

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 3 vuotta 5 kuukautta sitten #14087 : kesäksinagorit
:woohoo:
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 5 kuukautta sitten : kesäksinagorit. Syy: korjaus ;)

Lisää
3 vuotta 7 kuukautta sitten - 3 vuotta 7 kuukautta sitten #14088 : kesäksinagorit
--
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 7 kuukautta sitten : kesäksinagorit. Syy: Tää pitäisi poistaa,kun en tiedä mitä olen edes tarkoittanut

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 3 vuotta 6 kuukautta sitten #14236 : katrigee
Uusintaleikkaus nyt takana (tai jo 3pv sitten). 800cc Natrellet laitettiin puudutuksessa. Kaikki meni hyvin ja kivut ovat varsin siedettävät tällä hetkellä. Koosta ei keskusteltu enää leikkausta ennen koska olin tehnyt toiveeni jo aiemmin erittäin selväksi. Alustavasti koko vaikuttaa täydelliseltä! Ei kiitorataa enää ja leveys vaikuttaa olevan just täydellinen! Jäätävän isoilta nämä nyt tuntuvat mutta sehän oli tarkoituskin :) Ei nämä kuitenkaan missään nimessä liian isot ole. Ei malta odottaa kesää ja sitä että saan viedä uudet tytöt bikineissä rannalle :) Voin ottaa kuvat kunhan nämä tästä ensiksi paranevat "näyttelykuntoon".

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 6 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: gap_375cc

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14237 : BiuBau
Katrigee: missä kävit operaatiossa ja miten puudutus sinulla sujui? :) Hyvä että olet tyytyväinen!

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten - 2 vuotta 10 kuukautta sitten #14239 : katrigee
Ei ollut mitään ongelmia...

Viimeksi muokattu: 2 vuotta 10 kuukautta sitten : katrigee.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: BiuBau

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #14332 : gap_375cc
Tosi kiva Katrigee lukea sun tarinaa rintojen uusintaleikkauksesta. Tulos on varmasti mahtava. En malta millään odottaa näkeväni ne sun uudet kuvat.

Itselläni mitat 164cm/59kg (siro yläosa, alaosa isompi, lähtö AA, bwd 13cm). Mulle laitettiin Mentorin pyöreät hp:t 375cc lihaksen alle Tukholmassa viime lokakuussa. Oon tykästynyt tähän pyöreään muotoon tosi paljon. Aluksi tuntu, että nää on koollisesti ihan ok, mutta nyt tuntuu, että rintojen välissä on liikaa rakoa = kiitorata ja nää on ihan liian pienet. Välistä tuntuu, että nää hukkuu mun kroppaan ihan täysin. Kokoni on kyllä 70D mutta oikeasti tuo on pieni koko. Kyllä jotenkin houkuttelis ottaa toi sama 800cc. Mikä Katrigee oli sun rinnan leveys eli bwd mitta. Hiukan mietityttää kun sanotaan että toi leveys ei saisi olla paljoa omaa rintaa leveämpi. Natrelle Style 45:ssä leveys on 14,2cm. Saattaa olla mulle liikaa. Esim Eurosiliconelta korkein 800cc implantti on jonkin verran korkeampi ja kapeampi. Tsemppiä Katrigee toipumiseen ja saat olla todella ylpeä rintavarustuksestasi........Oon niin kade!

Ennen 70AA, jälkeen 70C-D visuaalisesti 70B
Implantit Mentor hp round 375cc coh1
Omat mitat 164cm/58kg

Sivu luotiin ajassa: 0.803 sekuntia