× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Suuret implantit (~yli 500cc)

• Fanni
  • Fanni hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
3 vuotta 11 kuukautta sitten #9067 : Fanni
Kerätääs kokemukset, kysymykset, ajatukset ja suunnitelmat suuria implantteja koskien tänne. Ehkä noin 500cc:stä ylös päin voidaan jo puhua suurista vaikkakin ruumiinrakenteesta riippuen toiselle vastaava koko voi ihan hyvin olla 800cc.

Suunnitelmissa on vaihtaa nykyisistä (500cc) isompiin implantteihin ja ajatuksena on ottaa niin isot kuin saan. Merkistä riippuen kokoja on yleensä 800cc asti jika olisi juuri omiin toiveisiin sopiva ja riittävä koko. Rajoittavampi tekijä tässä on se kirurgi ja tietenkin se että mahtuuko (esim rintakehän leveys).

Suomessa kirurgit ovat yleensä tosi konservatiivisia ja monet kirurgit tahtovat päättää koon asiakkaan puolesta. Missä olette käyneet ottamassa suuret implanttinne? Onko Suomessa, Virossa tai Ruotsissa jotain "spesialistia" joka näitä tekee paljon? Virossa ja Ruotsissa 700cc ja sitä isompia laitetaan vaikka millä mitalla mutta en ole kuullut että kenellekään olisi Suomessa laitettu vastaavia? Olisi kiva tietää jos Suomessakin olisi joku kirurgi kenen puheille voisi mennä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• 620
  • 620 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9438 : 620
Fin-estillä kävin vaihtamassa 320 tilalle tuli 620.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9441 : Mila
Ihmeen vähän Suomessa tosiaan laitetaan tuota suurempia implantteja. Muualla maailmassa esim. Jenkeissä yli 500cc on keskikokoinen kun taas Suomessa se luokitellaan jo erittäin suureksi. Osittain asiaan vaikuttaa varmasti juuri tuo että suomalaiset kirurgit on hiukan konservatiivisempia mutta tuokin asia varmasti tulee lähivuosina muuttumaan. Yhä enemmän näitä leikkauksia kuitenki tehdään Suomessa eikä tuolla naapurimaassa. Yhtä lailla uskon myös että monet suomalaiset naiset ovat aika konservatiivisia rintavarustuksensa suhteen. Tässä maassa rintaleikkauksissa käyneitä kohtaan on edelleen aika voimakkaita ennakkoluuloja joita jokainen leikkauksessa käynyt varmasti kohtaa jopa lähipiirissään. Täällä ollaan helposti kateellisia toisille pienistäkin asioista eikä monet ehkä sen vuoksi halua herättää liiallista huomiota näissäkään asioissa. Tämmöseen ainakin itse olen törmännyt usein.

Omat implanttini ovat juuri ja juuri yli tuon eli kokoni on 535cc. Silti en koe omistavani nyt suuria rintoja vaan ihan sopusuhtaiset boobsit jotka sopii tähän kroppaan erittäin hyvin. Huomion arvoista on myös se että olen vain 160cm pitkä. Vaatteilla ne saa halutessaa piiloon mutta mun ei myöskään tarvitse enää koskaan ostaa push up -liivejä korostaakseni niitä. Voisin elää suuremmillakin rinnoilla. ;) Tää meni vähän aiheen ohi mutta haluan vain kannustaa muita kokoasioiden kanssa pähkäileviä olemaan rohkeita ja vaatimaan kirurgeilta sitä mikä oma tavoite oikeasti on. Voin myös itse suositella lämpimästi edelleen KC Clinicin Heikki Kupia kirurgina. Marssin konsultaatioon sisään ja ilmoitin heti että haluan kookkaat pyöreät rinnat eikä mua ollenkaan katsottu kieroon eikä yritetty väkisin esittää omia näkemyksiä. Siltä pohjalta lähdettiin suunnitelmaa tekemään. Mä puhuin ja mua kuunneltiin ja nyt uusien rintojen omistajana en voisi olla tyytyväisempi saamaani palveluun. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katrigee, bambi, Sarah80

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9518 : katrigee

620 kirjoitti: Fin-estillä kävin vaihtamassa 320 tilalle tuli 620.

Samaa suurin piirtein täälläkin. 325cc lähtökohta ja koko on tarkoitus tuplata, se tarkoittaisi 650cc:tä. Hinnasta huolimatta mä olen alkanut kallistua suomalaisiin kirurgeihin ja ehkä eniten KC-Cliniciin. Jos suostuvat laittamaan 700cc niin sellaiset otan koska haluun nyt kerralla kokoa ettei ainakaan kolmatta kertaa tarvitse suurennuttaa. Kunhan saan rahat kasaan niin menen heti KC:lle konsultaatioon.

Ekalla kerralla meni rahat hukkaan. En vieläkään ymmärrä miksen vaatinut isompia... :angry:

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9519 : Sweetmint
Mulle tulossa anatomiset 525cc, kirurgi ehdotti 475cc ja itse kysyin sitten, että jos kuitenkin 525cc. Ja varmaan just siksi ehdotin vielä vähän isompaa, kun kaikki toitottavat täällä, että älä valitse liian pientä ;) Kunnolla siis kerralla. Takana 3 imetystä, joten riittävän iso koko varmistaa sen, ettei tarvitse kohottaa erikseen. Vaikka eivät edes roiku pahasti, ovat vaan yläosasta ihan tyhjät, alhaalla vielä jotain jäljellä :) Pyöreillä taas olisi ollut vaarana se, että nännit olisivat sojottaneet maata kohti...

En osaa edes ajatella, että toi mulle tuleva koko olisi iso...vartalo on kuitenkin sen mallinen, että yläkropassa on tilaa. Konsultaatiossa sanottiinkin, että huomaa että on treenattu. Näytin konsultaatiossa kuvasta minkänäköiset ja kokoiset rinnat ovat mielestäni kauniit ja kysyin, että saisko mun omista edes suunnilleen samannäköisiä :) Ja sillä perusteella koko ja malli sitten valikoituivat.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9548 : Mila
katrigee: Suosittelen kyllä vilpittömästi KC:ta. Ei menny rahat hukkaan. ;) Paraneminenkin on edistynyt hurjaa vauhtia ja hurjan siistiä jälkeä osaa Kupi tehdä.

Sweetmint: Sulle tulossa lähes sama koko kun mulla. Mullakin treenitaustaa sen verran että ei kyllä tunnu tää koko missään. Vaikka joutuu sinnittelemään ilman salitreeniä vielä jonkun aikaa niin ei tulis mieleenkään että tää koko häiritsis mitään painoja nostellessa kun sinne taas pääsee. Mikä sun pituus ja paino muuten on?

• Sweetmint
  • Sweetmint hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor Anatominen Medium height Moderate+ 525cc
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9552 : Sweetmint
Mila: pituus 170 ja paino 58. Rintakehä ja hartiat leveät ja mulla on kuulema leveät rinnat ;) , joten toi koko on varmasti tosi sopusuhtainen mun kroppaan. Saan taas takaisin jonkunlaisen balanssin tähän vartaloon, nyt on yläosa ja alaosa niin eri paria :blink:

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9565 : Mila
Juu hyvin passaa tuo koko sullekin. Ja tiedän tunteen, nyt vasta tuntuu että kroppa on siinä balanssissa missä kuuluukin. :)

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9573 : MA
Katrigee: saako udella kuinka kauan ja missä kävit laittaan edelliset implantit?

12/13 juri kullamaa. 360cc nagor impelo. Osittain lihaksen alla. Liivit 70E
4/15 finest juri. 460cc impelo. Osittain alla.
160/53

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9645 : katrigee

MA kirjoitti: Katrigee: saako udella kuinka kauan ja missä kävit laittaan edelliset implantit?

Laatukirurgian kautta. Ei sinänsä lopputuloksessa ole mitään vikaa. Liian pienet implantit oli mun oma vika.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #9820 : Nuppu
Mullehan on tulossa isot implantit, 620cc. Mutta toisaalta oon ite iso, niin en tiiä voiko kokoa ajatella isoksi. Kuitenkin, mulle jäi sellanen tuntuma, että Katrin Kruunvald (Laatukirurgian toinen kirurgi) laittaa isojakin implantteja, eli sillä on niistä kokemusta. Ja sit taas Jan Troost ei ole niin paljon laittanut isoja implantteja. Kuitenkin molemmat olis mulle suostunu laittaan 700cc implantit, isompia en kysyny ees etten tiiä olisko saanu.

Mutta tää nyt on tällasta jaarittelua eikä varmaan auta ketään kun oon tosiaan niin paljon leveempi kun naiset yleensä, että mulla on rinnassa tilaa enemmän kun yleensä.

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12052 : katrigee

Nuppu kirjoitti: Mullehan on tulossa isot implantit, 620cc. Mutta toisaalta oon ite iso, niin en tiiä voiko kokoa ajatella isoksi. Kuitenkin, mulle jäi sellanen tuntuma, että Katrin Kruunvald (Laatukirurgian toinen kirurgi) laittaa isojakin implantteja, eli sillä on niistä kokemusta. Ja sit taas Jan Troost ei ole niin paljon laittanut isoja implantteja. Kuitenkin molemmat olis mulle suostunu laittaan 700cc implantit, isompia en kysyny ees etten tiiä olisko saanu.

Mutta tää nyt on tällasta jaarittelua eikä varmaan auta ketään kun oon tosiaan niin paljon leveempi kun naiset yleensä, että mulla on rinnassa tilaa enemmän kun yleensä.

Nuppu, milloin leikkauksesi on? Minulle myös 700cc pidetty ihan ok:na konsultattiossa ilman mitään kyseenalaistamista, mut kirurgin kanssa sitten vielä katsotaan mihin päädytään... miksei sit saman tien vaikka 750 tai 800 kun ero noiden välillä on niin olematon. :laugh: Mitä pidempään olen katsellut kuvia ja kertomuksia tuloksista, sitä isompiin olen alkanut mieltyä. Olisihan tuo 800cc aika unelma... :whistle:

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12053 : Nuppu
Mut on leikattu reilu kuukausi sitten. Kooksi tuli tosiaan tuo 620g, Nagorin pyöreä erikoiskorkea malli (EHR). Ei nää mitkään kovin isot kyllä ole, kun on mulla tätä kokoa muutenkin :) Olisin halunnu isommat, ja jos joskus joudun korjaamaan näitä niin laitan varmaan sen 800g.

Huomionarvoinen juttu mun kohdalla on se, että mulle tuli aika ikävän näköiset raskausarvet rintojen sisäsyrjään ja niiden alle. Että jos olis laitattanu vielä isommat implantit, niin vois olla aika karua jälkeä. Mutta nuo arvethan vaalenee aikanaan melko huomaamattomaksi.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12055 : Moona
Täällä kerrottu noista 700-800cc implanteista ja siitä, että niitä taidetaan pitää jo TOSI isoina (mitä ne mun mielestä on, siis ihan hyvässä merkityksessä), valaiskaa nyt tyhmää, missä noi julkkikset laittaa ne yli 1000cc implanttinsa? Muistaisin sen Janita Janatuisen ottaneen jotkut tosi isot. Tämä varmaan vähän OT, mutta mistäpä muualta kysyä, kuin täältä :)

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12060 : R84
Kullamaa mun muistaakseni leikkas ainaki sen yhden julkkiksen (nimeä en muista) rinnat jolle laitettiin yli litran implantit. Tatuoitu lyhyttukkainen nainen. Luin seiskasta sen jutun. Siitä on noin kaks kuukautta aikaa.

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12061 : R84
Tarkistin äsken.. eli Kullamaa kirurgina ja Bambi Ink 1,3 litraa. Leikattu näköjään samana päivänä ku mut mutta mä olin Artia Clinicillä..

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12062 : Moona

R84 kirjoitti: Tarkistin äsken.. eli Kullamaa kirurgina ja Bambi Ink 1,3 litraa. Leikattu näköjään samana päivänä ku mut mutta mä olin Artia Clinicillä..

Kiitos tietojen esiin kaivamisesta.
Ajatteles muuten, jos sut olis leikattu samalla klinikalla ja olisi mennyt sekaisin implantit :blink:
Vitsi, vitsi.....

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12063 : R84
:laugh: Voi jestas! :laugh: voin kuvitella mikä mun ilme olis ollu herättyäni nukutuksesta kun 2,6 litraa jököttää kaulan alla!! :silly:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona

Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12064 : miikoo
Joo se 1000cc kuulostaa jo lukuna ihan järjettömältä. Ja kyllä se mun mielestä näyttääkin :). Jos joskus haen lisää kokoa, niin toivon todella ettei iske tissisokeus. Koska se raja on helposti ylitetty milloin mun mielestä iso rinta menee rumannäköiseksi. Tokihan nää on makukysymyksiä..

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: R84

• bambi
  • bambi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Abdominoplastia ja 420 Nagorit 20.10.14
Lisää
3 vuotta 9 kuukautta sitten #12085 : bambi
Mila: Sä sanoit olevasi 160 pitkä niin haluatko paljastaa painoa? :)

Nimittäin mulla on nyt se ongelma koon kanssa kun Kullanmaa suositteli 385-420 ja oon alkanut miettimään että onkohan se 420 riitävän iso sit loppu pelissä kun täällä jengi sanoo että kannattaa ottaa se isompi ettei harmita jälkikäteen. Mies myös sanoi että ota kerralla isot. Mä muuten näytin Mila tuota sun kuvaa puolisolle ja se kehui vuolaasti sun rintoja!! :)

Uskaltaisko sitä ottaa lähempänä 500ml? Tuntuu vaan niin isolta kun muut täällä laittaneet 300ml molemmin puolin ja mä olen vielä tällainen pätkä :) mutta rintakehän alue on isohko. Rintojen leveys mitattiin konsultaatiossa ja oli 12,5cm ja toinen 13cm.

Sivu luotiin ajassa: 0.757 sekuntia