× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Onko kellään ollut AA kuppi lähtökohtana?!?

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13422 : Fox
Perjantaina menen leikkaukseen niin voin vielä muuttaa implantin merkkiä, kokoa ja korkeutta.
Olen kyllä tyytyväinen että menin uudestaan katsomaan lääkäriä viime viikolla. Että pystyn miettimään rauhassa tätä implantti asiaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13434 : Amy
Hei, ajatelkaa, saa heivata vanhat pienet liivit menemään! Ihanaa! :)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13439 : Moona

Amy kirjoitti: Hei, ajatelkaa, saa heivata vanhat pienet liivit menemään! Ihanaa! :)

Ainakin mulle oli hyvin vapauttava kokemus ja samalla vähän udolla tavalla haikeakin.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13440 : Amy

Moona kirjoitti: Ainakin mulle oli hyvin vapauttava kokemus ja samalla vähän udolla tavalla haikeakin.

Voi olla, että sellainenkin tunne iskee vielä vähän, itselle ainakin tässä prosessissa on paljon tunteita mukana. Mies kysyi, että jätänkö yhdet "muistoksi", mutta en tule näitä "rintoja" hyvänä muistona pitämään, joten en todellakaan jätä :)

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13450 : Enigma

Amy kirjoitti:

Moona kirjoitti: Ainakin mulle oli hyvin vapauttava kokemus ja samalla vähän udolla tavalla haikeakin.

Voi olla, että sellainenkin tunne iskee vielä vähän, itselle ainakin tässä prosessissa on paljon tunteita mukana. Mies kysyi, että jätänkö yhdet "muistoksi", mutta en tule näitä "rintoja" hyvänä muistona pitämään, joten en todellakaan jätä :)

Amy!
Tuleeko sulla muuten osittain rintalihasten alle ne?
Mulle tulis ja nimenomaan sama koko kuin sulle tai sitten se 295cc.

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 8 kuukautta sitten #13452 : Amy
Enigma, juu osittain lihaksen alle.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 8 kuukautta sitten : Amy.

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #13959 : hummingbird
-
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : hummingbird. Syy: -

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13967 : Moona

panda kirjoitti: Vähiin käy ennenkuin loppuu. Kovasti olen omaa operaatiotani odotellut ja maanantai it is! Tänään kävin tapaamassa leikkaavaa kirurgia ja kohdallani punnitaan kahden koon välillä 250 tai 295 - selviää sitten itse leikkauksessa, kumman saa paremmin mahtumaan. Lähtökohtahan on minulla aivan olematon ja toiveeni olikin, että lopputulos olisi mahdollisimman maltillinen (B-C-kuppi - mitoiltani olen 166/58). Jännittää kyllä melkoisesti!

Olet saman kokoinen kuin mä ja jos haluat B:n, Se on suunnitelulla implantti koolla varmasti tulossa sulle. Yritä noista saada tuo isompi, silläkään ei tule sellaista muutosta, joka näkyisi vaatteiden alta silmiin pistävästi. Mulla 390cc ja D-kuppi, joka ei pomppaa silmille, paitsi pukeutumalla sopivasti. Mulla lähtökohta oli 75AA(oikea rinta) ja vasen nippa nappa A.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #13975 : hummingbird
-

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13990 : Irene
Jos vaan mahdollista, yritä tosiaan saada edes se isompi. Luomi-C-kupissahan on jo n. neljä desiä tavaraa, B:ssäkin kolme. Eli jos sun lähtötilanne on nolla, tolla isommalla saisi sen B-kupin (liivit voi olla mitä vaan, varmaan tiedät tämän silikonirinnat & rintaliivit- ilmiön...). Kaikella ystävyydellä, mutta haluatko siis mahdollsiimman maltillisen eli pienen ja A-kuppikin riittäisi, vai kroppaasi tasapainoon? Jos tialnne sulla tosiaan toi että alakroppa on tukeva- ja ottaen huomioon pituutesi ja painosi- niin ero tosiaan saattaa olla melkoinen. Ymmärrän näin, että eron vähentäminenkin riittää, ja hyvähän se on. Mulla on 325cc ja vaikutelma B, ihmiset edelleen on sanoneet mua pienirintaiseksi ja mulla ei edes ole iso alaosa.
Koeta tosiaan saada se 295cc. Noilla toiveillasi se olisi varmaan lähempänä tavoitetta. Ainakin maltillinen tulee :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #13994 : hummingbird
-

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
4 vuotta 8 kuukautta sitten #13995 : Amy
Panda, Enemmän samalla rahalla ;) Itse ajattelin myös niin, tietysti kohtuudella :)

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #14142 : hummingbird
-

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #14143 : Amy
Tsemppiä toipumiseen, Panda! Juu varsinkin ekana päivänä oli tuo tunne, kuin olisi auto ajanut yli. Puhuminenkin aiheutti kovasti kipua ja lihaskramppeja rintaan. Koko ensimmäisen yön oli niitä lihaskramppeja, aika ilkeän tuntuista se. Minulla 1vko 5pv toimenpiteestä ja onhan se kiva peilailla, kun on vihdoinkin tissit :) Vaikuttaa myös siltä, että koko tulee olemaan ihan hyvä. Kesä tulee! :)

• Uusiminä
  • Uusiminä hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle anatominen MM 280cc osittain lihaksen all
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #14150 : Uusiminä
Lueskelin tätä ketjua ja ilmottaudun!
Olen siis täysin lauta, 75AAA varmaankin, ei poimua rinnan alla, monta lasta imettänyt ja nyt pian tulee 3kk aikaa uusien rintojeni laitosta!
Minulle laitettiin Natrelle MM 280 - korostin sitä, etten halua suuria. Haluan liikkua ilman, että on tunne että tissit hyppii. Ja nämä ovat ihanat, minulla on rinnat! Mutta, siitä huolimatta ajatuksissa käväisee ajatus, että jos joskus olisi jokin syy uusia nämä...no eihän nämä ikuiset ole.. niin silloin tulee kokoa vielä lisää :)
Että kaikille pohtiville vinkiksi, että älkää liian pieniä ottako, samalla rahalla mahdollisuus myös suurempiin rintoihin.

Mutta jokatapauksessa Rakastan Rintojani, nyt minulla ne on! Kauniit sopusuhtaiset vartalooni.. vaikkei toinen vielä olekaan laskeutunut toisen tasolle..

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #14158 : hummingbird
-

• Uusiminä
  • Uusiminä hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle anatominen MM 280cc osittain lihaksen all
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #14160 : Uusiminä
Onnea Panda ja Amy uusille kaksosille :)

Niin se on vaikeaa tämä matematiikka ja ajantaju, että mun uudet tisut on olleet vasta pian 2kk eikä 3kk kuten kirjoitin ed viestissä..

Panda, näin se on, että varmasti nämä uudet rinnat on ihanat sinullakin, onhan niissä SUURI ero entisiin, vaikka luonnollisuutta haettiinkin!

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #14169 : Helinä
Mullakin on nyt tissit!! :laugh: Lähtökoha oli kaksi kertaa imetetty AA, ei roikkunut, kun ei ollut mitään, mikä voisi roikkua ;) 300cc laitettiin ja kirurgi arvioi, että reilu B-kuppi tulee.. Itse olisin ehkä enemmän sitä pientä C-kupin vaikutelmaa toivonut, mutta kirurgi oli kuitenkin sitä mieltä, ettei kannata isompaa laittaa, tai lopputulos ei ole enää se hakemani luonnollinen. Parempi näin, luulisin! Vielähän ei tiedä miten nämä tästä muotoutuu, toivottavasti tulee hyvät. On se outoa, että vsikka on päällä vaan ohuen ohuet tukiliivit, niin silti mulla on selvästi tissit! :) Vähän sama vaikutelma, kuin imettäessä :)

Nagor impleo 300cc, puoliksi lihaksen alla
Leikattu 15.4.14
Kirurgi Jyri Kullamaa, Fin-Est

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #14171 : Amy
Uusiminä, kiitoksia! :)

Panda, aika nopeasti se itse kipu alkoi helpottamaan. Sen sijaan sellaista muuten ahdistavaa tunnetta, kun turvotusta on ollut kovasti, liian pienet liivit kiristivät kovasti muutaman päivän, liivit ovat painaneet mustelmia, koko yläkroppa aivan jumissa ym. Juuri nyt viime päivinä on alkanut huomattavasti helpottamaan, yläkroppa ei enää ole jumissa, kädet liikkuvat paremmin, se pahin turvotus alkaa helpottaa ym. Nyt on ihan mukavaa. Kipua tuntuu ainoastaan aamulla, kun nousen sängystä. Päivällä kipua ei ole, olisiko se siksi, että kun olen liikkeessä ja aamulla taas on rinnat saaneet koko yön levätä?

Helinä, onnittelut sinullekin! Eikös vaan ole mahtava tunne, kun on tissit! Minulla on nyt D-kupin tukiliivit (klinikalta sain C-kupin liivit) ja toiveena oli C-kuppi, joten luulenpa näiden sitä olevan, kunhan tuo turvotus laskee. Vaikka eipä olisi väliä, vaikkeivat tästä enää pienenisikään :) Kyllä nämä niin huomaamattomat ovat tukiliivien kanssa vaatteiden alla. Mitä sitten ovat lopulta tavallisten liivien kanssa, jää nähtäväksi. Mutta tyytyväinen tässä pitää kuitenkin olla, lähtökohdan tietäen.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten : Amy.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Helinä

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #14184 : hummingbird
-
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Helinä

Sivu luotiin ajassa: 0.447 sekuntia