× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tuplarinta

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48313 : 300ccN
Hei taas.

Joo mulla sama, kohta vuosi takana. Mä palaan heti 24. 10 jälkeen kun olen päässyt toisen lääkärin vastaanotolta. Hei vinkiksi, pyydä sieltä sun leikkaus kertomus ja kaikki muutkin tekstit mailiin jos haluat asian joskus riitauttaa niin kukaan ei kerkee korjaamaan niitä tekstejä. Mä tein juuri äsken niin itse.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48314 : Kokonainen1
Kiitos vinkistä. Laitoin heti viestiä. Mietin tässä kirjoittaessani, että he(Hukki&Psc) varmaan näitä juttuja lukiessaan jo tunnistavat meidät. Mutta aivan sama. Mä haluan kyllä nyt selvitää tämän. Ja niinkun jo aiemmin sanoin että kaksi muuta kirurgia kenen luona olen käynyt kysymässä mielipidettä ovat sanoneet että ehdottomasti kirurgin virhe ja hänen tulee korvata tämä... Tähän Hukki perusteli että kirurgien lausunnot ovat mitättömiä koska eivät ole nähneet ja arvioineet lähtökohtia eli rintoja ennen toimenpidettä(eli varaudu tähän ja ota kirurgille nähtäväksi kuva rinnoista ennen Hukin tekemää toimenpidettä). Koska kaikkihan johtuu siitä että lähtökohtaisesti minulla oli epäsymmetriaa rinnoissa. Enkä edelleenkään voi ymmärtää miten epäsymmetria ja tuplarinta liittyvät toisiinsa? Mutta miksi ihmeessä joku pysty viilto? Kaksi muuta kirurgia eivät missään nimessä tekisi mitään pysty viiltoja.. siksi ehkä mulla niin epätoivoinen olo onkin asian kanssa.

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: 300ccN

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #48315 : 300ccN
Moikka

Juu varmaan tunnistaa, mutta mitä siitä,eiköhän me molemmat olla puhuttu asiat juuri niinkuin ne on. Rintojen epäsymmetria ei mielestäni myöskään mitenkään selitä tilannetta, minulla itselläni ainakin molemmissa on tämä double efekti. Tämä kaikki olisi vaan jälkiviisastelua jos meille oltaisiin kerrottu että tällänen riski on olemassa, minulle puhuttiin vain että kapseloitumisen riski on suurempi kuin normaalisti, ei muuta. Tämä lukee myös papereissa jonka juuri sain. Double efektistä ei puhuttu muuten kuin älkeenpäin tarkastuksessa hän sanoi että kyllähän se on selkeä riski.

Lisää
1 viikko 11 tuntia sitten #48331 : Sapphire
Sen verran kommentoin tähän kun minullakin oli epäsymmetriaa ja tuplarintaa näkyvissä leikkauksen jälkeen. Helpointa olisi laittaa kuva mutta en halua kuviani tänne niin yritän selittää. Minun toinen rinta on aina ollut sillä tavalla erimuotoinen, ihan kuin siitä olisi puuttunut pala sisä-alasyrjältä. Alakaari ei ollut siis täysin pyöreä vaan keskikohdasta nousi jyrkemmin kohti rintalastaa. Toinen oli pyöreä ja kauniin muotoinen (joskin tietysti pieni sekin).

Kävin Hukilla konsultaatiossa ensin. Hän kertoi, että tuplarinta olisi mahdollinen, jopa todennäköinen tämän asian vuoksi, mutta kertoi ratkaisuksi, että leikkauksessa voisi rauhaskudosta muutamalla pystyviillolla (siis rinnan sisällä, ei ihon läpi) halkaista ja siten ”levittää” implantin päälle, joka pehmentäisi reunan näkymistä. En päätynyt hänen leikkauspöydälleen sitten kuitenkaan, asian ratkaisi lopulta ihan suomeksi sanottuna hinta. Kaksi yhtä hyvää vaihtoehtoa joten edullisempi voitti. Mitään pahaa sanottavaa ei jäänyt Hukista eikä klinikasta.

Troostin tai konsultoivan sairaanhoitajan kanssa ei ollut tuosta rauhaskudoksen halkaisusta puhetta, joten en tiedä tehtiinkö sellaista vai ei. Että onko se ihan yleinen käytäntö vai joku erityisjuttu leikkauksessa.

Jossain 3-4 viikon kohdalla huomasin pientä tuplarintaa siinä vajakki-rinnan sisäsyrjällä. Osasin odottaakin että tämä epäsymmetria hiukan näkyisi leikkauksen jälkeenkin, ja outoa jos ei olisi näkynyt se implantin reuna kun oman rinnan alareuna ei ole täysin pyöreä kuten implantti on. En murehtinut asiaa sen enempää, ei se jotenkin häirinnyt kun olin muuten niin supertyytyväinen, ja kun ymmärsin hyvin mistä se johtui. Että ei se oma tissi siinä päällä nyt yhtäkkiä pyöreäksi muutu jos se ei ole sitä ennenkään ollut.

Mutta sitten tuossa 2-3 kk kohdalla se tuplarintahomma vaan hävisi. En minä ymmärrä mihin se muka liukeni mutta ei vaan näy enää. Implantin poimuilua tuntuu kyllä sen saman rinnan sisäreunalla etenkin eteenpäin kumarrellessa mutta siitäkään en ainakaan vielä osaa stressata. Omaa kudosta oli aika vähän, ja sekin vähä tiivistä rauhaskudosta ja hyvin vähän rasvaa, niin ihmekös tuo, ja halusin kuitenkin ehdottomasti lihaksen päälle implantin ja isoimmat mitä mahtui. Ja pieni osa toisesta implantistahan on käytännössä pelkän ihon alla kun siitä kerran puuttuu se suikale päältä. Kunhan nyt ei ihan kurttuiseksi muutu tai poimut ala paistaa kilometrin päähän niin ei minua niin haittaa. Olen vaan edellinen niin hirveän tyytyväinen kokonaisuuteen.

Ei tästä nyt varmaankaan mitään apua ollut mutta kerroinpa tämmöisenkin tarinan. Jokaisella se anatomia ja tarina on tietenkin erilainen.

6/2018 Nagor Impleo 460 hr lihaksen päälle, Jan Troost
166cm / 69kg
Lähtökohta kiinteä 70A/B

Lisää
6 päivää 22 tuntia sitten #48336 : Kokonainen1
Kiitos kokemuksesi jakamisesta. Mä luulen että sulla ratkaisevana tekijänä oli se että implantti laitettiin lihaksen päälle jolloin se levittää kudoksen paremmin. Tämä on silloin suositeltavampi vaihtoehto jos jo löhtökohtaisesti katsotaan tuplarinnan olevan riski. Meillä molemmilla on puoliksi lihaksen alla, joka taas altistaa tuplarinnalle. Harmittaa kun en ollut ottanut asiasta selvää itse ennen toimenpidettä. Sokeesti vain luotin huippikirurgiin. Eikä hänkään kertaakaan sanallakaan maininnun tuplarinnan mahdollisuudesta. Ja nyt kun olen enmmän asiaa selvittänyt niin ilmeisesti implantin asettamiskorkeudella on myös vaikutusta tuplarinnan syntymiseen.

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Sivu luotiin ajassa: 0.549 sekuntia