× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tuplarinta

• Nössykkä
  • Nössykkä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5729 : Nössykkä
Mulla on selvä tuplarinta, ja epäilen ettei mee itsestään pois. leikkauksesta 1,5kk.
eli omarinta näkyy selvästi ja silikonirinta alla.

mietin nyt, että joudunko itse maksaa uuden leikkauksen/ rintojen poiston vai onko se lääkärin tehtävä korjata?
meinaan otin lainan rintoihin ja makselen sitä vielä vuosia, kiva käydä uimahallissa kun ihmiset kattoo pieleen mennyttä rintaleikkausta. vielä en ole kertonut kuka leikkasi, mutta jos ei korjaa rintoja niin sitten se on kerrottava varoittavana esimerkkinä miten voi käydä.
Jännää ku osas varautuu seroomaan, hematoomaan, anatomisen implantin pyörähtämiseen, mutten koskaan ollut edes kuullutkaan tuplarinnasta.
tuosta linkistä tuplarinta kuvaa eli Double Bubble:
thebreastexpert.com/BreastAugmentationRisk.html

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Anu
  • Anu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5730 : Anu
Otappa yhteys omaan plastiikkakirurgiisi, hän varmasti kertoo tämän asian. :) Minkä kokoiset omat rintasi olivat ennen implantteja ja minkä kokoiset/malliset laitettiin leikkauksessa?
Toivottavasti pääset pian uusintaleikkaukseen!:)

• Imettänyt
  • Imettänyt hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5732 : Imettänyt
Mulla roikkui leikkauksen jälkeen alkuun löysää nahkaa implanttien alla, mutta kun implantit alkoivat laskeutua, se löysyys täyttyi ja nyt on jo ihan ok. Pari kk nyt.

• Nössykkä
  • Nössykkä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5733 : Nössykkä
Oli imetetyt 75a joskus aikoinaan olleet b. Laitettiin anatomiset 335cc.
oon ottanut aiheesta yhteyttä mutta kuuluu vaan: katotaan lopputarkastuksessa.
nyt elän sitten miettien joudunko itse maksamaan vai korjaako hän itse.
Ja mulla siis se oma a-kupin rinta on kokonaan siinä silikonirinnan päällä, eikä tilanne oo muuttunut.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5734 : toiveenavieläkinisommat
milloin sulla sitten on se lopputarkastus? :( etkä halua kertoa millä klinikalla kävit?

• Milloin tarkastus?
  • Milloin tarkastus? hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #5849 : Milloin tarkastus?

Nössykkä kirjoitti: Oli imetetyt 75a joskus aikoinaan olleet b. Laitettiin anatomiset 335cc.
oon ottanut aiheesta yhteyttä mutta kuuluu vaan: katotaan lopputarkastuksessa.
nyt elän sitten miettien joudunko itse maksamaan vai korjaako hän itse.
Ja mulla siis se oma a-kupin rinta on kokonaan siinä silikonirinnan päällä, eikä tilanne oo muuttunut.

Niin milloin sulla se tarkastus on? jos siihen on vain pari viikkoa aikaa, sitten tietty ymmärrän että voi odottaa siihen asti, mutta jos kuukausia joudut odottamaan, ei kyllä ole kauhean reilua. Eiköhän tuossa siitä olettamuksesta lähdetä, että leikkaava kirurgi vastaa lopputuloksesta, joten jos hän ei ole saanut implantteja asettumaan omaan rintaan nähden oikein, on hänen vastuullaan korjata. Älä huolehdi. Uskoisin, että ainakin jos olet Suomen puolella käynyt, suomalaiset klinikat kantavat (ja joutuvat kantamaan) vastuunsa korjauksista. Aika äkkiä saavat huonon maineen, jos eivät hoida hommaa loppuun asti.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #10994 : MA
Heipsan!! Käyköhän tämän ketjun aloittaja vielä näillä sivuilla!? Olis ihana kuulla mien sulle kävi!!?
Itsellä sama tilanne.. Tosin kuukaus aikaa leikkauksesta et eihän sitä tiiä vaikka nää asetteis mut jotenkin se vaikuttaa melko mahdottomuudelta kun molemmat implantit on jo laskeutunu.. Tuskin ne eteenpäin pystyy työntyyn enää niin että levittäis tuon oman kudoksen tosta tasaseks.. :whistle:

12/13 juri kullamaa. 360cc nagor impelo. Osittain lihaksen alla. Liivit 70E
4/15 finest juri. 460cc impelo. Osittain alla.
160/53

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #10995 : Omega
Miten tuo juttu sinulla tarkalleen näkyy? Onko ero miten selvästi nähtävissä? Oletko löytänyt netistä kuvaa, joka antaisi osviittaa omasta tilanteestasi?

Toivotaan todella, että tasaantuu!!!

Lisää
1 kuukausi 23 tuntia sitten #47852 : 300ccN
Moikka.

Huomasin viestisi äsken koska itselläni on vastaava ongelma josta kirjoitin asiantuntija vastaa-osioon. Miten tilanteesi on tällä hetkellä? Tehtiinkö korjaus ja jos niin miten? Mä olen myös käynyt Hukin luona ja samanlainen tuplarinta ongelma päällä :(

Sivu luotiin ajassa: 0.532 sekuntia