× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Seksi leikkauksen jälkeen

• Varovainen
  • Varovainen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5536 : Varovainen
Hei!

Onko tämä liian tabu-aihe, toivottavasti ei, mutta olen kovasti miettinyt, kuinka paljon suurennusleikkauksen jälkeen pitäisi varoa rintoja seksin aikana. Siis etteivät liikaa liikkuisi. Onko teille annettu mitään ohjeita tämän osalta?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5540 : toiveenavieläkinisommat
Hehe mä olin kokonaan selibaatissa ekat pari viikkoa :laugh: mies ei hirveesti perustanut niin tehtiin sitten kompromissi ja mä pidin liivit päällä varmaan ekan kuukauden ajan. ei se vieläkään mulla ainakaan hirveen miellyttävää ole jos antaa mennä krhm täysillä :whistle: ilman liivejä mikä varmaan johtuu isoista implanteista (J-kuppi)
Mutta ota varovasti!! Edestakainen liike ei tee hyvää. Olettaisin että suht samat ohjeet ajallisesti kuin juoksunkin kanssa.

• Kerttukaneli
  • Kerttukaneli hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5546 : Kerttukaneli
No niissä kivuissa mitä mulle tuli ei seksi tullut mieleenkään pariin viikkoon :sick:
Mutta piristäähän tuo sitäkin puolta elämästä, varsinkin jos on hävennyt aikaisemmin olematonta olemustaan :woohoo: Siis sitten kun oli parantunut...
Virallisesti et saa viikkoon harrastaa seksiä :)

• Anonyymi
  • Anonyymi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5721 : Anonyymi
Mulle kans sanottiin, et viikkoon ei saa harrastaa seksiä, mutta mä odotin tikkien poistoon asti eli 10pvä. Tosin silloin alkoi naisten päivät, joten tuli vielä ylimääräset 6päivää selibaattia. :D Sen jälkeen ei ollu kyl ongelmia seksin harrastamisessa enää. ;)

• din
  • din hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5726 : din
me kokeiltiin miehen kanssa eilen (vko leikkauksesta) ja ei kyllä ollut mikään onnistunut kokemus.. oli hankala löytää asentoa jossa ei itse hikoisi tai ettei rinnat heiluisi tai ettei mies painautuisi niihin... asentovinkkejä siis :D kyljelläänkään kun ei voi vielä maata!

sitäkin mietin että koska voi ns. rajummin harrastaa? tai niin ettei tarvitse miettiä koko tissien kohtaloa toimenpiteen aikana :D

• ;)
  • ;) hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #5728 : ;)
Minä en ruvennu odotteleen mittää aikarajoja, kolmantena
päivänä leikkauksesta täys tohina päällänsä :))
Elos olen ja tissit voi erittäin hyvi ;D

• !!
  • !! hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 6 kuukautta sitten #5896 : !!
Me harrastettiin neljäntenä päivänä, asentojen suhteen ei toki kauheesti oo vaihtoehtoja :laugh:

• Luomu E-F
  • Luomu E-F hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 5 kuukautta sitten #6165 : Luomu E-F
Älkää laittako silikoneja. Pääsette vähemmällä. LOL.

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #26969 : Chocoleaf
Maanantain otin silikonit ja viime yönä eli ti-ke välisenä yönä tuli oltuu petipuuhissa, nyt ainaki viel kaikki hyvin :)

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #26981 : Ulla
Pitäisikö tuota rintojen edestakaista liikettä siis välttää (juoksu, seksi, ratsastus jne) rintojen paranemisprosessin aikana vaan, vai kenties aina silikonien kanssa

Lisää
2 vuotta 4 kuukautta sitten #27259 : janice_

;) kirjoitti: Minä en ruvennu odotteleen mittää aikarajoja, kolmantena
päivänä leikkauksesta täys tohina päällänsä :))
Elos olen ja tissit voi erittäin hyvi ;D

Mut leikattiin maanantaina ja keskiviikkona harrastin.. liivit päällä tosin ja aika maltillista oli. Mutta pian sitten! ;)

Lisää
1 kuukausi 8 tuntia sitten #45839 : LiisaTu
Uup tämä aihe.

Jos joku uskaltaa ääneen sanoa, niin onko silikonit vaikuttaneet seksielämään pidemmällä tähtäimellä? En siis ole kiinnostunut toipumisvaiheen seksistä, vaan siitä, miten kokee oman seksuaalisuutensa rintaleikkauksen jälkeen ja MITEN MIES on reagoinut?

En ole vielä tmp,ssä käynyt, suunnitteilla lähitulevaisuudessa, mutta yksi syy (about kymmenestä) silikonien hankkimiseen on se, että häpeän petipuuhissa olemattomia rintojani....

Onnistuin juuri lukemaan toiselta keskustelupastalta tekstin missä mies avautui "ettei halua koskea vaimonsa silikonirintoihin"...

Voi myös vihjaista jos jossain on käyty keskustelua aiheesta enemmän, tämä silikonit.info - sivusto on käsittämättömän jäykkä, ei täältä tahdo löytää niistä aiheista keskusteluja mitä haluaisi, googlen kautta paremmin...

Lisää
1 kuukausi 2 tuntia sitten #45840 : aronilla

LiisaTu kirjoitti: Uup tämä aihe.

Jos joku uskaltaa ääneen sanoa, niin onko silikonit vaikuttaneet seksielämään pidemmällä tähtäimellä? En siis ole kiinnostunut toipumisvaiheen seksistä, vaan siitä, miten kokee oman seksuaalisuutensa rintaleikkauksen jälkeen ja MITEN MIES on reagoinut?

En ole vielä tmp,ssä käynyt, suunnitteilla lähitulevaisuudessa, mutta yksi syy (about kymmenestä) silikonien hankkimiseen on se, että häpeän petipuuhissa olemattomia rintojani....

Onnistuin juuri lukemaan toiselta keskustelupastalta tekstin missä mies avautui "ettei halua koskea vaimonsa silikonirintoihin"...

Voi myös vihjaista jos jossain on käyty keskustelua aiheesta enemmän, tämä silikonit.info - sivusto on käsittämättömän jäykkä, ei täältä tahdo löytää niistä aiheista keskusteluja mitä haluaisi, googlen kautta paremmin...

Mulla on paraneminen vasta alkutekijöissä (4. pop). Täällä suunnalla mies on ollut kovasti innoissaan uusista rinnoista ja halunnut koskea niihin. Pesujen jälkeen päivittäin hän kysyy "saako koskea?" Nätisti on niitä silitellyt ja siitä ollut jo ihan kovana :cheer:

Meillä oli ennen leikkausta paljon puhetta siitä, miten seksi muuttuu leikkauksen jälkeen. Eikä kyllä ole tullut mitään negatiivisia juttuja vastaan seksin suhteen.

Olisi kiva, jos joku jo toipunut kertoisi vähän omista kokemuksistaan :)

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #45845 : Santiago
Mulla on leikkauksesta kohta 1,5 vuotta. Oma mies on suhtautunut uusiin tisseihin vain positiivisesti alusta asti, kehuu niitä tosi usein eikä kyllä vaikuta yhtään sellaiselta ettei niihin tykkäisi koskea.

Omaan seksuaalisuuteen ei oikeastaan loppujen lopuksi ole rinnoilla kamalasti ollut vaikutusta. En varsinaisesti miehen kanssa aiemminkaan juuri rintojani hävennyt vaikka en niitä itse tahtonut katsella. Nyt uudet rinnat vain ovat siinä, muuten kaikki on ennallaan. Mies hiukan enemmän huomioi niitä mutta peppumies se aina on ollut ja on edelleenkin.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45929 : Sarah80

Varovainen kirjoitti: Hei!

Onko tämä liian tabu-aihe, toivottavasti ei, mutta olen kovasti miettinyt, kuinka paljon suurennusleikkauksen jälkeen pitäisi varoa rintoja seksin aikana. Siis etteivät liikaa liikkuisi. Onko teille annettu mitään ohjeita tämän osalta?

Me harrastettiin seksiä torstaina ekan kerran kun maanantaina oli leikkaus. Sekin oikeastaan vaan sen takia kun menkat alkoi juuri leikkauspäivänä. Oman olon suhteen olisin voinut petipuuhissa olla jo seuraavana päivänä. Mulle ei missään edes mainittu, että olisi hyvä olla joitain päiviä selibaatissa? Nyt pari viimeistä päivää olen pitänyt tukiliivejä hetken auki seksin aikana sillä molemmat on saaneet niistä tajuttomat kiksit. Mies onkin alusta asti ollut positiivisin mielin koko operaatiosta, joka on ollut iso plussa joka tavalla.

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45936 : Susanne
Olen ymmärtänyt, että hengästyminen/verenkierron lisääntyminen esim. liikunta lisää hematooman riskiä heti leikkauksen jälkeen. Siksi pitäisi olla varovainen kai.

Nagor Impleo 300cc

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45996 : Liina
Joo kyl siin kantsuu pitää se pari viikkoa parantelua. Etenkin seksissä se pomppiva liike on aika nou nou, plus sit lisäksi vielä adrenaliinit, verenkierrot jne.

Mullon nyt kai pari vuotta ollu impskut. Mies tykkää kyllä. Mutta mun mies tykkää isoista rinnoista. Ei se mun pienistä ikinä ollu ei-innoissaan, mutta näkeehän sen ny naamasta :D
Eniten mua ehkä häiritsi niissä pienissä se, että kun mies otti kiinni, niin se otti sellasen tosi omituisen sormiotteen! Siis puristi sormilla, ei sillai kupittanu kämmeneen. Vaikka koitin sille sanoa, niin se oli jotenki niin syvällä se tapa, ettei se lähteny kulumallakaan.

Mut siis loppuviimeks kyllä seksiin vaikuttaa paljon enemmän muu elämäntilanne, kuin rintojen koko. Meilläkin painellaan ruuhkavuosilla, joten enemmän halut on kiinni siitä kuinka monta kertaa yössä tarvii nousta ylös, ku taaaas jonku kekaran on pakko käydä pissalla.

Nyt seksin aikana en oikeestaan edes ajattele mun rintoja, toisin kuin ennen. Että kyllä sillä sillai on ollu vaikutusta henkilökohtasella tasolla. Ei ne pienet oravannahat nyt aikasemminkaan estäny mitään ja kivaa oli, mutta loppuviimeks siis positiivinen muutos.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46008 : Susanne
Liina sun kirjoituksia on ILO lukea:laugh:

Nagor Impleo 300cc

Sivu luotiin ajassa: 0.674 sekuntia