× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implanttien poisto

• Misuinen
  • Misuinen hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #7933 : Misuinen
Täällä myös kiinnostaa hinta? Ja kuka tarkalleen ottaen tämä hilkka? Osaatteko kertoa ottaako muuallakin vastaan, esim helsingissä?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42997 : ~~
Itselle aihe ajankohtainen ja kaipaisin ohjeita ja kokemuksia paranemiseen liittyen (haavateippien yms käyttö, millaiset liivit, missä vaiheessa aloititte kevyen liikunnan..)

Kävin vihdoinkin poistattamassa implantit ja en voi sanoin kuvailla tätä helpotuksen tunnetta oli lopputulos mikä hyvänsä. Maksoin poistosta 1500e. Poisto tehtiin puudutuksessa (osin lihaksen alla.) Lääkkeistä huolimatta missään vaiheessa ei tullut tokkuraista oloa ja pystyin ihan hyvin kommunikoimaan lääkärin ja sairaanhoitajien kanssa niin poiston aikana kuin sen jälkeenkin. Poiston jälkeen tuli kierreltyä kaupoilla ja käytyä ulkona syömässä - kun taas laiton jälkeen olin niin kipeä etten ikinä ennen. Puudutuspiikit tuntuivat vähän inhottavilta, mutta hyvin selvisi hammasta purren. Mikään muu ei sattunut ja oli jotenkin "hassua" tuntea kuinka implantit vain luiskautettiin pois. Toinen luiskahti hyvin, mutta tunsin että toista sai jonkin verran kiskoa eikä tahtonut ihan heti irrota. Olikohan alkanut kapseloitumaan, vai osaako kukaan sanoa mistä muusta voisi johtua? Lääkärin tunnustellessa rintoja ennen poistoa sanoi että molemmat tuntuvat ihan normaaleilta.

Itselläni on luonnostaan leveä rintaväli. Toivoin alunperin isoa B-kuppia tai pientä C-kuppia. Lopputuloksena oli 3-4 sormen kiitorata, jouduin käyttämään D-kupin liivejä ja nekin tuntuivat vähän pieniltä, lisäksi tissit tulivat selvästi ulommas kuin oman vartalon leveys sivusuunnassa on. Tästä syystä olen pari vuotta joutunut käyttämään löysiä telttapaitoja. Jos käytin yhtään vähemmän telttamaista paitaa niin jouduin käyttämään urheiluliivejä, joissa ei ole toppausta. Se taas vaati sen, että sain joka päivä teipata nännit teippien kanssa.

En ole pariin vuoteen nukkunut normaalisti. Kyljelleen nukkuminen sattui koska tissit tulevat yli oman leveyen, mahalleen nukkuminen alkoi särkemään ja vihlomaan jo muutamassa minuutissa, selälleen nukkuminen ei onnistunut ilman vihlontaa ja särkyä ilman että molempien kyynärpäiden alla oli tyynyt nostamassa käsiä korkeammalle tasolle. Kaikki halaaminen on ollut inhottavaa kun kun tissit on niin kovat. Jo kevyesti hölkätessä on tullut särkyä. Ryhmäliikuntatunneilla kaikki käsien ja olkapäiden pyörittely on tuottanut päänvaivaa kun tissit liikkuvat vielä enemmän sivuille lihasten jännittäessä. Hierojalla ei ole voinut käydä, koska jo pehmeällä patjalla on ollut mahdoton olla paria minuuttia kauempaa mahalleen. Näitä riittää.

Prosessi on omalla kohdallani ollut henkisesti hyvin raskas ja omia arvoja ja prioriteetteja on tullut ajateltua paljon. Ottaisin yhä ilomielin luomut B- tai C-kupit, mutta kaiken tämän jälkeen tisseillä ei enää ole niin suurta roolia elämässä että aihe olisi jokin kynnyskysymys. Siitä huolimatta että olin pohtinut ja punninnut silareita muutaman vuoden ennen päätöksentekoa, niin tein virhevalinnan. Kalliin, mutta opettavaisen.

Silareita harkitseville neuvo päätöksentekoon: lue aiheeseen liittyen myös ne kommentit, joita et halua kuulla. Itseä hieman kaduttaa se, että taisin aikoinaan keskittyä lukemaan aiheesta liika sitä mitä halusin kuulla. En antanut epäonnistuneille tarinoille niin paljoa sijaa, vaikka ne ovat monen kohdalla realismia. Jos haaveilet isoista tai isommista rinnoista, niin muista, että silarit tuntuvat enemmän pehmeiltä tennispalloilta ihon alla kuin luomuilta tisseiltä. Olen kuitenkin nähnyt tällä palstalla useammalla hyvin nätit silarit ja monet taas katuvat sitä, että eivät tehneet operaatiota aiemmin. Vaikka minä koin tehneeni virhearvion, niin osa kokee tehneensä yhden elämänsä parhaista päätöksistä. Meitä on moneksi ja pääasia on että on itse tyytyväinen, oli silarit tai ei :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene, sagabel, ilyena, shannna, Explantatio, nepu, Millade, ehkatanavuonna, Anneli1966, LiisaTu

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42998 : Irene
Kiitos hyvästä, pohdiskelevasta ja realistisesta kirjoituksestasi!

Faktahan on, että implanteilla on ne varjopuolensa myös; se vaihtelee mitä huonoja puolia kullakin on ja miten paljon merkitystä niillä kullekin on.

Osaa ei kuisaa mikään implanttien ominaisuus, osaa (kuten itseäni) jotkut asiat kiusaavat jossain määrin ja sitten on niitä kuten sä, joilla ne varjopuolet peittoavat ilot. Eikä sitä lopulta voi ennustaa muuta kuin kokeilemalla. Kuten sanoit, matka voi olla opettavainen, mutta usein ainoa keino ratkaista asia.

Itseäni häiritsee näiden anatomisten kiinteä tuntuma ( mikä implantti sinulla muuten oli, kun mainitsit kiinteydestä, vaikka kirurgi totesi normaalintuntuisiksi?), muttei niin paljon että lähtisin leikkauspöydälle. Halauksessa olen opetellut uuden tekniikan ettei tissit tunnu.. Ja jos olisin sinkku, kiusaisi mua tuntuman lisäksi myös luonnoton näkymä selällään ollessa. Tuon implanttien liikuskelun tunnen myös, mutta se ei haittaa, kuten eivät muutenkaan elämääni mitenkään. Ja koska ulkonäkö on hyvä, peittoaa hyödyt nämä varjopuolet.

Mutta realisti siis täytyy olla. Jos silarit haluaa, täytyy ymmärtää että ne ovat eri asia kuin luomut. Suurin osahan on tyytyväisiä, mutta on hyvä tiedostaa näitä juttuja.

Tsemppiä tutustumismatkaan uusvanhoihin rintoihisi!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43017 : ~~
Mulla oli 300cc Nagor Moderatet.

Tietysti tiedostin jo ennen silareiden ottamista, että eivät vastaa aitoja rintoja. En kuitenkaan kuvitellut, että nukkuminen selällään voisi aiheuttaa kipua elleivät molemmat kädet ole tyynyillä kohotettuina, kyljellään kipua, mahalleen varsinkin jne. Puhumattakaan siitä että silikonit tulivat ulommas kuin oman vartalon leveys (näytti muissa kuin telttapaidoissa hirveältä.) Voihan olla, että tilanne olisi ollut toinen jos luonnollinen rintaväli olisi ollut kapeampi. Tällöin ei olisi ollut 3-4 sormen kiitorataa eivätkä rinnat ehkä olisi tulleet omaa kroppaa "ulommas." Luulen että kipuilujen jatkuessa olisin kuitenkin päätynyt poistoon, vaikka tilanne olisi ollut esteettisesti miellyttävämpi.

Kävin juuri suihkussa ja näin ensimmäisen kerran rinnat poiston jälkeen. Rehellisesti sanottuna näky oli lättänä ja en voinut olla ajattelematta, kuinka paljon kadun sitä päivää kun operaatio tuli tehtyä. Olo on kuitenkin yhä helpottunut ja olen iloinen että nahka ei roiku, vaikka tyhjät ovatkin. Siitä huolimatta että paras vaihtoehto olisi ollut jättää kaikki alkuunsa tekemättä, niin jäljelle jääneistä tunnen valinneeni oikean. Aion nauttia jatkossa yöunista mahalleni ja käydä hieronnoissa. Tissit olkoot mitä ovat, vaikka pieni rasvamäärä olisi tervetullutta.

Löysin yhden blogin poistoon liittyen kuvineen:

ex-implant.blogspot.fi/

Muutos poiston jälkeen 1 ja 6 päivän välillä on ihmeen suuri. Saa nähdä miten omalla kohdalla käy :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitti

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43073 : Kitti
Minulta Hilkka Peltoniemi poisti kapseloituneet anatomiset noin 12 vuotta vanhat silarit vuosi sitten. Olin todella pitkään tyytyväinen niinhin, sekä tuntoon että luonnolliseen ulkonäköön. Noin reilu kaksi vuotta sitten rinnat muuttuivat aroiksi ja niissä alkoi tuntua selkeästi kovia kohtia, erityisesti implantin reunoilla. Fiilis rinnoista tosi ahdistunut, arkuus tuntui urheillessa ja asia päivittäin mielessä viimeistään nukkumaan mennessä. Ultraäänikuvissa ei näkynyt kuitenkaan mitään poikkeavaa. Hilkan vastaanotolla päädyttiin haluamaani poistoon ja rasvansiirtoon. Toimenpiteessä molempien rintojen alaosaan tehtiin vekki jolla rinnan ihoa kiristettiin. Silareissa oli kunnon kalkkeumat ympäriinsä mikä selitti kivut ja kovuuden. Samassa toimenpiteessä imettiin reisistä, vyötäröltä ja hiukan vatsasta rasvaa ja siirto rintoihin noin 400 cc. Hinta ilman alvia koska poistoon oli lääketieteelliset perusteet. Siirron jälkeen oli noin 6 kk aika rehevät rinnat vielä, mutta kun turvotus poistui jäljelle jäi normaalintuntuiset aikuisen naisen rinnat, tosin iman sitä push up lookia.

Entistä runsautta toki kaipaan, mietin toista rasvansiirtoa, mutta haasteena on että ei ole juuri mistä ottaa lisää kun urheilu pitää kehon suht timmissä kunnossa. Ja rasvansiirrollahan sitä push-uppia ei tule.

Poisto oli todella helpottava, pelko ja huoli sekä raskas tunne kehosta poistui, liikunta helpompaa ja voi nukkua ja ottaa aurinkoa mahallaan. Vau :cheer:
Ja Hilkkaa suosittelen 100%:sti.

Poistettu 220 cc 2016. Aiemmin imetyksen jälkeen 7OB, aiemmin silareilla 70D. Nyt poiston ja rasvansiirron jälkeen 70C.
Sporttinen 170/63 ja 51 v.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Explantatio

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43116 : ~~
Kiitos kokemuksen jakamisesta :)

Mainitsemistasi kalkkeutumista tulikin mieleen, että puhuin kirurgille vihlovasta särystä viimeisessä tapaamisessa ennen poistoa. Sanoi kuitenkin, että mitään kapseloitumista tai muuta ei tunnu olevan. Ei kuitenkaan maininnut mitään mahdollisen kalkkeutumisen aiheuttamasta kivusta ja poiston yhteydessä implantit vietiin pois sen siliän tien. Ei kysytty kertaakaan olisinko halunnut nähdä ne tai mainittu oliko niiden kunnossa jotain erikoista. Toivottavasti mitään sellaista ei jätetty kertomatta, mikä minun olisi tässä asemassa kuulunut saada tietää..

Hienoa, että olet ollut tyytyväinen silarittomaan elämään. Omasta poistosta kohta kaksi viikkoa ja olen todella tyytyväinen ja yllättynyt siitä, miten hyvin tissit ovat palautuneet. Näyttävät paremmilta kuin ikinä aiemmin (arpia lukuunottamatta, mutta ne eivät enää hetkauta kaiken tämän jälkeen) ;D Helpotus on ihan uskomattoman suuri. Ensimmäisten päivien aikana pääsi kuitenkin itku, kun tissien kohdalla oli melkein kuoppa ja ryttyistä ihoa. Nännitkin sojottivat löysästi alaviistoon.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kitti

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43120 : Santiago
Tuskinpa on ollut ~~ sinulla implanteissa kalkkeumaa, koska ne yleensä tulevat vanhoihin kapseleihin enkä koskaan muita kuulleeni, että uudehkosta implantista sellaista olisi löytynyt. Vanhalla siis tarkoitan sellaista kymmenvuotiasta vähintään, vaikken osaakaan sanoa että kuinka nopeasti aikaisintaan kapseli voi alkaa kalkkeutua. Mutta kaikki näkemäni tapaukset (netissä tietty, Youtubessa, RealSelfissä) ovat olleet vanhoissa tai todella vanhoissa implanteissa.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43183 : ~~
Selvä. Jos implanttien pitkä ikä on siis keskeisin tekijä niin lienee hyvin epätodennäköistä kaksi vuotta vanhojen kohdalla..

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43322 : Nana
Hei ~~, kiinnostaisi kuulla miten paraneminen on sujunut tähän mennessä? :)

165cm/49kg 22v Nagor Impleo MR 330cc 65B>65E/F
Implantit poistettu

• Ell
  • Ell hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Natrelle pyöreä 260cc
Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #45580 : Ell
Tulin nostamaan tätä vanhaa aihetta ylöspäin, jos jollakin muulla olisi myös kokemuksia implanttien poistosta. :)

Oon viimeksi kirjautunut tänne foorumille 2014, jolloin kirjoittelin mm. sitä kuinka supertyytyväinen olen vuonna 2011 hankittuihin implantteihin. Tissit ovat edelleen pysyneet hyvinä ja mitään ongelmia ei ole ollut – oma ajatusmaailma on vaan muuttunut vuosien varrella. Koen olevani paljon henkisesti kypsempi kuin aikaisemmin ja tätä kautta valmis hyväksymään itseni ihan luonnollisena omana itsenäni, vaikka omat luomurinnat eivät vastaisikaan nykypäivän kauneusihanteita.

Luin mun vanhoja viestejä tällä foorumilla, enkä ollut muistanut, että oon aikaisemminkin vähän kyseenalaistanut mun päätöstä mennä leikkaukseen. Olin kirjottanut yhteen kuvaketjuun näin:

"Oon ollut koko ajan tosi tyytyväinen lopputulokseen, mutta joskus on tullut hetkiä, että on ruvennut miettimään omaa pinnallisuuttaan ja sitä, että olisi yhtä hyvin voinut elää pienirintaisenakin. Nyt kun näki tuon "ennen leikkausta" -kuvan pitkän ajan jälkeen, niin muistin taas, miksi lähdin tähän. Välillä saa olla itsekäs ja turhamainen, ja oon nyt viimeisen vajaan kolmen vuoden aikana viihtynyt omassa kropassa paremmin kuin koskaan (rintojen suurennuksen sekä kuntoilun ansiosta)."

Muistan kun olin joskus niin varma, että implantit ovat todella hyvä idea. Hassua, miten ajatusmaailma voi muuttua. Tuolta ketjusta löytyi jopa kuva tisseistä ennen leikkausta. Vaikka pitkästä aikaa näin kuvan mun rinnoista ennen leikkausta, niin ei tullut ajatusta, että oli hyvä idea mennä leikkaukseen vuonna 2011. Vaikka sainkin taas muistutuksen miltä ne ikiomat luomutissit näyttävät, niin silti haluan eroon näistä silikonipalloista.

Onko täällä foorumilla tällä hetkellä muita, ketkä olisivat poistattaneet implantit tai menossa poistoleikkaukseen? Erityisesti kiinnostaisi tietää, missä olette käyneet poistattamassa ja kuinka kauan toipuminen kesti?

Oon itse miettinyt Helsinki Cliniciä. Siellä implanttien poiston hinta paikallispuudutuksella (jos ei ole kapseloitumista) on aika kohtuullinen, 1500 euroa.

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47465 : Loo
Minä kävin eilen ultrassa, vasen on rikkoutunut. Ensi viikolla lri... en tiedä tulevaa...

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47466 : LiisaTu
Loo, voi harmi :( osaatko sanoa miten on päässyt rikkoutumaan ja mistä huomasit sen? Aiotko poistattaa vai vaihtaa?

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47467 : Loo
Sain palautetta että toinen on eri näköinen ja myös huomasin, että toinen oli kiinteä ja toinen pehmeä. Nyt ei ole varsinaista kipuilua, mutta vähän säröilee ja arkuutta- etsin nukkuma-asentoa ja liivin reuna painaa...

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #47539 : Loo
Operaatio tehty. tuntemukset hävisivät. Oli helppo operaatio. Puhdistivat silikonin rintaontelosta. Laittoivat silkinpehmeät Motivat tilalle.

Augmentaatio 5/13

Sivu luotiin ajassa: 0.792 sekuntia