× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implanttien poisto

• Kuka sut leikkasi?
  • Kuka sut leikkasi? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5812 : Kuka sut leikkasi?

poistattanut kirjoitti: Kuule, jos se kohotus tehdään nin kyllä silloin voi antaa takuun ettei ne roiku ja ole tyhjät! Sillä kohotuksellahan se rinta muotoillaan ja venynyt nahka poistetaan. Onkohan sun kirurgi ihan tarpeeksi hyvä jos noin sanoi? Multa poistettiin 300cc implantit ja samalla tehtiin kohotus. Olen tosi, tosi tyytyväinen, nyt mulla on pyöreät ja kauniit, luonnolliset pienet B-kupit. Olisi pitänyt alunperinkin imetysten jälkeen vain ottaa pelkkä kohotus eikä silikonia, mutta kun luulin ettei niistä roikkuvista nahoista voisi saada tissiä aikaiseksi. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kuka sut leikkasi? Hienoa jos olet tyytyväinen. Minä kyllä olen ymmärtänyt, että jos on ihan vain pelkkää nahkaa, niin sitten ei oikein ole edes mitä kohottaa.... Siis että pelkkä kohotus riittäisi.

Mutta saa nähdä, itsellä alkaa tuntua rippling, joten....

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Pian implantit lähtevät
  • Pian implantit lähtevät hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5829 : Pian implantit lähtevät
Löysin kansainvälisen sivuston jossa on satoja implanttien poistajia.
Vihdoinkin laajaa keskustelua poistosta! Olen niin onnellinen että on muitakin joihin voi samaistua.

Hoito-ohjeet poiston jälkeen löytyi myös sieltä.

• Milloin lähtee?
  • Milloin lähtee? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5833 : Milloin lähtee?

Pian implantit lähtevät kirjoitti: Löysin kansainvälisen sivuston jossa on satoja implanttien poistajia.
Vihdoinkin laajaa keskustelua poistosta! Olen niin onnellinen että on muitakin joihin voi samaistua.

Hoito-ohjeet poiston jälkeen löytyi myös sieltä.

Kiitos linkeistä! Milloin sulla lähtee? Tehdäänkö siis samalla vai vähän myöhemmin kohotus? Tulethan kertomaan, miten on mennyt! Etenkin pian leikkauksen jälkeen, miltä näyttää ja tuntuu.

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5850 : Poistaja
Heippa,

poisto-operaatio lähenee. Raportoin sitten sen jälkeen, mitkä fiilikset. Tällä hetkellä jännittää tosi paljon, ei se tuleva ulkonäkö, vaan koko se leikkaus nukutuksineen kaikkineen. Koska tämä korjaustarve tuli aivan puun takaa, on ollut aika vaikeaa asennoitua kipuihin, liikuntarajoituksiin ja kaikkeen leikkaukseen liittyvään. Mutta minkäs voi :-/

Turun ihmiselle tiedoksi, että itse valitsin Hilkan. Tämä johtuu siitä, että hänestä on paljon hyvää kommenttia sekä siitä, että hän ymmärsi ongelmani erittäin hyvin ja ehdotti sellaisia toimenpiteitä, joita muut lääkärit eivät osanneet ehdottaa. Kannattaa käydä useammassa paikassa ja etsiä sellainen lääkäri, jonka kanssa löydät yhteisen sävelen.

Ymmärsin leikkaushoitajalta, että poistosta toipuminen on paljon nopeampaa kuin laiton jälkeen. Minulla on implantit siis rintalihaksen alla ja se on kuulemma kaikista kivuliain toimenpide. Oletan siis, että kipuja ei ole niin kauan kuin oli laiton jälkeen. Ainoa suuri harmi on liikuntakielto, kohotettuja rintoja ei saa tärisyttää pariin kuukauteen. No, kesä mennee sitten rauhallisissa merkeissä :)

Tsemppiä kaikille! Täytyy todeta, että itsekin olen tullut sellaiseen kypsään ikään, että minuakin on alkanut häiritä elämä isojen rintojen kanssa. Että ei tule sinänsä isoja tissejä ikävä, odotan jo pienempiä. Tietysti jos ne jäävät roikkuviksi, se on harmi.

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5931 : Poistaja
Täällä taas :)

Muutama päivä leikkaukseen, huiii. Pitää nyt katsella näitä tissejä kunnolla, kohta niille saa sanoa hyvästit.

Sen verran etenee myös korvaushomma, että tein juuri potilasvahinkoilmoituksen. Alkuperäinen sairaala ei ole millään tavalla kiinnostunut auttamaan minua tässä koko ongelmassa, olen ollut todella pettynyt heidän toimintaansa. No, vakuutusyhtiö saa tapella niiden kanssa sitten. Että se siitä, että menee hyvämaineiselle suomalaiselle klinikalle leikkaukseen ja saa hyvää palvelua ongelmatilanteessa....

• Missä?
  • Missä? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5938 : Missä?

Poistaja kirjoitti: Täällä taas :)

Muutama päivä leikkaukseen, huiii. Pitää nyt katsella näitä tissejä kunnolla, kohta niille saa sanoa hyvästit.

Sen verran etenee myös korvaushomma, että tein juuri potilasvahinkoilmoituksen. Alkuperäinen sairaala ei ole millään tavalla kiinnostunut auttamaan minua tässä koko ongelmassa, olen ollut todella pettynyt heidän toimintaansa. No, vakuutusyhtiö saa tapella niiden kanssa sitten. Että se siitä, että menee hyvämaineiselle suomalaiselle klinikalle leikkaukseen ja saa hyvää palvelua ongelmatilanteessa....

Luuletko, että tulee ikävä nykyisiä tissejä?

Minkä klinikan kautta olit alunperin leikkauksessa? Ehdotitko, että menisit heidän kauttaan uusiksi?
:ohmy:

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5955 : Poistaja
En kyllä usko, että tulee näitä jättibuubseja ikävä. Olen tässä hoikistunut ja jäntevöitynyt, ja nyt nämä tissit todellakin näyttävät liian isoilta. Näytän helposti isommalta kuin olenkaan, jos päällä on vähänkin löysä paita. Lisäksi ne haittaavat urheilemista ja näyttävät vähän naurettavilta. Ei siis tule tuossa mielessä ikävä. Tietysti sitten, kun pitäisi lähteä baariin tai juhliin, tai kun ollaan bikineissä, on kiva, että on täytettä omasta takaa. Mutta eipä näitä tapauksia ole kovin usein, verrattuna arjen määrään.
Mutta odotan kyllä innolla sitä, että pienempien tissien kanssa näytän nuoremmalta ja hoikemmalta, että ne eivät häiritse kovaa urheilemista, niiden puhkeamista ei tarvitse pelätä, kun lapsi hyökkää päälle, rinnoilleni ei enää puhuta, ja voin ostaa alusvaatteita taas normaaleista kaupoista halvalla. :)

Alkuperäinen klinikka olisi voinut tehdä korjauksen, mutta en halunnut enää mennä niille, kun ovat kohdelleet minua tällä tavoin.

• Poistajako?
  • Poistajako? hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5956 : Poistajako?
Hei, voisitko kertoa mitä tarkoitit toimenpiteillä joita Hilkka ehdotti? Tehdäänkö samalla kohotusta, rasvansiirtoa? Itselläni olisi poisto mielessä, mutta rasvaa ei kuulemma ole siirrettäväksi.

• pyörä on keksitty
  • pyörä on keksitty hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5957 : pyörä on keksitty

Poistaja kirjoitti: Täällä taas :)

Ja se alkuperäinen sairaala oli ? Olisi hyvä tietää niin kaikkien ei tarvitsisi tehdä samoja virheitä.

• Mitä siis tarkoitat tarkemmin
  • Mitä siis tarkoitat tarkemmin hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5959 : Mitä siis tarkoitat tarkemmin

Poistaja kirjoitti: Alkuperäinen klinikka olisi voinut tehdä korjauksen, mutta en halunnut enää mennä niille, kun ovat kohdelleet minua tällä tavoin.

Niin eli mikä siis oli ongelma, kun sanoit aiemmin, ettei alkuperäinen klinikka ollut kiinnostunut tekemään mitään, mutta kuitenkin olisi voinut tehdä korjauksen? Vai olisiko korjaus tehty mielestäsi jotenkin huonommalla tavalla vai mikä siinä oli ongelma? Viitsitkö edes kertoa, missä kaupungissa tämä alkuperäinen klinikkasi oli, tokihan niitä on useita samassa kaupungissakin, mutta voitaisiin antaa sitten edes osalle suomalaisista puhtaat paperit. Mutta minulle nyt ei oikein muodostunut käsitystä, mikä tämän alkuperäisen klinikankaan toiminnassa oli ongelma, jos olisivat omaan laskuunsa korjanneet tai laittaneet uuden implantin? Vai koitko sitten jotenkin asiakaspalvelukemian jotenkin kiireisenä tai tylynä?

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5981 : Poistaja
Heippa,

en ole uskaltanut suuremmin huudella sitä alkuperäisen klinikan nimeä, kun ei koskaan tiedä, saako siitä jonkun kunnianloukkaussyytteen, kun avoimilla foorumeilla tässä jutellaan. Mutta Helsingin keskustassa oleva hyvämaineinen klinikka kyseessä, ollut olemassa jo pitkään.

Siis heidän ensimmäinen ja pahin virhe on se, että heillä ei ole minun alkuperäisestä operaatiosta yhtään mitään tietoa, ei kertomusta, ei implanttien sarjanumeroita, ei mitään. Ja sitä rikkoutunutta implanttia ei voida lähettää tutkimuksiin valmistajalle, jos ei ole sarjanumeroita sun muita tietoja siitä. Ja jos sitä ei voida tutkia, ei voida myöskään vaatia keneltäkään korvauksia, kun ei tiedetä, miksi se meni rikki (lääkärin virhe, jolloin kirurgi korvausvelvollinen vai implantin laatuvika, jolloin valmistaja korvausvelvollinen). Joten maksan siis tämän korjausleikkauksen nyt omasta taskustani kokonaan, kunnes tämä sotku on selvitetty. Ja olen saanut todella kylmää kohtelua, sieltä vastattiin ihan ylintä johtoa myöten, että voin itse itse etsiä niitä tietoja, jäljittää sitä kirurgia, joka ei ole siellä enää töissä yms. Tosi törkeää minusta, eivät tosiaan ole kiinnostuneita auttamaan ihmistä hädässä :( :( Tämä on yksi syy, miksi en todellakaan enää ikinä mene sinne mihinkään toimenpiteeseen. Toinen syy on se, että heidän kirurginsa ei osannut ehdottaa mitään muuta kuin implanttien poistoa ja uusien tunkemista tilalle. Hilkka sen sijaan ehdotti sisäistä kohotusta, joka ei jätä arpia, mutta joka voi hyvinkin saada nämä tissit ihan ok-kuntoon ilman mitään implantteja tai rasvansiirtoja. Siksi siis Hilkka. Ja potilasvahinkoilmoitus tuosta toisesta.

• Todella hyvin ymmärrän tuon!
  • Todella hyvin ymmärrän tuon! hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5982 : Todella hyvin ymmärrän tuon!

Poistaja kirjoitti: Heippa,

en ole uskaltanut suuremmin huudella sitä alkuperäisen klinikan nimeä, kun ei koskaan tiedä, saako siitä jonkun kunnianloukkaussyytteen, kun avoimilla foorumeilla tässä jutellaan. Mutta Helsingin keskustassa oleva hyvämaineinen klinikka kyseessä, ollut olemassa jo pitkään.

Siis heidän ensimmäinen ja pahin virhe on se, että heillä ei ole minun alkuperäisestä operaatiosta yhtään mitään tietoa, ei kertomusta, ei implanttien sarjanumeroita, ei mitään. Ja sitä rikkoutunutta implanttia ei voida lähettää tutkimuksiin valmistajalle, jos ei ole sarjanumeroita sun muita tietoja siitä. Ja jos sitä ei voida tutkia, ei voida myöskään vaatia keneltäkään korvauksia, kun ei tiedetä, miksi se meni rikki (lääkärin virhe, jolloin kirurgi korvausvelvollinen vai implantin laatuvika, jolloin valmistaja korvausvelvollinen). Joten maksan siis tämän korjausleikkauksen nyt omasta taskustani kokonaan, kunnes tämä sotku on selvitetty. Ja olen saanut todella kylmää kohtelua, sieltä vastattiin ihan ylintä johtoa myöten, että voin itse itse etsiä niitä tietoja, jäljittää sitä kirurgia, joka ei ole siellä enää töissä yms. Tosi törkeää minusta, eivät tosiaan ole kiinnostuneita auttamaan ihmistä hädässä :( :( Tämä on yksi syy, miksi en todellakaan enää ikinä mene sinne mihinkään toimenpiteeseen. Toinen syy on se, että heidän kirurginsa ei osannut ehdottaa mitään muuta kuin implanttien poistoa ja uusien tunkemista tilalle. Hilkka sen sijaan ehdotti sisäistä kohotusta, joka ei jätä arpia, mutta joka voi hyvinkin saada nämä tissit ihan ok-kuntoon ilman mitään implantteja tai rasvansiirtoja. Siksi siis Hilkka. Ja potilasvahinkoilmoitus tuosta toisesta.

Eikö tule mitään arpia sisäisellä kohotuksella? Rinnanaluspoimuun, entä nännistä alas? Kuulostaa tosi hyvältä! Hilkkahan ottaa vastaan useammalla klinikalla, uskallatko sanoa, minkä klinikan kautta menet hänelle? Hyvää jälkeä ilmeisesti tosiaan tekee!

Mut onpa tosi kumma, jos joudut itse metsästämään heidän työntekijänsä. Mutta tosiaan parempi olla varovainen, mitä julkisesti kertoo, kyllä oma selusta kannattaa turvata. Kun soppa on selvitetty, sitten on eri asia. Toki ymmärrän että me muut mielellään myös tiedettäisiin, millaisia kokemuksia miltäkin klinikalta tulee, jotta osaisi varautua mitä mistäkin voi odottaa.

• Kiinnostavaa
  • Kiinnostavaa hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5984 : Kiinnostavaa
Tuo sisäinen kohotus kuulostaa jännältä ja kiinnostavalta- tosin itselleni post festum, koska on tehty jo kohotus kunnon ankkuriarvilla. Tosin mulla sitä poistettavaa nahkaa oli niin paljon etä vaikea uskoa että olisi muuten onnistunutkaan... Onkohan joku uusi juttu?

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #5985 : Poistaja
Pian voinkin kertoa ihan kokemuksesta, miten se sisäinen kohotus menee, mutta suunnitelma on se, että implantit poistetaan ja kaikki mahdollinen rinnan sisältö nostetaan ylöspäin sisäisesti. Ulkopuolelle tulee vain yksi arpi, rinnanaluspoimuun. Olen ilmeisesti ihan hyvä kandidaatti tähän, koska roikkuvuutta ei ole ihan kauheasti. Ihan tyhjää ja roikkuvaa rintaa ei varmaan voi muuten kohottaa kuin ulkopuolelta. Itse en halunnut tähän, koska parantuneetkin arpeni näkyvät aika hyvin eli tavallaan rinnoistani näkisi aina ulkopuolelle, että on tehty kohotus.

Hilkalle olen menossa Bulevardin klinikalle. Kannattaa ilman muuta käydä hänellä konsultaatiossa, jos suunnittelee jotain toimenpiteitä, hän on ilmeisen suosittu tissienkorjaaja :)

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6054 : Poistaja
No niin, nyt se on ohi!

Itse operaatio meni tosi hyvin, hyvää huolta pitivät minusta koko ajan, ja kaikki meni kuten suunniteltu. Heräämössä koko ajan kävivät katsomassa ja tarjoamassa ruokaa (sekä jäätelöä ja suklaata! :))

Se rikkinäinen implantti oli kuulemma aivan räjähtänyt :( Sitä mönjää sitten kaavittiin sieltä joka puolelta, yök. Onneksi se on nyt poissa. Syytä hajoamiseen ei vielä tiedetä, implantti lähtee nyt sitten valmistajalle tutkittavaksi. Onneksi siinä implantissa oli sen tiedot, en tosiaan koskaan saanut niitä tietoja alkuperäisestä sairaalasta.

No sitten se lopputulos. Eipä se kovin kaunista katseltavaa nyt ainakaan vielä ole. Aika pehmeät ne ovat (tietysti vuosia on ollut kovat tissit implanttien kanssa, joten ehkä nämä ovatkin ihan normaalit nyt, mutta tuntuvat tosi pullataikinalta). Eivätkä tällä hetkellä kovin viehättäviltä näytä, mutta antaa ajan kulua. Koko on nyt aika lailla sama kuin silloin kauan sitten, mutta sitäkään ei vielä varmaksi tiedä. Joudun nyt käyttämään kaksi kuukautta sellaisia erittäin tukevia, puristavia urheiluliivejä, joissa luonnollisesti näytän tosi rinnattomalta, mutta ehkäpä tilanne tästä normalisoituu, kunhan pääsen tavallisiin alusvaatteisiin.

Ensimmäiset fiilikset poiston jälkeen olivat sellaisia, että miten kevyt olo onkaan ja miten nuorelta ja hoikalta näytänkään. Toki monen tissipommi-vuoden jälkeen on vähän vaikea sopeutua tähän pienirintaisuuteen taas, mutta uskon, että löydän tästä vielä monenmonta hyvää puolta, kunhan pääsen normaaleihin vaatteisiin. Ei enää leveitä olkaimia, ei kiristäviä nappeja, ei rajoituksia yläosien suhteen. Kyllä tästä hyvä tulee :)

Ja Hilkasta vain hyvää sanottavaa, on kyllä todella ihmisläheinen ja ihana lääkäri.

• kyssäreitä
  • kyssäreitä hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6060 : kyssäreitä
Muistatko yhtään minkäkokoiset ne sun implantit olivat? Ja mitä kokoa sun tissit oli ennen implantteja?
Mulla oli A/pieni B ennen silikoneja ja 280cc on. Itse haaveilen nimenomaan siitä että olisi luonnollisen pehmeät rinnat taas!

• Koko nyt
  • Koko nyt hahmo
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 1 kuukausi sitten #6090 : Koko nyt

Poistaja kirjoitti: Se rikkinäinen implantti oli kuulemma aivan räjähtänyt :( Sitä mönjää sitten kaavittiin sieltä joka puolelta, yök. Onneksi se on nyt poissa. Syytä hajoamiseen ei vielä tiedetä, implantti lähtee nyt sitten valmistajalle tutkittavaksi. Onneksi siinä implantissa oli sen tiedot, en tosiaan koskaan saanut niitä tietoja alkuperäisestä sairaalasta.

No sitten se lopputulos. Eipä se kovin kaunista katseltavaa nyt ainakaan vielä ole. Aika pehmeät ne ovat (tietysti vuosia on ollut kovat tissit implanttien kanssa, joten ehkä nämä ovatkin ihan normaalit nyt, mutta tuntuvat tosi pullataikinalta). Eivätkä tällä hetkellä kovin viehättäviltä näytä, mutta antaa ajan kulua. Koko on nyt aika lailla sama kuin silloin kauan sitten, mutta sitäkään ei vielä varmaksi tiedä. Joudun nyt käyttämään kaksi kuukautta sellaisia erittäin tukevia, puristavia urheiluliivejä, joissa luonnollisesti näytän tosi rinnattomalta, mutta ehkäpä tilanne tästä normalisoituu, kunhan pääsen tavallisiin alusvaatteisiin.

Ensimmäiset fiilikset poiston jälkeen olivat sellaisia, että miten kevyt olo onkaan ja miten nuorelta ja hoikalta näytänkään. Toki monen tissipommi-vuoden jälkeen on vähän vaikea sopeutua tähän pienirintaisuuteen taas, mutta uskon, että löydän tästä vielä monenmonta hyvää puolta, kunhan pääsen normaaleihin vaatteisiin. Ei enää leveitä olkaimia, ei kiristäviä nappeja, ei rajoituksia yläosien suhteen. Kyllä tästä hyvä tulee :)

Ja Hilkasta vain hyvää sanottavaa, on kyllä todella ihmisläheinen ja ihana lääkäri.

Näkyikö siis ultrassa ollenkaan et sitä mönjää onkin jokapaikassa? Entä tunsitko sitä mitenkään? Oliko implantti rikki useammasta kohdasta? Mikäs valmistaja olikaan?

Minkä kokoiset urheiluliivit sulla nyt on? Onko siis lähes lauta-vaikutelma nyt? Olet kuitenkin tyytyväinen, että valitsit kohotuksen eikä uudet implantit? Oliko Hilkalla perusteluja, miksi mieluummin kohotus kuin implantit? (No oli tietysti varmaankin, kaipa implanteista enempi vaivaa aina on, mutta mikä hänen näkemyksensä muuten oli, olisiko voinut laittaa myös uudet implantit, jos olisit halunnut, keskustelitteko tästä vaihtoehdosta lainkaan?) Onko sulla nyt sitten rinnanaluspoimusssa vain arvet? Ja teipit niissä? Millaiset arpienhoito-ohjeet sait?

Lisää
5 vuotta 4 viikkoa sitten #6131 : Poistaja
Vastauksia:

Alun perin oli B-kuppi, ympärys 75. Nykyään ympärys on 70, mutta kupista ei vielä tietoa, kun nyt on päällä nämä urheilurintsikat yötä päivää. Mutta uskoisin, että koko tulee olemaan noin 70C eli sama kuin alkuperäinen 75B. Ja implantit olivat melkein 300 cc/kpl.

Implantit olivat McGhanit, silloin ne suositellut ja muka laadukkaat.

Ultrassa näkyi vain se, että implantin reuna on epätasainen ja että täytettä on vähän implantin ulkopuolella. Todellisuudessa tosiaan implantti oli ihan riekaleina ja mönjää kaikkialla :( Itse en varsinaisesti tuntenut sitä, mutta olihan se toinen rinta selkeästi löllömpi ja pehmeämpi.

Hilkka tuntui suosivan luonnollisempia menetelmiä, kohotuksia sekä rasvansiirtoja. Implantteja en halunnut itse, kun jäi vähän huono maku tuosta hommasta.. Mutta olisi voinut siis vaihtaakin uusiin implantteihin. Kaikki vaihtoehdot käytiin kyllä läpi.

Arvet ovat rinnanaluspoimussa, hoidan ihan normaalisti teipeillä. Toistaiseksi tissit näyttävät aika jänniltä, mutta vasta puolen vuoden päästä leikkauksesta näkee, mitä niistä tulee. Aika nuorekkailta ne kuitenkin näyttävät, vaikka ovatkin vielä vähän mustelmalla ja lysässä.

Kyllähän se olo tuntuu flätiltä ja tissit vaikuttavat aika pikkuruisilta, varsinkin näissä korsetinomaisissa urheilurintsikoissa. Mutta uskon, että hyvillä rintsikoilla ja oikeanlaisilla yläosilla tilanne paranee huomattavasti. Joka tapauksessa jo nyt näytän mielestäni nuoremmalta ja hoikemmalta :) Ja olo on kevyt ja hyvä.

Lisää
5 vuotta 1 viikko sitten #6280 : Poistaja
Ja lisää päivitystä, nyt siis operatiosta kuukausi.

Kävin juuri ostamassa rintaliivejä ja yllätyksekseni kokoni on tällä hetkellä 70D tai 65E :blink: Mistä lie kaikki sisältö tullut kuppeihin :) Alun perin koko oli siis 75B, implanttien kanssa 70F/65G. Rintojen koko on nyt erittäin hyvä ja olen todella tyytyväinen :) Katsotaan, pysyykö tämä koko, mutta toisaalta, miksi ei pysyisi, kaikkihan tuolla on nyt omaa kudosta.

Ulkonäöltään ne eivät ole vieläkään mitenkään mielettömän pystyt, vähän on sen näköiset, että lapsia on saatu, mutta onhan asia niinkin. Saa nähdä, palautuuko nahka vielä.

Mutta silti olen tosi tyytyväinen ja onnellinen näihin. En kaipaa implantteja.

• Samaa harkitseva
  • Samaa harkitseva hahmo
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 8 kuukautta sitten #7834 : Samaa harkitseva
Minkä verran toimenpiteesi (poisto& sisäinen kohotus) maksoi? Oletko vielä tyytyväinen?

Sivu luotiin ajassa: 0.836 sekuntia