× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuinka maksoitte rintanne

• Esimerkiksi
  • Esimerkiksi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2174 : Esimerkiksi
mimi-- kirjoitti:

Noh, itse olen aina pitänyt A-studiota asiaohjelmana enkä näin ollen nytkään ummista silmiäni siltä.

Jk, mistä otit lainaa jos saa udella/haluat kertoa?

mediaviikko.fi/kategoriat/uutiset/uutine...tustaan.html?p794=17

pienlainat.blogit.kauppalehti.fi/blog/17544

Siinähän pidät asiaohjelmana? Kaikki mikä tulee töllöstä ei ole totta

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Helouu_
  • Helouu_ hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2175 : Helouu_
Kerro ihmeessä mistä otit lainaa, saisin minäkin tietää esullisemman vaihtoehdon nordealle. Hyvä kun sanoit tuosta kelakorvauksista, pitää itsekkin udella asiasta:)

• 350cc
  • 350cc hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2176 : 350cc
Ei tarvinnut kuin kolmen kuukauden palkasta säästää niin oli rahat koossa. :)

• mimi--
  • mimi-- hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2178 : mimi--
No ohhoh, pitää olla aikamoiset tulot että saa kolmen kk palkoista rahat kokoon :D Tai sitten on tissit otettu Viron pimeillä kujilla ;)

Ja nuo lähettämäsi linkit eivät "Esimerkiksi" vaikuta minuun mitenkään, luottamukseni kyseiseen ohjelmaan säilyy. Ohjelmassa esiintyneistä ja haastatelluista kirurgeista olen aiemminkin kuullut paskaa, joten ohjelma vaan vahvisti näkemyksiäni. Tai no haastatelluista, huomasi kyllä että ko. ihmisilllä jotain salattavaa kun oli niin hankalaa sitä haastattelua antaa.

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2182 : Helouu_
Itse taas laskekskelin omia mahdollisuuksiani niin kuhan elän niuhasti niin 2-3kksaisin sen 2500 kasaan, loput uskallan ottaa lainalla, sellaiset 1500e saan maksettua erissä takaisin. Nyt on parin vk sisään konsultointi ;) Mutta uskokaa tai älkää, pelkään ihan hirveästi ylipäätään olla rinnat paljaina ja toisen arvioitavana.. huhu.

• mimi--
  • mimi-- hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2183 : mimi--
Tiedätkö mulla ihan sama! Oon aina ollut arka tissieni suhteen niin vielä pitäisi jollekin vieraalle ne paljastaa....

• Jk
  • Jk hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2189 : Jk
collector joustolaina.

A studiosta sen verran että onhan se helppo mustamaalata kun ei olla saatu kuulla niiden vironpuolen kertomuksia asiasta. mut en tiiä mikä on totuus ja mikä ei..tuntuu vaa vähä uskomattomalt et se nainen ketä kuultiin siinä kokemuksistaan olis tosissaan vääntäny itkua valehdellu :dry:

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2193 : Helouu_
En ole nähnyt videota ja voi olla että on tosiaan tapahtunut tai sitten ei, mutta jos minulla menisivät silikonit pilalle ja sanottaisiin että tehdään ilmainen korjaus jos nyt itket vähän kamerabn edessä niin voin sanoa että itkisin ja rankasti. Huhu ehkä tää ilkee ajattelu johtuu tästä tupakoinnin lopettamisesta.. niksat!

Ja joo itsellähän tämä tissien aristelu on mennyt niin pahaksi etten ole käynyt sitten 12vuotiaasta lähtien kuin vain 2 kaverini kanssa saunassa ylipäätään. Nomutta rankutan itselleni että eiköhän kyseinen herra ole nähnyt aika monenonta tissiparia :D

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #45491 : Miia89
Itse löysin sopivan lainan tuolta halvatvipit.fi/joustoluotot
Mulla oli entuudestaan omia säästöjä ja otin tuolta lisäksi 2000 euron joustoluoton, jonka voin maksaa takaisin pienemmissä erissä.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #46645 : KaroliinaK
Laina korkealla korolla.

Olen harkinnut silikoni implantteja noin 10-vuotta tehden välillä kovaa työtä itseni kanssa suhteessa rintoihini sekä perehtynyt näiden vuosien aikana aiheeseen.

Lainani taitaa olla sen väärti, että henkilökohtaisen elämäni elämänlaatu paranee. Tämä on mulle itseni rakastamista sekä kunnioittamista <3

Sivu luotiin ajassa: 0.613 sekuntia