× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kuinka maksoitte rintanne

• Helouu_
  • Helouu_ hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2145 : Helouu_
Kertokaas kuinka maksoitte silikonit? Otitteko lainaa? Millä tuloilla sen uskaltaisi ottaa? Ja mistä otitte lainan?
Kuulostaako teistä Nordean Joustoluotto pahalta? Itse olen harkinnut lainan ottamista. Ajattelin itse säästää sen 1800 itse ja ottaa loput 2-3000 lainaa. Uskotteko minun pärjäilevän jos palkkani vaihtelee kk siitä 1250-1800 ja siitä vuokrat 700 ja elämiseen vielä. Epäilyttää ainakin pahasti:/ Hirmuvaikea hahmottaa paljonpitäisi säästää/lainata rahaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Leikkaus tulossa
  • Leikkaus tulossa hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2146 : Leikkaus tulossa
Oma leikkaukseni maksaa 5700€ + konsultaatio 130€ + tukiliivit n. 50€ (en tiedä vielä mitkä otan).

Kun tili näytti +5000€, niin päätin että nyt on aika hankkia ne tissit :). Elämiseen täytyy myös varata rahaa, joten tässä leikkausta odotellessa koitan laittaa mahdollisimman paljon rahaa myös säästöön. (Opiskelijana hieman hankalaa). Lainaa joudun sitten loput ottamaan, ainakin sen 1000€. Itse säästämisessä minulla meni aikaa 1,5 vuotta. Vuoden siitä ajasta kävin täyspäiväisesti töissä huimalla harjoittelijan palkalla, ja puoli vuotta koulun sivussa. Nopeamminkin olisi onnistunut, mutta päätin sisustaa kämpän uudestaan, joten siihen menikin sitten osa säästöistä :)

Laina-asioissa en osaa neuvoa, sillä en ole vielä ikinä ennen itsekään sellaista ottanut. Oma vinkkini on vain, että käy ahkerasti töissä ja elä pihisti :lol:

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2147 : Helouu_
Joo tosiaan itsekkin elän hyvinkin pihisti välillä. Tässä olen nyt vähän alle 3kk saanut säästöön tonnin. Ainut miinus on heittelevä palkkani lainan ottoon. Helposti sitä lainaa maksaisi takasin jos tietäisin saavani joka kk sen 1700 nettona. Nordean joustoluotossa saisi itse päättää suhteessa sen paljonko on valmis maksamaan takaisin, ainut pelottava on korot tuossakin touhussa, täytyy ottaa asiasta kunnolla selvää.
Uskoin pärjäänäni jos säästäisin vielä n.2-3kk rahaa eli saisin hyvällä lykyllä taas sen päälle tonnin kansaan ja ottavani sellaiset 3000 lainaa. Rinnat ajattelin hankkia Fin-estillä 3700e. Joten rahaa jäisi myös kk vuokraan helposti ja saisin maksettua monta erää vielä siitä lainaa takasin . Samalla pitäisin toipumiseen menevän ajan palkallisilla vapaillani. huhu..ompa vaikeaa olla nainen :D

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2148 : Mari Mint
3 kk euribor + 6-7 %

Ei ole hyvä lainatarjous, mutta pahempiakin olen nähnyt. Itse en missään tapuksessa ottaisi velkaa, vaan säästäisin rahat etukäteen.

Kokeile tämän tyyppistä lähestymistapaa:
Olisinko onnellisempi jos minulla olisi upeat rinnat, mutta ei olisi rahaa ostaa kivoja vaatteita kahteen vuoteen? -En

Olisinko tyytyväisempi jos minulla olisi mahtavat rinnat, mutta elämiseen kuukaudessa jäisi alle 400 €? -En

Kannattaa ainakin kokeilla kykenetkö säästämään esim. 250 € kuukaudessa ennen kuin menet tekemään tuhansien eurojen velan.

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2150 : Helouu_
Tuo oli kyllä hyvätapa ajatella, pisti mietityttämään. Ennenkuin aloin säästämään silikoneihin olin armoton himoshoppaaja, vaatteita tosiaan piisaa.. joutaisi myydä pois osa. Nordealla olisi siis mahdollista näköjään itse katsoa summaa minkä olisi valmis maksamaan kk, en tosin luota tuohon yhtään ennenkuin olen käynyt nordealla selvittämässä nuo ihanat korko%.
Mutta ovatko muut tosiaan olleet niin malttavaisia että ovat säästäneet rahat kasaan? Eikö kukaan ole ottanut lainaa? En tosiaan ole kovin innostunut lainan otosta, mutta onko tämä 2-3000e aivan mahdoton laina tavan tallaajan budjetille. :dry:
Pitikö kukaan muu palkalliset vapaat silikonienlaitonjälkeen?

• Tigi
  • Tigi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2151 : Tigi
Kauneuskirurgiset toimenpiteet ovat aina palkattomia! Oikeus on saikkuun, mutta se on aina palkatonta.

• mimi--
  • mimi-- hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2152 : mimi--
Minulla on ainakin jo suunnitelmissa ottaa silareihin tuota joustoluottoa juurikin Nordealta. Ja rinnat olen otattamassa Suomessa joten lainaa tulisin ottamaan noin 5000, Nordeassa käynyt asiasta keskustelemassa ja n.120e/kk tulisi maksettavaa, joka ei mielestäni ole todellakaan paha. Tuon ja vuokran jälkeen minulle jäisi kuussa 1000e käyttörahaa, joten eiköhän sillä niitä ihania vaatteitakin saisi ostettua :D

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2157 : Helouu_
Mutta enkös saa päättää milloin tupellan kerryttämäni palkalliset vapaapäivät? eihän tällöin pahemmin pomolle tarvitse asiasta kertoa.

No hyvä että jollain menee rahatilanteet noin hyvin :D
Tosin sinullakin laina olisi isompi- maksat kuussa täten enemmän? Saako udella minne menet laitattamaan tisut?

• Fin-est asiakas
  • Fin-est asiakas hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2158 : Fin-est asiakas
Hei, luin että ajattelit ottaa rinnat fin-estin kautta. Muistaaksen heillä on myös mahdollisuus maksaa osissa ne silikonit, en tosin muista että kuinka suuissa erissä. Mutta kysy sitä hetltä kuitenkin :)

Itse olen myös menossa ottamaan marraskuun puolivälissä, fin-estin kautta. Vaikutta todella ammattitaitoiselta paikalta ainakin konsultaation perusteella! :))

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2159 : Mari Mint
Nyt mimmit järki päähän eikä tisseihin! ;)

Viiden tonnin laina 120 €/kk lyhennyksellä tarkoittaa että te maksatte sitä takaisin yli NELJÄ vuotta. Ja pelkkiä korkoja noin 1000 €.

Neljässä vuodessa ainakin minä tarvitsen paljon muutakin elämääni kuin isommat rinnat ja joudun tekemään velkaa ihan muista syistä. Siinä ei paljon tissit lohduta jos auto tai pesukone hajoavat ja vuokra nousee.

Sen sijaan jos pidätte tiukkaa linjaa ja säästätte 250€ kuussa teillä on rahat kasassa noin 1,5 vuodessa ja ette joudu maksaamaan ylimääräistä.

• Sadu
  • Sadu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2160 : Sadu
Olen onnistunut säästämään melkein koko summan.Loput lainaan siskoltani. Ei korkoa :cheer:

• Fin-est asiakas
  • Fin-est asiakas hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2161 : Fin-est asiakas
Kenen kautta oot ottamassa ne? :) mulla on vähä sama tilanne, mies lainaa loput rahat.. :laugh:

• Sadu
  • Sadu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2162 : Sadu
Fin-est asiakas kirjoitti:

Kenen kautta oot ottamassa ne? :) mulla on vähä sama tilanne, mies lainaa loput rahat.. :laugh:

Jätän sanomatta. Tietyn firman mainitseminen saa kilpailijan raivoihinsa ja sitten on palstat taas tukossa propagandaa. Joa olet lukenut kirjoituksia niin ehkä ymmärrät.

• Helouu_
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2165 : Helouu_
ai kauhistus jos noin paljonkin joutuisi korkoja maksamaan :unsure: No mutta en nyt vielä hautaa toiveitani, pitänee ensin siellä nordealla käydä ja itkeä senjälkeen. Lainaa saisin myös ystävältäni, ainoa pelkoni on ystävänmenetys lainojen takia.. ei sillä etten maksaisi sovittua summaa kuussa vaan että ruetaankin tinkimään suurempia summia takaisin.

Rahaa alkaa säästymään vielä enemmän, tupakoinnin lopettaminen kannattaa, säästän kk sellaiset 100-120e pelkästään tupakkarahoja :D

• Petrol
  • Petrol hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2166 : Petrol
Elämä on nyt. En ole hankkinut rintoja vaan autoja rahoituksella. Olen nauttinut turvallisista kilometreistä kunnon autolla ja maksanut mitä maksanut. Jos odottaa loputtomiin niin koskaan ei ole kivaa.

• mimi--
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2169 : mimi--
Ehkäpä olen naiivi ja itsekäs nuori nainen, mutta haluan tissit nyt enkä monen vuoden päästä. :) näin ollen ainoa mahdollisuus on ottaa lainaa, eikä se ole ongelma. Autoon en lainaa tarvitse koska autoa en halua hankkia. Pyörä ja julkiset on keksitty. Tissit aion ottaa Suomessa, mm. Sen takia jos niiden kanssa tulee ongelmia on paljon helpompi soitella ja käydä lähikaupungissa kuin Virossa. Ja muutenkin, sitä paskaa mitä olen kuullut tutuiltani jotka ovat tissit Virossa käyneet ottamassa, ei tule se mahdollisuus kuuloonkaan. Ja kaiken lisäksi tuo A-studion ohjelma, uskomatonta käytöstä leikkaavilta kirurgeilta, sinne meni multa viimeisetkin himot lähteä Viroon leikkauttaa.

• Etiikan alamäki
  • Etiikan alamäki hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2170 : Etiikan alamäki
mimi-- kirjoitti:

Ehkäpä olen naiivi ja itsekäs nuori nainen, mutta haluan tissit nyt enkä monen vuoden päästä. :) näin ollen ainoa mahdollisuus on ottaa lainaa, eikä se ole ongelma. Autoon en lainaa tarvitse koska autoa en halua hankkia. Pyörä ja julkiset on keksitty. Tissit aion ottaa Suomessa, mm. Sen takia jos niiden kanssa tulee ongelmia on paljon helpompi soitella ja käydä lähikaupungissa kuin Virossa. Ja muutenkin, sitä paskaa mitä olen kuullut tutuiltani jotka ovat tissit Virossa käyneet ottamassa, ei tule se mahdollisuus kuuloonkaan. Ja kaiken lisäksi tuo A-studion ohjelma, uskomatonta käytöstä leikkaavilta kirurgeilta, sinne meni multa viimeisetkin himot lähteä Viroon leikkauttaa.

Minun mielestäni taas A-studio oli paksuinta mainostusta mitä suomalaiset kirurgit ovat kehdanneet esittää. Meni Asko Salmen pisteet lopullisesti. Mies valehtelee aivan suoraan. :angry:
Jos asiakkaiden vähyys johtaa tuollaiseen käytökseen, Niin on ehkä väärällä alalla ja helppoheikin homma markkinoilla sopisi paremmin.

• mm
  • mm hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2171 : mm
Sorry, putosin eli mistähän tossa ohjelmassa oli kyse, kun en oo nähny, mutta paljon puhuttu...

• Jk
  • Jk hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2172 : Jk
Otin lainaa mutta en nordealta, siel on suuret korot..
4000e lainaa, omista rahoista mammo+ultra 80€ diacorissa ja verikokeet 76€ diacorissa <- sis.kelankorvaukset, sain plastiikkakirurgilt lähetteet missä oli kelankorvaus lappuset mukana. ;)

• mimi--
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 4 kuukautta sitten #2173 : mimi--
Noh, itse olen aina pitänyt A-studiota asiaohjelmana enkä näin ollen nytkään ummista silmiäni siltä.

Jk, mistä otit lainaa jos saa udella/haluat kertoa?

Sivu luotiin ajassa: 0.714 sekuntia