× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Asko Salmi vai Katja Puumanen

• Tuikku
  • Tuikku hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 7 kuukautta sitten #1329 : Tuikku
Olen varannut konsultaatioajat molemmille, mutta haluisin tietää kokemuksia hieman että kummalle kannattaisi mennä leikattavaksi. Tavoitteena siis saada imetetyt rinnat kondikseen implanttien avulla :D

Hintaeroa näillä tietysti oli sen 2500e, joten mietityttääkin että onko halpa aina huonoin vaihtoehto ? Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi kertoa kokemuksia, kun kaikki mitä löytyi netistä oli kirjoitettu pari päivää leikkauksen jälkeen ja eihän silloin vielä tiedä lopputulosta :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• kada
  • kada hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 6 kuukautta sitten #1331 : kada
Halvempi ei ole huonompi, ainakaan tässä tapauksessa en usko niin olevan. Salmea on kehuttu todella paljon, ainakin itse menisin aivan luottavaisin mielin mieluummin hänen kuin Puumasen luokse. Olen siis käynyt Puumasen luona konsultaatiossa ja nainen oli mukava ja herätti kyllä luottamusta, mutta päätin sitten "vaihtaa" klinikkaa ja kirurgia - päätöksestäni näin jälkeenpäin erittäin tyytyväisenä! Suurimpana syynä varmasti se, että tämä toinen kirurgi ylipäätään suostui neuvottelemaan implanttien koosta kanssani. Olisin pettynyt karvaasti, jos Siluetin kautta operaatiossa käytyäni olisinkin herännyt leikkauksen jälkeen edelleen pienitissisenä.

• Tuikku
  • Tuikku hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
6 vuotta 6 kuukautta sitten #1332 : Tuikku
Hei kiitos vastauksesta, ja nyt taidankin tietää kumman sitten valitsen. Et ole meinaan ensimmäinen jolta kuulen että siluetissa tehdään "pieniä" tissejä :D Ja täytyy sanoa että näiden imetysten jälkeisten lappujen jälkeen en halua missään nimessä että niistä jää PIENET. Toki kohtuus kaikessa.

• katja.puumanen@siluetti.fi
  • katja.puumanen@siluetti.fi hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
5 vuotta 11 kuukautta sitten #2843 : katja.puumanen@siluetti.fi
kada kirjoitti:

Halvempi ei ole huonompi, ainakaan tässä tapauksessa en usko niin olevan. Salmea on kehuttu todella paljon, ainakin itse menisin aivan luottavaisin mielin mieluummin hänen kuin Puumasen luokse. Olen siis käynyt Puumasen luona konsultaatiossa ja nainen oli mukava ja herätti kyllä luottamusta, mutta päätin sitten "vaihtaa" klinikkaa ja kirurgia - päätöksestäni näin jälkeenpäin erittäin tyytyväisenä! Suurimpana syynä varmasti se, että tämä toinen kirurgi ylipäätään suostui neuvottelemaan implanttien koosta kanssani. Olisin pettynyt karvaasti, jos Siluetin kautta operaatiossa käytyäni olisinkin herännyt leikkauksen jälkeen edelleen pienitissisenä.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47824 : *onerva67
Moi kaikille rintojaan korjanneille tai sitä suunnitteleville! Usein huomaan naisten pohtivan sitä, tuleeko rinnoista riittävän suuret )! Hassua minusta, koska ajattelen, että sopusuhtaisuus olisi tärkeintä ja siinä kyllä Katja Puumanen mielestäni osoittaa hyvää arviointikykyä. Tokihan asiakkaalle pitää myydä sitä, mitä hän haluaa, mutta tärkeää on myös antaa oma asiantuntijan näkemys.

Sivu luotiin ajassa: 0.582 sekuntia