× Yleinen keskustelu

Laskeutumisen eriparisuus - antaako osviittaa tulevasta?

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #50621 : Omenaposki
Omasta leikkauksestani on vasta viikko ja kaksi päivää ja oikea rinta (implantti) on n. 3 cm ylempänä kuin vasen. Lähtötilanne oli mielestäni symmetrinen leikkauksen jälkeen. Vasen rinta on siis viikon aikana pikkuhiljaa laskeutunut kauniisti "oikeaan paikkaan", mutta oikea on jäänyt vielä ylös ja puoliero on aika selvä tällä hetkellä.

Heräsi itsellä kysymys, että onko kenelläkään kokemusta siitä, että laskeutumisen eriparisuus näin alkuvaiheessa viittaisi lopputuloksessakin (4-6 kk) eriparisuuteen ja mahdolliseen tarpeeseen korjata toinen rinta myöhemmin? Että se oikea impantti ei laskeutuisikaan ollenkaan jostain syystä?

Olenko ehkä tehnyt jotain mikä hidastaa oikean rinnan laskeutumista? Olen ollut kivuton ja puuhaillut jo kotiaskareita työssäkäymisen lisäksi ja lapsiakin olen jo hoitanut yksin (4v ja 3 v).

Kiitos jos jos joku jaksaa jakaa kokemuksiaan.

170 cm 58 kg urheilullinen
Tyhjiin kahdesti imetetty ja laihdutettu A

3.5.2019 operoitu Motiva 300 cc demi
KL klinikka Asko Salminen

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 13 tuntia sitten #50629 : Mirmutin
Minulla on nyt leikkauksesta 9 viikkoa ja vieläkin on selkeää eriparisuutta. Mutta vasta puolen vuoden kohdalla on tuo lopputulos sitä millaiseksi tulee jäämään, eli luottavaisin mielin ainakin itse meinaan odotella oikean puolen laskeutumista tuonne elokuulle...

Minulla lähtökohtana hieman erikokoiset rinnat, joita korjattiin eri kokoisilla implanteilla. Samoin oikean rinnan nänni oli kuulemma 1cm alempana, tätä en ollut itse edes huomannut, mutta luulen että nyt leikkauksen jälkeen tällainen piirre korostuu ja olen siihen ns. varautunut. Itselläni voi olla myös oikeakätisyydestä johtuvaa tuo rintojen korkeusero tässä vaiheessa

Yhtäkaikki, rauhassa meinaan odotella laskeutumista ja kun nämä ovat jo nyt tällaisina paremmat kuin edelliset...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Omenaposki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.147 sekuntia