× Yleinen keskustelu

Mistä bikinit?

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #50451 : Suvinen-85
Tänään sain vihdoin viimein ostettua näille 2 kk ikäisille kaksosilleni nätit rintaliivit Changesta (koko 65F). Samalla reissulla kokeilin H&M bikineitä ja ei kyllä istu enää perus vaateketjujen bikiniliivit lainkaan silkkareiden päälle. Mistäköhän sitä kannattaisi löytäisi push up -malliset bikiniliivit täksi kesäksi?

167/58, Sebbin 325 anatomiset implantit lihaskalvon alle ja nännien operointi, Kupi 2/2019. Muutos A/AA 75 -> C75.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #50453 : Mirmutin
Itse ostin monet liivit cubukselta, oli tosi hyvin kokoja ihan liikkeessäkin (75E/F) ja hinta/laatu -suhde ollut hyvä ainakin näin lyhyellä käyttöajalla. Perus kaarituellisissa bikineissä näytti myös olevan kokoja, mutten noista push upeista osaa sanoa...

Leikkaus 8.3.2019 Cityklinikka/Riikka Veltheim
Sebbin LS50 390+430cc
167cm/65kg 35v
75B 2x imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Suvinen-85

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #50467 : Miki
Itse tilasin briteistä outlet lingerie storesta ja pour moi:lta parit normiliivit ja bikinit,mutta tietysti pitää olla vähän jotain käryä siitä omasta koosta että onnistuu ja netin kautta verrata eu ja uk kokoja toisiinsa. Kävin ensin testaamassa cubuksella ja funky ladyllä tuota kokoa,ja sen perusteella etsin vastaavaa uk kokoa. Tuolla Pour Moilla taisi olla jotain push up bikiniliivejä jos en nyt ihan väärin muista. Itse olin tosi tyytyväinen noihin tilauksiini,kaikki oli sopivia ja liivit maksoivat selvästi vähemmän kun Suomen alusvaateliikkeissä.Postikuluja tietty vähän tuli,mutta vaan noin 4-6 euroa,joten ei musta kauhean paha.

Lähtötilanne; 155cm/48-51kg (vaihtelee vuodenajan mukaan) Rinnat hieman roikkuvat ja epäsymmetriset,70 b/c (?)
Laitettu 26.2.-19 Mentor Anatominen CPG 323 440cc osittain lihaksen alle
(Estetiikka Mansurow)

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #50487 : niitti5
Itselläni 85H tai 85I -koko, ja olen tilannut Ewa Michalakilta. Puolalaiset tekevät lyhyillä kaarituilla, joten sopii silareille hyvin. Eli kaarituki ei mene "kainalokuoppaan".

Sivu luotiin ajassa: 0.200 sekuntia