× Yleinen keskustelu

Ultraääneen minne?

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #50283 : Annika8
Haluaisin tutkituttaa rintani vasemman rinnan kipuiluun vuoksi. Rinta tuntuu myös oudolta.

Suosituksia otetaan vastaan ultraääni paikoista, joissa kokemusta implanteista.
Asun Etelä-Karjalan alueella.. Liikun kyllä pääkaupunki seudulla myös

Leikkaus 01/15 Kullamaa
Nagor pyöreä 330cc osittain lihaksen alla

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #50285 : Anselmiina
Jos tulet tänne pääkaupunkiseudulle niin suosittelen erittäin lämpimästi Docrates sairaalan Matti Kestilää. Hänen kanssaan useat plastiikkakirurgi tekevät yhteistyötä. Erittäin ammattitaitoinen ja lisäksi vielä miellyttävä ihminen. Ultrasi minut tammikuussa ja totesi molempien implanttien olevan rikki. Nyt odottelen implanttien poistoon.

Lisää
2 viikkoa 19 tuntia sitten #50287 : Annika8
Mitä oireita sinulla on ollut? Oliko ultraus minkä hintaista?
Minulla oikea normaali, mut vasen on pinkeämpi ja tuntuu vähän muhkuraiselta. Lisäksi kipuilee välillä.

Leikkaus 01/15 Kullamaa
Nagor pyöreä 330cc osittain lihaksen alla

Lisää
2 viikkoa 19 tuntia sitten #50289 : Anselmiina
Mä kävin samalla mammografiassa. Koko paketti taisi olla jotain 190e luokkaa. Mutta Kestilä ei hätäilly vaan katseli rauhassa kaikki imusolmukkeet ja huomattuaan et säikähdin hänen kerrottuaan implanttien olevan rikki niin keskusteli asiasta rauhassa vielä mun kanssa.
Mulla ei ollut mitään tuntemuksia rinnoissa, menin tutkimuksiin ylen uutisoitua lymfoomariskistä, sillä mulla on juuri nämä karhennetut implantit. Muita käsittämättömiä oireita mulla on ollut viimeiset 2 vuotta, joista olen kirjoittanut täällä breast implant illness osiossa.

Sivu luotiin ajassa: 0.178 sekuntia