× Yleinen keskustelu

Pienemmät implantit

• Kissanainen
  • Kissanainen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 1.2.19. Mentor anatominen CPG 321 280cc.
Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48741 : Kissanainen
Yleensä täällä kirjotellaan vain sellaisista jotka haluavat suuremmat implantit, mutta onko joukossa ketään jotka haluavat pienemmät implantit. Itsellä neljä vuotta sitten laitetut 375cc implantit ja olen jo jonkin aikaa ajtellut josko sitä laittaisi pienemmät implantit. Itsellä siis alkujaan jo hiukan omaa rintaa B-kupin luokkaa ja koen että nämä ovat yksinkertaisesti liian suuret. Haluaisin hiukan luonnollisemmat ja pienemmän rinnat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48743 : emmialinaaa
Hei! Onko sinulla kuvaa nykyisistä rinnoista? Minä itse olen menossa laittamaan n. 300cc , ja hankala ajatella millainen koko se on. Minulle ehdottiin 330 ...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Petra87

• Kissanainen
  • Kissanainen hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 1.2.19. Mentor anatominen CPG 321 280cc.
Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48755 : Kissanainen
Ei ole kuvaa juuri nyt. Lopputulos riippuu niin omasta lähtötilanteesta. Itsellä kun oli rintoja jo ennen implantteja, niin koen nämä liian suuriksi. Jos ei olisi omaa rintaa ollenkaan niin lopputulos on täysin eri.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49055 : LRR
Mulle toukokuussa laitettiin 330 matalaprofiili leveähkö nagorin implantti ja tuli hematooma reikä ja kaikki herkut ku oli kohotuskin tehty samalla. Sitten implantit poistettiin heinakuun alussa ja nyt joulukuussa 2018 vikalla viikolla laitettiin 270 korkeaprofiili puoliksilihaksen alle taas ja aivan ihanat A ne on kevyet B silti ison näköset ja C on toka viikko menossa ja jo herätessä heräämöstä ihanku mitään ei ollut edes tehty kopuja ei ollut lainkaan pientä painetta vain oli muutama eka viikko. Mulla toki kefikain kuuri 5päovää ennen leikkausta alotettiin ettei ruu taas komplikaatioita. :) mä tykkään töstä koosta paljon. Mulla tokinomaa eintaa oli just pieno D

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #49291 : Liina
Ainoastaan kantsuu oottaa huomioon, että implantti on omaan rintaan tarpeeksi leveä :) Eikai siinä muuta oo? Ettei jää mitään monen sormen mentävää kiitorataa. Mutta tähänkin ongelmaan on usein ratkasu ottaa matalampi profiilinen implantti, joka tuo sit sitä leveyttä mutta ei projektiota.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Sivu luotiin ajassa: 0.252 sekuntia