× Yleinen keskustelu

Implantit ja paniikkikohtaukset

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48691 : SH
Hei, tietääkö kukaan voiko implanteista aiheutua "haittavaikutuksena" paniikkikohtauksia?
Minulla alkoi noin vuosi sitten paniikkikohtaukset ihan yhtäkkiä, jolloin implanttien laitosta oli 11kk aikaa. Yhdellä englanninkielisellä sivustolla mainittiin että implanteilla ja paniikkikohtauksilla voisi olla yhteys, tämä tietysti voi olla myös jotain implanttien vastaista propagandaa...
Olen ollut todella tyytyväinen omiin implantteihini, mutta jos paniikkikohtaukset johtuvat implanteista aion poistattaa ne.

4.1.2017 Nagor 300cc lihaksen päälle, Plastic surgery center Hukki
11.1.2019 Implantit poistettu.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48785 : SH
Kenelläkään ei ilmeisesti ole kokemusta tästä. Ahdistuksen ja paniikkikohtauksien lisäksi kärsin mm. huimauksesta, "aivosumusta", sydämen ylimääräisistä tykytyksistä, nestehukasta vaikka juon paljon vettä ja yhtäkkiä ilmenneistä allergioista...
Kaikki em. oireet ovat alkaneet noin vuosi implanttien laiton jälkeen ja lääkärit eivät löydä minusta mitään vikaa. Olen nyt varma siitä että implantit ovat sairastuttaneet minut, joten varasin ajan konsultaatioon implanttien poistoa varten.
Harmittaa luopua implanteista, mutta teen mitä vaan että saan taas normaalin olon takaisin.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48787 : xx_ida
Moi,
itselläni ei ole implantteja eikä kokemusta tästä, mutta olen implantteja pohtiessani lukenut paljon niiden aiheuttamista fyysisistä ongelmista. Kannattaa googlata "breast implant illness", ellet ole jo sitä tehnyt, oireesi nimittäin kuulostavat paljon siltä. Suomeksi ei taida asiasta kovin paljoa löytyä tietoa, mutta englanniksi löytyy myös Facebookista vertaisryhmiä. Tsemppiä!

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #48789 : SH
Hei, kiitos vastauksestasi! Vasta eilen löysin tuon breast implant illness- sivuston ja järkytyin siitä, miten monet sivulla luetelluista oireista itseltäni löytyy.
Facebookista en ole vielä etsinyt tietoa, täytyykin käydä tutustumassa noihin vertaistukiryhmiin.

Lisää
6 päivää 7 tuntia sitten #50027 : SK
Helpottiko sun oireet implanttien poiston jälkeen?

Lisää
5 päivää 19 tuntia sitten #50041 : SH

SK kirjoitti: Helpottiko sun oireet implanttien poiston jälkeen?

Joo on helpottanut! Ensimmäisenä viikkona implanttien poiston jälkeen ahdistus oli pahempi kuin ennen leikkaukseen menoa, mutta sen jälkeen olo on muuttunut koko ajan paremmaksi :) Suunnilleen kaikki terveysongelmat ovat vähitellen kadonneet.
Implanttien poiston jälkeen en ole saanut paniikkikohtauksia, mutta olen edelleen todella hermostunut paikoissa/tilanteissa joissa paniikkikohtaus on aiemmin tullut. Ehkä sekin ajan kuluessa helpottaa.
Nyt elämä tuntuu taas elämisen arvoiselta :)

Lisää
4 päivää 3 tuntia sitten #50053 : Anselmiina
Heippa SH ja muutkin! Lukaskaapa täältä sellainen keskusteluaihe ku breast implant illness. Kirjoittelimme sinne juuri viime viikolla aiheesta.
Itse kärsin kovasti erilaisista toinen kamalammista oireista (paniikki, aivosumu, muistiongelmat, hiustenlähtö ym ym). Odotan julkiselle puolelle poistoleikkaukseen (elokuussa) ja yritän tulla toimeen tämän jatkuvasti huononevan oloni kanssa.
Huomasitko olossa millaisia muutoksia poistoleikkauksen jälkeen ja oliko kyseessä enbloc tyyppinen leikkaus?

Sivu luotiin ajassa: 0.209 sekuntia