× Yleinen keskustelu

Auttakaa minua!?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48128 : Janikalice
Hei! Olen käynyt kahdessa konsussa finestillä ja mansurowilla. Finestillä minulla suositeltiin nagor pyöreetä 320cc lihaksen päälle ja mansurowilla mentor anatomista 420cc lihaksen alle. Lisäksi mansurow sanoi, ettei todellakaan suostu laittamaan päälle, koska todennäköisesti rupee roikkumaan vielä enemmän jossain vaiheessa. Olen nyt siis aivan sekaisin, enkä tiedä keheen luottaisin. Minulla on myös ongelmana suuri rinnanleveys 13cm. Olisiko jollain täällä nyt kuvia, jossa suuri rinnanleveys ja jos voisitte kertoa sijoitustavan ja koon. Olisin avustanne todella kiitollinen❤️

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48129 : selena
Mitä olet kertonut konsultaatioissa, minkälaista lopputulosta haet? Mitkä ovat sun muut mitat?

Mulla itsellä rintakehä todella rasvaton, jonka takia kirurgi ei edes ehdottanutkaan sijoitustapaa päälle. Kaikki riippuu tosi paljon mitä itse oot hakemassa :) Kenties jos kävisit vielä kolmannes paikassa konsultaatiossa vois auttaa? tai voi saada sut vielä enemmän sekasin :D

Tsemppiä valintoihin!

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48131 : Onneli
Tuleva kirurgini kertoi aiemmin käyttäneensä paljonkin Nagoria, mutta tutkimustulosten valossa (kapseloituminen) hän on siirtynyt käyttämään pelkästään Motivaa ja Mentoria. Motiva ollut markkinoilla kymmenisen vuotta, joten siitä ei pitkäaikaista kokemusta, mutta Mentorista sen sijaan on. Voisiko eri implantteihin tutustuminen myös auttaa valinnassa?

Itsellä yläkeho rasvaton ja minulle myös ainoa mahdollinen sijoitustapa on lihaksen alle. Olen kapea yläosastani, joten leveyskysymykseen ei ole antaa kommenttia. Oletko googlaillut breast augmentation before after -kuvia? Siellä näkee leveisiin ylävartaloihin toteutettuja silikonirintoja.

Tsemppiä valintaan! Itsekin vielä varmistelen että oma valintani on varmasti hyvä :)

Toiveissa Motiva round, siruton, n. 300-350cc lihaksen alle.
Eiran sairaala 01/2019
166/55, lähtötilanteessa rinnaton

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #48153 : piketsu
heippa. mulla on tilanne se että olen naiseksi suht harteikas, oli pienet tyhjät lätyt minkä yläosassa ei ollut yhtään rasvaa. mulle laitettii lihaksen päälle sebbinit 370, anatomiset joissa ei ollu oikeastaa yhtään sitä kaulaa ku toisis se on tosi pitkä. tykkään että tuli valittua sopivat.

Sivu luotiin ajassa: 0.178 sekuntia