× Yleinen keskustelu

Punoittava rinta leikkauksen jälkeen

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47839 : tealaak
Minulla siis alkoi toinen rinta punoittaa heti pari päivää leikkauksen jälkeen. Ensin alaosasta, mutta pian punoitus levisi myös nännin yläpuolelle asti. Haava on tosi siisti, eikä ole vuotanut lainkaan. Molemmissa rinnoissa tuntui aluksi pientä kuplintaa ym., mutta tässä punoittavassa tuntemukset ovat olleet vahvempia ja edelleen pulppuilee välillä, kun leikkauksesta nyt 1,5 viikkoa. Implantti laitettiin lihaksen päälle ja leikkaus meni hyvin. Toipuminen ollut helppoa muuten, mutta tämä punoitus hirvittää. Sain lisäksi nyt vielä Kefexin kuurin, mikä onkin laskenut punoitusta, mutta edelleen se näkyy esim. suihkun jälkeen, kun veri kiertää paremmin. Kolmantena päivänä leikkaukesta oli vähän vilunväreitä ja pientä lämpöä, mutta se meni sitten ohi.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Itse tietysti veikkaan tulehdusta, joka nyt pysyy vähän aisoissa antibiootilla, mutta jos se on implantissa asti, niin poishan sitä ei saa kuin poistamalla implantin. Pahoin pelkään, että se on edessä. Kuinka voikin olla, että tämä osuu juuri omalle kohdalle. Minä kun en edes osannut pelätä komplikaatioita ennen leikkausta. Eihän sellaista nyt omalle kohdalle satu! Harmittaa myös, koska rinnat on tosi kivat ja muuten siistit ja hyvät, niin sitten tällainen. En keksi muuta selitystä kuin että leikkauksessa sinne on päässyt joku pöpö, joka siellä jyllää.

Kaipaisin edes yhtä kokemusta, jossa tällainen rinnan punoitus (ei haavainfektio, koska haava on siisti) päättyi hyvin :( ???

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48050 : Piiuli
Hei,
Toivottavasti sinulla ei ollut tulehdusta ja punoitus olisi jo ohi.
Miulla oli kanssa punoitusta leikkauksen jälkeen ja se oli toisen rinnan sisäsivulla, alkoi ehkä viikko leikkauksen jälkeen. Laitoin sillon klinikalle kuvaa siitä, ja ei vaikuttanut tulehdukselta. Jäin seurailemaan sitä, paniikissa tietenki, mut siitä se sitte hävis jossain kohtaa.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #48055 : tealaak
Minulla auttoi se kymmenen päivän antibioottikuuri. Punoitus hävisi, eikä ole ainakaan toistaiseksi palannut! :) Kalvaahan se toki vähän mieltä, että mistä oli kyse. Ilmeisesti tulehduksen jälkeen kapseloitumisen riski on suurempi, joten saapa nähdä. Mutta kiva kuulla, että sinullakin punoitus osoittautui harmittomaksi.

Sivu luotiin ajassa: 0.419 sekuntia