× Yleinen keskustelu

Mansurow kokemuksia

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47624 : Janikalice
Hei!
Haluaisin kokemuksia Mansurowin leikkaamista rinnoista? Sekä lisäksi hintatasoa mitä maksoitte operaatiosta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47660 : Emmssh
Mä oon kuullut ainakin vaan pelkkää hyvää, ite oon menossa Mansurowille leikkaukseen 23.8 :) Leikkauksen oon jo maksanut ja hintaa tuli n.5300e + rintojen UÄ, joka yksityisellä n.200e.

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/42

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47669 : Johguu
Itse ainakin todella tyytyväinen tulokseen! Leikkauksesta nyt noin 2kk aikaa.
Ja hinta oli tota samaa luokkaa eli reilu 5000e

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47710 : Martsu71
Mulla tulee syyskuun alussa vuosi operaatiosta. Olen niin tyytyväinen kun monen vuoden mietinnän jälkeen toteutin haaveeni. Toipuminen oli nopeaa, henkilökunta aivan ihanaa ja kokemus kaikinpuolin hyvä. Mun operaatio maksoi n. 4000 euroa, plus mammografia, silloin oli joku "tarjous"kun leikkaus ajan varasin. Lämpimästi suosittelen

Lisää
1 viikko 13 tuntia sitten #48352 : Emmssh
Ajattelin nyt tännekkin vielä laittaa kuulumisia leikkauksen jälkeen eli vihdoin mullakin leikkaus tehty enkä voisi tyytyväisempi olla! Olin siis keskiviikkona leikkauksessa ja paraneminen on lähteny hyvin käyntiin. Mulle laitettiin Mentor anatominen 260cc lihaksen alle. Kipuja ollut kyllä jonkin verran, mutta sain sairaalasta muutaman vahvemman kipulääkkeen kotiin mukaan, pärjäsin niillä ensimmäiset päivät ja nyt sitten mennään Panacodin voimin. Muutaman kerran kyllä tullut pieni itku kun sattunut sängystä nouseminen, mutta onneksi mies on ollut apuna.

Mansurow itse on todella asiantunteva ja mukava ja hoitajat aivan ihania! Sanoivat että saa soittaa koska vaan ja soitinkin sitten heti seuraavana päivänä varmistaakseni, että kaikki on ok kun hieman jännitin oikean rinnan alta ja rintakehältä paineltaessa kuuluvaa "rutinaa" ja vatsan turvotusta. Juttelin hoitajan kanssa joka rauhoitteli, että turvotus on normaalia ja kertoi, että Mansurow soittaa minulle vielä, kun pääsee toimenpiteestä. Oli mielestäni jotenkin tosi kiva, että itse kirurgi vielä soitti minulle ja varmisti, että kaikki on hyvin.

Mulle varattiin heti sillon leikkauksen jälkeen kontrolliaika kahden päivän päähän, koska olin Mansurowin mielestä kuulemma liian reipas heti leikkauksen jälkeen, että hän hieman epäili osaanko olla rauhassa niin, ettei vasen rinta turpoaisi enempää. Mulle siis koitettiin leikkauksessa toiseen rintaan isompaa, 300cc (oltiin tää siis sovittu kirurgin kanssa etukäteen) mutta päätyivät kahden naisen ja kahden miehen silmin pienempään kuitenkin, koska oon niin siro rakenteinen, että se isompi olis ollut huonomman näköinen ja luotan kyllä asiantuntijoiden silmään. Mutta siis, kontrollissa käyty ja kaikki näytti kuulemma hyvältä. Edelleen Mansurow vaan hieman pyöritteli päätään, että miten mä vaikutan niin reippaalta vaikka vannoin, että oon kyllä vaan levännyt niin kun on käsketty, heh.

10.10.2018 / Mansurow
Mentor anatominen 260cc
CPG 323, high profile
Lihaksen alle
156/42

Sivu luotiin ajassa: 0.334 sekuntia