× Yleinen keskustelu

Leikkausviilto nännin alle

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47488 : Emmssh
Oon menossa elokuussa Mansurowille rintojen suurennukseen. Konsultaatiossa käyty ja Mansurowilla oli kyllä aika selkeät näkemykset mitä laitetaan, kuinka paljon ja miten. Vaikutti kyllä siltä, että tietää mistä puhuu ja kovin luottavainen fiilis kyllä jäi.

Ainut mitä nyt jäin vielä pohtimaan, on tuo leikkausviillon paikka. Mansurow totesi, että laittaa implantit pääasiassa nännien kautta. Näin tehtynä arpi häviää kuulemma pääasiassa kokonaan.

Oon nyt yrittänyt lukea ja tutkia, mutta en löydä kovin paljoa infoa aiheesta. Olisi kiva kuulla, jos jollekin on laitettu implantit nännin kautta? Kuvia? :) Mietityttää myöskin se, että mulla nännit on tosi pienet, että miten sen viillon muka saa tehtyä siihen :laugh: hehh, naurahti se Mansurowkin vähän kun tota asiaa kysyin, mutta oli kuitenkin sitä mieltä, että kyllä se onnistuu..
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 viikkoa sitten : Emmssh.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47499 : Irene
On kyllä tosi vähän käytetty tekniikka nykyisin. Mitkä implantit on tulossa ja kuinka vaaleat/tummat nännipihat sulla on? Nämä vaikuttavat asiaan.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47501 : Emmssh
Osaatko sanoa miksi käytetään vähän? Mentorin anatomiset, 265cc tai 300cc. Nännipihat on vaaleat ja tosi pienet..

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47504 : Irene
Vaatii vähän taustaa että osaa selittää..

Eli kun silikonit aikoinaan tulivat markkinoille, ne sisälsivät juoksevaa silikonia. Nämä implantit olivat erittäin pehmeitä joten ne pystyttiin laittamaan paljon pienemmästä viillosta sisään kuin nykyiset kohesiivigeeliset (sulla on toki tulossa anatomiset jotka ovat kaikkein jäykimmät implantit mitä on, mutta koko on sen verran maltillinen että iho venyy kyllä).

Esteettisesti tulos ei aina ole yhtä huomaamaton kuin rintapoimuun jäävä, lopulta varsin vaalea arpi, sillä nännipihan alueella arven vaaleus on enemmänkin haitta: se jää välillä näkyviin joko niin, että on nännipihan alueella (jolloin erottuu ympärystään vaaleampana viivana ellei nännipihat ole vaaleat) tai nännipihan reunaa pitkin, jolloin arven alueella nännipihan raja on vähän liiankin tarkkarajainen (sama kuin mastopeksia-arvessa lopulta se erottuvin osa on juuri nännipihan ympäri menevä arpi, ei pysty- eikä varsinkaan rinnanaluspoimun arvet. Jos tulee lapsia, nännipihat tuppaavat vähän kaikilla tummumaan enemmän tai vähemmän, jolloin se saattaa tulla esin myös vasta silloin.
Mutta jos nännipihasi ovat vaaleat, ei varmaan ole sulle ongelma. Mä en ottaisi noin jo pelkästään koska olen tummaverikko kahden lapsen äiti joten nännipihani ovat jonkin verran keksimääräistä tummemmat.

Lisäksi implantin laitto nännipihan kautta lisää jonkin verran kapseloitumisriskiä koska joudutaan menemään rintarauhasen läpi. Poimuviillossahan näin ei käy. Mutta jos ja kun leikkauksessa noudatetaan vimpan päälle steriilejä tekniikoita eikä ole maidontuotantoa (kuten monesti imetyksen jälkeen pitkään on niukkana) niin tuskinpa tuo riski kummoinen on.

Näistä syistä nykyisin laitetaan pääsääntöisesti rinnanaluspoimusta. Valituille potilaille voi olla silti parempi kuin rintapoimusta (esim jos esim tubulaarisuuden vuoksi nännipihat leikataan joka tapauksessa-> ettei tule enempää arpia kuin on pakko, tai jos on keloidi- eli arven liikakasvutaipumusta joka näkyy rinnanaluspoimussa selvästi mikäli ei mene piiloon siis jos rinnat on niin pienet ettei poimua muodostu ollenkaan tms).

No tulipas tarinaa.
Mutta summa summarum, sun tapauksessasi toi luultavsti toimii ihan hyvin :)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmssh

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47506 : Emmssh
Kiitos Irene vastauksesta, tästä oli paljon apua! :)

Tuli kyllä todella luottavainen olo kyseisen kirurgin ammattitaidosta, joten taidan pitäytyä hänen suunnitelmassaan.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47516 : Vivi
Hellou! Olin kaks viikkoa sitten Mansurowilla leikattavana ja voin sanoa et mullaki on tosi pienet nännit ja se oli yks niistä asioista mikä mietitytti mua et miten ne nännien kautta laitetaan ja miten paranee jne jne.. mut tiiäks mitä! Arvet on jo nyt niiin hyvässä kunnossa että häviää varmaa kuukauden aikana täysin ja olin itsekin hyvin ihmeissäni. Hän kyllä osaa!! Mulle tuli anatomiset mentor 390cc. Toivottavasti auttoi :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmssh

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47519 : Pimy
Hei! Mulla laitettu syyskuussa Mansurowilla.

Liitetiedostoa ei löydy

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Loo, Emmssh

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47528 : Emmssh
Vivi; kiitos vastauksesta, kyllä mäki nyt sit vaan uskaltaudun ottamaan ne tällä tyylillä! Olisko sulla kuvaa laittaa? :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Martsu71

Sivu luotiin ajassa: 0.453 sekuntia