× Yleinen keskustelu

Mitä sanoa toipumisen/sairasloman syyksi jos ei halua muiden tietävän

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #47242 : elllie
Aavistan että tämä saattaa olla mielipiteitä herättävä aihe, mutta haluiaisin apua "tekosyyn" keksimisille, miksen voi esim. nostaa asioita pariin viikkoon ja ylipäätään että miksi joudun olemaan sairaalassa ja leikkauksessa, syytä kysyville. Itselläni kyseessä on rintojen kehityshäiriön korjausleikkaus, joten arka aihe kyseessä (ainakin itselleni). Jos menisin muuten vain suurennuttamaan rintani, niin uskon että voisin siitä kyselijöille sanoa. Eli tämän aloituksen tarkoitus ei ole väittää, että rintaimplanttien ottamista pitäisi peitellä tai hävetä. Mutta kaikki eivät halua muiden tietävän aiheesta :) Voisin kertoa syyksi, että olen leikkauksesta sairaslomalla, mutta mikä on sellainen (suht vaarattoman kuuloinen) leikkaus joka estäisi nostelun yms? Olkapääleikkaus? :D ja mulla on sellanen tilanne että kyselyjä saattaa tulla, en tarkemmin jaksa nyt avata sitä.

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47245 : Susanne
Sano vaikkapa, että sulta leikattiin tyrä...tai olkapää. Jos puhut gynekologisesta leikkauksesta kukaan ei kehtaa kysellä enempiä:-;-)

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47246 : Kukkanen

Susanne kirjoitti: Sano vaikkapa, että sulta leikattiin tyrä...tai olkapää. Jos puhut gynekologisesta leikkauksesta kukaan ei kehtaa kysellä enempiä:-;-)

Tyrä hyvä leikkaussyy. Olkapää tosi paljon monimutkaisempi koska kuntoutus sen jälkeen useamman kuukauden ja liikkeet hyvin rajoittuneet plus leikkauksen jälkeen vähintään kantoside käytössä. Tyrä siinäkin mielessä hyvä ett iisi pikki operaatio ja toipuminen nopeaa mutta muutaman viikon nostelukiellot. Ota se =D

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47247 : elllie
Kiitos asiallisista vastauksista ja ideoista! Mietin kanssa jotain rasvapatin/hyvänlaatuisen kasvaimen poistoa ylävartalon alueelta, mutta mietin onko se liian iisin kuuloinen toimenpide :D voi olla, että oon pitkään kipeä, koska minut korjataan implanteilla ja ne laitetaan lihaksen alle. Toi tyrä voisi olla kans hyvä, vähän ällö mutta ehkä kukaan ei kysele siitä enempää :D

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Lisää
4 kuukautta 21 tuntia sitten #47254 : Susanne
Niin ja aina kannattaa muistaa, että ihmiset saa kysellä vaikka kuinka paljon, mutta sun ei tarvitse kertoa ellet halua:-P Mä sanon aina napakasti 'en halua puhua aiheesta enempää' jos tilanne on sellainen ettei kiinnosta puhua. Tsemppiä.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Sivu luotiin ajassa: 0.401 sekuntia