× Yleinen keskustelu

Siim Simmo

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47135 : Lareliin
Heippa!
Täällä kokemuksia Siim Simmon kädenjäljestä? :)
Kävin hänellä konsultaatiossa ja jäi hyvä fiilis...nyt vaan katson uskallanko varata leikkaus aikaa:D Hassua kun konsultaation jälkeen olin niin varma että uskallan viedä tämän leikkaukseen asti mutta nyt tullut kamala pelko että asiat menee jotenkin pieleen. Jännittää mutta olen tätä niin pitkään kuitenkin halunnut.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47138 : mirandael
Simmo teki mulle tammikuussa mastopexian ja rintojen suurennoksen. Ei pahaa sanottavaa! Olen käden jälkeen myös tyytyväinen :)

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lareliin

Lisää
1 kuukausi 3 päivää sitten #47141 : LiisaTu
Kädenjäljestä en ole tainnut kritiikkiä lukea (sosiaaliset taidot on toinen juttu). Itse en käynyt muilla etukäteen konsultaatiossa, mutta näin jälkikäteen mietityttää mitä kokoa ja sijoitustapaa muut kirurgit olisivat minulle suositelleet. Sain luonnollisen näköiset "normaalikokoiset" rinnat olemattomien luomujeni tilalle, mutta olen edelleen hieman epäileväinen sijoitustapaa kohtaan (voin jo harrastaa liikunta lähes kuten ennenkin mutta kovin on kiinteä tuntuma lihaksen alle sijoitetuissa Motivoissa). Lisäksi Simmo oli vakuuttunut siitä että 300cc oli hyvä minulle, ja vaikka siis ihan tyytyväinen olenkin, niin olisin toivonut että hän olisi paremmin perustellut näkemyksensä. Tai ehkä hänellä kuitenkin on silmää ja piilevää sosiaalista älykkyyttä nähdä kuka kaipaa luonnollisen näköistä sopusuhtaista lopputulosta ja kuka tarvitsee överihinkit ollakseen tyytyväinen (??!) ;)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lareliin

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #47144 : Lareliin
Kiitos paljon vastauksista :)
Huh pitäisköhän sitä vaan varata leikkaus aika. Tiedän että jos en varaa ja toteuta tätä asia jää minua vaivaamaan. Kivut eivät minua pelota ainoastaan se että sattuu jotakin vakavaa :/

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #47170 : Henriikka_
Hei.. Onko sinulla kuvia täällä foorumilla kuvaketjuissa tms? Itse haluaisin Simolle leikattavaksi ja minulle pitäisi myös tehdä mastopexia ja kuvien perusteella suosittelivat 300cc. kiinnostaisi nähdä miltä sinun rinnat näyttää. :)

Suunnitteilla nagor 295-325. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #47171 : mirandael
Hei, jos mua tarkoitit niin www.silikonit.info/keskustelu/19-yleinen...-jalkeen-kuvia#46901 tuolta ketjusta löytyy mun kuvat. Uusin kuva on kuukausi leikkauksen jälkeen. Ja arpiketjusta löytyy myös kuvaa :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Henriikka_

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #47174 : Henriikka_
Joo sinua tarkoitin Mirandael. Aivan huippu lopputulos oli! Minäkin tahdon! :)

Suunnitteilla nagor 295-325. Lähtökohta 4ximetetty B-kuppi. 151cm/52kg

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #47175 : mirandael
Kiitos! Itse olen myös todella tyytyväinen lopputulokseen :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Sivu luotiin ajassa: 0.446 sekuntia