× Yleinen keskustelu

Huhtikuu 2018

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #47198 : Kukkanen

Joosu kirjoitti: Kiitos! Mikään vaihe ei muistaakseni ottanut kipeää tai tuntunut, oli tosi hyvät lääkitykset ja olin ihanjossain muussa maailmassa sen ajan. Sen muistan siitä vain kun mun mieheni tuli sinne ja mä itkin ja tärisin, syytä siihen on vaikea sanoa. Kaksi hoitajaa talutti mut meille varattuun huoneeseen jossa sain levätä jonkun nelisen tuntia, varmaan oltaisiin päästy lähtemään aikaisemminkin mutta kun se koko homma meni niin tunteisiin mulla niin oli hyvä päänkin levätä. Itse leikkaus hankkia kesti joku pari tuntia.

Mulla käy varmaan prikulleen samalla lailla. Onnen, ilon ja järkytyksen kyyneliä jotka purkautuu homman jälkeen, oon sellainen itkupilli. Mies varmaan toteaa ett miks itket nythän sulla on ne sun haluamat tissit vihdoin =D Eihän ne pöljät tuollaisia juttuja ymmärrä ;)

Ja heiiiii, tasan viikon päästä mulla on homma ohi, apua!!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47226 : Kukkanen
Miten muilla huhtikuulaisilla menee? Itselläni ylihuomenna leikkaus ja alkaa jo vähän vatsanpohjassa kutitella ajatus tulevasta muutoksesta =D Äiti ja sisko tulevat jeesaamaan lasten kanssa josta olen ikionnellinen, ei tästä muuten selviäisi.

Lisää
6 kuukautta 4 päivää sitten #47248 : elllie
Heippa huhtikuulaiset! Mulle tehtiin eilen rintojen korjausleikkaus kehityshäiriön takia. Laitettiin Natrellen anatominen 220cc implantti yläosa lihaksen alle. Olin yön sairaalassa ja kohta puoliin valmis kotiutumaan! Leikkaus meni kaikin puolin paremmin kun odotin, en oo missään vaiheessa kokenu minkäänlaista pahoinvointia ja kävin jo samana iltapäivänä yksin vessassa ja kivut on pysynyt hyvin hallinnassa lääkkeillä. Joskus kun on tullut luettua kaikenlaisia kauhutarinoita. Mulla tais vielä olla vähän perus rintojen suurennosta laajempi leikkaus koska nännin alapuolista kudosta jouduttiin vapauttamaan. Tietty käsiä liikutellessa ja ylös noustessa tuntuu ikävältä mutta helpottaa kun fysioterapeutin mukaan se ei johdu siitä että jotain menisi "rikki" vaan on ihan normaalia. Lopputulos on parempi kun osasin ikinä odottaa, menin sillä asenteella että mikä tahansa on entisiä parempi.. nyt vähän jännitellään miten toipuminen lähtee käyntiin mutta positiivisin mielin ollaan :) tsemppiä kaikille toipumiseen ja tuleviin leikkauksiin menijöille!

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten - 5 kuukautta 2 viikkoa sitten #47300 : Inna
@elllie
Moi! Kiinnostais kuulla enemmän tuosta julkisen puolen leikkauksesta ja tubulaarisuudesta. Itse siis epäilen vahvasti että mulla on tubulaariset rinnat. Oon käyny ensin gynellä näyttämässä näitä, mutta siellä ei ollu mitään tietoa tubulaarisista rinnoista. Varasin sit tk lääkärille ajan, jolla myöskään ei hirveästi ollut tietoa asiasta, mutta oli sitä mieltä ettei rinnat ihan normaalilta näyttänyt. Se sit kuvas mun rinnat ja laittoi lähetteen kirurgille kuvien kera. Kirurgian poliklinikalta tuli kirje, että mut on laitettu jonoon hoidon tarpeen arviointia varten. Nyt jännäilen ja odottelen aikaa malttamattomana :D
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 2 viikkoa sitten : Inna.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47385 : elllie
Moi Inna :) sori kun kesti vastata mutta kiva kuulla että oot päässyt plastiikkakirurgin arvioon. Kerro sitten miten kävi! Oot varmaan lukenu jo tota keskustelua tubulaarisista rinnoista ja niiden korjauksesta? Löytyy tuolta yleinen keskustelu silikonirinnoista -osiotsa :) Mä kävin ensin yksityisellä plastiikkakirurgilla näyttämässä rintoja joka laittoi lähetteen julkiselle puolelle arvioon, siellä todettiin tubulaarisuus ja laitettiin leikkausjonoon. Riippuu käsittääkseni vähän paikkakunnasta ja kirurgista suositaanko rasvansiirtoa vai laitetaanko implantti, ja tietty siitä onko omaa rasvaa. Mulla tosiaan 215cc implantti ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen sillä muodosta tuli pyöreämpi ja normaalimpi! Arpi on nännin ympärillä mutta mulla ei käsittääkseni pienennetty nännejä. Kysy ihmeessä jos haluat tietää jotain lisää :)

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Sivu luotiin ajassa: 0.455 sekuntia